View Full Version : Jäsen vuodesta....?
Onkos täällä foorumissa paljon alkuaikojen jäseniä ?
Ite ollu jäsenenä keväästä -90. On piironginpohjalla kuvia niistäkin ajoista , mutta ku ei ole skanneria niin ei saa niitä tänne :cry:
Jos muilta löytyy , niin kuvia kehiin :D
Jäsen 2003 alusta - noviisi :oops:
stingray
17.04.2005, 16:20
Ite ollu jäsenenä keväästä -90. On piironginpohjalla kuvia niistäkin ajoista , mutta ku ei ole skanneria niin ei saa niitä tänne :cry:
terve vette64 hommahan kay hyvin jos sulla on digikamera
ei tarvita mitaan skannereita helppo ottaa paivan valossa valottamalla
tai siis ilman salamaa niin tulee aivan loistavia kuvia itse olen tehnyt suomessa samanlailla t:mr.stingray :D
No prkle ! Eipä oo tullu ees mieleen....täytyy kokeilla , kiitti vinkistä ! :D
Finnshark
18.04.2005, 09:38
Niitä Wanhoja kuvia olisi todella hieno saada näkyville! Digikameralla tosiaan saa "skannattua". Toisaalta joku skannerin omaavakin voisi varmasti auttaa, GJ esimerkiksi?
PS. Itse olen noviisi, vetteilyä virallisesti keväästä 2002, mutta jo sitä ennen epävirallisesti mukana jutuissa... :wink:
Niitä Wanhoja kuvia olisi todella hieno saada näkyville! Digikameralla tosiaan saa "skannattua". Toisaalta joku skannerin omaavakin voisi varmasti auttaa, GJ esimerkiksi?
PS. Itse olen noviisi, vetteilyä virallisesti keväästä 2002, mutta jo sitä ennen epävirallisesti mukana jutuissa... :wink:
FS oli varmaan yksi asialle omistautuneimpia kavereita jo ennen oman Vetten omistamista. Ensin vähän ihmetytti into, mutta sehän purkautui vallan asiallisella tavalla.
Miettin milloin itse liityin. Ainakin jätin jäsenhakemuksen syksyllä 1992, mutta se tainnut onnistua silloin. Pienen piruilun jälkeen homma onnistui. Se oli sitä aikaa, kun Masa alkoi toimimaan erittäin aktiivisesti. Olen ollut jäsenenä joko vuodesta 1992 tai 1993. Huomasin myös senkin, että en ole tainnut maksaa jäsenmaksua vuodelle 2005! Pitänee tonkia esiin tiliotteet ja tarkistaa yksityiskohdat.
Finnshark
18.04.2005, 14:18
FS oli varmaan yksi asialle omistautuneimpia kavereita jo ennen oman Vetten omistamista. Ensin vähän ihmetytti into, mutta sehän purkautui vallan asiallisella tavalla.
Juu, mulla oli ennen oman auton ostoa hiukan patoutumia, mutta onneksi nyt on niidenkin purkuun löytynyt sopiva kanava... KTM:n kanssa jonkin verran ennen auton ostoa ja varsinkin ostovaiheessa viestiteltiin. Taisi olla vettetietämys parhaimmillaan juuri ennen oman vekottimen ostoa, nyt tuntuu että osa asioista on jo unohtunut. :oops:
Jäsen vuodesta 1997, mutta tapahtumissa jo pari vuotta aiemmin. Ensimmäinen kerta oli Himoksessa 1995... Kyllä silloin oli 18v kundilla pää sekaisin kun kuitupulkkia oli n. 25 kpl yhtaikaa samassa paikassa. Ja Haikalan valkoisen '74 kyyti cruisingilla oli unohtumaton kokemus...
Taisi olla -99 syksyllä tai alkuvuodesta 2000,että ei ole vielä montaakaan vuotta,Visulahti oli ensikerta kokoontumisissa.
Meikäläinen vasta vajaa puoltoista vuotta :!:
vetteboi
19.04.2005, 09:00
Taisi olla kesällä -91 kun liityin.
VetteMan
19.04.2005, 09:59
Jäsen vuodesta 2000 ja Visulahdessa ekaa kertaa meetissä 8)
Fangio13
19.04.2005, 11:45
Ja loppuvuodesta 1999 lähtien vannoutunut kerhon jäsen... 8)
groovyjay
19.04.2005, 11:51
Faija lukee näitä juttuja päivittäin, mutta on edelleen ehkä hieman "rajoittelinen" näiden koneiden kanssa, ehkä se joku päivä rupeaa jo kirjoittelemaankin :shock: Monia muita vanhoja gubbeja tiedän selailevan palstaa ainakin silloin tällöin. Henk. Koht ollu jäsenenä vasta pari vuotta, mukana kuitenkin aika nuorena jo.
Noita vanhoja kuvia katselee aina todella mielellään, jos kameralla otto ei onnistu, niin voin scannata niitä sulle tarpeen mukaan. :D
GJ pistin sulle privaa....
Moro,
clubikortin numerosta voi arvailla milloinka on liittynyt. Juokseva järjestysnumero tulee aina automaattisesti uudelle liittyneelle.
Ja tänä vuonna "aidon" jäsenen tunnistaa jäsenkortista. Nyt voidaan luvata kortti, kun jäsenmaksu on maksettu.
Keskustelupalstalla nimimerkin mukaan kortin numero? Kunhan höpisen itsekseni. Jotkut autokerhot käyttää tapana.
Ensimmäinen erä kortteja tehtiin eräpäivään mennessä maksaneille. Seuraava tulostaminen saadaan valmiiksi 5.5. Ahvenistolle mentäessä.
Joten pieneksi karhuksi niille, jotka ovat unohtaneet ja korttia kaipaa.
Tili : 500220-22856
Summahan oli se 25ekee ja eräpäiväksi laitetaan 25.4.2005.
Vaimon tai yrityksen tililtä maksettaessa, laittakaa viitteeseen jäsenen nimi.
Terv, Jussi T. (146) liittynyt 1996
Finnshark
19.04.2005, 14:11
Keskustelupalstalla nimimerkin mukaan kortin numero? Kunhan höpisen itsekseni. Jotkut autokerhot käyttää tapana.
Tuonhan voisi toteuttaa muuttamalla tuo vasemman palkin keskustelua aiheuttanut pallurarivistö muotoon: CCOF jäsen n:ro XXX! :D
Mitäs mieltä ovat käyttäjät? :idea:
VetteMan
19.04.2005, 15:46
Tuonhan voisi toteuttaa muuttamalla tuo vasemman palkin keskustelua aiheuttanut pallurarivistö muotoon: CCOF jäsen n:ro XXX! :D
Tuo olisi hyvä idea 8)
T: CCOF jäsen n:ro 414
Joten pieneksi karhuksi niille, jotka ovat unohtaneet ja korttia kaipaa.
Tili : 500220-22856
Summahan oli se 25ekee ja eräpäiväksi laitetaan 25.4.2005.
Vaimon tai yrityksen tililtä maksettaessa, laittakaa viitteeseen jäsenen nimi.
Terv, Jussi T. (146) liittynyt 1996
No,niin...nyt se rupesi mietityttämään tuo maksun kanssa,täytyypi tarkistaa onko tullut maksettua tältä vuodelta :oops: :oops: :wink:
Tuo olisi hyvä idea 8)
T: CCOF jäsen n:ro 414
Hö, mä oon vasta no641 :? , no ei vaan ihan hyvä ideahan tuo olis :!:
Itsekin vasta pari kertaa jäsenmaksua tullut maksettua.. Toi jäsennumeroidea olis silti hyvä homma
Moro,
clubikortin numerosta voi arvailla milloinka on liittynyt. Juokseva järjestysnumero tulee aina automaattisesti uudelle liittyneelle.
Jäsen numero 6 8)
Moro,
Jäsen numero 6 8)
Tuo on jo tosi pieni numero,kumarrukset sinne.... 8) 8) löytyyköhän tänne sivuille eksyneiltä tuota pienempää :D
groovyjay
19.04.2005, 22:23
GJ pistin sulle privaa....
Ei tullut mitään!?!? :shock:
groovyjay
19.04.2005, 22:24
Moro,
Jäsen numero 6 8)
:shock: Ketähän on Top 5? :D
:shock: Ketähän on Top 5? :D
Siinäpä mielenkiintoinen kysymys :!:
Ja tuo JPAn 6 on kyllä kunnioitettavan alhainen(vaikkei tässä kenestäkään mitään Gurua aiota tehdä) :!:
no hitto...joutuu vissiin illalla kaiveleen jostain jemmasta vanhan kortin ja kattoon ton numeron :lol:
Moro,
Taitaa olla pojat niin, että JPA 6 on kerhon jäsenistä vanhin "elossa oleva" jäsen. Onnittelut hänelle ja toivon mukaan jaksamme harrastaa näitä vehkeitä tulevinakin vuosina.
Numerot juoksee tällä hetkellä siinä alle 700, joten vaihtuvuutta on ollut jonkin verran. Eikä ole salaisuus, että clubissa on vajaa 300 jäsentä tällä hetkellä, hyvin ollaan toimittu ;-).
Jäsenkortin hyödyistä mainittakoot kaikki FHRAn tilaisuudet ja näiden lipuista 2EUR pois. Tuleva Tampereen näyttely antaa myös tämän -2EUR.
Kortin hyötykäyttöä mietitään hallituksen voimin ja jokainen jäsen voi laittaa oman kortensa kekoon kertomalla paikallisia liikkeitä, mistä mahdollisesti alennusta saadaan kortin voimalla.
Esim. Oulun Varaosa Oy ei ehkä sovi hesalaisille, mutta sielläpäin pyörivät saavat edun itselleen.
Jokaiselle on hallituksen kokoonpano tiedossa, joten mainittakoon jäsenasioiden hoito minun kontolla. Rohkeasti kysymykset minulle jäsenasioissa vaikkapa Privaattina.
Terv, Jussi T. (146)
jäsen nro 683 : kuinkakohan paljon on naisjäseniä?
groovyjay
21.04.2005, 00:17
Ei tarpeeksi :wink:
stingray
21.04.2005, 08:17
itsellani kiinnostus herasi joskus alle 10v. ekan kerran
silloin jaahallissa amc:ssa sen jalkeen muistan kun radio city
aloitti v.-85 toimintansa (silloin olin 12v.pojan koltiainen)
sitten kerran satuttiin olemaan kaupungilla kuukauden eka
perjantai broidin kyydissa siita lahtien on tullut pyorittya
cruisingit ja nayttelyt lapi joka vuosi ja viimein vuonna
-96 sain hankittua oman vetten ja silloin tuli myos liityttya
clubiin muistelisin et silloin oli jasenia vahan reilu 100 (silla hetkella)
Mäpäs löysin sellaisen vanhan jäsenkortin laatikon pohjalta, missä ei oo numeroo oleenkaan... :shock: Sikaharvinainen :wink:
Anonymous
23.04.2005, 12:27
Mäpäs löysin sellaisen vanhan jäsenkortin laatikon pohjalta, missä ei oo numeroo oleenkaan... :shock: Sikaharvinainen :wink:
Siis tämän kaltaisen?
http://personal.inet.fi/koti/taavitsainen/temp/kortti.jpg
Nimi vasemassa alalaidassa ja painettu pankkikorttiaihiolle ilman taustan mangneettiinauhaa.
Siis tämän kaltaisen?
http://personal.inet.fi/koti/taavitsainen/temp/kortti.jpg
Nimi vasemassa alalaidassa ja painettu pankkikorttiaihiolle ilman taustan mangneettiinauhaa.
Mun kirjoitteluja, mutta kirjautuminen unohtui :oops:
Miten muuten tuo anonyyminä kirjoittaminen onnistuu vieläkin :roll: :?:
Fangio13
23.04.2005, 14:46
It´s magic... :lol:
groovyjay
23.04.2005, 22:24
Kerhon puolella saa vielä toimia anonyyminä... Katsotaan miten menee... :wink:
Pappatunturi
24.04.2005, 16:35
Jaa jäsen? No en enää muista. Mutta silloin liityin kun Kalle oli puheenjohtajana. On siitä kauan aikaa .Oisko 90-91?
Parhaita muistoja jäänyt mielee 3veten yhteislähtö mannerheimintiellä siinä hotellien kohdalla bussikaistaa hyväksi käyttäen.. :oops:
Oli siinä varmaan ohjelmanumeroa bussia venttaaville kun 64,67 ja 79 manuaalivaihteiset lähti supattaen matkaan :D :D
Jaa jäsen? No en enää muista. Mutta silloin liityin kun Kalle oli puheenjohtajana. On siitä kauan aikaa .Oisko 90-91?
Parhaita muistoja jäänyt mielee 3veten yhteislähtö mannerheimintiellä siinä hotellien kohdalla bussikaistaa hyväksi käyttäen.. :oops:
Oli siinä varmaan ohjelmanumeroa bussia venttaaville kun 64,67 ja 79 manuaalivaihteiset lähti supattaen matkaan :D :D
Kui mä en tollasta muista... :D :D :D
Pappatuna , jokos tallin ovet aukee tänä kesänä... :wink:
Drumbrakes
25.04.2005, 22:07
Jäsen toukokuusta -90. Tverinin Kalle antoi todistuksen autostani jolla sain alennusta Tapiolan vakuutuksesta. Kerhon toiminta oli alkuaikoina aktiivista, kalustoa oli paljon liikkeellä. Sitten tuli lama....
Hienoa huomata että kerhon toiminta on jälleen aktiivista ja puuhamiehiä riittää.
"Ensimmäinen erä kortteja tehtiin eräpäivään mennessä maksaneille. Seuraava tulostaminen saadaan valmiiksi 5.5. Ahvenistolle mentäessä.
Joten pieneksi karhuksi niille, jotka ovat unohtaneet ja korttia kaipaa."
Jussiiii....huhuu...tahtoo jäsenkortin :x
groovyjay
16.05.2005, 00:26
"Ensimmäinen erä kortteja tehtiin eräpäivään mennessä maksaneille. Seuraava tulostaminen saadaan valmiiksi 5.5. Ahvenistolle mentäessä.
Jussiiii....huhuu...tahtoo jäsenkortin :x
Mäkin saan jo omani viime viikolla :wink:
Anonymous
15.06.2005, 04:38
Numero taisi olla 2, kun Kalle Twerinin, Mika Soraksen ja muitten 5-6 kanssa sovimme etta numeroa 1 ei anneta kenellekkaan sopusyista....
Ja Jaahallin parkkipaikallahan me jaoimme mun duunipaikalla painettuja vettelehtisia kaikille jotka paikalle tuli. Liimasin niita kasaan harvase yo.
Soraksen Mikan isolohkoakin saimme ajaa takaa useamman paivan, kun ei mies millaan meinnannut pysahtya...
Terv. Lauri (ex 1973 Coupe ja 1963 Split window)
Alkuperainen perustaja jasen ja kerhon ensimmainen puheenjohtaja
Numero taisi olla 2, kun Kalle Twerinin, Mika Soraksen ja muitten 5-6 kanssa sovimme etta numeroa 1 ei anneta kenellekkaan sopusyista....
Ja Jaahallin parkkipaikallahan me jaoimme mun duunipaikalla painettuja vettelehtisia kaikille jotka paikalle tuli. Liimasin niita kasaan harvase yo.
Soraksen Mikan isolohkoakin saimme ajaa takaa useamman paivan, kun ei mies millaan meinnannut pysahtya...
No nyt on rekisteroity. Pitaisi kai toimia paremmin??? Tassa kuva niilta ajoilta, joskus vuonna -88,
Lauri
Lauri, tervetuloa foorumiin. :D
8) 8) 8) Tervetuloa :!:
On sua vähän jo odoteltukin... :D
Muistan ton Riken-renkaat Veten kyllä niiltä ajoilta...
Keväällä -90 oli se näyttely HD Centerin tiloissa Hernesaaressa , ite liityin silloin.Vissiin silloin oli jo Kalle pj ?
No nyt on rekisteroity. Pitaisi kai toimia paremmin??? Tassa kuva niilta ajoilta, joskus vuonna -88,
Lauri
8) Noita kerhon alkuajan aikaisia kuvia olisi tosi hienoa nähdä enemmänkin 8)
Ei tarpeeksi :wink:
Siis todella :D Ja avatar heille pakolliseksi :wink:
On sua vähän jo odoteltukin... :D
Muistan ton Riken-renkaat Veten kyllä niiltä ajoilta...
Keväällä -90 oli se näyttely HD Centerin tiloissa Hernesaaressa , ite liityin silloin.Vissiin silloin oli jo Kalle pj ?
Mina toimin ensin puh. johtajana ja mun lahdetty maasta Bermudalle ja Veten myynnin jalkee Ismolle Lohjalle, Kalle Twerin jatkoi puh. johtajana.
Noilta ajoilta ei ikava kylla ole paljon kuvia, ekaa kerholehteakin valokopioitiin vain 20 kappaletta. Se oli tehty taitetulle A-4 paperille, kirjoituskoneella kirjoitettu ja leikkelin kuta kuinkin kaikki Vettelehteni, jotta saisin siihen edes jotain "iloa" (siis kuvia). Piirsin myos kerhon tunnuksen noihin aikoihin, kopioiden ruotsin tunjnusta, mutta -84 logolla...
Kerholla ei tuolloin edes ollut jasenkortteja.
Mulla on pajonkin kuvia Ruotsin kerhosta vuosilta -84-87, jolloin asuin Tukholmassa.
Videoita kylla loytyy jaahallin parkkikselta ja kiihdytys kisoista. Paikalla oli yleensa, Mina, Mika, Kalle ja Jyrki, plus muita vierailioita.... :lol:
Ja nyt yli nelikymppisena, "hieman" hymyilyttavia juttuja kerhon alkuajoilta, yleensa oisilta Helsingin kaduilta.
Tassa "Taidekuva" Espalta, vanhan Happy Daysien edesta.
Terv. Lauri
stingray
15.06.2005, 17:17
Lauri
terve
lauri ,onko tietoa mitä twerinin kalle touhuilee nykyään?
ja asusteleeko vielä torppiksessa (paloheinä,pakila,torpparinmäki)
tiedän kaverin mutta en sen paremmin tunne muistan vaan joskus
ajeltuani pyörällä ohi ja pällisteltyä/jutusteltua mustasta -77 vetestä!
nykyään auto vaikuttaa tuusulan suunnalla :?: t:mika
-stingray73- convertible
Former67er
24.06.2005, 10:51
:shock: :D :lol: :lol: :lol: :lol: nyt mä muistan, herranjestas.
En ois muistanu :lol:
Former67er
24.06.2005, 11:03
Itse taisin liittyä -90 mutta jouduin valitettavasti luopumaan vetestä perhesyistä -95. :cry:
Nyt ihan kauhee kuume päällä...saas nähdä miten käy :P
P.S Pappatunturi, muistatko Sinebrychofin tunnelin, brakes Hämäläisen ja jalkakäytävän hyväksi käytön. :shock: :shock:
tultiin kaivarista ja käännyttiin tunneliin ja avattiin ikkunat ja kaasu pohjaan, siellä tuli hyvät saundit.
Hämäläinen teki saman jutun mutta ei huomannu että oltiin jo pysähdytty liikennevaloihin....paniikki jarrutus :shock: kauhea meteli.....kohta rysähtää...... :shock: Hämäläinen ampu pomppien ohi jalkakäytävälle :shock:
Onneksi ei ollu jalankulkijoita..........
Tosta episodista tuli nimi Brakes Hämäläinen :D
Liityin foorumiin eilen iltapäivällä ja olen muistellut siitä lähtien noita aikoja, koko ajan tulee lisää....-ai niin- juttuja :D
[quote="Vette64"]"Ensimmäinen erä kortteja tehtiin eräpäivään mennessä maksaneille. Seuraava tulostaminen saadaan valmiiksi 5.5. Ahvenistolle mentäessä.
maksoin päivän myöhässä ei oo korttia näkyny.]
Pappatunturi
26.06.2005, 20:45
Itse taisin liittyä -90 mutta jouduin valitettavasti luopumaan vetestä perhesyistä -95. :cry:
Nyt ihan kauhee kuume päällä...saas nähdä miten käy :P
P.S Pappatunturi, muistatko Sinebrychofin tunnelin, brakes Hämäläisen ja jalkakäytävän hyväksi käytön. :shock: :shock:
tultiin kaivarista ja käännyttiin tunneliin ja avattiin ikkunat ja kaasu pohjaan, siellä tuli hyvät saundit.
Hämäläinen teki saman jutun mutta ei huomannu että oltiin jo pysähdytty liikennevaloihin....paniikki jarrutus :shock: kauhea meteli.....kohta rysähtää...... :shock: Hämäläinen ampu pomppien ohi jalkakäytävälle :shock:
Onneksi ei ollu jalankulkijoita..........
Tosta episodista tuli nimi Brakes Hämäläinen :D
Muistan muistan... ja aika paljon kaikkea muutakin mitä tuli siihen aikaan tehtyä.. :roll: Tuli aika hyvät fiilikset noista masan nostalgia kuvista ,samalla sain aika buustin ton oman vessan hieromiseen. Kun joskus saan noi vanhat sivut päivitettyä vois sinne laittaa jotain noista vanhoista kuvista. Osta kimi säkin nyt joku vanha huussi itelles takas. Voihan niitö sharkkeja pitää muuallakin kuin akvaariossa... 8)
Liityin foorumiin eilen iltapäivällä ja olen muistellut siitä lähtien noita aikoja, koko ajan tulee lisää....-ai niin- juttuja :D
Former67er
26.06.2005, 21:38
Muistan muistan... ja aika paljon kaikkea muutakin mitä tuli siihen aikaan tehtyä.. :roll: Tuli aika hyvät fiilikset noista masan nostalgia kuvista ,samalla sain aika buustin ton oman vessan hieromiseen. Kun joskus saan noi vanhat sivut päivitettyä vois sinne laittaa jotain noista vanhoista kuvista. Osta kimi säkin nyt joku vanha huussi itelles takas. Voihan niitö sharkkeja pitää muuallakin kuin akvaariossa... 8)
Heh, oon jo tässä suunnitellu kaikenlaista, katotaan nyt...
Mites on se jenkeistä tuonti, onko se vero arpapeliä...
Toisaalta vois hankkia sveduista takas tänne jotain kun ne on täältä hakeneet niin monta hienoo vessaa...
yks 66 427/425 HP ois...mutta eihän Dick Guldstrand ajanu sellaista, eihän :lol:
Hit the floor, Fullgas shifts........ja OHO punaset....
Tervetuloa joukkoon Kimi !
Corvette kesällä ja kelkka talvella , vai mitä :wink:
Pappatunturi
27.06.2005, 10:56
Hit the floor, Fullgas shifts........ja OHO punaset....
= Legendary BRAKES HÄMÄLÄINEN :lol: :lol:
Drumbrakes
28.06.2005, 09:42
Oli kova sälli vääntämään kättä..... niin ja ne salihousut !!! Brakes Hämäläisen auto (-78 ?) päätyi Klaukkalaan joskus -95 -96, jolloin siihen uusittiin tekniikka ja väri. Oli ainakin pari vuotta sitten vielä Klaukkalassa.
Niin ja tervetuloa Former -67 voorumille, en millään meinannut tunnistaa nimimerkistä enkä avatarista.... :wink:
Former67er
28.06.2005, 10:40
:D , Kiitos kiitos
Vettekuume jatkuu, ja tavalliset antibiootit ei auta. :cry:
Kasifonian kuuntelu vaan nostaa lämpöä.
Nyt kun täällää on myös näitä tietokone guruja niin miten saada VHS nauhasta kopioitua kovalevylle, tai dvdlle.
Ois filmiä, esim Big Chevy weekend, american car show -91 jne
P.S paljonko kannattaa maksaa -73 ajettavasta raadosta, ois hyvä aihio
Pikkulohko (rikki) ja tomaatti...
Pappatunturi
28.06.2005, 11:11
Oli kova sälli vääntämään kättä..... niin ja ne salihousut !!! Brakes Hämäläisen auto (-78 ?) päätyi Klaukkalaan joskus -95 -96, jolloin siihen uusittiin tekniikka ja väri. Oli ainakin pari vuotta sitten vielä Klaukkalassa.
:
NIIN NE SALIHOUSUT!!!! :lol: :lol: :lol: Brakes hämäläinen oli todella energinen jannu. Eikö sitä saisi mistään tähän pappaketjuun kertomaan kuulumisia?
Nyt kun täällää on myös näitä tietokone guruja niin miten saada VHS nauhasta kopioitua kovalevylle, tai dvdlle.
Noita olis kyllä hieno nähdä 8) 8)
Noita olis kyllä hieno nähdä 8) 8)
Joo ja näkis ne salihousut eikä vaan puhetta :)
Joo ja näkis ne salihousut eikä vaan puhetta :)
:lol: :lol: :lol: non niitä meikäläinen ei niin välitä nähdä, vai meinaatko että tämänkesän kokoontumisessa kaikki ohmettelee niitä legendaarisia salihousuja ja autot jää takaalalle :?
No joo menipä vähän ohi :oops:
Eikö sitä saisi mistään tähän pappaketjuun kertomaan kuulumisia?[/quote]
Pappaketjuun... :D :D :D
Eikö sitä saisi mistään tähän pappaketjuun kertomaan kuulumisia?
Pappaketjuun... :D :D :D[/quote]
:D :D :D
Onko se ymmärrettävä että C 1 ja C 2 :n voi omistaa vasta "eläkkeellä" :)
Former67er
28.06.2005, 20:28
Kyllä monta pappaa puuttuu kai? :)
Juttuja kyllä riittäis vaikka miten paljon :lol:
Pitää tulla seuraavalla kerralla krusinkiin, onko se jo Pe ja oliko se olympia terminaali....
watch out, flying pushrods...
P.S Brakes tuli kerran salihousut jalassa kruisinkiin mutta ei autolla vaan rullaluistimilla... :shock: ajateltiin että mitä helvettiä :lol: :lol:
Voi niitä aikoja :D
Pappatunturi
28.06.2005, 22:01
Onko se ymmärrettävä että C 1 ja C 2 :n voi omistaa vasta "eläkkeellä" :)[/quote]
No siltä vähän näyttää.. :shock: Mites kun Groovyjay elvytti bbq vette illan tontillaan ? Oliskohan kiinostusta jos mä lataan grillin kaikille alkupään papparaisille -nyt kun pappaosasto on oppinut tietokoneekin äärelle?? Toki kaikki uudemman kaartin jäsenet on tervetulleita jotka minut ja muut papat tästäkin ketjusta tunnistaa(Brakesille koppa bissee extrana:)
Vetellä tai ilman -aivan sama. Jauhettas mieliin kaikki vanhat toilailut jota täällä ei kehtaa välttämättä kirjoittaa. Oisko tulioita? Paikkana pöllönummi/espoonlahti.
Jään lomille 22.7 jälkeen joten sen jälkeen voitais jotain perjantai iltaa sovitella?
Anonymous
29.06.2005, 00:44
Onko se ymmärrettävä että C 1 ja C 2 :n voi omistaa vasta "eläkkeellä" :)
No siltä vähän näyttää.. :shock: Mites kun Groovyjay elvytti bbq vette illan tontillaan ? Oliskohan kiinostusta jos mä lataan grillin kaikille alkupään papparaisille -nyt kun pappaosasto on oppinut tietokoneekin äärelle?? Toki kaikki uudemman kaartin jäsenet on tervetulleita jotka minut ja muut papat tästäkin ketjusta tunnistaa(Brakesille koppa bissee extrana:)
Vetellä tai ilman -aivan sama. Jauhettas mieliin kaikki vanhat toilailut jota täällä ei kehtaa välttämättä kirjoittaa. Oisko tulioita? Paikkana pöllönummi/espoonlahti.
Jään lomille 22.7 jälkeen joten sen jälkeen voitais jotain perjantai iltaa sovitella?[/quote]
kyllä sitä vois tulla jos vaan sopii :roll: laita yv:tä tarkemmasta ajan kohdasta niin heitän lenkin kaupan kautta pari kasleria mukaan :wink: niin ei nouse toi kustannus puoli :D ja unohtamatta kurkun kostuketta :twisted: t:ex-invaliidi taxi-73
stingray
29.06.2005, 00:46
:oops: siis minä toi edellinen unohtui kirjautuminen :oops:
Drumbrakes
29.06.2005, 08:51
Kiinni veti pappatuna, lupaudun tuomaan kaffeepullat :D Pappaketjulaiset ja nuoremmatkin vois velvoittaa tuomaan fotograafikokoelmat paikalle!!
Pappatunturi
29.06.2005, 10:03
Ohoh :shock:
Enpä ois uskonut että kukaan innostuu :!: Ok kun tarpeeksi pappaketjulaisia jonossa säädetään päivä sopivaksi ja viritän grillin tallin eteen. Ja sitten puhutaan pelkkää old schoolia koko ilta!
jes kortti ja tarra tuli tänään
groovyjay
29.06.2005, 15:37
jes kortti ja tarra tuli tänään
Sama juttu. :D
groovyjay
29.06.2005, 15:37
Enpä ois uskonut että kukaan innostuu :!: Ok kun tarpeeksi pappaketjulaisia jonossa säädetään päivä sopivaksi ja viritän grillin tallin eteen. Ja sitten puhutaan pelkkää old schoolia koko ilta!
Joko on lopullinen pv. lyöty lukkoon?
Kortti tuli kanssa postissa tänään 8)
Eipä näy eikä kuulu korttia... :?: :?:
Pappatunturi
29.06.2005, 19:51
Joko on lopullinen pv. lyöty lukkoon?
Aikasintaan 5 viikon kuluttua kun on saatu lomat pyörimään ja pakolliset tekemiset alta. Laitan kyllä infoa ajoissa että kaikki ehtii sovittaa menoja / tekemisiään.
Kortti tuli. Numero 57 , eli taidan olla pappaketjua :D
Jussi muuten , minkä numeron saa seuraavaksi liittyvä jäsen ?
Kortti tuli eilen mullekkin, nr 347
Tisulälläri-osastoa verrattuna noihin kalkkiksiin. :wink:
Kukakohan on saannut numerot 327, 350, 427, 454
Olisi aika hassua jos olis sama pata lelussa kun kortin numero
Kortti tuli eilen mullekkin, nr 347
Tisulälläri-osastoa verrattuna noihin kalkkiksiin. :wink:
Kukakohan on saannut numerot 327, 350, 427, 454
Olisi aika hassua jos olis sama pata lelussa kun kortin numero
Perskules :D , 12 kuutiotuumaa uupuu....nro 490 :D
Jaaha, menee näköjääs taas moottori vaihtoon, täytynee ottaa kunnon kokoinen eli 623:n. Jokos sit riitäis :)
Jaaha, menee näköjääs taas moottori vaihtoon, täytynee ottaa kunnon kokoinen eli 623:n. Jokos sit riitäis :)
Tuolla tulis jo 10litraa täyteen ....10,21 , riittäis 8)
Tuolla tulis jo 10litraa täyteen ....10,21 , riittäis 8)
Meinaan Jaken kanssa katteltiin yhtä "rottamoottoria", mutta tulin siihen tulokseen että pannaan sitten seuraavaan aihioon KUNNON moottori. Nyt saa tämä tällä erää riittää ja siirrytään korin kiillottamiseem :D
No tänään tuli kortti tänne Espoon perukoillekin... Numero on LS1:n tilavuus eli 346, pitää kai hommata joskus C5 8)
Avalanche
01.07.2005, 16:27
Ei oo viel kortti näkyny :?: Vaikka aika tuore jäsen olenkin ja malttamaton O:)
groovyjay
12.07.2005, 11:02
No tänään tuli kortti tänne Espoon perukoillekin... Numero on LS1:n tilavuus eli 346, pitää kai hommata joskus C5 8)
Tai vaihtaa omaan LS1:n... 8)
[Onko se ymmärrettävä että C 1 ja C 2 :n voi omistaa vasta "eläkkeellä" :)
Höpön Höpön---oman C1 sen ostin kun olin 20v ja tallella vieläkin.. eli 18v yhteistä taivalta.
Tosin se on pölyttynyt turhaan tallissa "muiden kiireiden takia" vaikkakin välillä sitäkin on tuuleteltu.
Muistaakseni liityin jäseneksi 89 ja tollanen pankkikorttikin oli mutta en kirvelläkään muista kauankos olin jäsen..nyt vois olla aika liittyä taas kun vettejäkin ja muita kuitupulkkia on lisääntynyt.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.