View Full Version : Laturin korjaus?
Corveten laturi alkoi tänään pitämään pahaa meteliä, ilmeisesti laakeri(t) vetää viimeisiään. Löytyykö jostain luotettavaa ja asiantuntevaa korjaajaa tällaiseen hommaan?
Laturi on alkuperäinen vuoden 1964 Corveten "numbers match" -laturi, siksi haluan sen korjauttaa.
Pappatunturi
30.06.2008, 16:54
Corveten laturi alkoi tänään pitämään pahaa meteliä, ilmeisesti laakeri(t) vetää viimeisiään. Löytyykö jostain luotettavaa ja asiantuntevaa korjaajaa tällaiseen hommaan?
Laturi on alkuperäinen vuoden 1964 Corveten "numbers match" -laturi, siksi haluan sen korjauttaa.
Luulen että Adita malmilla pystyy sua auttamaan.
Mä tiedän myös hyvän, luotettavan ja halvan autosähkökorjaajan, mutta hän vaikuttaa täälläpäin Suomea.
Mä tiedän myös hyvän, luotettavan ja halvan autosähkökorjaajan, mutta hän vaikuttaa täälläpäin Suomea.
hyvän, luotettavan ja halvan ; Tollasesta en oo koskaan kuullutkaan, ehkä Pohjanmaalla noi sanat merkkaa muuta:rolleyes:
Eli kuka ja missä?
YV:nä saa lisää, vielä niitä "vanhan liiton miehiä" ;) Nykyajan testereitä ei löydy.
VetteMan
30.06.2008, 23:03
Muistaakseni myös tällä seudulla yksi joka korjaa latureita ja startteja. Siis vaikka käämii tarvittaessa, jos ei muuta ratkaisua ole. Pitääpäs koittaa saada nimi mieleen.
Keravalta löytyy myös liike. Ihan siinä R-koneistuksen vieressä. Olikohan samassa talossa missä on Harjunpään maalausfirmakin.
Jos vika vain laakerissa niin ei ole paha rasti vaihtaa itsekkään. Laakeri mukaan ja menet hakemaan samanlaisen paikallisesta laakerifirmasta.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.