View Full Version : Takaspoikka irroitettu - kysymyksiä maalaamisesta
Innoistunpa sitten ajokauden päätteeksi vielä ruuvailemaan tuon lintulaudan irti. Maalaushommiin joutuu mutta missä mittakaavassa? Eli tässä pari *askaa kuvaa kännykkäkameralla otettuna. Toivottavasti saatte näistä hajua tilanteesta.
http://kuvapilvi.fi/finnshark/va.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/vY.jpg
Maalipinta on muualta oikein hyvä mutta joutuuko koko takaosan maalaamaan joka tapauksessa(siis oviin asti)?
Ja jos joku tarvitsee Pace Car-tyyppistä takaspoikkaa niin yhteyksiä vaan:wink:
Corvette63
27.09.2008, 18:16
Oviin asti tai sitten kokoauton ylimaalaus. ;)
Paikka maalausta tuohon on varmaan vähän paha suihkutella.. Saattaa tulla aika näkyviä sävyeroja \\:D/
Pappatunturi
27.09.2008, 19:30
Eikös toi rantu ole likaa vain ? Myllytys ja vahaus niin ei pitäisi jäädä kuin reiät.Niihin vois viritellä koriväriset tulpat tms ?
Maalaushommista kun olen hitusen kahvilla niin pari lisäkysymystä: eli lastalla ja kuumailmapuhaltimella ensin tuosta pilalle menneeltä alueelta maalit pois. Ja miten tuon gelcoatin kanssa nyt sitten pitää toimia? Vanha hiotaan pois, uusi levitetään tilalle ja hiotaan tasaiseksi?
Alue on sen verran pieni että voisin itse yrittää tehdä tuon homman.
Komppaisin pappista, kunnon pesu ja myllytys niin se on siinä ;).
Eikös toi rantu ole likaa vain ? Myllytys ja vahaus niin ei pitäisi jäädä kuin reiät.Niihin vois viritellä koriväriset tulpat tms ?
Se on itse asiassa röpelöistä maalia ja vielä erisävyistä kuin muu maalipinta. Mietin kanssa tuota myllytystä ja tulppia aluksi mutta ei taida tässä tapauksessa oikein tulla siistiä.
Aika hyvää jälkeä nuo oikeat automaalarit saa häivyttämällä, mutta eivät nekään taikureita ole. Kysymällä se varmasti selviää.
Juu, se on totta mutta niin kuin ensimmäisestä kuvasta(ehkä) näkyy niin syviä naarmuja on sen verran ettei pelkkä myllytys auta.
Maalaushommista kun olen hitusen kahvilla niin pari lisäkysymystä: eli lastalla ja kuumailmapuhaltimella ensin tuosta pilalle menneeltä alueelta maalit pois. Ja miten tuon gelcoatin kanssa nyt sitten pitää toimia? Vanha hiotaan pois, uusi levitetään tilalle ja hiotaan tasaiseksi?
Alue on sen verran pieni että voisin itse yrittää tehdä tuon homman.
Eipä siitä taida siistiä saada maalamatta oviin asti. Taitava maalari osaa sen rajan kyllä varmasti aikahyvin hävittää muuallekkin, mutta jonkunverran varmaankin näkyisi. Korjausmaalauksessa tuskin kannattaa mitään kuumailmapuhaltimia tarjota. Hiomalla ja vähällä määrällä kittiä pitäisi selvitä. Reikienkohdalta pitää tietysti hioa vähän enemmän, että saa laminoitua ne umpeen. Tai tuossahan ne taitaa päästä peräpalan irroittamalla ummistamaan aikahyvin sisäpuolelta?
Hiomalla ja vähällä määrällä kittiä pitäisi selvitä. Reikienkohdalta pitää tietysti hioa vähän enemmän, että saa laminoitua ne umpeen. Tai tuossahan ne taitaa päästä peräpalan irroittamalla ummistamaan aikahyvin sisäpuolelta?
Ok, millä karkeudella tuo hionta kannattaisi tehdä? Onko kitillä muuta väliä kuin että sopii lasikuidulle? Pinta tasaiseksi ja sitten maalaus päälle?
Ja lopun voi sitten päällemaalata surutta? Auto on onneksi maalattu muutama vuosi sitten joten jos maalari saa sävyn kohdalleen niin jäljen pitäis toivottavasti olla suht ok.
JORVETTE
27.09.2008, 22:27
Maalaa raita. Tiedäthän se juttu jossa perä on eri värinen ja raita jatkaa takaa katon yli konepellille. En tähän hätään jaksa etsiä kuvaa.
Ok, millä karkeudella tuo hionta kannattaisi tehdä? Onko kitillä muuta väliä kuin että sopii lasikuidulle? Pinta tasaiseksi ja sitten maalaus päälle?
Ja lopun voi sitten päällemaalata surutta? Auto on onneksi maalattu muutama vuosi sitten joten jos maalari saa sävyn kohdalleen niin jäljen pitäis toivottavasti olla suht ok.
Kiteistä varmaan joku muu osaa sanoa paremmin. Omassa projektissa ollaan käytetty kuitukorjauksiin hartsikittiä(tai en oikeastaan tiedä mitä se on oikealtaan nimeltään), joka on ikäänkuin jauhettua lasikuitumattoa sotkettuna polyesterihartsiin. Tuossa maalipinnan korjailussa voisi normaali polyesterikitti olla paras tuote?
Hiomalla pinta tasaiseksi joo, mutta riippuu jonkunverran käytettävästä maalista ym. se karkeus. Omissa vähissä maalauksissa on 400 tai 600 papereilla hiotuille pinnoille ollut ihan ok maalata pintaväriä.
Kun tuo kait menee jokatapauksessa maalarille, ni jättäisin pohjien viimeistelyn suosiolla sille joka sen pinnankin vetää.
Valmisteluksi tässä vois olla: peräpalan irrotus, reikien ummistaminen, varioituneen alueen hionta ja kittaus. maalari voisi sitten viimeistellä vauriotuneen alueen mahdolliset virheet sekä hioa muun alueen mieleisekseen.
JORVETTE
27.09.2008, 22:37
Maalaa raita. Tiedäthän se juttu jossa perä on eri värinen ja raita jatkaa takaa katon yli konepellille. En tähän hätään jaksa etsiä kuvaa.
tai teippaa se. joka reino osaa teipata, ja jos et osaa vie se El RayNo:lle
Joo, tuo on yksi visio mutta tähän hätään en taida tuohon ryhtyä koska auton väri kuitenkin muuttuu jossain vaiheessa täysin ja nyt pitäis vaan saada tuo vähällä vaivalla fiksattua.
StadiShark
27.09.2008, 23:52
Se on itse asiassa röpelöistä maalia ja vielä erisävyistä kuin muu maalipinta. Mietin kanssa tuota myllytystä ja tulppia aluksi mutta ei taida tässä tapauksessa oikein tulla siistiä.
Voiskohan se kuitenkin olla liimaa, eikä maalia, se röpelö?
Miks siellä alla olis jotain muuta maalia, kuin auton omaa maalia laitettuna.
Tollasta tuli vaan mietiskeltyä.
Auto on päällemaalattu aikoinaan joten liittyisikö siihen jotenkin. Voishan sitä tietysti kokeilla jotain jytympää liotinta varmuuden vuoksi. Mutta noita kolhuja ja naarmuja ei kyllä saa piiloon.
saada tuo vähällä vaivalla fiksattua.
Reikien paikkaukseen kannattaa silti panostaa ettei tarvii teha niitä uudestaan
sitten värinvaihdon yhteydessä.
Tai jopa heti kohta sen jälkeen kun ne alkaa kuplia pikafiksin ansiosta.
Joku kiva raita hässäkkähän olis tässä tapauksessa ihan toimiva juttu.
Ei sävy ongelmia tai muita häivytyspelleilyjä.
Ja voihan sinä pohtia samalla tulevia maalaus koukeroita.
tai teippaa se. joka reino osaa teipata, ja jos et osaa vie se El RayNo:lle
:rolleyes: Ei nyt äkkiä löytynyt parempaa kuvaa...
Niin voishan tuo raitasysteemi olla yksi vaihtoehto mutta toi sinivalkoinen ei kyllä mun silmään toimi. Pitänee kaivella jotain muita vaihtoehtoja. Voi olla pikkaisen haastavaa löytää tolle siniselle sopiva väri kaveriksi.
Polyesterikittikö sitten on oikeaa tavaraa noihin reikien paikkauksiin?
Edit: toimiskohan tuossa musta...?
http://kuvapilvi.fi/finnshark/vp.jpg
Corvette63
29.09.2008, 19:03
Niin voishan tuo raitasysteemi olla yksi vaihtoehto mutta toi sinivalkoinen ei kyllä mun silmään toimi. Pitänee kaivella jotain muita vaihtoehtoja. Voi olla pikkaisen haastavaa löytää tolle siniselle sopiva väri kaveriksi.
Polyesterikittikö sitten on oikeaa tavaraa noihin reikien paikkauksiin?
Nopea muodon muutos.. :alien:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/vW.jpg
Roger Blunton värit! :)
Choppasin spoikan pois, maalasin peräpalan valkoiseksi ja targapaloja valkoiseksi, sitten vähän raitaa, mutta bensatankin korkin alueen jätin siniseksi (siihenhän tulee se GTS korkki), lopuksi vähän stancetusta tottakai! Ai niin ja isommat vanteetkin piirsin ;) Kuidun alle vielä laitoin LS3:n, mutta ei se sieltä oikeen näy ;)
Ihan luonnollisen somaa valkoista en oikeen saanut laitettua, ettei äärirajat katoa ja muutenkin ihan epähuomiossa maalailin markkeritkin. Ei taida musta tulla maalaria :oops:
Kiitos tästä. Äijähän on ihan paroni photoshopin kanssa:thumleft:
Itse tuossa kanssa haeskelin kuvia ja tuo teema vois olla aika hyvä. Mutta toi valkoinen...:-k
Saatko tuon valkoisen vaihdettua mustaksi niin näkis onko siinä mitään järkeä?
Arvasin muuten että toi meikäläisen kärryn stance aiheuttaa hitusen pahennusta.
Miten olisi tuo raita idea sopivan kontrastin omaavalla sinisellä?
http://i16.photobucket.com/albums/b6/ktmccf/spoikka_pois.jpg
Valkoinen on aika kova väri ja mukava sininen olisi kuitenkin samaa ideaa kuin ´67 stingerissä Elkahart blue auto ja dark teal blue raita. Jos koetat saada auton yksiväriseksi, niin maalari tekee häivytyksen jonnekkin takapyöräaukon puoleenväliin ja lakkaa koko takalokasuojan. Toisaalta onko varmuudella tietoa värikoodita millä auto on malaattu? Jos ei niin raidalla peitto tai sitten koko härvelin ylimaalaus.
Ei ole tuosta värikoodista varmuutta. En usko että tuo on alkuperäinen sävy.
Pitääpä funtsia tuota sinistä, ei näytä yhtään huonolta.
Ehdottomasti keltainen raita (Härifrån tvättas......) tosi kurko
Corvette63
29.09.2008, 20:05
Kiitos tästä. Äijähän on ihan paroni photoshopin kanssa:thumleft:
Itse tuossa kanssa haeskelin kuvia ja tuo teema vois olla aika hyvä. Mutta toi valkoinen...:-k
Saatko tuon valkoisen vaihdettua mustaksi niin näkis onko siinä mitään järkeä?
Arvasin muuten että toi meikäläisen kärryn stance aiheuttaa hitusen pahennusta.
Kokeilen huomenna tehdä :-k
Finnshark
29.09.2008, 21:24
Ei ole tuosta värikoodista varmuutta. En usko että tuo on alkuperäinen sävy.
Pitääpä funtsia tuota sinistä, ei näytä yhtään huonolta.
Veikkaisin että tuo autosi sävy on LeMans Blue muutaman vuoden vanhemmasta vettestä. Varmaksi ei voi mennä sanomaan, mutta vaikuttaa aika samalta siniseltä LeMansin kanssa. ;)
Sattuneesta värisyystä johtuen mielenkiinnolla itsekin näitä raitapaitoja katselen. Joten antaa tulla vaan eri vaihtoehtoja fotaroituna! :thumrigh:
JORVETTE
29.09.2008, 23:30
minusta jotain hopean ja grafiitinharmaan väliltä kunhan se taittuu siniseenpäin raita voisi olla myös matta tai puolikiltävä
Mä laittaisin mattamustan tai puolihimmeän mustan.
Ihan senkin takia mattaväri että jos? auton maalipinta ei muilta osin ole virheetön, niin täysin kiiltävä raitaosuus näyttäisi kovin erilaiselta ja jälkeenpäin tehdyltä.
Sitäpaitsi mattamusta raita on race ja sopii mustan sisustan kanssa...
Pappatunturi
30.09.2008, 15:28
Nopea muodon muutos.. :alien:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/vW.jpg
Roger Blunton värit! :)
Choppasin spoikan pois, maalasin peräpalan valkoiseksi ja targapaloja valkoiseksi, sitten vähän raitaa, mutta bensatankin korkin alueen jätin siniseksi (siihenhän tulee se GTS korkki), lopuksi vähän stancetusta tottakai! Ai niin ja isommat vanteetkin piirsin ;) Kuidun alle vielä laitoin LS3:n, mutta ei se sieltä oikeen näy ;)
Ihan luonnollisen somaa valkoista en oikeen saanut laitettua, ettei äärirajat katoa ja muutenkin ihan epähuomiossa maalailin markkeritkin. Ei taida musta tulla maalaria :oops:
Oottete aika velhoja! Todella hyvä photosoppinki. Mutta tehkääs sama mattamustalla kuten WBBC ehdotti. Voisi toimia hyvin:cool:
Veikkaisin että tuo autosi sävy on LeMans Blue muutaman vuoden vanhemmasta vettestä. Varmaksi ei voi mennä sanomaan, mutta vaikuttaa aika samalta siniseltä LeMansin kanssa. ;)
Sattuneesta värisyystä johtuen mielenkiinnolla itsekin näitä raitapaitoja katselen. Joten antaa tulla vaan eri vaihtoehtoja fotaroituna! :thumrigh:
Jep, taidat olla oikeassa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta tämä L88 pitäis olla kyseisellä värillä maalattu ja näyttäis olevan aika lähellä mun autoa.
http://kuvapilvi.fi/finnshark/vU.jpg
Musta tai hopea/harmaa alkavat tuntua parhaimmilta vaihtoehdoilta. Eipä vaan ole paljon näkyny tollaisella kombinaatiolla autoja.
Corvette63
30.09.2008, 17:56
Jep, taidat olla oikeassa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta tämä L88 pitäis olla kyseisellä värillä maalattu ja näyttäis olevan aika lähellä mun autoa.
Musta tai hopea/harmaa alkavat tuntua parhaimmilta vaihtoehdoilta. Eipä vaan ole paljon näkyny tollaisella kombinaatiolla autoja.
Jep, se on Le Mans blue.
En halua pilata hyvää hypeä, mutta lähellä ei ole riittävä paikkamaalukseen. Värin oltava just eikä melkeen jos haluaa hyvää. Tuo raidan maalaaminen on turvallisin tapa tehdä homma. On sitten rehellisesti eri värinen ja ei jää harmittamaan. Trust me, sillä jossain vaiheessa elämää olen kuunnellet asiakkaiden rutinoita (reklamaatioita) peltivaurioiden korjauksen jälkeiseten maalausten sävyjen onnistumisesta :clown:
Corvette63
30.09.2008, 18:03
Sävymittarillahan tuo selviää..
Oman 80-luvun maalauksen Cadillacista juuri mittailin ja selvisi, että vanhalla Fiatin punaisella vedetty, vaikka oli aika lähellä orkkista. :cool:
En halua pilata hyvää hypeä, mutta lähellä ei ole riittävä paikkamaalukseen. Värin oltava just eikä melkeen jos haluaa hyvää. Tuo raidan maalaaminen on turvallisin tapa tehdä homma. On sitten rehellisesti eri värinen ja ei jää harmittamaan. Trust me, sillä jossain vaiheessa elämää olen kuunnellet asiakkaiden rutinoita (reklamaatioita) peltivaurioiden korjauksen jälkeiseten maalausten sävyjen onnistumisesta :clown:
Kyllä näin on. Tämä oli vaan kommentti kun puhuttiin että mikä tuo mun auton väri on. Raitaa on näillä näkymin tulossa.
Kyllä näin on. Tämä oli vaan kommentti kun puhuttiin että mikä tuo mun auton väri on. Raitaa on näillä näkymin tulossa.
Ok, great. Sininen on melkein aina hyvä valinta ja Le Mans Blue:n kaltaiset sävyt ovat C3 kopissa tosi näyttäviä. Kumma, että väri vaikuttaa lapulla perus siniseltä, mutta kun se vedetään C3:n päälle niin muotoja löytyy aivan eri tavalla kuin punaisesta vastaavasta autosta.
Nyt vaan tiukka päätös, että minkä värinen raitahässäkkä tulee :thumrigh:
kaierkki
01.10.2008, 10:31
Reikien paikkaukseen kannattaa silti panostaa ettei tarvii teha niitä uudestaan
sitten värinvaihdon yhteydessä.
Tai jopa heti kohta sen jälkeen kun ne alkaa kuplia pikafiksin ansiosta.
Joku kiva raita hässäkkähän olis tässä tapauksessa ihan toimiva juttu.
Ei sävy ongelmia tai muita häivytyspelleilyjä.
Ja voihan sinä pohtia samalla tulevia maalaus koukeroita.
JOs haluat hyvän lopputuloksen joka kestää vuosia, niin unohda kitti, ym. muut teiniviritykset. Kuiduta reijät umpeen. Aja reikien ympärille kunnon kartiot ja aloita kuitumatolla ja hartilla täyttäminen pienillä paloilla pohjalta.
Tein itse ko. projektin kesällä, joten on tuore näppis. Meni 1 m2 mattoa ja 1,5 kg hartsia :-). Iso kiitos vielä jäsen T72:selle kuiduttamisen alkeiskurssista !
TÄRKEÄÄ 1 ! Hartsin pitää kuivua vähintään 1 kk + 20 (tai lämpöisempi) asteisessa kuivassa tilassa, että kaasut ehtii haihtua hartsista.
TÄRKEÄÄ 2 ! 1 kk:n jälkeen vedä pensselissä topcouttia paksu kerros kuidutetuille kohdille yhden kerran - ja tämän jälkeen kuivuminen vähintään 3 viikkoa.
TÄRKEÄÄ 3 ! Tämän jälkeen topparit hiotaan pois ja päälle laitetaan määrätynlainen epoksi mömmö, joka kuivuu 3 vrk.
Em toimenpiteiden jälkeen voi alkaa suunnittelemaan pohjavärin vetämistä, siis jos teet autoa itsellesi haluat hyvän tuloksen joka ei kupli parin vuoden päästä.
Tiedon olen saanut ja toteuttanut yhdessä ammattimaalarin kanssa, joka on tämänkin yhteisön autoja maalannut useita ja lopputulos on Los Buenos.
groovyjay
01.10.2008, 19:37
JOs haluat hyvän lopputuloksen joka kestää vuosia, niin unohda kitti, ym. muut teiniviritykset. Kuiduta reijät umpeen. Aja reikien ympärille kunnon kartiot ja aloita kuitumatolla ja hartilla täyttäminen pienillä paloilla pohjalta.
Tein itse ko. projektin kesällä, joten on tuore näppis. Meni 1 m2 mattoa ja 1,5 kg hartsia :-). Iso kiitos vielä jäsen T72:selle kuiduttamisen alkeiskurssista !
TÄRKEÄÄ 1 ! Hartsin pitää kuivua vähintään 1 kk + 20 (tai lämpöisempi) asteisessa kuivassa tilassa, että kaasut ehtii haihtua hartsista.
TÄRKEÄÄ 2 ! 1 kk:n jälkeen vedä pensselissä topcouttia paksu kerros kuidutetuille kohdille yhden kerran - ja tämän jälkeen kuivuminen vähintään 3 viikkoa.
TÄRKEÄÄ 3 ! Tämän jälkeen topparit hiotaan pois ja päälle laitetaan määrätynlainen epoksi mömmö, joka kuivuu 3 vrk.
Em toimenpiteiden jälkeen voi alkaa suunnittelemaan pohjavärin vetämistä, siis jos teet autoa itsellesi haluat hyvän tuloksen joka ei kupli parin vuoden päästä.
Tiedon olen saanut ja toteuttanut yhdessä ammattimaalarin kanssa, joka on tämänkin yhteisön autoja maalannut useita ja lopputulos on Los Buenos.
Itsellä kanssa kovat kuidutkset menossa ja hyvin pitkälti samoilla metodeilla mennään täälläkin!
Aja reikien ympärille kunnon kartiot
Meinaatko siis että suurennan reikiä vähän?
Tuossa talvisäilytystallissa on n. 10 astetta. Riittääkö se jos annan kuivua pitempään?
Mitähän tuo epoksi mahtaa olla?
Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Hyvä että tulee väännettyä rautalangasta niin meneepähän oikein.
kaierkki
01.10.2008, 22:55
Itsellä kanssa kovat kuidutkset menossa ja hyvin pitkälti samoilla metodeilla mennään täälläkin!
Nooh, tiedän että olisit kuitenkin tiennyt nuo asiat jo ennestään ;) Tsemppiä täpyttämiseen (lue nakuttelee hardea kuitumaton palasiin).
kaierkki
01.10.2008, 23:02
Meinaatko siis että suurennan reikiä vähän?
Joo, suurenna ja tee niistä kartio, katson otinko kuvia omastani, laitan tulemaan jos näin oli, ylhäältä ainakin kaksi kertaa leveämpi kuin reikä pohjalla, hartsista liukkaat kuitupalaset on helpompi pienellä pensselilla naputella paikoilleen. Ja naputa riittäävästi että kaikki ilmakuplat tulee välistä pois.
Tuossa talvisäilytystallissa on n. 10 astetta. Riittääkö se jos annan kuivua pitempään?
Kuivumisaika on aina pitempi mitä kylmenpi talli. Purkin kyljessä taisi kyllä lukea yli + 20 kuiva tila
Mitähän tuo epoksi mahtaa olla?
Voin vielä varmistaa merkin ko. ammattimieheltä (en siis minä :rolleyes: )
Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Hyvä että tulee väännettyä rautalangasta niin meneepähän oikein.
Ole hyvä...
kaierkki
02.10.2008, 09:44
Muista puhdistaa pinnat asetonilla ennen kuidutusta.
http://kuvablogi.com/nayta/1507859/
Epoksikaan ei alle 20 asteessa tahdo toimia. Täytyy viileässä tallissa käyttää lämpöpuhallinta minkä suuntaa kohteeseen ja jättää muutamaksi yöksi päälle.
kaierkki
02.10.2008, 10:14
Epoksikaan ei alle 20 asteessa tahdo toimia. Täytyy viileässä tallissa käyttää lämpöpuhallinta minkä suuntaa kohteeseen ja jättää muutamaksi yöksi päälle.
Näin on!
nimimerk. Kokemusta löytyy
Kiitos näistä:thumleft:
Eli aloitellaan nämä hommat sitten suosiolla keväällä.
Auto lähtee sitten lähiaikoina maalarille ja "puolikiiltävää" mustaa raitaa on tulossa. Funtsin että jos kuitenkin jättäis tuon aiemman mallin mukaisen ohuemman varsinaista raidoitusta kiertävän raidan laittamatta. Tuleekohan siitä vähän hölmön näköinen:-k
Corvette63
14.01.2009, 21:57
Auto lähtee sitten lähiaikoina maalarille ja "puolikiiltävää" mustaa raitaa on tulossa. Funtsin että jos kuitenkin jättäis tuon aiemman mallin mukaisen ohuemman varsinaista raidoitusta kiertävän raidan laittamatta. Tuleekohan siitä vähän hölmön näköinen:-k
Itse tekisin niin miten siinä mun chopissa :thumrigh:
Kyllähän se kieltämättä näyttäis huomattavasti ammattimaisemmalta ohuen raidan kanssa.
Mustat raidat :cool:
Tämmöiset on ( oli ;) ) tuossa -72:ssa, vähän levitelty tuonne alahelmoihin kanssa tuota "oikeaa" väriä.
http://finnshark.com/gallery/images/12537.jpg
(http://finnshark.com/gallery/files/2/3/raidat2_original.jpg)
keula puolesta tämännäköinen:
http://finnshark.com/gallery/images/12536.jpg
(http://finnshark.com/gallery/files/2/3/raidat1_original.jpg)
Katos vaan, kun on kovasti tutun näköinen risteys... ;) Jkl:ssä otettu kuva, keväällä 2007, otaksun?
Katos vaan, kun on kovasti tutun näköinen risteys... ;) Jkl:ssä otettu kuva, keväällä 2007, otaksun?
Oikeassa olet, loppui tuohon kohti menovesi kun ajoin näyttelystä ulos, olin tunnollisena jättänyt tankkaamatta ja pääsin n.400 metriä ja köh,köh :oops:
Kuvailin siinä sitten mukamas pulkkaa muina poikina...:D onneksi oli tuo bussipysäkki... ja pari hyvää Vettekaveria ;) jotka hommasivat bensaa kanisterilla ja matka jatkui. :cool:
Harri -76
19.01.2009, 15:15
Tämmöiset on ( oli ;) ) tuossa -72:ssa, vähän levitelty tuonne alahelmoihin kanssa tuota "oikeaa" väriä.
Katohan... kotikadun valoristeyshän se siinä. (En tarkoita tv-sarjaa)
Kai sä meinaat sen kuitenkin vielä laittaa kuntoon?
Ja eikös bensan loppuminen yleensä johdu vain siitä että on niin paljon voimaa ettei mittari tahdo pysyä mukana:cool:
Mulla kanssa on tuo konekuitu tulossa myös mustaksi. Saa vähän reissimpää ilmettä.
Tehkääs sama mattamustalla kuten WBBC ehdotti. Voisi toimia hyvin:cool:
Pikanen kokeilu mustana;)
http://i144.photobucket.com/albums/r185/kerpeleen/mustaks.jpg
:cool: Aika pro tulos.
Saisitko tuota spoikkaa tuosta mitenkään pois? Sitte ruvettais olemaan jo tosi lähellä lopputulosta.
kehno spoikan häivytys mutta kyllä tuost jo idea selviää:rolleyes:
http://i144.photobucket.com/albums/r185/kerpeleen/mustaks2.jpg
Corvette63
19.01.2009, 23:20
Ai johny kerkesikin laittaa jo sillä aikaa kuvaa kun olin teeveetä katselemassa.. :-k
http://kuvaton.com/k/jlk.jpg
Oma oli tuollainen versio, mutta tulihan se jo nähtyä.
Noi shoppauksethan näyttää todella hyvältä IMO :cool::cool::cool:
Mä olen kai jäävi sanomaan tohon mitään, mutta sanonpa kumminkin: " HIENO!":rolleyes:
Johnylle ja C63:lle iso:salut: viitseliäisyydetä.
Virallisia kuvia tulee kun homma on valmis.
Corvette63
04.06.2009, 00:42
Johnylle ja C63:lle iso:salut: viitseliäisyydetä.
Virallisia kuvia tulee kun homma on valmis.
Spyshottia projektista.. ;)
http://i306.photobucket.com/albums/nn263/rjent/airride0003.jpg
Killer stance?
Tapio.L.
04.06.2009, 09:03
Killer stance?
Mistä noita saa, mäkin tahdon! :o :cool:
Projekti on toistaiseksi pantu jäihin koska rupesi arveluttamaan tuo lopputulos. Ehkä sitten jossain vaiheessa. Takapään uusi rengastus korjasi kummasti tuota ulkonäköä joten mennään nyt tällä.
OHO!
Ettei vaan etupää ole liiankin alhaalla....
Takana on aika passeli, ellei sitten raavi renkaat lokasuojaan kiinni?
ps. hienot racehenkiset renkaat/vanteet!
OHO!
Ettei vaan etupää ole liiankin alhaalla....
Takana on aika passeli, ellei sitten raavi renkaat lokasuojaan kiinni?
ps. hienot racehenkiset renkaat/vanteet!
No joo, meikäläisen kärry ei sentään ole ihan noin tontissa...;)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.