View Full Version : Lauantaina Kotkaan suuntaavia PK-seudulta?
groovyjay
14.07.2005, 12:14
Koitetaan saada joku letka aikaiseksi, kivempi körötellä kimpassa. Aikaisin aamulla olisi tarkoitus lähteä, että kerkiää hyvissä ajoin jo Kotkaan. Tällä hetkellä letka on 3 autoa, onko lisää tulijoita? Jos on niin sovitaan starttipaikka ja aika tarkemmin.
:D
Onko se 6.8 lauantaina? :shock: Voisin lähteä Kotkaan päiväksi, jos ehtisi vielä Forssaan sunnuntaiksi. 8) Jos lähtöalue sijaitsee enempi itäpuolella Helsinkiä olen mukana.
Anonymous
14.07.2005, 15:14
Jos auto on kilvissä voisin osallistua. Forssaan olis sunnuntaina tarkoitus. Löytyykö vielä majoitusta kahdelle hengelle? Vai otanko teltan ja sisseilen?
Siis minä ylläoleva. Lähden Herttoniemestä. Jos lähden. Jos auto rekisterissä. Jne jne.
groovyjay
15.07.2005, 00:36
Onko se 6.8 lauantaina? :shock: Voisin lähteä Kotkaan päiväksi, jos ehtisi vielä Forssaan sunnuntaiksi. 8) Jos lähtöalue sijaitsee enempi itäpuolella Helsinkiä olen mukana.
Starttipaikkana voisi olla vaikka sipoonlahden neste. Niin kuin Finnair aikoinaan mainosti Illaksi kotiin ja yöksi vieraisiin miten se meni. Eli minäkin tulen jo LA iltana/yönä veks ja sunnuntaina olisi tarkoitus suunnata Forzzaan.
Anonymous
15.07.2005, 09:37
Onko Sipoonlahden Neste se ensimmäinen bensis jokseenkin Söderkullan kohdalla? Siellä on myös Sköldvikin (Kilpilahden) Neste vähän matkan päässä eli voi mennä bensis ohi, jos ei ole hereillä ajaessaan. :D
Jotain kuviota vois harkita...Toi Nestehän sopis mulle hyvin, on ainakin lähellä :wink:
Pahus kun toi Jyskälä on aina samana viikonloppuna...No mutta jos ajais torstaiks jyskälään, lauantai aamuks Nesteelle ja sunnuntaiks Forssaan, olis ainakin tapahtumarikas viikonloppu :P
groovyjay
15.07.2005, 11:16
Onko Sipoonlahden Neste se ensimmäinen bensis jokseenkin Söderkullan kohdalla? Siellä on myös Sköldvikin (Kilpilahden) Neste vähän matkan päässä eli voi mennä bensis ohi, jos ei ole hereillä ajaessaan. :D
Joo, Sipoonlahden Neste on siinä Söderkullan ja Eriknäsin kohdalla. :D
groovyjay
15.07.2005, 11:18
Jotain kuviota vois harkita...Toi Nestehän sopis mulle hyvin, on ainakin lähellä :wink:
Pahus kun toi Jyskälä on aina samana viikonloppuna...No mutta jos ajais torstaiks jyskälään, lauantai aamuks Nesteelle ja sunnuntaiks Forssaan, olis ainakin tapahtumarikas viikonloppu :P
Sama vika, olis kiva välillä kun kerkiäis kaikkiin kolmeen. Päivä Jyväskylässä on jonotus aamulla, pari pätkää ja jonotus pois. :shock:
Höh...sen jyskälän näkee ja kuulee telkusta....VETTEMEETINKIÄ ei näe...
groovyjay
15.07.2005, 12:00
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sama vika, olis kiva välillä kun kerkiäis kaikkiin kolmeen. Päivä Jyväskylässä on jonotus aamulla, pari pätkää ja jonotus pois. :shock:
Viimevuonna tuli käytyä Forssassa ja sielläkin joutui jonotelemaan melkein tunnin että pääsi sisään raviradalle, alkoi jo vähän ottamaan pattiin :evil: ...
Kotkaan meinaan lähteä perjantaina ja ajella kotiin sunnuntaina.
groovyjay
16.07.2005, 22:12
Onko auto jo valmis Kotkaan mennessä? Olisi kiva ajaa letkassa 63, 64, 64, 64, 65 + muut sukupolvet...
yritys on kova.....katotaan saanko tekniikan pelittään siihen mennessä :(
Onko auto jo valmis Kotkaan mennessä? Olisi kiva ajaa letkassa 63, 64, 64, 64, 65 + muut sukupolvet...
yx -92 vois tulla letkaan :shock:
groovyjay
19.07.2005, 01:06
yritys on kova.....katotaan saanko tekniikan pelittään siihen mennessä :(
Vähemmän tietokoneen naputusta ja enemmän V8:n "nakutusta" :wink: :lol:
groovyjay
19.07.2005, 01:10
Monenkohan aikaan pitäisi "startata"? :roll:
Monenkohan aikaan pitäisi "startata"? :roll:
Kotkassa ois varmaan hyvä olla joskus 11:00 paikkeilla jos 12.00 alkaa virallinen proggis. :?:
Niinpä. Kotkaan on noin 150 kilsaa Helsingistä, joten tunti riittää hyvin....
Siis ajomatkaan tunti, kaistat ovat leveät, paljon venäläisiä rekkoja...alta pois kiireesti...
Mun pitää siis lähtee jo perjantaina , että mä ehdin lauantaiksi sinne...nää pappojen pelit on hitaampia :D
groovyjay
20.07.2005, 14:44
Mun pitää siis lähtee jo perjantaina , että mä ehdin lauantaiksi sinne...nää pappojen pelit on hitaampia :D
:lol: Mennään samaa matkaa! :wink:
Mennään vaan , täytyy alkaa valoja laitteleen , ett pääsee pikku hiljaa leimalle...kilvetkin jo tilasin , joten ainaskin usko on kova :D
Finnshark
23.07.2005, 12:16
Offtopic:
Nyt alkaa kuulostaa hienolta C2:n osalta! 8) Toivottavasti kaikki uumoillut C2:t pääsevät mukaan! :D
:D No niin viikonloppu täynnä ohjelmaa...Tänään Jyskälään ja perjantai illaksi kotiin, Vette on valmiina tallissa joten la aamuks vaan Nesteelle ja matka jatkuu...vielä kun jaksais lähtee Forssaan :wink:
Offtopic:
Nyt alkaa kuulostaa hienolta C2:n osalta! 8) Toivottavasti kaikki uumoillut C2:t pääsevät mukaan! :D
Jos sais korvattua viimevuonna täysin puuttuvat C2t kerralla 8)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.