PDA

View Full Version : Ostetaan isolohko 70-72

määvaan
29.11.2008, 22:18
Jos haluat realisoida 70-72 isolohkovettesi nopeasti, niin sellainen olis hakusessa tomaatilla varustettuna. Jos ei ole Daytona yellow :p saa maali olla huonokin. Keltaiseksi se kuitenkin maalataan.Kaikki kiinnostaa, paitsi kalliit.S-postia voi lähettää: moggeli1@luukku.com

Harha
01.12.2008, 13:36
miten olis http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2154802 :confused:
On tosin -69 eikä oo mun, mutta vinkki heitetty.

määvaan
01.12.2008, 13:44
Huomenna menossa katsomaan sitä.

groovyjay
01.12.2008, 19:19
Joko Bulldogsia vaivasit?

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=11427

Värikin olisi jo valmiiksi oikea!:cool:

Corvette63
01.12.2008, 19:33
http://www.proteam-corvette.com/cars/262Z.htm

Numbers match isolohko, automaatti etc. $19,800 :-({|=

Itse veisin ton varmaan heti, jos olis mahdollista ja jos olis tommonen hakusessa! 8)

Pappatunturi
01.12.2008, 20:15
Joko Bulldogsia vaivasit?

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=11427

Värikin olisi jo valmiiksi oikea!:cool:

Joo ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Voit ostaa turvallisin mielin. On varmasti just sitä mitä Bulldogs sanoo. Esimierkillinen sharkkilainen:salut:

määvaan
01.12.2008, 22:07
Joo ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Voit ostaa turvallisin mielin. On varmasti just sitä mitä Bulldogs sanoo. Esimierkillinen sharkkilainen:salut:
Miten kaverin mahtaisi tavoittaa?

Corvette63
01.12.2008, 22:23
Laitappa vaikka yksityisviestiä.

Corvette63
01.12.2008, 22:27
Tosi huono kuva, mutta tuon näköisestä laitteesta on kyse. Talvihuolto sessiot varmaan kuvaotto hetkellä ollut käynnissä ja puskurit kromaamossa, mutta ei anneta sen vaikuttaa.. ;)

http://kuvapilvi.fi/finnshark/od.jpg

Soiva peli. :thumrigh:

groovyjay
01.12.2008, 22:31
Miten kaverin mahtaisi tavoittaa?

Multa saa numeron yyveellä kanssa.

bulldog's
02.12.2008, 10:49
Joo ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Voit ostaa turvallisin mielin. On "varmasti" just sitä mitä Bulldogs sanoo. merkillinen sharkkilainen:salut:

Piti vähän korjata ettei rupee ylpistyy,
Tässähän ihan punastuu kun vanha herrasmies rupee tollaisia hullutuksia latelee.

TCC
02.12.2008, 11:40
Huomenna menossa katsomaan sitä.

Saakos sitten raporttia autosta. :D

Vet
02.12.2008, 13:57
Saakos sitten raporttia autosta. :D

"Hieno maalaus", ei kilvissä, hinta tippunut viisi tonnia kesästä....:eye:

allu
02.12.2008, 19:25
Jos ton nettiauton auton haet ni myy mulle noi sivuputket.... ni oisit enemmän kuin joulupukki

määvaan
02.12.2008, 23:07
Jos ton nettiauton auton haet ni myy mulle noi sivuputket.... ni oisit enemmän kuin joulupukki
Meilläpäin joulupukki ei myy mitään. Ainakaan minulta ei ole vielä veloittanut lahjoista;) . En ostanut. ei ollut kuitenkaan aivan mun juttu.Ainakin kuskinpuoleinen oli primääriputkien liittymästä puhkiruostunut. oli muuten melko peruskuntoinen. kone oli siisti päältä ja varmaankin parasta tuossa autossa. runko yllättävänkin ruosteeton ( taka-akselin takainen osa hieman ruvella). Korikiinnikkeet ehjät kuten ilmeisesti a-pylväätkin.Kattopalat ok. maali 20 vuotiaaksi suht hyvä.Joka voi elää tuon maalausteeman kanssa kokeneen hinta/ laatusuhteen kohtalaiseksi.Minun tapauksesani uudet putket + maalaus tekisivät lisähintaa ehkä noin 6-7 tonnia.Tällähetkellä toinen yksilö kiinnostavampi.Koe-ajo ei valitettavasti onnistunut jäisen kelin vuoksi.Melekomooset höpinät isolohkossa oli!

poppamies
02.12.2008, 23:20
.Minun tapauksesani uudet putket + maalaus tekisivät lisähintaa ehkä noin 6-7 tonnia.Tällähetkellä toinen yksilö kiinnostavampi.Koe-ajo ei valitettavasti onnistunut jäisen kelin vuoksi.Melekomooset höpinät isolohkossa oli!
kuin kalliin maalauksen oot meinannu ottaa :confused:
2000¤:lla pitäis onnistua

putket saa ainaki mustana noin tonnilla :-k

määvaan
02.12.2008, 23:26
Mustat putket ? Ei ikinä minulle! Olen nähnyt liikaa "kananlihalle" nousseita maaleja. Tuskin varmasti hyvää maalausta kahdella tontulla saa,jos ei itse pysty osallistumaan talkoisiin.

määvaan
02.12.2008, 23:34
Ecklersillä headers 1994 taalaa + tubes 449$

pirre
02.12.2008, 23:34
kuin kalliin maalauksen oot meinannu ottaa :confused:
2000¤:lla pitäis onnistua

Ja esim täällä maakunnissa saa vähän halvemmalla...

putket saa ainaki mustana noin tonnilla :-k

Niinhän se tais olla, taitaa olla mun putketkin vielä pahvilaatikossa... eiks noikin vois vetää kromilinjan läpi jos kiiltävät tahtois??

Corvette63
03.12.2008, 00:20
Mustat putket ? Ei ikinä minulle! Olen nähnyt liikaa "kananlihalle" nousseita maaleja. Tuskin varmasti hyvää maalausta kahdella tontulla saa,jos ei itse pysty osallistumaan talkoisiin.

Kuten Pirre sanoi, ei sitä tarvitse Helsingissä maalauttaa..

Sitten tuskin esim. matta Hookereista heti maalit irtoilee. Ois kannattanut muuten pitää vaikka silmät auki, kun Masa tuossa myi omia kiillotettuja Hookereita erittäin sopivasti.. ;)

poppamies
03.12.2008, 00:38
kuumaa kestävää maalia saa varmaan minkä värisenä vaan tahtoo, kromihan ei kromisena kestä kun tosissaan ajaa ;)

Kuten Pirre sanoi, ei sitä tarvitse Helsingissä maalauttaa..
Niin just!

Sitten tuskin esim. matta Hookereista heti maalit irtoilee. Ois kannattanut muuten pitää vaikka silmät auki, kun Masa tuossa myi omia kiillotettuja Hookereita erittäin sopivasti.. ;)
Masanhan oli Stainlessit, siksi EI LAIKUKKAAT
Oranssihan tais se väri määvaan makuun olla ja mustat rännit sopii orkun kanssa paremmin kyllä kuin mikään muu, paitsi valkonen ;)

Niin tosiaan kannattaa tietää mistä mitäkin ottaa, Eckleriltä ei missään tapauksessa mitään muuta kuin totaalisen vette speciaalia osia

Turismo
03.12.2008, 12:30
Lievä OT - pahoitteluni...

Pirre ja Poppis - meinaatte tosissanne että se ei maksakaan 5000e, kuten minua on peloteltu :o Voisitteko laittaa vaikkapa YV:llä kuka noita ruiskuttelee Fathomilla pohjatöineen jos nyt ei ihan 2th eugenilla, niin ainakin reilusti alle tuon pelkokertoimen :salut:

T: Nopeutuuko projektin toteutus Sittenkin vuodella?

Macho
03.12.2008, 12:36
Eikös se maalauksen hinta riipu enimmäkseen tarvittavista pohjatöistä. Esimerkkinä reikäinen ja halkeamainen kuitu irtoavine pakkelipaikkoineen ja jenkkimaaleineen Vs suomessa aikaisemmin kunnollisesti maalattu suorapanelinen auto joka tarvii vaan kevyen hionnan ja ylimaalauksen.

VetteMan
03.12.2008, 13:29
Pohja/kuitutyöt varmasti vaikuttaa hintaan. Nimimerkillä pariviikkoo maalia ja kittiä rapsutellut :D Maalaria kanssa pitäs kysellä vanhukselle..

määvaan
03.12.2008, 15:44
Eiku keltainen. Daytona yellow tai sunflower yellow. Kumpi on se tummempi? Hiukan provosoin noilla hinnoilla. Totuus on, että hyvää vetten maalausta ei voi saada rauta-auton maalauksen hinnalla. En ole asiantuntija, joten hintatietoa ja suosituksia otan kiitollisuudella vastaan. Taitaisi alkuperäistyyppiset valetut sivuputkikoverit kuitenkin olla tyylikkäimmät alkuperäistyylisessä C3:ssa.

Pappatunturi
03.12.2008, 16:38
Taitaisi alkuperäistyyppiset valetut sivuputkikoverit kuitenkin olla tyylikkäimmät alkuperäistyylisessä C3:ssa.

Amen!

WBBC
03.12.2008, 18:12
1970-1973 vette ei välttämättä kaipaa sivuputkia, koska takapaneelin isot kulmikkaat poistoaukot on myös erittäin miehekkäät.