grandsport
14.02.2009, 14:18
Ainakin Aurinko on alkanut näyttäytymään täällä Roi:ssa pitkän pimeän jakson
päätteeksi . Siitä on tasan vuosi ,kun tuli viimeksi kirjoiteltua tänne foorumille.
Aika kulluu niin veen nopeesti,projekti on edennyt hitaasti kaikenlaisten vaikeuksien vuoksi.Aluksi joitain teknisiä ongelmia, sitten Kesä meni ohi ,kun
tuli otettua liikaa töitä (ei kerennyt autolle mitään) ja lopuksi Isäni sairastui
vakavasti syksyllä .Menetimme meille kaikille ja etenkin minulle rakkaan ihmisen
vähän ennen Joulua.Suru on ollut tietenkin suurta ja jos kuoleman kanssa olisi
voinut tehdä vaikkapa kauppaa niin kuvassa näkyvän pulkan olisin antanut miel
läni pieneksi käsirahaksi.No elämä jatkuu.Postaan tähän kuvan , joka on otettu
ensimmäiseltä koeajolenkiltä 1.11.08, joka oli myös Isäni syntymäpäivä(otin 3:ksi päiväksi puuhakilvet , en pystynyt käyttämään niistä kuin 2 ,koska 2.11.08 satoi lumen maahan.)Auto toimi aivan uskomattoman hienosti, mosa lähti tulille pienen säädön jälkeen ja ajosäädöt löytyi kun vähän näpytteli
arvoja eculle läppärillä.Kaikki alusta säädöt+Dyno pitää tietenkin vielä tehdä mm.
4-pyörä suuntaus.Ainoa - oli kun totesin ohjauksen olevan yhtä kankea ,
kuin alkuperäinen, mutta uusi hammastanko (C4 rebuild rack & pinion) odottaa
asennustaan,niin saadaan tehostusta ohjaukseen.Ja jostain syystä...olen
päättänyt upgreidata tuon Dana 36 :n Dana 44:een(odottaa myös tallissa asennusta).Hmmm. mikähän se syy mahtaa olla :rendeer: ...???
Noniin tulipa pitkä tilitys. Postaan tähän kuvan ja omistan sen edesmenneelle
Isälleni. R.I.P.
Palataan astialle ,kun asfaltti on kuumaa..
päätteeksi . Siitä on tasan vuosi ,kun tuli viimeksi kirjoiteltua tänne foorumille.
Aika kulluu niin veen nopeesti,projekti on edennyt hitaasti kaikenlaisten vaikeuksien vuoksi.Aluksi joitain teknisiä ongelmia, sitten Kesä meni ohi ,kun
tuli otettua liikaa töitä (ei kerennyt autolle mitään) ja lopuksi Isäni sairastui
vakavasti syksyllä .Menetimme meille kaikille ja etenkin minulle rakkaan ihmisen
vähän ennen Joulua.Suru on ollut tietenkin suurta ja jos kuoleman kanssa olisi
voinut tehdä vaikkapa kauppaa niin kuvassa näkyvän pulkan olisin antanut miel
läni pieneksi käsirahaksi.No elämä jatkuu.Postaan tähän kuvan , joka on otettu
ensimmäiseltä koeajolenkiltä 1.11.08, joka oli myös Isäni syntymäpäivä(otin 3:ksi päiväksi puuhakilvet , en pystynyt käyttämään niistä kuin 2 ,koska 2.11.08 satoi lumen maahan.)Auto toimi aivan uskomattoman hienosti, mosa lähti tulille pienen säädön jälkeen ja ajosäädöt löytyi kun vähän näpytteli
arvoja eculle läppärillä.Kaikki alusta säädöt+Dyno pitää tietenkin vielä tehdä mm.
4-pyörä suuntaus.Ainoa - oli kun totesin ohjauksen olevan yhtä kankea ,
kuin alkuperäinen, mutta uusi hammastanko (C4 rebuild rack & pinion) odottaa
asennustaan,niin saadaan tehostusta ohjaukseen.Ja jostain syystä...olen
päättänyt upgreidata tuon Dana 36 :n Dana 44:een(odottaa myös tallissa asennusta).Hmmm. mikähän se syy mahtaa olla :rendeer: ...???
Noniin tulipa pitkä tilitys. Postaan tähän kuvan ja omistan sen edesmenneelle
Isälleni. R.I.P.
Palataan astialle ,kun asfaltti on kuumaa..