PDA

View Full Version : Valkoinen C2 coupe...

Pekka Berkeles
08.05.2009, 12:48
...tulipa tuollainen vastaan museorekkareissa. Kukas tunnustaa...ei tosin taida olla palstalaisia...

Tommi_K
08.05.2009, 14:53
Missäpäin tälläinen tuli vastaan? Etelä-Pohjanmaalta tiedän ainakin yhden valkoisen C2:sen, jonka omistaja ei todennäköisesti täällä foorumilla liiku...

Corvette63
08.05.2009, 15:50
Jotain vihjettä, että missä bongattu ja tuntomerkkejä.. Noita museoituja C2 Coupeja on Suomessakin varmaan muutama ;)

Pekka Berkeles
09.05.2009, 00:04
Missäpäin tälläinen tuli vastaan? Etelä-Pohjanmaalta tiedän ainakin yhden valkoisen C2:sen, jonka omistaja ei todennäköisesti täällä foorumilla liiku...
No just tämä. Mitäs vuosimallia tämä on ja millaisella moottorilla?

Pekka Berkeles
09.05.2009, 00:05
Jotain vihjettä, että missä bongattu ja tuntomerkkejä.. Noita museoituja C2 Coupeja on Suomessakin varmaan muutama ;)
Jaa onko tosiaan valkoisia useita? Ilmeisesti sitten on, en vaan muista nähneeni kuvia just valkoisesta.

Masa
09.05.2009, 12:08
Jaa onko tosiaan valkoisia useita? Ilmeisesti sitten on, en vaan muista nähneeni kuvia just valkoisesta.

Taidat olla Pekka oikeassa , valkoisia coupeja ei varmasti montaa ole.
Itse tiedän vaan yhden Lahdessa , avoja sitten tiedän useampiakin. Yks pörrää ihan tässä tussulan kulmilla :rolleyes:

groovyjay
09.05.2009, 12:11
Taidat olla Pekka oikeassa , valkoisia coupeja ei varmasti montaa ole.
Itse tiedän vaan yhden Lahdessa , avoja sitten tiedän useampiakin. Yks pörrää ihan tässä tussulan kulmilla :rolleyes:

Lahden coupen lisäksi taitaa olla 2 SWC:tä ja pari muuta 64 coupea ja se 65 coupe turuus. Silti ei mitenkään liian yleinen.

Corvette63
09.05.2009, 12:29
Lahden coupen lisäksi taitaa olla 2 SWC:tä ja pari muuta 64 coupea ja se 65 coupe turuus. Silti ei mitenkään liian yleinen.

Näin vähän muistelinkin. :salut:

Tommi_K
11.05.2009, 09:38
No just tämä. Mitäs vuosimallia tämä on ja millaisella moottorilla?

Nyt kyllä täytyy myöntää, että en muista. Siitä on lähemmäs kymmenen vuotta kun sen viimeksi olen nähnyt, eikä silloin vielä osannut tutkia moottoria yms. niin tarkasti kuin olisi pitänyt :D

Kyseinen kärry on kuulemma pari vuotta sitten maalattu uudestaan eli hyvässä kunnossa se kyllä on.