View Full Version : Uusi/vanha harrastaja utelee ?
Meinaako moni C1 harrastaja suúnnata Hyvinkäälle/ Kotkaan?
itse olen viimeksi ollut joskus ennen vuosituhannen vaihdetta tapaamisissa, mutta nyt olisi taas tarkoitus käväistä
groovyjay
05.07.2005, 09:24
Meinaako moni C1 harrastaja suúnnata Hyvinkäälle/ Kotkaan?
itse olen viimeksi ollut joskus ennen vuosituhannen vaihdetta tapaamisissa, mutta nyt olisi taas tarkoitus käväistä
Toivottavasti mahdollisimman moni! Ja itse kannattaa ainakin vääntäytyä molempiin tapahtumiin! :wink:
Finnshark
05.07.2005, 13:30
Toivottavasti paikalle tulee monta C1:tä! Kumpaankin tapahtumaan! C1:ä ei koskaan ole liikaa näytillä! 8) Sama koskee myös C2:a... :wink:
Nyt muutamana vuotena on ollut hiukan hiljaisempaa C1 / C2 rintamalla tapahtumissa, mutta toivottavasti näitäkin alkaa taas näkyä! Ainakin Hesan cruisingeissa on ollut mukavasti C2:a ja jopa C1:ä paikalla! Hienoa! 8)
bulldog's
06.07.2005, 12:07
Jos vain säät sallii ja työt ei sotke niin ainakin yksi viiskasi on paikalla Hyvinkäällä...
groovyjay
06.07.2005, 20:51
Jos vain säät sallii ja työt ei sotke niin ainakin yksi viiskasi on paikalla Hyvinkäällä...
8) Kauhea C1 ryntäys :shock:
juup valitettavasti ei pääse hyvinkäälle, mutta kotkaan vielä yritystä
groovyjay
12.07.2005, 11:11
juup valitettavasti ei pääse hyvinkäälle, mutta kotkaan vielä yritystä
Toivottavasti auto nähdään Kotkassa liikenteessä! PK-seudulta on ilmeisesti lähdössä Lauantai aamuna ainakin yksi letka, jos kiinnostaa lähteä mukaan?
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.