PDA

View Full Version : M: Camaro (myös vaihto)

kraap
04.03.2010, 22:32
Veri vetää Vetteä kohti, turha siinä on rimpuilla vastaan. Käykääs ostamassa euroopan hienoin kamaro pois pilkkahintaan niin voin sitten hakea vaikka ton Mad Dogin C-nelkun pois repalehtamasta.

Vaihtoja voi tietty ehdotella, tälläerää olisi tilauksessa kuitenkin vähän uudemman kaliiperin korveeti. Katotaan nyt mitä tapahtuu.

Tuolta tonni lisätietoa: http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/2789658

Kiitos ja päivää.
-vp

PR1
04.03.2010, 22:39
Kukahan Veten omistaja vaihtais Camaroon? No kympin välillä see nelkkuun jos maksat;) Toinen foorumi ei varmaan näin painotteinen?

pomppe
04.03.2010, 22:48
Ihan hieno Camarohan tuo on. Vähän parempia kuvia saisi olla nettiautossa. :)

kraap
05.03.2010, 09:45
Kukahan Veten omistaja vaihtais Camaroon?

Ehkä joku joka tarvii lisää tilaa tai haluaa vaihtaa vaikkapa halvempaan? Kaiketi aika selvästi ilmaisin että rahakin kelpaa ihan sellaisenaan. Enkä mä mihinkään romuläjään tuota luonnollisesti vaihda, oli vette tahi ei.

Mitä muihin Forumeihin tulee niin ODlle ei saa tunnuksia vaikka miten rekisteröityis ja F-Bodylle ilmoitus menee kun jaksan laittaa. Parhaat kuvat saa omalla silmällä kun käy tsekkaamassa. :cool:

Turismo
05.03.2010, 12:43
Tervetuloa takaisin :p
Hieno auto - kyllä tuon joku nappaa :thumrigh:

kraap
05.03.2010, 13:34
Tervetuloa takaisin :p
Hieno auto - kyllä tuon joku nappaa :thumrigh:

Hehee, ihan vielä ei voi toivotella takaisin tervetulleeksi, toivottavasti pian kuitenkin. :)

Hyvä C-nelkku tai ehkä jopa femma vois olla seuraava pysäkki.. Kuten todettua, katotaan mitä tapahtuu.

PR1
05.03.2010, 17:23
Ehkä joku joka tarvii lisää tilaa tai haluaa vaihtaa vaikkapa halvempaan? Kaiketi aika selvästi ilmaisin että rahakin kelpaa ihan sellaisenaan. Enkä mä mihinkään romuläjään tuota luonnollisesti vaihda, oli vette tahi ei.

Mitä muihin Forumeihin tulee niin ODlle ei saa tunnuksia vaikka miten rekisteröityis ja F-Bodylle ilmoitus menee kun jaksan laittaa. Parhaat kuvat saa omalla silmällä kun käy tsekkaamassa. :cool:

Sorry muotoiltu huonosti. Kukapa Camaron omistaja ei vaihtais Vetteen siis?
Toi on kyllä niin hieno Camaro et pitää olla jo ok Vette, mun maalattavana oleva romuläjä ei kelpaiskaan mut pikkuveljeenkään en vaihtais.

Edit: Harrastushommiin with a pint of salt Please;)

mikko.
05.03.2010, 22:36
Hyvä C-nelkku

Semmosta ole olemassakaan, mutta voithan sä tulla hakee ton mun nelkun...kin :rolleyes:

kraap
06.03.2010, 14:45
Semmosta ole olemassakaan

:D

kraap
04.05.2010, 20:20
Näyttäis siltä että voisin vaihdella tuota myös C3:een tai muuhun vanhempaan harrastepeliin..