View Full Version : Clubin Cruising 19.8. Vaihtoehtoinen paikka?
groovyjay
08.08.2005, 10:42
Monet varmaan tietävät, että samana iltana järjestetään ilotulituksen SM-skabat Suomenlinnasta käsin. Tarkoittaa sitä, että koko etelä Helsinki on täynnä hölmöjä, ja muistaakseni Ehrnstömintie laitetaan myös poikki illan aikana. Joten pitäisiköhän meidän vaihtaa tämän kerran paikkaa?
Miten olisi Rock n' Roll McDonalds tai Eltsun Neste? Sisätilat alkaa olemaan jo tervetulleet näillä keleillä! Imoitelkaa mitä olette mieltä... :lol:
Kyselin porukalta Kotkassa myös kyseisestä asiasta. Voisi sanoa ettei kukaan ole valmis kyseisenä päivänä lähtemään terminaalille yrittämään. Kannattaisin pitopaikaksi eltsun Nestettä, koska saavummehan tälläkin kertaa paikalle sankoin joukoin niin mäkkäriltä taitaa loppua parkkipaikat.
Yllämainituin perustein ääni Eltsulle. Sekään ei kyllä ole aivan optimaalinen paikka, mutta ei ole parempaakaan tarjota keskustan lähistöllä vaikka kuinka asiaa yritin miettiä.
Mulla on muistikuva, että aikaisempinakin vuosina on ollut cruising samaanaikaan iltulitus skabojen kanssa, eikä se ole aiheuttanut senkummempia ongelmia :?: . Voihan sitä silti varmuuden (ja vaihtelun) vuoksi jossain muuallakin kokoontua.
groovyjay
09.08.2005, 10:20
Eli voitaisiin sopia toi paikka Eltsun Nesteeksi seuraavaksi kerraksi... :wink:
groovyjay
16.08.2005, 16:03
Ylös vaan, ettei pääse unohtumaan, jos sää sallii niin mielessä onmyös pienen letka-ajon järjestäminen... :lol:
bulldog's
16.08.2005, 17:40
Miksi ei tikkurilaan Vantaan cruisingin yhteyteen? utelee hän tyhmänä :roll:
groovyjay
16.08.2005, 17:47
Miksi ei tikkurilaan Vantaan cruisingin yhteyteen? utelee hän tyhmänä :roll:
Koska vielä tyhmempi ei tiennyt koko asiasta yhtään mitään! :oops:
bulldog's
16.08.2005, 17:51
:lol: joo, siellä sitä on tullu muutaman kerran ulkoilutettua tota muuta kalustoo kun te olette ollut samaan aikaan satamassa... 8)
groovyjay
16.08.2005, 18:25
:lol: joo, siellä sitä on tullu muutaman kerran ulkoilutettua tota muuta kalustoo kun te olette ollut samaan aikaan satamassa... 8)
Monelta ja missä? Heurekan parkkisko? :lol:
bulldog's
17.08.2005, 08:15
Joo, Heureka...
Ite olen yleensä ysin jälkeen mennyt paikalle... 8)
groovyjay
17.08.2005, 12:57
Kerholaiset! Mennäänkö Tikkurilaan??? Cruising reitti Eltsun Nesteeltä Heurekan P-alueelle? Lähtö 20.45? Pari päivää vielä aikaa ilmoitella täällä... :wink:
Valistakaan tyhmää missä on Eltsun neste, oliko meetti siellä ja monelta? Vuosi Helsingissä eikä tiedä paikkoja...
groovyjay
19.08.2005, 07:56
Itse tulen menemään suoraan Tikkurilan P-Alueelle. Noin 20.00, ettei mene ihan lepakko vuoroksi. Eläintarhan neste on Nordenskiöldinkatu 22:ssa :wink:
Drumbrakes
19.08.2005, 08:03
Mä olisin tulossa ensin Eltsun Nesteelle, vois käydä siellä zufeella ennen Tikkurilaan siirtymistä? Esim. klo 19.30 alkaen ja siirtyminen Tikkurilaan n. klo 21.
Drumbrakes
19.08.2005, 08:07
Niin ja Jussille tiedoksi, Eläintarhan Neste-asema, Nordenskiöldinkatu 22 Hki
groovyjay
19.08.2005, 08:17
Mä olisin tulossa ensin Eltsun Nesteelle, vois käydä siellä zufeella ennen Tikkurilaan siirtymistä? Esim. klo 19.30 alkaen ja siirtyminen Tikkurilaan n. klo 21.
KAIKILLE VIEÄ KERRAN TIEDOKSI 19.30 ELÄINTARHAN NESTE!!!!!!!!!! :wink:
bulldog's
19.08.2005, 08:31
Itse tulen menemään suoraan Tikkurilan P-Alueelle. Noin 20.00, ettei mene ihan lepakko vuoroksi. Eläintarhan neste on Nordenskiöldinkatu 22:ssa :wink:
Eiköhän sitä sit tixis nähdä, vielä pitäis päättää millä lähtis... :lol:
Tuli selväksi :) 1930 Eltsun Neste....
Heh, viimeksi olen ajanut huoltsikoiden välillä kahvilta kahville vuonna 1987 Kemissä. Mettäshelliltä Tupsuvillaan. Jos paikalla muitakin entisiä kemiläisiä niin tietävät. Paljastinpa maalaisuuteni :oops:
groovyjay
19.08.2005, 08:54
Eiköhän sitä sit tixis nähdä, vielä pitäis päättää millä lähtis... :lol:
Tuutko meidän kautta, voidaan mennä oikein piiiiiitkässä letkassa? :wink:
Tyhmänä tiedustelen mikä tässä paikan vaihdossa oikein on ongelmana.
Meidän Crusingit alkaa 20.00 ja
Nelosen ilotulitus pe 19.8.2005 klo 22.30
Aina on Olympia terminaalissa tilaa ollut cruisingi-iltana ja sieltähän voi lähteä pois kun väki alkaa valua rannasta...
Aikalailla hätäilyä sinne Eltsun nesteelle ja kaikki ei käy tällä palstalla lukemassa viestejä, joten suurin osa autoista on edelleenkin kello 20 Olympiaterminaalilla.
Jussi
groovyjay
19.08.2005, 23:06
Tikkurilan cruising oli hemmetin hyvä veto, taidan alkaa käymään siellä useamminkin! :wink:
stingray
19.08.2005, 23:45
Tikkurilan cruising oli hemmetin hyvä veto, taidan alkaa käymään siellä useamminkin! :wink:
tuli myös pyörähdettyä tiksis viimeksi kävin 3vuotta sit
vetellä :oops: sen jälkeen ei oo tullut käytyä :oops:
mut ens vuonna hyvä tavoite :wink: ja terminaalilla oli
4 tai 5 cee nelkkuu ja yks cee kolmonen :wink:
kun hujautin ohi siitä jäykkäkannella :x
Tikkurila Rules :wink:
Kiva oli katsella muitakin rakennettuja Jenkkiautoja...
Oli mm. GS Chevy Monzaa, R/T Chargeria, StreetRodeja ja
Hienoja Corvetteja... :idea: ja tilaa.
Anonymous
20.08.2005, 08:44
terminaalilla oli
4 tai 5 cee nelkkuu ja yks cee kolmonen :wink:
kun hujautin ohi siitä jäykkäkannella :x
Elikkäs Tikkurilassa oli siis myös korkeatasoisempi Vette-tarjonta... 8)
bulldog's
20.08.2005, 08:45
Minähän se olin...kuinkas se nyt noin pääsi käymään... :D
stingray
20.08.2005, 09:53
:D jep jep :D näinkin asian voi ilmaista korkeatasoisempi :wink:
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.