PDA

View Full Version : Laturin korjaus?

tapio
28.06.2008, 22:37
Corveten laturi alkoi tänään pitämään pahaa meteliä, ilmeisesti laakeri(t) vetää viimeisiään. Löytyykö jostain luotettavaa ja asiantuntevaa korjaajaa tällaiseen hommaan?

Laturi on alkuperäinen vuoden 1964 Corveten "numbers match" -laturi, siksi haluan sen korjauttaa.

Pappatunturi
30.06.2008, 16:54
Corveten laturi alkoi tänään pitämään pahaa meteliä, ilmeisesti laakeri(t) vetää viimeisiään. Löytyykö jostain luotettavaa ja asiantuntevaa korjaajaa tällaiseen hommaan?

Laturi on alkuperäinen vuoden 1964 Corveten "numbers match" -laturi, siksi haluan sen korjauttaa.

Luulen että Adita malmilla pystyy sua auttamaan.

MikkoM
30.06.2008, 17:11
Mä tiedän myös hyvän, luotettavan ja halvan autosähkökorjaajan, mutta hän vaikuttaa täälläpäin Suomea.

Paakari
30.06.2008, 20:54
Mä tiedän myös hyvän, luotettavan ja halvan autosähkökorjaajan, mutta hän vaikuttaa täälläpäin Suomea.

hyvän, luotettavan ja halvan ; Tollasesta en oo koskaan kuullutkaan, ehkä Pohjanmaalla noi sanat merkkaa muuta:rolleyes:

Roogeri
30.06.2008, 20:56

Eli kuka ja missä?

MikkoM
30.06.2008, 21:45
YV:nä saa lisää, vielä niitä "vanhan liiton miehiä" ;) Nykyajan testereitä ei löydy.

VetteMan
30.06.2008, 23:03
Muistaakseni myös tällä seudulla yksi joka korjaa latureita ja startteja. Siis vaikka käämii tarvittaessa, jos ei muuta ratkaisua ole. Pitääpäs koittaa saada nimi mieleen.

Mopo
02.07.2008, 21:44
Keravalta löytyy myös liike. Ihan siinä R-koneistuksen vieressä. Olikohan samassa talossa missä on Harjunpään maalausfirmakin.

Jos vika vain laakerissa niin ei ole paha rasti vaihtaa itsekkään. Laakeri mukaan ja menet hakemaan samanlaisen paikallisesta laakerifirmasta.