View Full Version : Letkajenkka Corvette miittiin Pe. 12.8.
kaierkki
03.08.2011, 20:31
Ohoi pääkaupunkiseudun muoviauto hönöt. Perjantain lähtijät jonoon järjesty.
Lähtöpaikka esim. vanhan Esson piha, nykyään hylätty rakennus, osoite Kulloonportti (Espoo) ja Kehä III risteys.
Siitä sujuvasti Kehän toiselta puolelta alkaa hyvät mutkat kohti Nurmijärveä - Röykkä -Läyliäinen-Loppi-10 tielle ja Hämeenlinna.
Startti voisi olla klo. 16.00, josta ajoaikaa n. 1,5h - 2h, riippuu monenko pysähdyksen taktiikalla mennään.
Perillä jäisi just sopivasti aikaa huuhtoa nivuset, ottaa kuksallinen Renault Carte Noire konjakkia ja siirtyä kerhon järjestämään maukkaaseen Grilli Buffettiin :p
Helistääkö kelloja, parempia ehdotuksia ?
eikarkki
Pappatunturi
03.08.2011, 21:15
Lähtöpaikka esim. vanhan Esson piha, nykyään hylätty rakennus, osoite Kulloonportti (Espoo) ja Kehä III risteys.
Startti voisi olla klo. 16.00, josta ajoaikaa n. 1,5h - 2h, riippuu monenko pysähdyksen taktiikalla mennään.
Siis se esso siinä marketankukkahelveteä vastaapäätä?
Sielä on tie suljettu ketjuin..meinasin tossa yksi ilta käydä ratsaamassa mestan..:o
Ja vasta 16.00 ?? Lähteään perinteisesti siinä 12 aikoihin meilummin niin ehditään vähän saunoakkin:rock:
kaierkki
03.08.2011, 21:20
Siis se esso siinä marketankukkahelveteä vastaapäätä?
Sielä on tie suljettu ketjuin..meinasin tossa yksi ilta käydä ratsaamassa mestan..:o
Ja vasta 16.00 ?? Lähteään perinteisesti siinä 12 aikoihin meilummin niin ehditään vähän saunoakkin:rock:,
Just se. ai ketjut. No siitä sitten yksi liittymä länteen päin, osoite Auroranportti / Kehän risteys. Siinä on kylmä bensis ja K-Kauppa, on kohtuu iso parkkis. Lähtöaikaa voidaan säätää vähän aikaisemmaksi :rolleyes:
Pappatunturi
03.08.2011, 22:14
,
Just se. ai ketjut. No siitä sitten yksi liittymä länteen päin, osoite Auroranportti / Kehän risteys. Siinä on kylmä bensis ja K-Kauppa, on kohtuu iso parkkis. Lähtöaikaa voidaan säätää vähän aikaisemmaksi :rolleyes:
Taitaa olla pian että saadaan lähteä kaksistaan kun tarpeeksi säädetään:D
kaierkki
03.08.2011, 22:19
Taitaa olla pian että saadaan lähteä kaksistaan kun tarpeeksi säädetään:D
Mikään ei ole muuttunut :p
kaierkki
10.08.2011, 13:04
UPPIA :cool:
Eikö tosiaan ole pääkaupunkiseudulta Pe. ip:llä lähdössä kohti Hämettä kuin Pöllänummen keinosiementäjä ja eikarkki !?!
Lähtöaika on varmistunut => klo. 13.00 :^o
Jos keinosiementäjä ja eikarkki lähtis kohtaamispaikalta vasta klo 14.00 aikaan, niin saisitte yhden auton lisää "letkaan" ??
kaierkki
10.08.2011, 14:21
Jos keinosiementäjä ja eikarkki lähtis kohtaamispaikalta vasta klo 14.00 aikaan, niin saisitte yhden auton lisää "letkaan" ??
Mulle käy kyllä, keinosiementäjällä on vaan niin kiire huuhtomaan nivusia sinne saunaan - säädetään :rolleyes:
Riku Rotten
10.08.2011, 16:28
Saadaanko letka J:pää-Kerava-Tuusula+ympäristö alueelta? :rock:
Mä pääsen töistä vasta neljältä, ehkä vähän ennenkin.... Mutta perjantaina meen kuitenkin sinne.
kaierkki
10.08.2011, 22:55
Mä pääsen töistä vasta neljältä, ehkä vähän ennenkin.... Mutta perjantaina meen kuitenkin sinne.
Mä väännän täältä päänsärky nappulaa, et voit sitten Perjantaina sanoa pomolle klo. 11 "nyt täytyy lähteä kotiin parantelemaan", ja eikun banaani kohti Hämettä :rock:
Mä väännän täältä päänsärky nappulaa, et voit sitten Perjantaina sanoa pomolle klo. 11 "nyt täytyy lähteä kotiin parantelemaan", ja eikun banaani kohti Hämettä :rock:
Mulla on taas kerran toi burnout vakiosyynä:
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135246487823.gif
red-red-red
11.08.2011, 19:35
Mulla on taas kerran toi burnout vakiosyynä:
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135246487823.gif
Tää oli huippu!!!!!!
Ei tartte väännellä. Eilen auto katsastuksesta läpi ja kun hain kotiin niin syyläri korkkas. No vuotavalla pääs tallille justiin ja sieltä toista syyläriä tilalle. Poistettiin sisältä hiiren pesä ja sitten kokeiltiin vuotaako, ei vuotanut. Sitä sitten paikalleen sovittelemaan ja olipas tietenkin ******* senverran väärän kokoinen ettei saa paikalleen kiinnikkeisiin eikä letkuja kiinni. No jos ens vuonna pääsis tulemaan vette-miittiin vetellä... %¤#&"¤#%&"#¤%
kaierkki
11.08.2011, 22:31
Ei tartte väännellä. Eilen auto katsastuksesta läpi ja kun hain kotiin niin syyläri korkkas. No vuotavalla pääs tallille justiin ja sieltä toista syyläriä tilalle. Poistettiin sisältä hiiren pesä ja sitten kokeiltiin vuotaako, ei vuotanut. Sitä sitten paikalleen sovittelemaan ja olipas tietenkin ******* senverran väärän kokoinen ettei saa paikalleen kiinnikkeisiin eikä letkuja kiinni. No jos ens vuonna pääsis tulemaan vette-miittiin vetellä... %¤#&"¤#%&"#¤%
No voihan yhren kerran - käyttiksellä vaan, runsain mitoin erilaista tuote-sarjaa ääntä kohti niin, helpottaa kummasti.
Mulle käy kyllä, keinosiementäjällä on vaan niin kiire huuhtomaan nivusia sinne saunaan - säädetään :rolleyes:
kuis tää säätö nyt sitte menee?
kaierkki
11.08.2011, 23:22
Säätö-nappula on nyt väännetty kaakkoon, tartti Espoosta klo. 13.00, reittiä, Röykkä-Läyliäinen-Tervakoski-Turenki-Vanajanlinna. Yhden pysähdyksen taktiikalla arvioitu laskeutumisaika n. klo. 15.00 :cool:
Säätö-nappula on nyt väännetty kaakkoon, tartti Espoosta klo. 13.00, reittiä, Röykkä-Läyliäinen-Tervakoski-Turenki-Vanajanlinna. Yhden pysähdyksen taktiikalla arvioitu laskeutumisaika n. klo. 15.00 :cool:
right, ei ehdi - tullaan yhden auton letkassa
Pappatunturi
12.08.2011, 08:58
Poika saunoo!!
Meinaateko pysähtyä fin vettessä?
Pappatunturi
12.08.2011, 11:59
Puhallusteknisistä syistä johtuen siirrämme startin klo 14.00 Kuikarkin plaanille. 14.30 napataan keimolan nesteeltä vette60 föliin,eli messiin aka megeen:rock:
Puhallusteknisistä syistä johtuen siirrämme startin klo 14.00 Kuikarkin plaanille. 14.30 napataan keimolan nesteeltä vette60 föliin,eli messiin aka megeen:rock:
ai nyt jo teknisiä onkelmia ;)
plaani siis tämä:
No siitä sitten yksi liittymä länteen päin, osoite Auroranportti / Kehän risteys. Siinä on kylmä bensis ja K-Kauppa, on kohtuu iso parkkis.
tullaan tontille klo 14 mennessä
Pappatunturi
12.08.2011, 12:32
ai nyt jo teknisiä onkelmia ;)
plaani siis tämä:
No siitä sitten yksi liittymä länteen päin, osoite Auroranportti / Kehän risteys. Siinä on kylmä bensis ja K-Kauppa, on kohtuu iso parkkis.
tullaan tontille klo 14 mennessä
Mä en kyllä tajua minne tontille mutta kuullostaa hyvältä 8) Mutta soita jos tuntuu ettei mistään tule mitään nol nel nol nol 813111
Mä en kyllä tajua minne tontille mutta kuullostaa hyvältä 8) Mutta soita jos tuntuu ettei mistään tule mitään nol nel nol nol 813111
joo - eiks se oo se kauppa siitä entisen huoltsikan tietä vähän eteenpäin Lippajärvelle päin ..
mun elin: nol nel nol 9022 020
joo - eiks se oo se kauppa siitä entisen huoltsikan tietä vähän eteenpäin Lippajärvelle päin ..
mun elin: nol nel nol 9022 020
jep jep, hyvin me säädetään...
tapaaminen siis Keimola Nesteellä 14.30 :)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.