PDA

View Full Version : Hyvinkää Street Slide 13.6.

Kurkis
12.06.2009, 13:15
Terve,

Mukana jälleen Corvette-luokka. Jos homma menee kuten ennenkin niin luokkaan pitäisi päästä paikanpäälläkin ennakkomaksun hinnalla 15¤. (Useista yhteydenottoyrityksistä huolimatta tätä ei olla saatu vahvistettua.)

Joku koko kisan mukana oleva voisi kerätä luokan tulokset ja laittaa Janille (jos Jani ei itse osu paikalle) niin saadaan kerhon sivuille.

Osallistujien kannattaa olla aamusta paikalla niin saa katsastukset hoidettua ajoissa ja ehtii ajamaan enemmän.

Pokaalit tulossa kerhon puolesta.

Kaikki mukaan voimavaroja kokeilemaan. Järjestäjän sivut: http://www.nncgarage.com/

t Mika

janiv
13.06.2009, 00:41
Joku koko kisan mukana oleva voisi kerätä luokan tulokset ja laittaa Janille (jos Jani ei itse osu paikalle) niin saadaan kerhon sivuille.Luultavasti en satu paikalle.

bulldog's
13.06.2009, 00:49
Terve,

Mukana jälleen Corvette-luokka. Jos homma menee kuten ennenkin niin luokkaan pitäisi päästä paikanpäälläkin ennakkomaksun hinnalla 15¤. (Useista yhteydenottoyrityksistä huolimatta tätä ei olla saatu vahvistettua.)

Joku koko kisan mukana oleva voisi kerätä luokan tulokset ja laittaa Janille (jos Jani ei itse osu paikalle) niin saadaan kerhon sivuille.

Osallistujien kannattaa olla aamusta paikalla niin saa katsastukset hoidettua ajoissa ja ehtii ajamaan enemmän.

Kaikki mukaan voimavaroja kokeilemaan. Järjestäjän sivut: http://www.nncgarage.com/

t Mika

Kuulemma vanhankaavan mukaan mennään, kysyin kun tossä päiväsellä pääorganisaattori soitteli... ;)

ZL1
13.06.2009, 09:31

t Mikaniinhän sitä luulis

Macho
13.06.2009, 10:09
Jep jep täällä ollaan, rata on kostea mutta keli kuiva. 15e pääsi sisään kun sanoi osallistuvansa corvetteluokkaan. Akun kiinnityskin tarkistettiin tarkkaan joten ei mennyt effortsit hukkaan. näyttääpä olevan muitakin vettejä tulossa katsastusjonossa.

poppamies
13.06.2009, 10:22
voi harmi kun ei nyt pääse kilpurin voimavaroja kokeilemaan kun se on vieläkin talvisäilössä :rolleyes:

Tapio.L.
13.06.2009, 11:47
voi harmi kun ei nyt pääse kilpurin voimavaroja kokeilemaan kun se on vieläkin talvisäilössä :rolleyes:

Sama homma, meillä tosin on harisella hakemassa vielä niitä viimesiä aaseja ulos koneesta :D Noh kai tässä kesän mittaan vielä johonkin ehtii testaamaan :)

Wormie
13.06.2009, 22:14
Tarvikkos lumikolaa lainaksi, meinaan vaan että jos kinokset talvisäilön edestä sais matalammiks....
:joker:

poppamies
13.06.2009, 22:42
Tarvikkos lumikolaa lainaksi, meinaan vaan että jos kinokset talvisäilön edestä sais matalammiks....
:joker:
ehkä :-k millonka lähet kolaus kaveriksi :confused:

Mopoilija
13.06.2009, 22:58
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2009/NncStreetSlide/

Kaikki 6 Corvettea oli neppaamassa[-X

Corvette63
13.06.2009, 23:37

Kiitos kuvista. On se helppoa, kun näkee tapahtuman sisällön, eikä tarvitse edes kotisohvalta mihinkään siirtyä värjöttelemään kylmään :cool:

Finnshark
13.06.2009, 23:48

Kiitos kuvista!

Yllättävän vähän vettejä paikalla. :(

Nasse
14.06.2009, 04:11
Kiitos kuvista!

Yllättävän vähän vettejä paikalla. :(

Olin tulossa tontille Haapavetisen imussa, mutta järjestäjän edustaja kertoo autoja olevan liikaa paikalla. Ei ehdi ajamaan, eikä ehdi katsastamaan. Eikä pieni tinkaaminenkaan auttanut. Pitäkööt ***kele tunkkinsa. Olipahan hyvä tekosyy painua takas duuniin.

Asian valoisa puoli on se, että jos olisin päässyt stripille, sade olisi alkanut aivan varmasti. Nythän keli parani upeaksi. Olkaa siis kiitollisia.

poppamies
14.06.2009, 09:17
Niinpä niin, yksi kiihyttely tapahtuma vuodessa alle päivämatkan päässä pääkaupunkiseudulta niin sitten ei näköjään pääse ajamaan kuin ehkä puolet inokkaista, mahtavaa :cheers: ......NOT :mad:

Yorcci
14.06.2009, 09:58
Niinpä niin, yksi kiihyttely tapahtuma vuodessa alle päivämatkan päässä pääkaupinseudutla niin sitten ei näköjään pääse ajamaan kuin ehkä puolet inokkaista, mahtaa :cheers: ......NOT :mad:

Kyllä päivässä ehtii pääkaupunkiseudulta esim. Kiikalaan tai Alastaroon ja takaisinkin... ;)

Mutta toi, ettei mahdu tapahtumaan mukaan, on kyllä /C:stä.

Former67er
14.06.2009, 10:28
on kyllä /C:stä.

lol

Vonsaku
14.06.2009, 10:44
Mitä hittoa "Ei ehdi ajamaan?" mun mielestä osanottajia oli vähemmän kun viimevuosina on ollut yleisesti, kaaviossakaan ei montaa lähtijää ollut. :confused:

groovyjay
15.06.2009, 13:25

Toi Hyvinkään tapahtuma pitäisi siirtää johonkin ihan muuhun ajankohtaan, ei tunnu pääsevän mukaan ikinä!

Kiitos mopoilija fotoista!

bulldog's
15.06.2009, 14:02
Joka kerta tulee polemiikkia tosta aikataulu hommassa.
Muistan kun alkuvuosina tuli hirvee poru kun kisat alkoi myöhässä. MIX? no siks että kilpailijat eivät vaivautunut paikalle ajoissa ja katsastukset myöhästyi.
Nyt jotta katsastukset ei myöhästy niin myöhästyneitä ei ole otettu mukaan. Eli voi kysyä olitteko paikalla klo 8 aamulla jolloin katsastukset alkoivat? Eli silloin kuin siellä PITÄISI olla.
Muistaakseni lopettavat katsastukset 10.00, en tosin ole varma kun itselläni ei ole mitään tekemistä kyseisen kilpailun kanssa, tunnen vaan kavereita kerhosta.
Mielestäni on ainoa oikea tapa jättää muutama myöhästynyt auto pihalle, kuin kuunnella muutamantuhannen ihmisen kettuilua siitä kun aikataulut ei pidä.

Kurkis
15.06.2009, 15:52
Näkyy tulokset löytyvän hienosti järjestävän sivuilta: http://www.nncgarage.com/

Vaikuttaa olleen tiukka finaali.

Kuten aikaisemmin lupailin kerholta löytyy pokaalit kolmelle parhaalle ja ne jaetaan Corvette meetingissä Laukaassa tai toimitetaan sen jälkeen perille jos ei paikanpäälle pääse noutamaan.

Terveisin
Mika

MS
15.06.2009, 19:09
Tänä vuonna oli harvinaisen vähän corvetteja paikalla ja saati ajamassa. Jos jatkossa haluamme pitää luokan elossa street slidessä olisi syytä kaikkien aktivoitua ja lähteä neppaamaan.
Mitä aikatauluun tulee niin tänä vuonna homma alkoi ajallaan ja mitään ihmettelyä ja odottelua alussa ei ollut. Olisiko sateen uhka pistänyt vipinää kinttuihin.

Macho
15.06.2009, 19:44
Joo tosiaan kun ajoissa tuli niin pääsi ongelmitta mukaan. Kyllä siinä sai silti riittämiin jonottaa vuoroaan. Tosin oma auto tuntui ihan lelulta kun kaikilla muilla oli blower tuplaturbo ja stroukattu isolohko. No siinä tietysti oppii oikeille tavoille aikamiesten seurassa. :)

Pettymys puski pintaan kun vetäisin ekan kiihdytyksen. Suti ihan hillittömästi, ykkösen ja kakkosen läpi vaikka lähdin tyhjäkäynniltä. Normaalisti kadulla ei ikinä sudi kakkosella kuin sateella. Aika 15.3.
Slicksit näyttivät kyllä muilla pitävän hyvin, mullahan niitä ei ollut kun kieltäydyin pirren tarjouksesta. :mad:
Kuitenkin, kakkoslähtöön pudotin rengaspaineita 2.7=> 2.3. Piti vain aavistuksen paremmin vaikka lähdin vielä sivummasta rataa missä oli vähemmän kumia. Aika 14.8.
Kolmas lähtö jäi viimeiseksi, siihen tiputin taas paineita, 2.1bariin, kytkin syylärin flektin jatkuvasti päälle koska moottori hikoili 110 asteessa jonottamisen ansiosta ja koitin lähteä vieläkin reunemmasta samaten tyhjäkäynniltä ja hilliten ykkösellä kaasujalkaa muutenkin. Aika 14.3. 60 jalan ollessa 2.37s
Kossupulloveto jäi siis vielä avoimeksi, kolmentoista sekunnin ajat odotuttavat itseään kenties seuraavaan kertaan..

http://penthouse.homelinux.net/fs09/hyvinkaakiihdytys.jpg

Finnshark
15.06.2009, 20:40
Hyvinkään kävijät, riittäisikö kuvia jos aukaistaisiin tällekin tapahtumalle oma osio galleriaan? Macho, sulla näyttäisi ainakin kuvia olevan! ;)

Macho
15.06.2009, 20:46
Hyvinkään kävijät, riittäisikö kuvia jos aukaistaisiin tällekin tapahtumalle oma osio galleriaan? Macho, sulla näyttäisi ainakin kuvia olevan! ;)
Ei mulla oikeastaan oo muita hyviä kuvia kun oli muuta puuhaa. Yks videonpätkä on koitan sen sorttailla ulos.

Wormie
16.06.2009, 09:57
Slicksit näyttivät kyllä muilla pitävän hyvin, mullahan niitä ei ollut kun kieltäydyin pirren tarjouksesta. :mad:
Kuitenkin, kakkoslähtöön pudotin rengaspaineita 2.7=> 2.3. Piti vain aavistuksen paremmin vaikka lähdin vielä sivummasta rataa missä oli vähemmän kumia. Aika 14.8.
Jos ei siinä radalla ole ihan kuminpalasia läjäpäin niin kumi parantaa pitoa. Ajoitko "lätäkön" yli? Burnikset? Katurenkaalla (siis ei-katuslickseillä) ei kannata tehdä bönäreitä, rouhasee vaan senverran että irtoryönä lähtee pois. Eikä niitä kannata kastella lätäkössä koska vettä jää renkaan kuvioihin. Katurengas ei kuumene bönärissä samoin kuin slicksi, ainoastaan pinta alkaa sulamaan/palaa, slicksi kuumenee "syvyyssuunnassa" syvemmältä ja tasaisemmin.

Macho
16.06.2009, 11:30
Jos ei siinä radalla ole ihan kuminpalasia läjäpäin niin kumi parantaa pitoa. Ajoitko "lätäkön" yli? Burnikset? Katurenkaalla (siis ei-katuslickseillä) ei kannata tehdä bönäreitä, rouhasee vaan senverran että irtoryönä lähtee pois. Eikä niitä kannata kastella lätäkössä koska vettä jää renkaan kuvioihin. Katurengas ei kuumene bönärissä samoin kuin slicksi, ainoastaan pinta alkaa sulamaan/palaa, slicksi kuumenee "syvyyssuunnassa" syvemmältä ja tasaisemmin.

En tehnyt mitään virheitä. se pito vaan oli todella huono, ilmeisesti se kumi ei vaan sopinut mun katurenkaiden kanssa yhteen koska sivusta lähtiessä pito oli parempi mutta siinä oli sitten kaikkea muutakin roskaa.

Masa
16.06.2009, 11:35

Mulla olis kuvia , avaa vaan se osio galleriaan.

Wormie
16.06.2009, 12:04
En tehnyt mitään virheitä. se pito vaan oli todella huono, ilmeisesti se kumi ei vaan sopinut mun katurenkaiden kanssa yhteen koska sivusta lähtiessä pito oli parempi mutta siinä oli sitten kaikkea muutakin roskaa.
Musta tuntuu että persees valehtelee, harvemmin pito on parempi roskaisemmalla kumittomalla pinnalla. Oisit vaan hakenu oikeet lähtökierrokset kumitetulle kohdalle. Yleistä jorinaa säätämisestä: Jos lähtöjen välillä muuttaa useampaa kuin yhtä parametriä on homma ihan tuuripeliä koska ei voi tietää mikä muutos huonontaa ja mikä parantaa suoritusta. Yks muutos parantaa aikaa kaks sekuntia, toinen huonontaa sekunnin, loppuaika on kuitenkin parempi ja siltikään ei voi sanoa kuinka säädöt vaikuttivat. Siksi niitä lähtöjä pitäis saada tehtyä niin paljon koska säätäminen on hidasta hommaa jos ei oo paljoa kerättyä dataa.

Rengaspaineet tuntuu kyllä aika kovilta, muistaakseni isolohkomouhoilla vedettiin 1.5-1.8 paineilla mutta renkaat olikin 275-295/50/15 luokkaa eli vanne ei ollut heti ottamassa asfalttiin....

Macho
16.06.2009, 12:11
Musta tuntuu että persees valehtelee, harvemmin pito on parempi roskaisemmalla kumittomalla pinnalla. Oisit vaan hakenu oikeet lähtökierrokset kumitetulle kohdalle. Yleistä jorinaa säätämisestä: Jos lähtöjen välillä muuttaa useampaa kuin yhtä parametriä on homma ihan tuuripeliä koska ei voi tietää mikä muutos huonontaa ja mikä parantaa suoritusta. Yks muutos parantaa aikaa kaks sekuntia, toinen huonontaa sekunnin, loppuaika on kuitenkin parempi ja siltikään ei voi sanoa kuinka säädöt vaikuttivat. Siksi niitä lähtöjä pitäis saada tehtyä niin paljon koska säätäminen on hidasta hommaa jos ei oo paljoa kerättyä dataa.

Rengaspaineet tuntuu kyllä aika kovilta, muistaakseni isolohkomouhoilla vedettiin 1.5-1.8 paineilla mutta renkaat olikin 275-295/50/15 luokkaa eli vanne ei ollut heti ottamassa asfalttiin....
Perseeltä ei ole kysytty mitään mulla oli g tekki koko ajan kiinni kuten kadullakin. Kadulla olen ottanu noin 50 lähtöä sillä ja tuolla 0-60 mailiin tunnissa ajatkin kasvoivat tuolla yli puoli sekuntia. Liukasta oli, usko hyvällä! :)
Ja huom kadulla mun paineet on aina sen 2.7 bar ja pitoa piisaa siellä siltikin.

Masa
16.06.2009, 12:17
Hyvinkään rata on perinteisesti "liukas". Ajat tuolla ovat katuautoilla keskimäärin noin sekunnin huononpia kuin esim. Alastarossa. Varsinkaan katukumi ei tuolla pidä. Rata on vanhaa karkeaa asfalttia ja tuuli lennättää siihen vielä hiekkaa.

Ripper
16.06.2009, 12:29
Herkkyyttä kaasupedaalin polkemiseen Pauli tai hommaat/lainaat pehmeemmät nakit niin saat sen kossupullon 14s alituksesta!

Finnshark
16.06.2009, 12:51
Mulla olis kuvia , avaa vaan se osio galleriaan.

Hyvä Masa! :cool: Nyt on galleria aukaistu! Muutkin saavat sinne toki kuviaan latailla! ;)

Wormie
16.06.2009, 16:59
Perseeltä ei ole kysytty mitään mulla oli g tekki koko ajan kiinni kuten kadullakin. Kadulla olen ottanu noin 50 lähtöä sillä ja tuolla 0-60 mailiin tunnissa ajatkin kasvoivat tuolla yli puoli sekuntia. Liukasta oli, usko hyvällä! :)
Ja huom kadulla mun paineet on aina sen 2.7 bar ja pitoa piisaa siellä siltikin.
Sutimisen estämisestähän mä oonkin puhunu koko ajan. Mulla ainakin persetuntuma kertoo millon alkaa sutimaan mutta ei ookkaan keetekkiä. Mittaakse g-tech etu- ja takapyörien nopeuseron vai jotenkin muuten sen sutimisen? Hyvinkää on liukas rata, yleensä kumin kertyminen lähtöpaikalle parantaa pitoa mutta huom. ei kuminpalasten vaan ns. mustat viivat. Ihmettelen jos näin ei myös ole Hyvinkäällä.

Macho
16.06.2009, 17:50
Sutimisen estämisestähän mä oonkin puhunu koko ajan. Mulla ainakin persetuntuma kertoo millon alkaa sutimaan mutta ei ookkaan keetekkiä. Mittaakse g-tech etu- ja takapyörien nopeuseron vai jotenkin muuten sen sutimisen? Hyvinkää on liukas rata, yleensä kumin kertyminen lähtöpaikalle parantaa pitoa mutta huom. ei kuminpalasten vaan ns. mustat viivat. Ihmettelen jos näin ei myös ole Hyvinkäällä.
G tech mittaa vain kiihtyvyyttä, siellä on sisäänrakennetut anturit. Muuten olen kyllä tipahtanut kärryiltä mistä tässä puhutaan, mun puolestani asia on käsitelty.

Finnshark
16.06.2009, 19:37
Kuvia lisätty galleriaan! Kiitoksia Masa! Tunnelmaan pääsee mukavasti! :cool: