View Full Version : Corvette Meet XVI 2009
Seuraavan muutaman viikon aikana tehdään päätös seuraavan meetingin paikasta. Nyt oltiin etelässä. Viimeksikin (Lahti) aika etelässä. Sitä ennen Kuopiossa.
Ihan samoille nurkille ei välttämättä oltaisi menossa. Länsi-Suomi tai Keski-Suomi voisi kuulostaa hyvältä. Tai sitten vaihteeksi pohjoiseen?
Nyt voi siis ehdotella mahdollista paikkaa. Ajankohtahan on mitä suurimmalla todennäköisyydellä 7.-9.8.2009.
Ehdotuksiin mielellään linkki kyseisen kylän riittävän suureen majoituspaikkaan että voidaan olla potentiaalisiin paikkoihin yhteydessä.
Mökkikylässä täytyy olla vähintään 250 vuodepaikkaa, koska niissä täyttöaste jää 50% luokkaan, kun pienemmät porukat varaa isojakin mökkejä.
Hotellissa huoneita täytyy olla vähintään 70 kpl.
Ei muuta kuin ehdottelemaan.
T Mika
Ehdotan Tamperetta. Perusteluna ettei olla aiemmin oltu ja majoitus kapasiteettia pitäisi löytyä. Noilla vanhoilla vessoilla on hiukan epämielyttävää körötellä esim Kuopioon ja takaisin, tosin cee ykkösiä on niin vähän miiteissäkin ettei ehkä niiden takia kanata paikkaa valita.
Naantali (http://www.naantalispa.fi/suomi/kokoukset/kokoukset_esittely.html) ;) Vai oisko sittenkin tasapuolisuuden vuoks välillä hyvä mennä jonnekin Jyväskylän pohjoispuolelle?
Ehdotan Tamperetta. Perusteluna ettei olla aiemmin oltu ja majoitus kapasiteettia pitäisi löytyä. Noilla vanhoilla vessoilla on hiukan epämielyttävää körötellä esim Kuopioon ja takaisin, tosin cee ykkösiä on niin vähän miiteissäkin ettei ehkä niiden takia kanata paikkaa valita.Sama juttu pohjoisesta mahd. tuleville
Pappatunturi
10.08.2008, 22:36
Itä tai länsi suomi. Siellä hienoja paikkoja riittää. Kyllä meidän vanhavessalaistenkin pittää sen verran pystyä köröttelemään jos Masakin kiertää puolieurooppaa. Mun mielestä se roadtrip letkassa on jo osa koko miittiä.
groovyjay
10.08.2008, 22:39
Järvenpää keikkuu taas vahvasti ehdokaslistalla---ZzzzZZZZzzzz :thumleft:
Corvette63
10.08.2008, 23:16
Länsi-Suomi! Mielellään jostain Turusta, Turun yläpuolelta tai jostain. Tampere olis kanssa tosi jees!
Kun mietitte mahdollisia paikkoja, niin jos vain mahdollista käykää katsomassa paikan päällä minkälaiset puitteet on tarjolla. Esim. parkkipaikat yms.
Sen perusteella mitä viikonloppuna ihmisien kanssa jutteli, niin leirintäalueen tai hotellin taso on oltava kohtalaisen hyvä. Mihinkään työkaluvajaa muistuttavaan leirintämökkiin ei enää tätä porukkaa saa majoittumaan.
Pappatunturi
11.08.2008, 10:17
Kiitokset clubin hallitukselle taas tarmokkuudesta ja siitä työstä jonka teitte tapahtuman onnistumisen eteen.
Erityis kiitos taas Kurkikselle ja hänen kontakteilleen, jotka mahdollistivat Kalastajatorpan meeting paikaksi.
Onko siellä kerhon kassassa sen vertaa hilbakkaa että "talkoo aktiiveille" voitaisiin vaikka jotain maksaa hienosta työstä tälläisissä tapahtumissa? Mitään verojahan ei tarvitse murehtia koska yksityinenkin saa tienata X määrän ennen kuin tulee tarvetta ilmoitella tuloista.
Toinen kehitysidea mikä kerran kirpaisee maksuissa. Teettäkää kunnollisia NUOLIVIITTOJA kerhon logolla joilla merkkaatte reiteillä isoimmat käännökset ja rastipaikat. Eihän siitä suunnistamisesta tule mitään jos ei ole esim kakkoskuskia lappua lukemassa tai ko lappua lainkaan.. Tollaiset syntyisi varmasti Elreyno yms sharkkilaisten osaajien kautta kohtuu kustannuksilla.
Nimim pari kertaa U bendit tehneenä..
VetteMan
11.08.2008, 10:37
Joskus putkahti esiin Pyhäniemi (http://www.pyhaniemi.com) Kihniössä, kelomökkejä 55kpl. Osa isompia ja osa pienempiä.
Pappatunturi
11.08.2008, 10:44
Joskus putkahti esiin Pyhäniemi (http://www.pyhaniemi.com) Kihniössä, kelomökkejä 55kpl. Osa isompia ja osa pienempiä.
Ei paha! :
Pyhäniemen alueella palvelee myös lennokkaista pakettimatkoistaan tunnetun Kalevi Keihäsen kastama perinnesauna Kipakka. Kipakan kuuluisat löylyt lähtevät Aitokiukaan kivistä. Lauteille mahtuu 15 henkeä kerrallaan ja saunan voit tilata mutkattomasti osaksi kokouspakettia. Talviseen aikaan sauna palvelee avantouimareita kahdesti viikossa.
Onko siellä kerhon kassassa sen vertaa hilbakkaa että "talkoo aktiiveille" voitaisiin vaikka jotain maksaa hienosta työstä tälläisissä tapahtumissa? Mitään verojahan ei tarvitse murehtia koska yksityinenkin saa tienata X määrän ennen kuin tulee tarvetta ilmoitella tuloista.
Toinen kehitysidea mikä kerran kirpaisee maksuissa. Teettäkää kunnollisia NUOLIVIITTOJA kerhon logolla joilla merkkaatte reiteillä isoimmat käännökset ja rastipaikat. Eihän siitä suunnistamisesta tule mitään jos ei ole esim kakkoskuskia lappua lukemassa tai ko lappua lainkaan.. Tollaiset syntyisi varmasti Elreyno yms sharkkilaisten osaajien kautta kohtuu kustannuksilla.
Nimim pari kertaa U bendit tehneenä..
Talkooporukoille maksaminen on vähän niin ja näin. Se mihin kerholla olisi varaa aiheuttaisi todennäköisesti vain hilpeyttä ja ehkä muutaman vi**uilun.
Noita nuolia ja opasteita olen miettinyt itsekin. Ainoa haittapuoli niissä on niiden kuljettaminen meetingiin. Kun kornetilla lähteen niin tavaratilaa on aika rajoitetusti. Tämä pistetään kaikesta huolimatta tod.näk. hankintalistalle, mutta ainakin vakavaan harkintaan.
Laitoin Kihniöön kyselyä.
Näillä Holiday Club yms. osake-paikoissa on usein se ongelma että viikko-osakkeen omistajat täyttävät ne sesonkiaikaan aika tehokkaasti.
Olen Airistoakin Paraisilla kysynyt vuosien varrella muutamaan kertaan, mutta eivät ole voineet luvata majoitusta kuin 65 hengelle vaikka mökkejä on vaikka kuinka.
http://www.strandbo.fi/html_com/sivu.cfm?id=205
Laitoin sinnekin kyselyä, jos tilanne olisi vaikka parempi.
Tamperetta ehdottaneiltä kysyisin missä majoitutaan? Härmälässä muutama maja, samoin Rusthollissa. Sappee verrattain lähellä, mutta kamalan hiekkatien päässä eikä taida punkat vielä riittää. Meille sopii (jos tuo oman patjan) aika monta, mutta isolla porukalla ei päästä edes välttävään palvelutasoon.
Rosendahl olis ympäristönä puistomaisin, mutta palvelu häviää Torpalle. Voin kyllä kysyä sieltäkin tarjouksen.
Rosendhalia, itse ajattelin juuri sen puistomaisuuden takia. Yksi vaihtoehto olisi myös Nauvo kuuluu samaa ketjuun ton Airiston kanssa Luulisin että siellä ainakin kapasiteettia löytyisi tai miten Hanko tai Kasnäs
Järvenpää keikkuu taas vahvasti ehdokaslistalla---ZzzzZZZZzzzz :thumleft:Toinen ääni sinne!
Pappatunturi
11.08.2008, 11:42
Olen Airistoakin Paraisilla kysynyt vuosien varrella muutamaan kertaan, mutta eivät ole voineet luvata majoitusta kuin 65 hengelle vaikka mökkejä on vaikka kuinka.
.
Onse Hvetti ihme ettei varma raha kelpaa?!?!? Pistäisivät vaikka sitten jotain lisää hintaan tms että saisivat homman toimimaan.
Muutamassa meetissä ollaan tehty kyltit/nuolet. (Viimeksi 3-vuotta sitten.) Kuten Mikko totesi: Kuljettaminen oli ihan syvältä. Isoin ongelma oli saada ne kovaan maahan pystyyn, kun Vetteen ei rautakanki sopinut.
Kuopiossa ja Lahdessa oli "reittikirjan" lisäksi kartta, johon reitti oli merkitty. Nyt sopivaa selkeää pohjaa ei löytynyt.
Paras ratkaisu yksin ajavalle on ottaa peesi joltain jolla on kartanlukija. Näin voi vaan ajella rastilta toiselle. Vielä kun ystävällisesti kysyy saako seurailla niin ei tule edelläajavalle mitään vainoharhaisi reaktioita.
Koitetaan kuitenkin kehittää opastusta ja kyltitystä jatkossa entistä paremmaksi.
Tuosta korvauksesta: Ainakin tähän asti hallitus-aktivismi on perustunut vapaaehtoisuuteen ja kuten Mikko totesi, korvaukset jäisivät niin pieniksi ettei olisi isompaa merkitystä suuntaan tai toiseen.
Itselle vaivan palkitsee viikonlopun kaltaiset hetken, kun näkee että porukalla on hauskaa ja ympärillä on paljon iloisia ihmisiä.
Stranbon Fagerholm voisi olla paikka legendaariselle kokoontumiselle. Autolla sinne ei valitettavasti pääse.
No ehkä joku pikkujoulu tuonne. (Itse olin tuolla viimeksi helmikuussa. Ja oli talvella yllättävän hauska paikka.) Palvelu aivan loistavaa, mutta hintakin sen mukainen.
Tarkennetaanpa vähän tosiaan tota mun omaa kommenttia.
Ajattelin vain ja ainoastaan hallituksen ulkopuolelta tulevia henkilöitä ja heille korvauksen maksamista. Hallituksen jäsenet tietävät jo mukaan tullessaam mikä on pelin henki ja meille riittää palkaksi ne kiitokset jotka osallistujilta saamme. Pappiksenkin viikonlopun aikaiset hehkutukset oli sen verran runsaat että oma ryhti suoristui heti ja tämä fiilis säilyy ainakin jouluun asti.
VetteMan
11.08.2008, 12:50
Opastekyltit tein Himoksen meetinkiin 2003, onnistui viedä tienvarteen etukäteen kun asuu lähellä. Ei oikeen sovi kuskaamaan niitä muiden romppeiden kanssa kauemmas.
Himos myös ensivuodeksi yksi vaihtoehto, majoitustila riittää isommallekin porukalle. On vaan jo 2 kertaa meetinki täällä ollut.
Suomessa kyllä hienoja paikkoja on, mutta tuo majoitusmäärä on se ongelma. Mökit pitäisi olla kuitenkin suht lähekkäin ja tasokkaita.
Pappatunturi
11.08.2008, 12:53
Opastekyltit Suomessa kyllä hienoja paikkoja on, mutta tuo majoitusmäärä on se ongelma. Mökit pitäisi olla kuitenkin suht lähekkäin ja tasokkaita.
Ja nyt en enää sano kuin kerran : valitaan 4-5 vakiomestaa missä homma toimii ja varataan kaikki vuorotellen vuosiksi eteenpäin.
Manamansalon kapasiteetti ei ilmeisesti riitä? Alueella on hyvä luokitus. Kalajoki olisi varmasti myös hieno. Samoin Power Park voisi tarjota kiinnostavat puitteet. Virroilla ja Porissa oli aikaisemmin hienot miitit. Virroilta jäi mm. Iltaristeily ja cruisailu Keskiselle mieleen.
Kalajoki olisi varmasti myös hieno. Samoin Power Park voisi tarjota kiinnostavat puitteet. Kalajoki jo haukuttu pystyyn edelliseltä kerralta(?), tosin majoitusta on tainnut tulla lisää sen jälkeen.
Power Parkissa ongelmana taitaa olla majoituskapasiteetin riittämättömyys ja se että turistikausi on elokuussa, joten eivät ole innokkaita järjestämään meetiä siihen ajankohtaan.
Silti täältä ääni Kalajoelle!
Pappatunturi
11.08.2008, 13:41
Kalajoki jo haukuttu pystyyn edelliseltä kerralta(?), tosin majoitusta on tainnut tulla lisää sen jälkeen.
Power Parkissa ongelmana taitaa olla majoituskapasiteetin riittämättömyys ja se että turistikausi on elokuussa, joten eivät ole innokkaita järjestämään meetiä siihen ajankohtaan.
Silti täältä ääni Kalajoelle!
Vaikka roadtrippaamisesta tykkään jäis toi powerpark mulle ylivoimaiseksi jos ei alla jotain modernimpaa.
VetteMan
11.08.2008, 13:47
Pappiksen ehdottaman 4-5 paikan kierto varmasti toimiva ratkaisu.
(kokoontuuhan osa kerhoista joka vuos samaan paikkaankin)
Ei tarvisi arpoa järjestelyissä niin paljoa kun tietää miten mikäkin homma paikassa toimii.
Kalajoella minua ei henk.koht miellyttänyt mökkien pitkä etäisyys toisiinsa. Mutta paikalle tulen jos siellä ollaan ;)
Powerpark ei suostu ottamaan kerhoja sinne kuin kesäkuussa, joten se on poissuljettu vaihtoehto. Katotaan nyt kysytäänkö vielä.
Varmaan moni äijä noi kestäiskin, mutta ota huomioon että monella on mukana se eukkokin ja parhaimmissa tapauksissa muksutkin..
No ABC ketjuilla on suihkut ja monessa muussa huoltoasemassa jos leiripaikalta ei mukamas löydy?
Ajattelin vaan että kisatessani aikanaan 70/80 luvulla jollilla niin silloinkin oli äitee mukana ja kummasti me joka päivä suihkussa käytiin leiripaikoilla.
Ehkä mun neuvokkuuteni hankkia suihku on hiukan eri näin ulkomaanrahtarinakin...lähes joka päivä mä ulkomaillakin suihkussa olen käynyt.
*Akat ja lapset kitisee siksi että ei niitä aidosti kiinnosta mitkään meetit kaiketi ?
Jaa että Vettessä mukana muksutkin, ja mä luulin että mulla oli huono lapsuus ?
VetteMan
11.08.2008, 14:19
Miittinki ei nyt vaan ole mikään motorsporttiviikonloppu. Vaan vuosittainen päätapahtuma kerhon jäsenille. Mielellään sitä viettää mukavissa olosuhteissa, seurassa ja palvelun toimiessa moitteettomasti.
Kyllä siitä on valmis maksamaan.
Kyllä ite tarvittaessa nukkun vaikka vettessä (C4:sessa pari yötä on tullut nukuttua) mutta ei kiinosta meeting viikonloppua vettessä viettää :D
Ja miksi sitä pitää ABC:lle lähteä suihkuun, kun menee sellaseen paikkaan mistä löytyy oma suihku.
Saa mennä sillon kun huvittaa. Onko ABC asemilla myös tilat järjestää reilulle sadalle hengelle saunailta?
Ja pidetään tämä topic nyt aisoissa. Nyt etsitään paikkaa vuodelle 2009!
Härmälässä on tuo motelli camping alueen välittömässä läheisyydessä.
http://www.fontana.fi/tmp_harmala_site_1.asp?lang=1&sua=9&s=43
Miten kävisi Ikaalisten kylpylä?http://www.ikaalistenkylpyla.fi/sis_palvelut_hotelli_esittely.html
Sellaista lautaliiteriulkovessa elämää ei vaan enää jaksa.
Hmmm.... vetteporukka alkaa rankasti keski-ikäistyä?! Enää ei kelpaa kesä ja kärpäset. Pitää olla valkoiset lakanat ja aamiainen sänkyyn. Kohta vaaditaan tietysti, että autossa pitää olla ilmastointikin kunnossa.....
Pappatunturi
11.08.2008, 16:03
Hmmm.... vetteporukka alkaa rankasti keski-ikäistyä?! Enää ei kelpaa kesä ja kärpäset. Pitää olla valkoiset lakanat ja aamiainen sänkyyn. Kohta vaaditaan tietysti, että autossa pitää olla ilmastointikin kunnossa.....
Ihan totta, ja kun mukaan otan mieluiten vamukin ja pikkuisen- on noi aika must must . En tiedä kauan Vet olet mukana ollut, mutta mun mielestä majoitukset on olleet kouvola liitereiden jälkeen erittäin pop. Torppa nyt sattui olemaan sitten se positiivisen puolen ääripää.
Torppa nyt sattui olemaan sitten se positiivisen puolen ääripää.
Olen samoilla linjoilla, mutta pitää heittää pientä provoa silloin tällöin, että alkaa veri kiertämään...
Joo pysytääs aiheessa; Maarianhamina tai Saariselkä , molemmissa tasokasta majoitusta ja kapasiteetti riittää...
Joo pysytääs aiheessa; Maarianhamina tai Saariselkä , molemmissa tasokasta majoitusta ja kapasiteetti riittää...
Maarianhamina :thumleft:
Mariehamn, todella loistava ehdotus. :thumleft:
heimo huima
11.08.2008, 17:56
Mariehamn, todella loistava ehdotus. :thumleft:
Toi vois olla pop, ois samalla niinkuin ulkomailla. ;)
groovyjay
11.08.2008, 18:00
Sovittú!
:thumleft: :thumleft: :thumleft:
Pappatunturi
11.08.2008, 18:23
Olen samoilla linjoilla, mutta pitää heittää pientä provoa silloin tällöin, että alkaa veri kiertämään...
Sehän se on meillä datsunisteilla verissä... Mutta nyt asiaan joka iikka!!!
Sopii,ja sit tietysti Yyteri olis mulle hyvä,vaikka siellä onkin jo ollut pari kertaa!
Albert77
11.08.2008, 19:44
Keuruu. Upea paikka järven rannalla.
vetteboi
11.08.2008, 20:13
Ääni Maarianhaminalle.
Pappatunturi
11.08.2008, 20:23
Keuruu. Upea paikka järven rannalla.
Ääni keuruulle.Kuullostaa hyvälle. Mua ei ole noi semihurrit pahemmin koskaan napannut. Entäs saariston rengastien varrelta nauvo ?
Ääni keuruulle.Kuullostaa hyvälle. Mua ei ole noi semihurrit pahemmin koskaan napannut. Entäs saariston rengastien varrelta nauvo ?
Ei taida olla Nauvossa mitään kunnon majoitusta , ainakaan tälläselle poppoolle...vai ?
On siinä Nauvossa ainakin suht iso hotelli löytyy myös sauna ja palju. Mutta itse suosittelen ennemmin Airistoa on hiukan rauhallisempi
Itse antaisin kanssa äänen Ahvenanmaalle. On kuitenkin vaikea niille osallistujille jotka eivät ole lomalla meetingin aikoihin ja eivät pysty laivan aikataulun mukaan tulemaan. Paikka olis kyllä kiva, mutta pääseminen sinne aivan liian hankalaa. Eli siis ei sitten kuitenkaan sinne.
Ahvenanmaalle pääsee myös yhteysaluksien kautta hauskaa saaristoreittiä.
groovyjay
11.08.2008, 22:14
Ahvenanmaalle pääsee myös yhteysaluksien kautta hauskaa saaristoreittiä.
Joo, ne on hienoja reittejä kanssa. Taitaa yhteysalukset mennä tukkoon, kun 100 Corvettea pamahtaa laiturille...:D
El RayNo
11.08.2008, 22:59
Joo, ne on hienoja reittejä kanssa. Taitaa yhteysalukset mennä tukkoon, kun 100 Corvettea pamahtaa laiturille...:D
Itse ehdottelin viimevuonna Maarianhaminaa...kyllä Naantalista lähtevään
Vikinglineen mahtuu helposti 60-80 vetteä...taitaa vaan paikallistuntemus
olla aika heikko maisemareittien yms suhteen.
Yhteysaluksillekin mahtuu melkopaljon autoja kun varaa paikan etukäteen.
Helpompi tietysti järjestää meetti mantereella esim. Hämeenlinna/Aulanko.
Nyt päästiin sentään jo hotelliin, ehkä myöhemmin myös Ahvenanmaalle.
Vielä uutena ehdotuksena meetissä 25e maksaneille uusille/vanhoille
jäsenille leima käteen/kuitti suoritetusta maksusta niin Ccof:n hallituksen jäsenet
eivät tarvitse "kytätä" ketkä on maksanut ja ketkä ovat tulleet maksamatta
bilettämään.
Säästytään jatkossa ikäviltä "väärinkäsityksiltä"!!
Kuinkas Oulussa, löytyykö Edenin ympäristöstä majoitusta??
Vielä uutena ehdotuksena meetissä 25e maksaneille uusille/vanhoille
jäsenille leima käteen/kuitti suoritetusta maksusta niin Ccof:n hallituksen jäsenet
eivät tarvitse "kytätä" ketkä on maksanut ja ketkä ovat tulleet maksamatta
bilettämään.
Säästytään jatkossa ikäviltä "väärinkäsityksiltä"!!
Eipäs nyt yhtään aleta. Kyllä kaikki tiesi et sä maksoit heti perjantaina jäsenmaksun. Se alkaa olla traditio.
en-invest
11.08.2008, 23:09
Nauvosta löytyy varmaan tilaa, on tosi hieno saaristotie :p
El RayNo
11.08.2008, 23:14
Itse kyllä pidin huolen että tieto maksusta levisi mutta
hieman kävi säälittämään erään toisen jäsenen puolesta.
Hänen maksamisesta kun ei moni tiennyt....:(
groovyjay
11.08.2008, 23:15
Nauvosta löytyy varmaan tilaa, on tosi hieno saaristotie :p
Kunkerran on 20v juhlavuosi, niin pidetään samantien pari miittiä! Nauvoon ja Affenmaalle ja sieltä vielä äkäslompoloon jatkoille!:cool: :cool:
Stingray427
11.08.2008, 23:27
Löytyiskö Vetelistä kemoran lähettyviltä riittävän isoa leirialuetta tai hotellia.
Rata-ajoa ohjelmaan, jos joku sattuu olemaan ajokuntoinen...
groovyjay
11.08.2008, 23:30
Samanlailla vikkari ja Tallink myy eioota tollaselle ryhmälle viikonloppuna...
Rahtarit kun on etusijalla...
Jos sanottais, että ollaan menossa sinne missä on Truckers Festival? Väärennettäis rahtarit tarrat ja hihamerkit ja kaivettais linttaan astutut puukengät esiin? :scratch:
Kuinka isolla harpilla vedetään sädettä.... kyllähän pohjanmaalta majoitusta löytyy.
Löytyiskö Vetelistä kemoran lähettyviltä riittävän isoa leirialuetta tai hotellia.
Rata-ajoa ohjelmaan, jos joku sattuu olemaan ajokuntoinen...Eipä ole noin isolle porukalle riittävää majoitusta lähelläkään...
Ratapäiville tosin tulevaisuudessa riittäisi puitteet (Kemoralla ihan uusi päällystekin).
Ollaan kyllä Finnsharkissakin jo useamman kerran kysytty mahdollisia tulijoita jos järjestettäisiin ratapäivä vaikkapa omiin nimiin, mutta radan PJ vaihtui eikä uuteen ole oikein mitään suhteita.
Riihivuori Muuramessa, Mikkeli, Hämeenlinna, Jyväskylä. Joku kylpylä voisi olla tosi jees, pidetään viikonlopun yli kestävät pool partyt ja palkitaan sunnuntaina ryppyisin ukko/akka :rolleyes:
Idea 4-5 paikasta (+ ehkä yksi 4-5v välein vaihtuva?) voisi olla jees. Varmasti parhaiten porukkaa saadaa paikalle, mikäli näille massiivialueilta tuleville matka ei ole liian pitkä = vettet kestää kasassa ja ihmiset ei paistu ilmastoinnin puutteessa :cool:
Pappatunturi
12.08.2008, 09:04
Joku tossa heitti ilmaan aulangon.Ei edelleenkään kovin lähellä "pitkän matkan" miehiä mutta upea paikka!!!! Ja varmasti kivoja maisema reittejä ympäristössä. Mites VANAJAN LINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mites VANAJAN LINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paras tähän asti esitetyistä. Ääni tälle.
en-invest
12.08.2008, 09:12
Joku tossa heitti ilmaan aulangon.Ei edelleenkään kovin lähellä "pitkän matkan" miehiä mutta upea paikka!!!! Ja varmasti kivoja maisema reittejä ympäristössä. Mites VANAJAN LINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanajanlinna
Tämä ei sovi Pappis sun aatteen kuvaan, Sirola opisto...:cool: :rolleyes:
Vanajan linna olisi ainakin hieno, eikä Annen ehdottama kylpyläajatus yhtään hullumpi. Mikko mainitsi aikaisemmin Oulun Edenin.. Luulisi sielläkin tilaa riittävän ja vieressä on myös leirintäalue.
Vanajan linnassa on oikeastaan ainoa vika, että se on lähellä. Viime vuonna Lahti, nyt Helsinki, jos tällä linjalla jatketaan niin seuraavaksi varmaan Tallinna.. ;) Ehkä kuitenkin johonkin vähän pohjoisempaan ensi kerralla.. Mutta mites Oulun Eden..
Tuli vain mieleen, voisiko Vanajan Linnaa yhdistää Ahveniston ratapäivään ja varsinainen miitti vähän pohjoisempana.
Kylpylöitä on jo matkan varrella kyselty. Olisi kyllä tosi kiva.
Yksi yhdistävä tekijä on kuitenkin tähän asti kaikille kylpylöille löytynyt eli sikamainen hinta. Mikan kanssa eilen oli puhetta asiasta ja esim. (muistaakseni) Naanatalin kylpylä oli 240¤/yö/2henkeä.
Itselleni se ylittää jo kipukynnyksen.
Naanatalin kylpylä oli 240¤/yö/2henkeä.
Itselleni se ylittää jo kipukynnyksen.Ja varmasti monella muulakin:shaking:
Stingray427
12.08.2008, 10:16
Sotkamo, katinkulta? Kuusamo, tropiikki. Alkaa tietysti tulemaan matkaa aika reilusti Etelä-Suomesta...
Pappatunturi
12.08.2008, 10:16
Vanajan kiska tarjoaisi hienot puitteet autojen esille panoon! Ja siitä voisi ottaa yhden "Sticky" kohteen jos siellä homma pelaa.!!
http://www.supertravelnet.com/as_kuvat/ngm/1134987720.jpg
Ja varataan koko kiska kerralla. Ennakkoon huonemaksut tms varausrahat jos joku menee puihin h hetkellä tms.
Terassi,grillaus,bändiä pihalle isoon telttaan! Liput salkoon! Ilotulitusta , JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lähetään jo!!!!!!!!
Lastenhoitajat mukaan,autonpesiät ,drinkki baari, englantilainen aamiainen!
Nauvossa Stranbossa 37 huonetta. Ei riitä meille.
Saariselkä tai Maarianhamina karsisivat porukkaa aika rankasti. Mariksessa taisi olla 6 Vetteä mantereelta kun Ruotsin kerhon kävi siellä syys-cruisingillaan.
Keuruu vaikuttaa aika hyvältä. On mökkejä ja hotelli (kaksikin). Olen sinnekin yhteydessä.
http://www.fontana.fi/tmp_keurusselka_site_0.asp?s=19&sua=3&lang=1
Kysyn myös Vanajaa, mutta pelkään että hintataso on vähintään kaksinkertainen Torppaan verrattuna. (Kerran aikaisemmin kysytty meetingiin ja ainakin silloin oli huomattavan kallis.)
Kapasiteetti on sen verran rajoilla että täytyisi todella varata koko paikka.
Vanajan kiska tarjoaisi hienot puitteet autojen esille panoon! Ja siitä voisi ottaa yhden "Sticky" kohteen jos siellä homma pelaa.!!
http://www.supertravelnet.com/as_kuvat/ngm/1134987720.jpg
Ja varataan koko kiska kerralla. Ennakkoon huonemaksut tms varausrahat jos joku menee puihin h hetkellä tms.
Terassi,grillaus,bändiä pihalle isoon telttaan! Liput salkoon! Ilotulitusta , JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lähetään jo!!!!!!!!
Lastenhoitajat mukaan,autonpesiät ,drinkki baari, englantilainen aamiainen!
Ens vuonnahan on 20v juhlat, ne vois olla jotain tollasta. :thumleft:
Hieno paikka tuo Vanajanlinna.
Länsirannikossa on tietysti se hyvä puoli, että todennäköisyys aurinkoiseen keliin on suurempi kuin muualla suomessa, vai?
Pappatunturi
12.08.2008, 11:57
Ens vuonnahan on 20v juhlat, ne vois olla jotain tollasta. :thumleft:
Kurkis, varaa vanajan linna! Otan heti huoneen PE-SU :thumleft:
Kurkis, varaa vanajan linna! Otan heti huoneen PE-SU :thumleft:
Peesaan jos vanajan linna niin otan myös huoneen PE-SU
Pyydän Vanajalta tarjouksen. (Siellä olis kyllä "mökkejäkin" osalle porukkaa.)
Vanajanlinna olis kyllä "meidän arvoinen paikka" :) Pojo sille!
Tarjoushintoja odotellen :thumleft:
en-invest
12.08.2008, 12:39
Vanajanlinna ehdottomasti, pistelee Torpankin 6-0 ;)
Mulle ei ole mitään väliä, missäpäin se Meetti on. Majoituskustannuksessa alkaa tulla kipuraja vastaan 100 euroa / henkilö / viikonloppu jälkeen.
Mites Aulanko hotelli Hämeenlinnassa, ruppasempihan se on kun Vanja jolla toki onkin upeat historialliset puitteet entisenä Sirola opistona jossa aatteen miehet vielä 80-luvun lopuilla koulittiin vallankumouksen tielle :) Aulangolle päässee asvalttitietä.
Pappatunturi
12.08.2008, 13:20
Mulle ei ole mitään väliä, missäpäin se Meetti on. Majoituskustannuksessa alkaa tulla kipuraja vastaan 100 euroa / henkilö / viikonloppu jälkeen.
Eihän se varmaan ilmaista ole mutta jos nyt alkaa pistää viikossa 10¤ sukan varteen lähtee koko perhe humuttaa vanajaan mennen tullen!
http://www.punanaamio.fi/images/4704S_0709_dbc.jpg
poppamies
12.08.2008, 13:22
Mites Aulanko hotelli Hämeenlinnassa, ruppasempihan se on kun Vanja jolla toki onkin upeat historialliset puitteet entisenä Sirola opistona jossa aatteen miehet vielä 80-luvun lopuilla koulittiin vallankumouksen tielle :) Aulangolle päässee asvalttitietä.
Taitaa pikitie viedä ens kesänä jo tonne "opistollekkin" :-k
heimo huima
12.08.2008, 13:27
Meille köyhille pitää olla tarjolla se halkoliiteri keittiön takaa..:mrgreen:
Työn puitteissa olen ajellut jo vuosia "pikitietä" portille saakka, liekkö nyt sitten huhtikuun jälkeen repineet auki jotain :scratch: Tuskin, golffari Bentleylle ei taida kanssa sora oikein maistua :)
Tarjous/yhteydenottopyynöt lähteneet nyt useaan ehdotettuun paikkaan. Mukana muun muassa Keurusselkä, Vanaja, Rosendahl/Tampere, Koli, Tahko, Kitee, Pyhäniemi, Ruissalon kylpylä jne.
Jännityksellä odotellaan ehdotuksia eri puolilta Suomea.
Vanajalle ääni. Toisaalta mennään mielummin minne vaan.
ps. alkaa olot hellittämään edellisestä PääMiitistä ;)
El RayNo
12.08.2008, 20:23
Vanaja rules..., meetistä voisi veloittaa osanottajilta ruotsin klubin tyyliin
esim 20-40e
Meille köyhille pitää olla tarjolla se halkoliiteri keittiön takaa..:mrgreen:
Viimeksikin joutui nukkuun lattialla kahden petauspatjan välissä. Toisaalta ei huono sillä ei tullu grapulaa. :cool:
Vanaja rules..., meetistä voisi veloittaa osanottajilta ruotsin klubin tyyliin
esim 20-40e
kaljupäältä hyvää settiä=peesaan
El RayNo
12.08.2008, 21:36
Miten olis Haikon kylpylä-kongressihotelli,
tarjolla 226 huonetta....kivat puitteet.
en-invest
12.08.2008, 21:55
Tarjous/yhteydenottopyynöt lähteneet nyt useaan ehdotettuun paikkaan. Mukana muun muassa Keurusselkä, Vanaja, Rosendahl/Tampere, Koli, Tahko, Kitee, Pyhäniemi, Ruissalon kylpylä jne.
Ruissalon kylpylä ois hieno paikka :p
Pappatunturi
12.08.2008, 21:56
20 vee juhlabileet ansaitsee arvoisensa puittee. Koittakaa nyt painaa sitä vanajaa täpöllä!
Fangio13
12.08.2008, 21:59
20 vee juhlabileet ansaitsee arvoisensa puittee. Koittakaa nyt painaa sitä vanajaa täpöllä!
Vanajalle täältäkin "thumbs up", tänä vuonna tuli tehtyä säätiedotuksen takia oharit mutta ensvuonna tullaan vaikka lupais taivaalta lunta ja rakeita:brilsmur:
Harri -76
12.08.2008, 22:03
Riihivuori Muuramessa, Mikkeli, Hämeenlinna, Jyväskylä. Joku kylpylä voisi olla tosi jees, pidetään viikonlopun yli kestävät pool partyt ja palkitaan sunnuntaina ryppyisin ukko/akka :rolleyes:
Idea 4-5 paikasta (+ ehkä yksi 4-5v välein vaihtuva?) voisi olla jees. Varmasti parhaiten porukkaa saadaa paikalle, mikäli näille massiivialueilta tuleville matka ei ole liian pitkä = vettet kestää kasassa ja ihmiset ei paistu ilmastoinnin puutteessa :cool:
Peurunka > lähellä Jyväskylää Laukaan kupeessa.
Kiitos ja hatunnosto vaivannäöstä :thumleft:.
Oho, Kolikin listoilla. Pitääpä käydä rappaamassa serpentiiniä Kolin päälle
kunhan kuivuu kelit.
Tuon tälläkin kertaa esille Kiteen ja Pajarinhovin oivana Meetin järjestämispaikkana. Pajarinhovi sijaitsee upean ja puhtaan Pyhäjärven rannalla kauniissa Itä-Suomessa 300 km päässä Jyväskylästä ja alle 400 km päässä Helsingistä. Matkailukeskuksen yhteydestä löytyy muun muassa Suomen 4. suurin eläintarha, iso tanssipaviljonki, karjalainen kauppakuja ja Pyhäjärvenristeilyjä (aina Venäjän rajalle asti) järjestävä elämyspalveluyritys.
Pajarinhovin uusimmat, tasokkaat mökit valmistuivat viime vuoden joulukuussa. Majoituskapasiteettia löytyy 160-170 vuodepaikkaa. Lisäksi n. 1 km päässä on upea, omakotitalotasoisesti varustettu mökkikylä, jonne mahtuu joitain kymmeniä ihmisiä.
9 600 asukkaan Kiteellä on laskujeni mukaan ainakin kahdeksan Corvettea. Jo pelkästään tämä on hyvä syy saada Meet Kiteelle!
Aiempien vuosien Meet-paikkakeskusteluista löytyy lisää tietoa Pajarinhovista Meet-paikkana. Annan mielelläni lisätietoja.
Jamboree
19.08.2008, 23:47
Rosendahl, Pyynikki, Tampersteri. Jos se valitaan, niin kerho saa varmuudella yhden uuden jäsenen.
Paikkanahan tuo on ihan komia ja sijainti sopiva. Olikos niin, että Tampesterissa ei ole viä miitinkiä järjestetty?
Tuon tälläkin kertaa esille Kiteen ja Pajarinhovin oivana Meetin järjestämispaikkana. Pajarinhovi sijaitsee upean ja puhtaan Pyhäjärven rannalla kauniissa Itä-Suomessa 300 km päässä Jyväskylästä ja alle 400 km päässä Helsingistä. Matkailukeskuksen yhteydestä löytyy muun muassa Suomen 4. suurin eläintarha, iso tanssipaviljonki, karjalainen kauppakuja ja Pyhäjärvenristeilyjä (aina Venäjän rajalle asti) järjestävä elämyspalveluyritys.
Pajarinhovin uusimmat, tasokkaat mökit valmistuivat viime vuoden joulukuussa. Majoituskapasiteettia löytyy 160-170 vuodepaikkaa. Lisäksi n. 1 km päässä on upea, omakotitalotasoisesti varustettu mökkikylä, jonne mahtuu joitain kymmeniä ihmisiä.
9 600 asukkaan Kiteellä on laskujeni mukaan ainakin kahdeksan Corvettea. Jo pelkästään tämä on hyvä syy saada Meet Kiteelle!
Aiempien vuosien Meet-paikkakeskusteluista löytyy lisää tietoa Pajarinhovista Meet-paikkana. Annan mielelläni lisätietoja.
Sanna on niiiiin kova lobbaamaan tota Kiteetä , että vois luulla hänen olevan kunnanjohtaja tai vähintään Kiteen matkailuvastaava :rolleyes:
Nallikari Oulu;)
Vaikka vieläkin vietän lasikuidutonta aikaa, niin tähän kommentti:
Nallikari ei ole vaihtoehto. Hinnat kalliit verrattuna tasoon. Jos joskus Oulussa on aikomusta järjestää tapahtumaa niin Lasaretti (http://www.lasaretti.com/) on se paikka. Keskustaan kävellen 5 minuuttia Ainolan puiston läpi. Suojaisa piha missä saa jemmattua helposti 150 - 200 autoa, hinnoitus kohdillaa, iltatilaisuutta varten hyvät tilat, pahuksen hyvä ruoka ja hotelli on riittävän pieni, että sen voi varata kerhon käyttöön kokonaan.
Paikassa ovat edelleen harrasteajoneuvoystävällisiä vaikka Fun Run oli nyt siellä. Ohessa muutama kuvalinkki alueelle, mutta varoitus: Kuvissa näkyy myös Fordeja :silent:
Lasaretti 1 (http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=302&pos=666)
Lasaretti 2 (http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=302&pos=667)
Lasaretti 3 (http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=301&pos=1)
Lasaretti 4 (http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=301&pos=11)
Lasaretti 5 (http://www.restoredsportscars.com/km/bigpictures/b25kesa08.jpg)
troublechild
20.08.2008, 09:26
Miten olis Vaasa? Majoitusvaihtoehtoja joka lompsalle ja pienellä säteellä niin että porukka pysyy kasassa mm. Rantasipi Tropiclandia, Hotel Fenno, Top camping
Tämänän hetkinen tilanne on se, että Mika (Kurkis) on lähettänyt tarjouspyynnöt useampaankin paikkaan. Mukana on esim. Kitee ja 8 muutakin paikkaa.
Nyt odotamme tarjoukset saapuvaksi, jonka jälkeen hallitus kokoontuu miettimään ja valitsemaan parhaan paikan.
Paikan valinnan jälkeen odotamme sitten ensi kevääseen paikan julkistamisen kanssa ja luemme mielenkiinnolla juttuja ja arvauksia siitä missä meeting pidetään.
Tämänän hetkinen tilanne on se, että Mika (Kurkis) on lähettänyt tarjouspyynnöt useampaankin paikkaan. Mukana on esim. Kitee ja 8 muutakin paikkaa.
Nyt odotamme tarjoukset saapuvaksi, jonka jälkeen hallitus kokoontuu miettimään ja valitsemaan parhaan paikan.
Paikan valinnan jälkeen odotamme sitten ensi kevääseen paikan julkistamisen kanssa ja luemme mielenkiinnolla juttuja ja arvauksia siitä missä meeting pidetään.
Miksi paikan valitsemisen jälkeen tietoa täytyy pantata kevääseen asti?
Tuskin ainakaan osallistujamäärää vähentää, vaikka paikka julkaistaisiinkin
heti päätöksenteon jälkeen.:scratch:
Kaikki noi ehdotetut paikat on kyllä hyviä, Vanajanlinna olisi mahtava!
Sanna on niiiiin kova lobbaamaan tota Kiteetä , että vois luulla hänen olevan kunnanjohtaja tai vähintään Kiteen matkailuvastaava :rolleyes:
Antaa lobata vaan. Kitee on hyvä paikka :cool:
VetteMan
20.08.2008, 14:17
Miksi paikan valitsemisen jälkeen tietoa täytyy pantata kevääseen asti?
Tuskin ainakaan osallistujamäärää vähentää, vaikka paikka julkaistaisiinkin
heti päätöksenteon jälkeen.:scratch:
Kaikki noi ehdotetut paikat on kyllä hyviä, Vanajanlinna olisi mahtava!
Yhtenä syynä "panttaamiseen" on se ettei paikkaan ala tulvimaan majoitusvarauksia ja kyselyjä heti syksyllä. Myös koko jäsenistölle yritetään kertoa paikka samaan aikaan. Perinteiset kirjeet jäsenistölle lähtee kevättalvella.
Voisiko Kurkis kysyä tarjouksen myös tuolta Oulusta....olisi lyhyt matka meillä Savolaisilla :cyclops:
Tarjouksia on kyselty kyllä aivan ympäri suomea. Paikan ratkaisee miten palveluja on tarjolla ja minkälaiseksi hinta muodostuu. Yritämme kuitenkin parhaamme mukaan ottaa huomioon edellisien vuosien meetingien pitopaikat ja siten sijoittelemaan uuden meetingin toiseen suuntaan. Paikkaakin ratkaisevampia tekijöitä ovat kuitenkin majoituksen taso, palvelujen saatavuus ja hinta. Tietenkin jo saadut kokemukset niin itse paikoista kuin aikaisemmin saaduista tarjouksista vaikuttavat mistä edes tarjouksia kysellään.
MITÄÄN EI OLE TÄSSÄ VAIHEESSA SULJETTU POIS!!!!!!!!!!!
Tarkoitin, siis että jos tuohon yhdeksään paikkaan ei sisälly tuo Oulun Lasaretti, niin voisiko sieltäkin kysyä tarjouksen ?
Tarkoitin, siis että jos tuohon yhdeksään paikkaan ei sisälly tuo Oulun Lasaretti, niin voisiko sieltäkin kysyä tarjouksen ?
Miten mahtaa olla ton Lasaretin majoituksen riittävyys. Juuri äsken käydyssä puhelinkeskustelussa asiaa sivuttiin ja meidän tietoomme on saatettu ettei siellä riitä kapasiteetti. Korjaa ihmeessä jos olemme saaneet väärää tietoa.
Miten mahtaa olla ton Lasaretin majoituksen riittävyys. Juuri äsken käydyssä puhelinkeskustelussa asiaa sivuttiin ja meidän tietoomme on saatettu ettei siellä riitä kapasiteetti. Korjaa ihmeessä jos olemme saaneet väärää tietoa.
Peesasin härskisti KTM:n ehdotusta.....itselläni ei ole paikasta kokemusta, oletin kapasiteetin riittävän, jos siellä kerran on pidetty esim. joku Ford meetting...
Peesasin härskisti KTM:n ehdotusta.....itselläni ei ole paikasta kokemusta, oletin kapasiteetin riittävän, jos siellä kerran on pidetty esim. joku Ford meetting...
Hmmm... ford, corvette, ford, corvette...voiko niitä edes verrata?? kai siellä nyt yksi ford miitti mahtuu kun puolet tippuu pois ajomatkan takia koska autot ei kestä perille asti. Vettet on luottopelejä, niitähän tulisi paikalle varmasti yli 100 ! :D
Tosiasiahan on, että joku pohjoinen paikka varmaan verottaa aika paljon etelästä tulevia, esim. vanhempien mallien melutason takia - kestävyydellähän ei ole mitään osaa eikä arpaa koska vetteillä ei koskaan ole mitään kestävyysongelmia :rolleyes:
Voin jo kuvitella esim. pappiksen aloittavan haaveluila oulusta miitin pitopaikkana, bluntonilla pöristellä 650km, voisiko nostalgisempaa olla...:D
Edelleen muistuttaisin että asiaa pitäis katsoa myös pohjoisesta saapuvien näkökulmasta;)
Jos rinki piirretään 100km helsingistä, niin taitaa pohjoisemmaksi tulla omat meetit.
Tosiasiahan on, että joku pohjoinen paikka varmaan verottaa aika paljon etelästä tulevia, esim. vanhempien mallien melutason takia - kestävyydellähän ei ole mitään osaa eikä arpaa koska vetteillä ei koskaan ole mitään kestävyysongelmia :rolleyes:
Voin jo kuvitella esim. pappiksen aloittavan haaveluila oulusta miitin pitopaikkana, bluntonilla pöristellä 650km, voisiko nostalgisempaa olla...:D
Nostalgiaako... Heinäkuussa neljä tuntia ekan Vetten oston jälkeen katto alhaalla suuntana Rovaniemi ja edessä 850km... Vai tyhmänrohkeutta? :wink:
Reissu meni hyvin kuitenkin. Ja ajamista pelkääville/inhoaville tiedoksi, siis etelänpuoleisille, auto junaan Hesasta tai Tampereelta ja ulos Oulussa. On kivutonta jos ei mee ravintelivaunuun "tositarkoituksella"
en-invest
21.08.2008, 11:51
Nostalgiaako... Heinäkuussa neljä tuntia ekan Vetten oston jälkeen katto alhaalla suuntana Rovaniemi ja edessä 850km... Vai tyhmänrohkeutta? :wink:
Reissu meni hyvin kuitenkin. Ja ajamista pelkääville/inhoaville tiedoksi, siis etelänpuoleisille, auto junaan Hesasta tai Tampereelta ja ulos Oulussa. On kivutonta jos ei mee ravintelivaunuun "tositarkoituksella"
Eikä tule Vetten mittariin lisää kilsoja tai maileja ;)
Corvette63
21.08.2008, 15:42
Edelleen muistuttaisin että asiaa pitäis katsoa myös pohjoisesta saapuvien näkökulmasta;)
Jos rinki piirretään 100km helsingistä, niin taitaa pohjoisemmaksi tulla omat meetit.
Suurempi osa näistä vanhuksista varmaan löytyy etelä-Suomen suunnalta?
Itse kannatan Turku-Tampere akselia miitin pito paikaksi. Aina ei voi onnata kaikkien tulijoiden kohdalla, oli miitti sitten Helsingissä Kuusisaaressa tai MikkoM:n kotiovella Kaustisilla. Aina on joku, joka ei kehtaa lähteä tulemaan.
Sitä en tarkoita että meet pitäis kotiovella olla, mutta +500km useana vuonna peräkkäin ei oikein iske.
Ei sillä että moni asuu vielä kauempana(Lue pohjoisempana).
Corvette63
21.08.2008, 15:57
Sehän se. Jos miitti olis Kiteellä esimerkiksi, niin vois olla että en edes sinne lähtis tulemaan. Mielenkiintoa ei ole olla koko viikonloppua välttämättä missään mökissä (tosin omalle mökille vois mennä sadan kilsan päähän) ja sitten työt puskee varmasti päälle.
Eiköhän kerhon hallitukselle ole selvää, että meitä harrastajia on ympäri Suomea ja kaikilla pitäis olla yhtäläiset mahdollisuudet tulla miittiin. Aina ei vaan onnaa, mutta pitää vaan toivoa, että ens vuos olis parempi omalta kohdalta :)
Corvette63
21.08.2008, 16:02
Mulle olis Oulu ainakin ihan ok miitin pitopaikkana. Se selviäis sitten ens vuonna pääsekö tulemaan vai ei. Elämä on valintoja täynnä.. :cyclops:
VetteMan
21.08.2008, 16:18
Kyllä mielestäni ympäri suomea miittejä pitää olla. Tasa-arvoisia kerhon jäseniä kaikki on. Sama matka se etelästä on pohjoseen kun pohjosesta etelään ;)
Rosendahl, Pyynikki, Tampersteri. Jos se valitaan, niin kerho saa varmuudella yhden uuden jäsenen.
Paikkanahan tuo on ihan komia ja sijainti sopiva. Olikos niin, että Tampesterissa ei ole viä miitinkiä järjestetty?
Sitten tulee täältä varmuudella toinenkin uusi jäsen, jos Pyynikillä järjestetään:thumleft:
Pirun hieno uimaranta siinä on ainakin vieressä:cool: .
Jarmo
Noista matkoista....aivan sama missä päin Suomea järjestetään , Ill be there !
Nm: 2 x keskieuroopan reissu -64 coupella = 4 x suomi päästäpäähän...
Kovin helppo se sun on Masa huudella. Sulla on maailman paras matka-auto, eli ´64 Vette coupe. Sillä on hyvä kulkea tapahtumasta toiseen. :D
Nm: Vuosina 1994 - 2001 ´64 coupella 6450km ympäri Suomea pelkästään Vette Meetteihin.
en-invest
22.08.2008, 12:26
Kovin helppo se sun on Masa huudella. Sulla on maailman paras matka-auto, eli ´64 Vette coupe. Sillä on hyvä kulkea tapahtumasta toiseen. :D
Nm: Vuosina 1994 - 2001 ´64 coupella 6450km ympäri Suomea pelkästään Vette Meetteihin.
1986-1987 , noin puolitoista vuotta ja 55000km ympäri Suomea, aika tasan satakilsaa päivässä. Silloin oli kova talvi täällä etelässäkin, 30 asteen pakkasia oli myös, oli hyvä ja lämmin talviauto, varmaan paras käyttis mitä mulla ikuna ollut, niin se oli -64 Sport Coupe Sting Ray 327cc.
Se kesä sillä kuljettiin Meeteissä, autonäyttelyissä :p
Kyllä poikien jutuissa itää totuuden siemen :cheers:
Pssst... Kilometrigallub-ketju (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=3810)un voisi varmaan jatkaa ajomatkatarinointia ;)
Tottahan toki sitä pitää myös niin ajatella. Ja 100km helsingistä on aika suppea alue ;) Mutta jos esim prosentuaalisesti 100 harrastajaa on helsingistä ja vaikka 5 oulusta ja miitti pidettäisiin siellä niin ok, ne 5 oululaista tulisi paikalle, mutta tulisiko tuolta helsingistä edes sitä 10% ? Jokaisen oma valintahan se tietty on minne lähtee ja millä lähtee, edellisessä miitissähän oli puhetta jopa näistä 4-5 vakiopaikasta + 1 vaihtuva, joka voisi olla ihan suht hyvä idea.
Yksi vaihtoehto olisi vetää jkl:stä joku 100km ympyrä ja sillä alueella pidellä niitä miittejä niin olisi lähestulkoon idästä, etelästä, lännestä ja pohjoisesta tulevilla yhtä pitkä matka niin ei tarvisi kenenkään sitten laskeskella kuinka paljon enemmän toinen ajaa kuin toinen ;)
nim. mä olen vain se matkustaja - aina perjantaisin ;)
Tottahan toki sitä pitää myös niin ajatella. Ja 100km helsingistä on aika suppea alue ;) Mutta jos esim prosentuaalisesti 100 harrastajaa on helsingistä ja vaikka 5 oulusta ja miitti pidettäisiin siellä niin ok, ne 5 oululaista tulisi paikalle, mutta tulisiko tuolta helsingistä edes sitä 10% ?
Kuinkas paljon niitä helsinkiläisiä oli nyt Kalastajatorpalla?
Toi neljä-viis vakipaikkaa on ihan helevatan hyvä idea. Järjestäjille (ilmaista talkootyötä tekeville) huomattavasti helpompi, kun paikka on jo tuttu ja tiedetään, miten homma hoituu. Varaukset voisi tehdä hyvissä ajoin, koska ajankohta on vakio.
Sopivasti vaan ripoteltuna Etelä-/Pohjois-/Länsi-/Itä-/Keski-Suomi.
Täältä Jyväskylästä on helppo lähteä mihin tahansa, kun 350 km:n ympyrän sisään mahtuu Kajaani, Oulu, Helsinki, Turku, Vaasa, Joensuu, Kotka jne. Kemi ja Rovaniemi ovat lähestulkoon ainoat vähänkään isommat kaupungit, jotka jäävät tuon ympyrän ulkopuolelle.
Mulle olis Oulu ainakin ihan ok miitin pitopaikkana. Se selviäis sitten ens vuonna pääsekö tulemaan vai ei. Elämä on valintoja täynnä.. :cyclops: Kannatetaan!!
Kuinkas paljon niitä helsinkiläisiä oli nyt Kalastajatorpalla?.
viisi ei varmaan kovin kaukana ole :-k :rolleyes:
Mulle olis Oulu ainakin ihan ok miitin pitopaikkana. Se selviäis sitten ens vuonna pääsekö tulemaan vai ei. Elämä on valintoja täynnä..
sama homma täällä :batman:
Miks ette mee Saariselälle? Siis Lappiin!! Löytyy varmaan kaikille sopivaa majoitusta hotellista teltta paikkoihin.
Tää olis aika tasapuolinenkin koska on kaukana kaikista.
Paitsi ehkä Roin tyypeille.
Ja eksotiikkaa paikallisille, miksi ei myös Corvette porukoillekin.
Auto yö junalla Rovikseen niin ei tarvii ajaa noitten radan varressa asuvien edes hirveesti.
Tää on henkilökohtainen haave mutta vasta syyskuussa ja minä vuonna?
En todellakaan tiedä, mutta pitää jotain olla.
Onko joku kieltänyt pohjoisen porukkaa soluttautumasta hallitukseen:rolleyes: Sinne vaan ja vaikuttamaan asioihin ja päättämään niistä;)
Hyvä idis. Tiedä vaikka joku kerho kokokus ois jonain vuonna vaikka Rovaniemellä.
[QUOTE=anne]
Yksi vaihtoehto olisi vetää jkl:stä joku 100km ympyrä ja sillä alueella pidellä niitä miittejä niin olisi lähestulkoon idästä, etelästä, lännestä ja pohjoisesta tulevilla yhtä pitkä matka niin ei tarvisi kenenkään sitten laskeskella kuinka paljon enemmän toinen ajaa kuin toinen ;)
[/- QUOTE]
Hanki kartta. Utsjoelle on kyllä vähän enempi kun sata km.
Moi. Eihän sinne kävelemällä tarvii mennä, olipa miitti missäpäin maata hyväänsä. Vettellähän matkanteko on yhtä juhlaa-;).Mulle käy mikä paikkakunta hyväänsä, mielelläni en kylläkään ylitä itärajaa
Hanki kartta. Utsjoelle on kyllä vähän enempi kun sata km.
Tarkoitinkin että jkl:stä jos vetää 100km säteellä joka suuntaan ympyrän, jonka sisällä vuoroin tahdoin järjestäisi miittejä, niin olisi lähestulkoon sama matka tuleeko rovaniemeltä vai helsingistä, turusta vai kuusamosta. Matka ei nyt välttämättä ole sama samana vuonna, mutta vuorovuosin sitten.
Kerhossa on yli 300 jäsentä, kaikkia ei tietenkään voi miellyttää, se on vissi ja varma, järjestettiin miitti sitten utsjoella tai ahvenanmaalla. Ja kuten sanottu, varmasti varauksetkin miitin pitopaikasta riippuvat tarjonnasta ja hinta/laatusuhteesta. Varmasti hallitus tekee parhaansa vaikkei kaikkia voikkaan miellyttää.
Corvette63
23.08.2008, 16:53
Tarkoitinkin että jkl:stä jos vetää 100km säteellä joka suuntaan ympyrän, jonka sisällä vuoroin tahdoin järjestäisi miittejä, niin olisi lähestulkoon sama matka tuleeko rovaniemeltä vai helsingistä, turusta vai kuusamosta. Matka ei nyt välttämättä ole sama samana vuonna, mutta vuorovuosin sitten.
Kerhossa on yli 300 jäsentä, kaikkia ei tietenkään voi miellyttää, se on vissi ja varma, järjestettiin miitti sitten utsjoella tai ahvenanmaalla. Ja kuten sanottu, varmasti varauksetkin miitin pitopaikasta riippuvat tarjonnasta ja hinta/laatusuhteesta. Varmasti hallitus tekee parhaansa vaikkei kaikkia voikkaan miellyttää.
Viisauden sanoja.. :thumrigh:
Moi. Eihän sinne kävelemällä tarvii mennä, olipa miitti missäpäin maata hyväänsä. Vettellähän matkanteko on yhtä juhlaa-;).Mulle käy mikä paikkakunta hyväänsä, mielelläni en kylläkään ylitä itärajaa
Ainakin niin kauan kuin minä pystyn asioihin vaikuttamaan niin voin 100% varmasti luvata ettei CCoF meetingiin mennessä tarvitse itärajaa ylittää.
Hieno juttu, että Kitee on listalla mukana!
Sehän se. Jos miitti olis Kiteellä esimerkiksi, niin vois olla että en edes sinne lähtis tulemaan. Mielenkiintoa ei ole olla koko viikonloppua välttämättä missään mökissä (tosin omalle mökille vois mennä sadan kilsan päähän) ja sitten työt puskee varmasti päälle.
Eiköhän kerhon hallitukselle ole selvää, että meitä harrastajia on ympäri Suomea ja kaikilla pitäis olla yhtäläiset mahdollisuudet tulla miittiin. Aina ei vaan onnaa, mutta pitää vaan toivoa, että ens vuos olis parempi omalta kohdalta :)
Noh, noh. Pajarinhovista löytyy hotallitason majoitusta ja mökkejä, jotka on varusteltu omakotitalotasoisiksi. Kiteen vahvuus on se, että majoituvaihtoehtoja on jokaiselle teltasta hotelliin ja kaikkea siltä väliltä.
Lisäksi kannustaisin pieniä paikkakuntia hakemaan Meet-paikoiksi. Suomessa on vaikka kuinka paljon hienoja paikkoja, joissa Meet voidaan järjestää. Ei paikan aina tarvitse olla iso kaupunki ja iso kylpylähotelli - vaikkakin myönnän, että majoituskapasiteettivaatimus rajaa osan pienistä paikkakunnista pois. Tärkeää on se, että on suhteellisen hyvät liikenneyhteydet ja sijainti kohtuullinen koko Suomea ajatellen.
Kannattaa huomioida Meet-paikkaa mietittäessä myös osallistumisaktiivisuus. Jos Helsingistä on Meetissä viisi osallistujaa ja alle 10 000 asukkaan Kitee yltäisi samaan tai lähes samaan (tai jopa suurempaan) osallistujamäärään, niin eikö se ole aika hyvin? Kaupungissamme on tällä hetkellä peräti kahdeksan Corvetten omistajaa.
Minä kannatan sitä, että Meet-paikka vaihtelee vuosittain emmekä valitsisi muutamia vakiopaikkoja, joissa Meet aina järjestettäisiin. Annetaan myös pienemmille, aktiivisille paikkakunnille mahdollisuus.
Corvette63
25.08.2008, 18:35
Kannattaa huomioida Meet-paikkaa mietittäessä myös osallistumisaktiivisuus. Jos Helsingistä on Meetissä viisi osallistujaa ja alle 10 000 asukkaan Kitee yltäisi samaan tai lähes samaan (tai jopa suurempaan) osallistujamäärään, niin eikö se ole aika hyvin? Kaupungissamme on tällä hetkellä peräti kahdeksan Corvetten omistajaa.
No oli niitä autoja Helsingistä kuitenkin vähän enemmän.. :rolleyes:
Pappatunturi
25.08.2008, 21:17
Miettikääs vielä sitä ruotsin mallia :
- 4-5 vakio mestaa joissa homma toimii sata varmasti ilman arvontaa palvelujen tai mökkien varustelun johdosta
- Jengi tulee tasaisesti ympäri suomen-aina joku vakio mestoista jotain "lähellä"
- Mökkikiska/hotelli yrittäjät voivat arvostaa sopimusta jatkotapahtumista
- Tapahtumia paljon helpompi kehittää kun paikat / paikkalliset yrittäjät tiedetään.
Pappatunturi
25.08.2008, 21:18
Anne johtokuntaan!!!!!!
TorgueManagement
25.08.2008, 21:43
Kuinkas paljon niitä helsinkiläisiä oli nyt Kalastajatorpalla?
Toi neljä-viis vakipaikkaa on ihan helevatan hyvä idea. Järjestäjille (ilmaista talkootyötä tekeville) huomattavasti helpompi, kun paikka on jo tuttu ja tiedetään, miten homma hoituu. Varaukset voisi tehdä hyvissä ajoin, koska ajankohta on vakio.
Sopivasti vaan ripoteltuna Etelä-/Pohjois-/Länsi-/Itä-/Keski-Suomi.
Täältä Jyväskylästä on helppo lähteä mihin tahansa, kun 350 km:n ympyrän sisään mahtuu Kajaani, Oulu, Helsinki, Turku, Vaasa, Joensuu, Kotka jne. Kemi ja Rovaniemi ovat lähestulkoon ainoat vähänkään isommat kaupungit, jotka jäävät tuon ympyrän ulkopuolelle.
Tästä näkökulmasta Jyväskylä on optimaalinen paikka. Mutta mä koitan tulla paikalle, ihan sama missä se miitti on... ;)
Tässä on asenne, mitä minä arvostan!:thumrigh:
Tuo 4-5 vakipaikan kierrätys on ihan miettimisen arvoinen ehdotus...toisaalta nykytilanne ei varmaan poikkea tuosta paljoakaan...samat tietyt paikat (joissa on käyty jo aiemmin) esiintyvät paikkaehdotuksissa nytkin ja ne otetaan kyllä huomioon.
Nykysysteemi mahdollistaa helposti uusien paikkojen valinnan ja itse ainakin mielelläni käyn paikoissa jossa en ole aiemmin vieraillut...matkan pituus ei itselle ole niin merkittävä...noiden keskieuroopan reissujen jälkeen kaikki suomen sisällä tapahtuva vetteily tuntuu hermolomalta vaikka jotain sattuisikin niin yleensä homman saa hoidettua suht helposti ja ihan kotimaisella...jopa Turussakin ;)
-Juzzi
Tästä näkökulmasta Jyväskylä on optimaalinen paikka. Mutta mä koitan tulla paikalle, ihan sama missä se miitti on... ;)
Näinhän se on. Ja kauas on pitkä matka, oli sitten missä vaan, mutta ei riemulla rajaa kun Vettellä ajaa. Melkein aina loppuu matka kesken ;)
Mutta toi ajatus vakipaikoista on hyvä, esim. Oulu + 4 muuta....
Tuo 4-5 vakipaikan kierrätys on ihan miettimisen arvoinen ehdotus...toisaalta nykytilanne ei varmaan poikkea tuosta paljoakaan...samat tietyt paikat (joissa on käyty jo aiemmin) esiintyvät paikkaehdotuksissa nytkin ja ne otetaan kyllä huomioon.
Nykysysteemi mahdollistaa helposti uusien paikkojen valinnan ja itse ainakin mielelläni käyn paikoissa jossa en ole aiemmin vieraillut...matkan pituus ei itselle ole niin merkittävä...noiden keskieuroopan reissujen jälkeen kaikki suomen sisällä tapahtuva vetteily tuntuu hermolomalta vaikka jotain sattuisikin niin yleensä homman saa hoidettua suht helposti ja ihan kotimaisella...jopa Turussakin ;)
-Juzzi
Niin mukava ois nähdä tosiaan niitä uusia paikkoja. Eikä aina tosiaan tarvitse vierailla isoilla paikkakunnilla. Tosin tapahtuma kerää paljon osanottajia, joten ihan pienimmät lomakylät putoavat väkisinkin pois kartalta.
Ehdottaisin, että jo esitettyä ideaa 4:stä vakiopaikasta muutettaisiin siten, että järjestettäisiin peräkkäisinä vuosina eri läänien alueella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_läänit
1: Etelä-Suomen lääni
2: Länsi-Suomen lääni
3: Itä-Suomen lääni
4: Oulun lääni
(5: Lapin lääni)
Tuolla tavalla tulisi ainakin itse miittipaikka valittua jotakuinkin tasaisesti ympäri Suomea. Olisipahan ainakin vähän helpompi sitten jokaiselle vuodelle rajata se tapahtumapaikka, kun sen voi valita vain tietyn läänin alueelta.
Tämä nyt oli vain ehdotus, hallitus osaa varmasti tehdä oikean ratkaisun! :D
Omasta mielestä paikka menee sijainnin edelle. Suomi on kummiskin niin pieni maa että tulee ajeltua periaatteessa mihin vaan... Eli 4-5 hyvää paikkaa ja sykli päälle :D
Omasta mielestä paikka menee sijainnin edelle. Suomi on kummiskin niin pieni maa että tulee ajeltua periaatteessa mihin vaan... Eli 4-5 hyvää paikkaa ja sykli päälle :D
Ei se 4-5 vakiopaikkaa ole huono asia. Kunhan ne vakiopaikat valitaan siten et ne ois eripuolilla tätä pientä Suomea. Eipähän nallekarkit sittenkään menis kaikkien osalta ihan tasan. Mutta se systeemi ois ainakin periaatteessa maantieteellisesti mahdollisiman tasapuolinen kerholaisia kohtaan. Tietenkään ei kaikki paikat voi miellyttää 100%:sti jokaista, mut ainahan tämmöisissä asioissa pitää olla valmis pieniin kompromisseihin.
Niin ja ei Kuopion Rauhalahtea miittipaikaksi. Mä haluan lähtee miittiin vähän kauemmas :cool:
Niin ja ei Kuopion Rauhalahtea miittipaikaksi.
Ei liene pelkoa moisesta... ;)
Justiisa näin!
Ei liene pelkoa moisesta... ;)
Häh ? Mikäs vika siin oli ? Siellhän oli hyvä meno ja hyvät mökit. Hotlakin ihan vieressä...
Häh ? Mikäs vika siin oli ? Siellhän oli hyvä meno ja hyvät mökit. Hotlakin ihan vieressä...
Meno oli toki hyvä, mutta palkattu henkilökunta sai ryssittyä homman silti...
Meno oli toki hyvä, mutta palkattu henkilökunta sai ryssittyä homman silti...
Mutta eihän niiltä kannata kysellä mitään ;)
Mutta eihän niiltä kannata kysellä mitään ;)
Ei tarvinnut kysellä. Tuli säätämään ihan pyytämättä...
Pappatunturi
29.09.2008, 14:38
Ei tarvinnut kysellä. Tuli säätämään ihan pyytämättä...
Oisit antanut vähän sihatsua niin ois jäänyt kalakukolta säätö siihen:rambo:
:D
No no Pappis, me savolaiset ollaan rauhaa rakastavia ja renkaanpoltosta tykkääviä immeesiä. Yorccikin sen tietää ;)
Kuopiosa menee nii kauvva hyvi ku ei Partase Hanna kukot pala...muutama vuos sitte hain iha leipomolta paria sorttia, nam!
Pappatunturi
07.10.2008, 21:07
No no Pappis, me savolaiset ollaan rauhaa rakastavia ja renkaanpoltosta tykkääviä immeesiä. Yorccikin sen tietää ;)
Juu tiiän tiiän,se oli vaan sellaista yleistämistä :rendeer: ;)
Missäs vaiheessa meetin järjestäminen on? Että onko mitään uutta tietoa vielä?
Ei vielä. Muutaman viikon sisään voi jo olla.
Päivämääräkö on siis kuitenkin jo päätetty ?? 7.-9.8.2009 ??
Ei ole ihan kiveen kirjoitettu. Voi olla myös viikkoa myöhemmin, jos vaikuttaa runsaasti paikan varaus ja hintatilanteeseen.
Homma selviää kyllä ennen joulua.
Homma selviää kyllä ennen joulua.[/QUOTE]
Ei maltaisi enää millään odottaa tietoa. :-)
Ei maltaisi enää millään odottaa tietoa. :-)
Sama vika, joko ruvetaan taas arvailee :cool::cool::cool:
groovyjay
03.12.2008, 23:18
Sama vika, joko ruvetaan taas arvailee :cool::cool::cool:
Järvenpää?:salut:
poppamies
04.12.2008, 01:05
Järvenpää?:salut:
niin kuin niin monesti ennenkin ollut vahva ennakko suosikki, josko tällä kertaa osuisi!!!
Pappatunturi
04.12.2008, 10:16
Homma selviää kyllä ennen joulua.
Ei maltaisi enää millään odottaa tietoa. :-)[/QUOTE]
Lienee Sannalla jotain kotikenttä etua kun noin on innoissaan ...;)
niin kuin niin monesti ennenkin ollut vahva ennakko suosikki, josko tällä kertaa osuisi!!!
Järvenpää on varmasti hyvä paikka, mutta toivottavasti meet olisi ensi vuonna ylempänä Suomessa, kun tänä vuonna oltiin Helsingissä. Kiteen 7-8 harrastajaa voitaisiin saada mukaan, jos meet olisi Kiteellä. Onko millään muulla 9.500 asukkaan paikkakunnalla noin montaa Corvette-harrastajaa...?
groovyjay
04.12.2008, 15:44
Järvenpää on varmasti hyvä paikka, mutta toivottavasti meet olisi ensi vuonna ylempänä Suomessa, kun tänä vuonna oltiin Helsingissä. Kiteen 7-8 harrastajaa voitaisiin saada mukaan, jos meet olisi Kiteellä. Onko millään muulla 9.500 asukkaan paikkakunnalla noin montaa Corvette-harrastajaa...?
Corvette63:n ruhtinasmonarkiassahan 8-Corvettea löytyy joka tallista. :salut:
stingray
11.12.2008, 15:08
Corvette63:n ruhtinasmonarkiassahan 8-Corvettea löytyy joka tallista. :salut:
ja puhumattakaan melkein naapureissa majailevista muista corvetteista ;)
aika paljon niitä tässä lähi tienoolla on !
Corvette63
11.12.2008, 17:52
ja puhumattakaan melkein naapureissa majailevista muista corvetteista ;)
aika paljon niitä tässä lähi tienoolla on !
Montas täällä pakilassa/paloheinä/ogeli alueilla on? Joku 15? :D
Pappatunturi
11.12.2008, 19:56
Jäke-Tussula the corvette county:cool:
Nonih, nyt ei oo enää montaa päivää jouluun, arvaillaanko minä päivänä ennen joulua paikka julkistetaan...:-\" (jos julkistetaan :D)
Enivei, ei voi kyllä puhua kitteen (kuten paikalliset sanovat) puolesta, koska pari vuotta sitten miitti oli kuitenkin Kuopiossa, sitten lahti ja helsinki, olisiko joku länsi-suomen suunta tai keski-suomi tänä vuonna?
Arvaillaan arvaillaan ja mietitään paljon julkistus menee sitten kuitenkin yli joulun?;)
Arvaillaan arvaillaan ja mietitään paljon julkistus menee sitten kuitenkin yli joulun?;)
Eiköhän Clubin hallituksen kokouksessa paikka päätetä. Milloinkas se kokous onkaan?
Eiköhän Clubin hallituksen kokouksessa paikka päätetä. Milloinkas se kokous onkaan?
Taitaa olla helmi/maaliskuun vaihteessa.
Hallitus kokoontuu tarvittaessa. Jäsen/vuosikokous osuu helmi/maaliskuun vaihteeseen, kun tilit on kirjattu ja tarkistettu, kutsut lähetetty vaaditulla tavalla jne.
Vuosikokouksen yhteyteen suunnitelmissa pientä talvirientoa.
Meeting paikka päätetään lopullisesti toivottavasti jo ennen joulua. Pahimmassa tapauksessa loppiaisen nurkilla kun on lomailtu ja saatu asiat sovittua niin että heti julkistuksen yhteydessä jäsenet pääsevät varaamaan paikkoja.
Tasapuolisuuden nimissä paikan julkaisu tehdään samanaikaisesti jäsenkirjeellä sekä netitse. Osa jäsenistä haluaa edelleen kirjeet postitse. Epäilen ettei postituksia lähetellä enää ennen joulua, vaikka asia olisi selvä, kun kinkku on vielä hankkimatta ja kuusikin pitäisi kaataa jne.
Ja kun lähetellään niin koitetaan saada samaan jäsenkokouskutsu ja alustava tapaturmakalenteri koko kesälle.
Paikkafinalistit ovat lounaassa, keskellä, pohjoisempana.
Ja jos joku soittelee Vanajaan niin voi todeta että se on varattu täyteen jo kahdeksi vuodeksi ilman meitä joten sinne aikaisintaan kolmen vuoden päästä, jos tämän talven aikana päätetään varata.
Pappatunturi
19.12.2008, 13:48
Ja jos joku soittelee Vanajaan niin voi todeta että se on varattu täyteen jo kahdeksi vuodeksi ilman meitä joten sinne aikaisintaan kolmen vuoden päästä, jos tämän talven aikana päätetään varata.
No ettekö voisi sitä sitten jo vaan varata kylmästi!!!!!! Mennään pienemmällä liekillä sinne asti ja sitten vuoden kahden rummutuksella SUPERMIITTI käyntiin!
Rohkeutta miehet rohkeutta!
Eiköhän Clubin hallituksen kokouksessa paikka päätetä.Joten jos haluaa vaikuttaa asiaan tai jopa tietää asiasta ihan ensimmäisenä, niin eikun hallitukseen mukaan;)
No ettekö voisi sitä sitten jo vaan varata kylmästi!!!!!! Mennään pienemmällä liekillä sinne asti ja sitten vuoden kahden rummutuksella SUPERMIITTI käyntiin!
Kannatettu :D - ei ehkä välttämättä tuota pientä liekkiä, mutta SUPERmiittiä ainaskin.
Omakin potkuri pitäisi olla siinä kohtaa jo kuosissa \\:D/
Vanajaan alustavasti syksyllä tutustuttu. Puitteet kunnossa. Löytyy paikkaa ruokailuille, iltajuhlille ja huoneitakin joka makuun.
Paikalle mukava mutkatie pinnoitettuna perille asti ja muutama suojatiehyppyri suojaamassa koffareita liiallisilta nopeuksilta. Jotain saksalaisia takamoottorisia oli ainakin jossain vaiheessa pihoilla pyörinyt.
Jos tarpeeksi pitkällä aikavälillä suunnittelee niin varmasti saa Supermeetin aikaiseksi. Jokunen sponsori vielä kun saadaan haalittua niin jää hinnatkin järkevälle tasolle.
Kunhan 2009 meet on varailtu niin katsotaan mitä 2010 ja 2011 tuo tullessaan. Voisikohan 2011 Meetissä olla C7 julkaisu tms.
en-invest
20.12.2008, 04:41
Samaa mieltä, jos Pappiskin halajaa vanhaan kommareitten koulutuspaikkaan niin meikkä kanssa perässä;) , opisto kuin opisto, aina se telttamajoituksen voittaa...niin täytyis sitt kans liittyy varmaan tähän seurakuntaan (CCOF), vai mikä se oli:confused:
Sitä odottaa Meet-paikan julkistamista melkeinpä enemmän kuin itse joulua! Jokohan pian saamme tietää, minne vette-kansa kerääntyy ensi suvena?
Pappatunturi
22.12.2008, 16:55
Sitä odottaa Meet-paikan julkistamista melkeinpä enemmän kuin itse joulua! Jokohan pian saamme tietää, minne vette-kansa kerääntyy ensi suvena?
Sanna Sanna....Jos se on siihen teidän nurkille tulee kyllä vahva sisäpiiri epäilys...;)
Corvette63
22.12.2008, 17:01
Järvenpäähän kuulemma :cheers:
poppamies
22.12.2008, 18:06
Järvenpäähän kuulemma :cheers:
Järvenpään seudulla järjestetään kuitenkin muutama SUPERMEET joka tapauksessa, joka vuosi ;)
Järvenpään seudulla järjestetään kuitenkin muutama SUPERMEET joka tapauksessa, joka vuosi ;) Missähän päin pitäjää ja milloin? :confused:
Corvette63
22.12.2008, 19:45
Hakkiskin on herännyt \\:D/
Hakkiskin on herännyt \\:D/ Pakko se on välillä herätä syömään että jaksaa nukkua. :drunken:
poppamies
22.12.2008, 20:45
Missähän päin pitäjää ja milloin? :confused:
Ei tiiä vielä, mutta sellasia tulee aina olemaan, se onkin eri asia että saako kukaan kutsua moisiin sessioihin!!!
poppamies
22.12.2008, 20:45
Bileet :cheers:
en-invest
22.12.2008, 21:03
Tätä päivää on odotettu ja pitkään:salut:
Sanna Sanna....Jos se on siihen teidän nurkille tulee kyllä vahva sisäpiiri epäilys...;)
Ei ole tietoa tänne asti tihkunut. Semmoinen on oma epäilys, että ei taida tänne asti vielä tulla. Mutten aio luovuttaa ennen kuin onnistaa!!
poppamies
22.12.2008, 22:43
Semmoinen on oma epäilys, että ei taida tänne asti vielä tulla. Mutten aio luovuttaa ennen kuin onnistaa!!
Sitten kannattaa muuttaa Järvenpään tienoille ;)
groovyjay
22.12.2008, 22:51
Missähän päin pitäjää ja milloin? :confused:
Tiedät kyllä!
Meeting paikka päätetään lopullisesti toivottavasti jo ennen joulua. Pahimmassa tapauksessa loppiaisen nurkilla kun on lomailtu ja saatu asiat sovittua niin että heti julkistuksen yhteydessä jäsenet pääsevät varaamaan paikkoja.
Tasapuolisuuden nimissä paikan julkaisu tehdään samanaikaisesti jäsenkirjeellä sekä netitse. Osa jäsenistä haluaa edelleen kirjeet postitse. Epäilen ettei postituksia lähetellä enää ennen joulua, vaikka asia olisi selvä, kun kinkku on vielä hankkimatta ja kuusikin pitäisi kaataa jne.
Ja kun lähetellään niin koitetaan saada samaan jäsenkokouskutsu ja alustava tapaturmakalenteri koko kesälle.
Onko julkistamisen ajankohta jo selvillä?
Jarmo
Onko julkistamisen ajankohta jo selvillä?
Jarmo
Malta vielä hetki, Hallitus varaa aina ensin parhaat päältä, sen jälkeen Me rahvaat saamme tiedon;)
Pappatunturi
25.01.2009, 20:23
Malta vielä hetki, Hallitus varaa aina ensin parhaat päältä, sen jälkeen Me rahvaat saamme tiedon;)
Näinhän se ollut tapana...:rolleyes:
VetteMan
25.01.2009, 20:44
Kunhan kaikki asiat saadaan järjestykseen, niin tieto paikasta tulee. Jokaiselle varmasti löytyy katto pään päälle.
Kunhan kaikki asiat saadaan järjestykseen, niin tieto paikasta tulee. Jokaiselle varmasti löytyy katto pään päälle.
Vaikka avokkaalla tuleekin? Mä otan sitte mustan vinyylin, maalattukin käy.. ;) Eikä mitään kangasrypistyksiä sitten. :p
en-invest
26.01.2009, 10:43
Vaikka avokkaalla tuleekin? Mä otan sitte mustan vinyylin, maalattukin käy.. ;) Eikä mitään kangasrypistyksiä sitten. :p:cool: :rolleyes: :confused:
Alkuviikosta salaisuuksien verhoa avataan. Vuosikokouskutsu, jäsenkirje ja alustava toimintasuunnitelma/tapahtumakalenteri lähtee jäsenistölle. Eiköhän tähän yhteyteen saada jo paikka ja varaustiedot myös meetingiin.
Ei hallitus syö parhaita päältä. Me vaan maksetaan meidän huimista CCoF kokouspalkkioista ja muista runsaista kulukorvauksista niin paljon enemmän majoituksistamme että saamme parasta ja kauneinta.
On sitten niin mukavaa kun voi siellä hienossa huoneessa tai mökissä elpyä koko viikonlopun ja katsoa kuinka meeting järjestää itse itsensä.
Pappatunturi
29.01.2009, 19:21
Alkuviikosta salaisuuksien verhoa avataan. Vuosikokouskutsu, jäsenkirje ja alustava toimintasuunnitelma/tapahtumakalenteri lähtee jäsenistölle. Eiköhän tähän yhteyteen saada jo paikka ja varaustiedot myös meetingiin.
Ei hallitus syö parhaita päältä. Me vaan maksetaan meidän huimista CCoF kokouspalkkioista ja muista runsaista kulukorvauksista niin paljon enemmän majoituksistamme että saamme parasta ja kauneinta.
On sitten niin mukavaa kun voi siellä hienossa huoneessa tai mökissä elpyä koko viikonlopun ja katsoa kuinka meeting järjestää itse itsensä.
Noh noh sentään..:rolleyes: Sata kertaa ollaan toitotettu että nostakaa jäsenmaksua,nostakaa jotain maksua niin saatte tapahtumiin vaikka palkattua apuvoimaa. Nähtiinhän se jo torpallakin että kyllä vähän korkeamman profiilin tapahtuma kelpasi jengille.
Etukäteen kiitos hienosta työstä kaikkien eteen ja äkkiä ne verhot syrjään!!
Käykää vilkaseen osoitetta www.jokikeskus.com
Ympärillä on myös hotelleja ja 10min ruotsin puolelle Haparandaan tuosta en kyllä ole aivan varma onko mikään hyvä pointti:p
Miettikää vaan meitä pohjoisen poikiakin.
Jukkis
VetteMan
30.01.2009, 15:34
Tottakai pohjoisen poikiakin ajatellaan.
Jokikeskus on vaan majoituskapaseteetiltaan liian pieni, sivujen mukaan 50 henkeä sopii rivitaloihin. Ravintolaan 60 henkeä.
Edellisinä vuosina on ainakin väkimäärä ylittynyt noista määristä reilusti.
Kuluvan vuoden miittipaikka julkistetaan piakkoin. Ehkä jopa joitan suuntaa seuraavistakin vuosista..
Edellisinä vuosina on ainakin väkimäärä ylittynyt noista määristä reilusti.
Tuskin se noin pohjoisessa kauheesti ylittyis :rolleyes:
Pappatunturi
30.01.2009, 16:03
.
Kuluvan vuoden miittipaikka julkistetaan piakkoin. Ehkä jopa joitan suuntaa seuraavistakin vuosista..
Miehän oon kun joku rikkinäinen levy...
Edelleen se 3-4 taatusti toimivaa mestaa ympäri suomea. Ei tarvitse käyttää aikaa enää paikkojen etsimiseen. Senkin vaipaa-ehtoisajan voi kanavoida muihin hommiin.
Varattu Meet 2009 paikka. Alustavasti 2010 paikka ja 2011 paikka.
Juuri viikolla kävin 2010 paikkakandidaatin tarkistamassa paikanpäällä ja vaikutti oikein kivalta. 2011 paikkakandidaattiin kävin tutustumassa jo kesällä.
Ei näistä vielä sen enempää, mutta ollaan seuraavien vuosien osalta ainakin aikaísin liikkeellä.
Pappatunturi
30.01.2009, 22:58
Varattu Meet 2009 paikka. Alustavasti 2010 paikka ja 2011 paikka.
Juuri viikolla kävin 2010 paikkakandidaatin tarkistamassa paikanpäällä ja vaikutti oikein kivalta. 2011 paikkakandidaattiin kävin tutustumassa jo kesällä.
Ei näistä vielä sen enempää, mutta ollaan seuraavien vuosien osalta ainakin aikaísin liikkeellä.
Hyvä KURKIS!! Pistä kuule privana sitten vaan kaikki tiedot..:D
Semmosta puhuvat että olis järvenpäääää
ja sit Kit eiku Kerava
ja sit Kittee eiku tussula;)
JORVETTE
31.01.2009, 01:21
näin ulkopuolisena klubiin kuulumattomana "reittä pitkin-jäsenenä" haluan sanoa,että kaikki meetit on olleet pyörryttäviä; tämä viimeisin hotellikokemus oli rohkea veto, mutta muistini mukaan paras kaikista!!!
Kiitos hallitukselle ja sihteereille ja rahastonhoitajille ja juoksupojille että jaksatte vuodesta toiseen järjestää meille vuoden kohokohdan, jossa pääsee rupattelemaan muiden kanssa.
Olette ansaitteet kaikki ne sviitit ja luxusmökit,,,mutta mielestäni Minun olisi ensimmäiseksi saatava tietää paikka, mistä ennakkoon varata hyvä majoitus!!!
näin ulkopuolisena klubiin kuulumattomana "reittä pitkin-jäsenenä"
Pitkä on ollut matka;)
Pitkä on ollut matka;)
Mutta mieluinen :)
[QUOTE=Kurkis]Varattu Meet 2009 paikka. Alustavasti 2010 paikka ja 2011 paikka.
No sit ne ei oo ainakaa vierumäellä viiden tähden luksushotellissa missä on
6 ravintolaa, 1200 anniskelupaikkaa, 200 huonetta-400 vuodepaikkaa,
mikä valmistuu keväällä 2010, maksaa 40 miljoonaa ja alueella kaikkiaan
tulee olemaan 2500 majotuspaikkaa (500 enemmän ku Lahes).
...mut onneks noi teiän paikat oli ALUSTAVASTI katottuja, jos oikein ymmärsin.
No nii , hyvä jätkät ! Toihan on ihan jees !
www.peurunka.fi (http://www.peurunka.fi)
www.perunka.fi (http://www.perunka.fi)
www.peurunka.fi ;)
Sörsselssön
01.02.2009, 22:22
Tonneki on matkaa enämpi kun tarpeeksi. Prkl, tulkaa Yyteriin. :thumleft:
Katos kun vehkeet on kunnossa,voi lähteä vaikka kuinka pitkälle;)
Niin ja yyteriin liian lyhyt matka(3km):thumleft:
Tankkaat vaan tankin täyteen niin pääset perille asti. Google mapsit näyttää meille vajaa parisataa kilsaa eli huomenna pitää varata jotain majoitusta perunkasta....
Sörsselssön
01.02.2009, 22:46
Tsah, kun on laitteet levällään ei pitäisi päästä jano yllättämään. :-k Mulla on Yyteriin std. konttausetäisyys eli n. 30 km. :mrgreen: Vaan eipä tuonne Peurunkaan ole kuin alle 300 km.
www.peurunka.fi (http://www.peurunka.fi)
:thumleft:
ei osunnu järjenpää#-o
Majoitus tuli varattua, oli kuulemma puhelin ollut kuumana tänään :thumrigh:.
[QUOTE=vet77]Majoitus tuli varattua, oli kuulemma puhelin ollut kuumana tänään :thumrigh:.[/QUO
Varattu myös,sähköpostilla varailin,niin ei tarvinnut puhelimessa päivystää.
Varattu myös,sähköpostilla varailin,niin ei tarvinnut puhelimessa päivystää.
Mitäs se mulle kuuluu kauan sihteeri joutuu linjoilla roikkumaan... ;)
Majoitus varattu.
Mitäs se mulle kuuluu kauan sihteeri joutuu linjoilla roikkumaan... ;)
Majoitus varattu.
Vai ei kuulu,senkin ajan voisi sihteerin kanssa viettää jollakin muulla tavalla:rolleyes:
vette-91
03.02.2009, 11:52
Ei paha!
Toihan on parin tunnin ajomatkan päässä...:D
Elikkäs tässä olisi 7 kuukautta aikaa saaha auto liikenteeseen..:-k
Majoitus varattu.
Niinpä niin, ne Luxus mökit on sitten jo loppu, otitko vimosen:evil:
Hotla varattu...:thumleft:
Hotla varattu...:thumleft:
Nii onks sinne muuten mitään sopimushintoja tms. Otitko ihan päärakennuksesta, siellä kun näytti olevan niin piwusti vaihtoehtoja... Ja olihan ne päivät 7-9.8? Sataako sillon vettä? Paljonko bensa maksaa? Entä kaljat? Soittiko joku poliisit?
Nimim. yks hullu kysyy enemmän kun kymmenen viisa.. älyk.. fiks.. no anyway, 10 jeppeä ehtii vastata :)
Niinpä niin, ne Lexus mökit on sitten jo loppu, otitko vimosen:evil:
Eiks tää ookkaan vette-miitinki? #-o :-k
Nii onks sinne muuten mitään sopimushintoja tms. Otitko ihan päärakennuksesta, siellä kun näytti olevan niin piwusti vaihtoehtoja... Ja olihan ne päivät 7-9.8? Sataako sillon vettä? Paljonko bensa maksaa? Entä kaljat? Soittiko joku poliisit?
Nimim. yks hullu kysyy enemmän kun kymmenen viisa.. älyk.. fiks.. no anyway, 10 jeppeä ehtii vastata :)
14-16.8
negative, hotlan puolelle niin pääsee la aamuna killumaan altaassa jos on pinnalle olo =)
Fangio13
05.02.2009, 23:06
Ei paha!
Toihan on parin tunnin ajomatkan päässä...:D
Elikkäs tässä olisi 7 kuukautta aikaa saaha auto liikenteeseen..:-k
Pitäskö Savon porukalle varata oma kuppikunta?:-\"
Niinpä :rolleyes: Ois kiva lähteä tuolla kesällä pistäytymään, mut kun projekti on vielä "vaiheessa"..... Niin ei vielä osaa varmaks sanoa, et onko jo tuohon mennessä kilvissä.... :(
vette-91
06.02.2009, 00:30
Toihan on hyvä idea! :D
Niinpä :rolleyes: Ois kiva lähteä tuolla kesällä pistäytymään, mut kun projekti on vielä "vaiheessa"..... Niin ei vielä osaa varmaks sanoa, et onko jo tuohon mennessä kilvissä.... :(
Tonne on menty vaikka auto oliskin vaiheessa.
vette-91
06.02.2009, 00:33
Löytyyhän täältä seudulta onneksi jokunen toimiva vette,
Jos ei ole autot kunnossa niin eikun liftataan...:rolleyes:
Pappatunturi
06.02.2009, 12:13
Ja ihme Jo ensimmäisenä päivänä kun tieto "julkistettiin"....;)
Sörsselssön
06.02.2009, 14:12
Tarttiskohan tommoseen kerhoon liittyä... :scratch: :-k
Pappatunturi
06.02.2009, 15:37
Nyt kun miitti on kirjaimellisesti keskeisellä paikalla ja corvetteja valunut maahan tasaista tahtia niin mitä on tehty - tehdään miitin mainostamiseksi ?
Älkää vetäkö hernettä nenukkiin mutta vähän salaseuran viittaa CCoF harteillaan pitää. Itse tiedän parikin kornetti tyyppiä joka ei ole sanaakaan koko klubista kuullut. Ja on varmaan jokunen joka on sharkin ulkopuolella tms nettipimennössä.
Ehdotankin että pistäisitte AJOISSA pari ilmoa veeseiskaan ja spinneriin. Sitähän vois olla puitteet osallistuja ennätykseen kerrankin ?? Ja ACCssä flyerit yms infoa miitistä.
VetteMan
07.02.2009, 19:46
Imoituksia ei tietääkseni/muistaakseni aiemmin ole lehdissä ollut, ainoastaan tapahtumakalenterissa v8/spinneri on ollut maininta meetistä.
Kysessä ei ole salaseura, 14.2. on taas vuosikokous josta on jäsenistölle kutsut lähetetty, sekä corvetteclubin (http://www.corvettefinland.com/ccof/index.html) nettisivuilla on myös tiedote kokouksesta.
Tervetuloa paikanpäälle!
Näin pystyt vaikuttamaan tapahtumiin ja kerhon toimintaan.
ps. Tuo flyeri idea on hyvä, sillä saa tietoa leviämään ja on halpa keino. Otan puheeksi.
T: vpj. Paavo Kolu
Jaakon faija
07.02.2009, 20:41
niin mikä on nyt paikka ja aika ettei tarvii koko viestiketjua lukea.
Corvette63
07.02.2009, 20:44
niin mikä on nyt paikka ja aika ettei tarvii koko viestiketjua lukea.
CCoF:n kotisivuilta näkee paikan ja ajankohdan kätevästi.
VetteMan
07.02.2009, 20:51
Peurunka Laukaa 14-16.8.2009 on paikka
Jaakon faija
07.02.2009, 21:02
Peurunka Laukaa 14-16.8.2009 on paikka
Paikkahan on sitten ihanteellinen meillä Keski-Suomen vette ukoille.
siellä oli tänään historia autojen talvirallin maali jota olin hämmästelemässä.
Paikalla oli myös avoautoja kun oli viimesen päälle avokeli.:D
Jaakon faija
07.02.2009, 21:15
ok
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.