PDA

View Full Version : Halpa C5

bulldog's
25.01.2009, 12:33
Kiinostaisko ketään -97 c5 halvalla?
Auto on valkonen ja melko väsyneessä kunnossa.
Ylimaalattu vähän niin ja näin.
140k miles,automaatti, käy ja kukkuu, mutte ei ole millään erikoisella pidolla ollut...
Hinta suomessa tullattuna 13500eetuu

Tapio.L.
25.01.2009, 13:48
140k miles,automaatti, käy ja kukkuu, mutte ei ole millään erikoisella pidolla ollut...

Tästähän väsäis varsin asiallisen ratalaitteen, hohoi Ikonen :cool:

groovyjay
25.01.2009, 20:48
ONko kuvia?

bulldog's
25.01.2009, 21:11
ONko kuvia?
http://www.kodakgallery.com/localeid=en_US

Siinä kuvat ongelmapaikoista...

bulldog's
25.01.2009, 21:13
Yllättävän paljon kiinnostusta, saas nähdä mitenkäy kun koko karmeus tuli kuvien muodossa esille... ;)

Corvette63
25.01.2009, 21:15
Eihän tuohon rahaan voi täydellistä odottaakkaan.. Oivallinen ralliauto aihio!

groovyjay
25.01.2009, 21:23
Yllättävän paljon kiinnostusta, saas nähdä mitenkäy kun koko karmeus tuli kuvien muodossa esille... ;)

Kiitos hemmetin rehellisistä kuvista!

bulldog's
25.01.2009, 21:31
Harmi kun myyjiltä ei saa yleensä tollassia kuvia niin joutuu menee itse/lähettää kaverin paikanpäälle...
Olis mulla ollut paljon myyvempiäkin kuvia... ;)

PR1
28.01.2009, 11:42

Pistä privaa jos vielä myytävänä. pr@telemail.fi
Emännälle toinen vette niin ei mulle tarttee olla kade...
Ykstoista heti tarjottu.

bulldog's
28.01.2009, 12:38
Muutama kysely on tullut mutta ei mitään sen vakavampaa.
Kiitos tarjouksesta, mutta hinnassa ei ikäväkyllä ole keskustelun varaa... ;)

PR1
28.01.2009, 18:49
Hinnassahan aina pitäis olla vähän keskustelun varaa;) No, onko auto talviajossa, onko talvirenkaita, missäpäin Suomea(?), ja privana voi tosi ostajan heti tai ei mitään hinnan vielä laittaa jos vielä kiinnostaa. Hyvä talli olis mut eka pitäis tietää onko liikenteessä nyt? 12 jo nyt sit tingitty näkemättä?!?

bulldog's
28.01.2009, 18:57
Sori, Tarkennetaan vielä että auto EI ole suomessa vaan ihmeellisessä usassa, saapuu suomeen huhtikuussa jos ostajia on, muuten myöhemmin, jos silloinkaan. Hinta on toi kun se jää saman itsellekkin maksamaan kulujen kanssa joten... ;)

CC-5
28.01.2009, 19:21
Tossa kunnossa tulliin ! pienillä veroilla ja seuraavana talvena harrastamaan talliin ehostusta,,,,ei paha!,hyvin kun tekee voi saada omansa pois myydessä.

Jarmo79
28.01.2009, 21:51
Ostakaa pois vaan, niin saadaan mun C5:lle matkaseuraa :).

Pappatunturi
28.01.2009, 22:22
Tossa kunnossa tulliin ! pienillä veroilla ja seuraavana talvena harrastamaan talliin ehostusta,,,,ei paha!,hyvin kun tekee voi saada omansa pois myydessä.

Tosta saisi mielenkiintoisen projektin tyyliin ala Yorcci. Kaikki pikkufixejä mikäli osasin tulkita kuvia oikein...

groovyjay
28.01.2009, 23:06
http://www.racingjunk.com/category/1153/Corvettes/post/1444340/1997-Corvette.html

Luulin, että toi olis halpa, mutta tuleehan tohonkin rahdit ja tullit ja se autovero ja kahdet alvit, ennen kuin on ruma EU-laatta keulassa...:puker:

bulldog's
28.01.2009, 23:07
Joo, suurimmat ongelmat on kosmeettisia.
Kaveri kävi ajamassa ja auto kulki ja pysähty ihan ok, meni suoraan eikä ravistellut. Alusta on siinä kunnossa kuin 140kilomailia ajettu nyt on...
Ei ollut vikakoodeja tai muutakaan huttua...
Tosin kuka tietää milloin on nollattu.
Toimii ihan käyttöpelinä noinkin.

Corvette63
29.01.2009, 00:44
http://www.racingjunk.com/category/1153/Corvettes/post/1444340/1997-Corvette.html

Luulin, että toi olis halpa, mutta tuleehan tohonkin rahdit ja tullit ja se autovero ja kahdet alvit, ennen kuin on ruma EU-laatta keulassa...:puker:

Varmaan joku vajaan 23k¤:n peli Suomen kilvissä :puker:

H3nKaK
29.01.2009, 02:07
Varmaan joku vajaan 23k¤:n peli Suomen kilvissä :puker:

lähtee siitä vähän pois...ilmossa on et "hinta suomessa tullattuna 13500eetua"

Corvette63
29.01.2009, 02:28
lähtee siitä vähän pois...ilmossa on et "hinta suomessa tullattuna 13500eetua"

Joo, mutta puhuin tuosta lainaamastani Groovyjayn linkin autosta. Siinä oli pyynti $12,500.

PR1
29.01.2009, 09:10
Sori, Tarkennetaan vielä että auto EI ole suomessa vaan ihmeellisessä usassa, saapuu suomeen huhtikuussa jos ostajia on, muuten myöhemmin, jos silloinkaan. Hinta on toi kun se jää saman itsellekkin maksamaan kulujen kanssa joten... ;)

No sehän selventää jotain. Oma Vette imee nyt niin paljon fyrkkaa et pitää vielä kysyä "Äitiltä" lupa. Tyttöystävä ei lämmennyt yhtään vaikka musta se on hieno, kuulemma C4 on hienompi, kait sen takia kun se on tallissa. Muuten toivon autolle hyvää kotia jos ei edellinen tarjous lämmittänyt yhtään. Maalaus on aika hemmetinmoinen ja hinnakas projekti niin ja punainen pitäis olla kun ne kulkee kovemmin;) (3-punaista meillä jo;) Se pitäis olla talvikäyttöön jo noin uus mulla ja joutuisin Vectran farkun antamaan johonkin väliin. Sit onnistuis.

bulldog's
29.01.2009, 09:50
No sehän selventää jotain. Oma Vette imee nyt niin paljon fyrkkaa et pitää vielä kysyä "Äitiltä" lupa. Tyttöystävä ei lämmennyt yhtään vaikka musta se on hieno, kuulemma C4 on hienompi, kait sen takia kun se on tallissa. Muuten toivon autolle hyvää kotia jos ei edellinen tarjous lämmittänyt yhtään. Maalaus on aika hemmetinmoinen ja hinnakas projekti niin ja punainen pitäis olla kun ne kulkee kovemmin;) (3-punaista meillä jo;) Se pitäis olla talvikäyttöön jo noin uus mulla ja joutuisin Vectran farkun antamaan johonkin väliin. Sit onnistuis.

Joo, makuasioitahan nuo.
Talviautona erinomainen, emäntä on tän talven c-5 pyyhkinyt menee ilman mitään ongelmia.
Itse en lähtisi ylimaalaamaan jos talvivessaksi ottaisin, mutta sekin on niitä makuasioita ;)
Ja tarjous ei valitettavasti yhtään lämmittänyt. :)

PR1
29.01.2009, 11:32
Joo, makuasioitahan nuo.
Talviautona erinomainen, emäntä on tän talven c-5 pyyhkinyt menee ilman mitään ongelmia.
Itse en lähtisi ylimaalaamaan jos talvivessaksi ottaisin, mutta sekin on niitä makuasioita ;)
Ja tarjous ei valitettavasti yhtään lämmittänyt. :)

No voi hitsin pimpulat, meinasin jo rakkaasta -98 Vectrasta luopua, jos olis mennyt vaihdossa, onhan sekin periaatteessa GM:n auto ja 150t kiltisti ajettu... Joo talviautona meniskin maalailematta ja eipä kai ruostus, kai on lasikuitua? Renkaat pitäis kai talveks ostaa, C-4 olis ylimääräiset varastossa, kävisköhän? Mulla olis pointti ettei tarviis "hyötyajoja" enempää ajella kun ei olis farmaria enää;) Vanha poliisifarmari olis työpaikalla siihen tehtävään.(Viimeks käytiin 15 säkkiä vessapaperia töihin eli se jos mikä on huussi!) Ja sorry, tarkoitus ei tuttuilla vaan ihan vakavasti vieläkin, mullakin meni hermo matkailuauton myynnissä kun vaikka minkälaista latukkaa olis vaihdossa ollu mut sain lopulta suoralla kaupalla menemään kun hinnasta sovittiin, sulla varmaan kans suora kauppa ainut vaihtoehto? Neljättä autoa kun ei mitenkään vara pitää mut vieläkin kiinostaa mutten vieläkään ole saanut "lupaa". Voisko vielä mailata, vaikka pr et telemail.fi niin vois kattoa kun saan ton luvan ihan kohta kunhan soitan, ei siis tarvetta farmalille? yritetään editoida vielä: usassahan ei lohkolämmittimiä paljon mahda olla vakiovarusteena, mites Teitin C5:ssä vai onko lämmin talli?

bulldog's
29.01.2009, 11:39
Lähetin sulle numeroni mailiin.
Vaihdossa käy ainoastaan uus tai käytetty raha, amerikanromuja kun on siunaantunut nurkkiin +20kpl...

bulldog's
29.01.2009, 11:40
Hyvin on tuntunut lähtevän katoksesta käyntiin ilman piuhoja synteettiset sisällä.

H3nKaK
29.01.2009, 12:31
Joo, mutta puhuin tuosta lainaamastani Groovyjayn linkin autosta. Siinä oli pyynti $12,500.
aaaa, no sit. my bad!

en-invest
29.01.2009, 12:42
Joo, suurimmat ongelmat on kosmeettisia.
Kaveri kävi ajamassa ja auto kulki ja pysähty ihan ok, meni suoraan eikä ravistellut. Alusta on siinä kunnossa kuin 140kilomailia ajettu nyt on...
Ei ollut vikakoodeja tai muutakaan huttua...
Tosin kuka tietää milloin on nollattu.
Toimii ihan käyttöpelinä noinkin.

Ihan kertaallisen näköinen kulkine;) , hinta laatusuhde kohdillaan, harmi kun mää en ymmärrärrä kun noitten jeesusten aikaisten laitteiden perään:rolleyes:

Pappatunturi
29.01.2009, 13:14
Hyvin on tuntunut lähtevän katoksesta käyntiin ilman piuhoja synteettiset sisällä.

Kuten omat autoni viimeiset 10 vuotta. Toi "lohkolämmitin pitää olla" fraasi onkin pyramidien jälkeen suurin mysteeri mulle..

en-invest
29.01.2009, 13:23
Kuten omat autoni viimeiset 10 vuotta. Toi "lohkolämmitin pitää olla" fraasi onkin pyramidien jälkeen suurin mysteeri mulle..

Sähköt täytyy olla taloudessa ja maksettu lasku;)

Wormie
29.01.2009, 14:57
Kyl se vähän helpottaa starttia kun auto on seissy -30 asteessa viikon. Vaikka olis stanan paineilmavoitelu ;) Eikä tartte pitää kytkintä pohjassa ekaa viittä minuuttia minkä auto on sitte käynnissä. Mutta ei sitä täällä tartte, eihän täällä edes kerkiä banaanit jäätyä puihin talven aikana.. :cool:

bulldog's
29.01.2009, 15:36
Väärinkäsitysten oikaisemiseksi, tähän tulee siis hinnanpäälle vielä autovero, muutostyöt ja vastaavuustodistus sekä katsastusmaksut ennen kuin saa autoon kilvet.... ;)