PDA

View Full Version : Syksy tulee...

Masa
24.08.2005, 12:53
..ja autot katoo talleihin. Ehdotan kerholaisille Vettemeetinkiä seuraavaan tapaan talviaikana: Esim: pääkaupunkiseutulaiset joka kuukauden eka keskiviikko ilta sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Vaikka jossain huoltiksella tai vaikka jonkun autoliikkeen kahviossa esim.klo 19.00. Pari tuntia paskanjauhamista :D Keksikää joku keskeinen paikka , johon esim: lahden seudulta ja mansestakin vois helposti tulla. Varmasti joku baarinpitäjäkin suostuis , kerho tarjois kahvit :wink:

Drumbrakes
24.08.2005, 14:08
Täähän vois toimia, eli siis Finnshark.com, mutta livenä! :P Muistat Masa varmaan legendaariset sessiot Veturitien Shellillä talvella 91-92. Olikohan keskiviikkoiltaisin kun aina sinne kokoonnuttiin. Hyvin pysyi projekteissa ajan tasalla ja hauskaa oli. No sillon ei tietysti ollut nettiä, ja kännykätkin harvassa.
Hmmm... mitä hittoa, menikö tämä taas pappakerhon muisteloiksi ? Mutta idea on hyvä, kannatetaan.

groovyjay
24.08.2005, 16:18
mukana ollaan, as usual! :lol:

Anonymous
24.08.2005, 17:08
menikö tämä taas pappakerhon muisteloiksi ? Mutta idea on hyvä, kannatetaan.

Meni meni! :lol: :lol:

Teemu
24.08.2005, 20:57
Tai pienimuotoisia miittejä jäsenistön talleilla? Kiertävä vuoro, isäntä kerallaan avaa tallinovet, tuo termarissa kahvit joukkueelle ja esittelee mitä on työn alla :wink:

Dalton
24.08.2005, 21:30
Ei vaan hyvältä kuulostaa! Välillä talvella iskee päätä seinään, miten tämä juttu olikaan! Näissä tilaisuuksissa saa vinkkejä ja myös toisinpäin. :D

groovyjay
24.08.2005, 23:01
Teemu naulasi koko homman, kannatetaan! 8)

Rokka
25.08.2005, 07:12
Jep, hieno ajatus.
Kiitos Groovy ja Mako kun kävitte eilen talleillani katsomassa mun projektin edistymistä!
Piristitte niukkaravinteista päivääni kivasti. Sorry jos olin kauheen väsyneen oloinen :o(

Ja toi Le Mans homma on huippujuttu! Kiva et on vielä näitä "hörhöjä" muitakin kuin minä jotka jaksaa hioa, viilata ja järjestää erilaisia juttuja!

Voisin järjestää uuden katselmuksen ja mitalikahvituksen, kunhan projekti on tuosta pikkasen edistynyt ja tietty kunhan se mitali on saatu kaulaan.

WBBC
25.08.2005, 08:20
Jep. Teemun idea oli hyvä.

Meikäläisen pienessä tallissa on sentään muutama turinajakkara ja kahvinkeitin. Talvemmalla sopii tulla ihmettelemään kun pulkka on maalattu.

Masa
25.08.2005, 09:00
Tai näin: ensin tavataan tallilla ja sit ne kaffeet vaikka lähi huoltiksella...
30 äijää ku änkee 24 neliön talliin niin siinähän on ku silakat purkissa :D

groovyjay
25.08.2005, 09:33
Jep, hieno ajatus.
Kiitos Groovy ja Mako kun kävitte eilen talleillani katsomassa mun projektin edistymistä!
Piristitte niukkaravinteista päivääni kivasti. Sorry jos olin kauheen väsyneen oloinen :o(

Ja toi Le Mans homma on huippujuttu! Kiva et on vielä näitä "hörhöjä" muitakin kuin minä jotka jaksaa hioa, viilata ja järjestää erilaisia juttuja!

Voisin järjestää uuden katselmuksen ja mitalikahvituksen, kunhan projekti on tuosta pikkasen edistynyt ja tietty kunhan se mitali on saatu kaulaan.

Rokka tosiaan aloitti jo ton tallikierrossarjan. Kivaa oli, vaikka meinasi mennä yövuoroksi... :lol:

Rokka
25.08.2005, 15:55
Ja ne protskudrinkit unohtu tarjota, mut paikataan tilanne seuraavalla kerralla!

el mako
25.08.2005, 22:53
Kiitokset Rokalle Projektin esittelystä... hienolta näytti!

ProteiiniDrinkit unohtui... mutta ensikerralla sitten Mitallikahvit! :wink:

groovyjay
27.08.2005, 12:27
Ja ne protskudrinkit unohtu tarjota, mut paikataan tilanne seuraavalla kerralla!

Alkoi olemaan jo volt meterin neula nollissa viime yön jälkeen, eli nyt vaan drinkkiä tänne päin! :lol:

Masa
29.08.2005, 11:38
No mä sit kai oon seuraava ku ehdotinkin: 14.9 keskiviikkona klo 19 :arrow:
saa tulla meidän tallille pällisteleen , jos kiinnostaa?
Järvenpäästä Kellokoskelle n. kilsa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

groovyjay
29.08.2005, 12:13
Järvenpäästä Kellokoskelle n. kilsa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan! 8)

Drumbrakes
29.08.2005, 13:48
kalenterissa on ! Ja siellä saamme ihailla tuoretta maalipintaa....

stingray
29.08.2005, 15:09
ok :D

MS
29.08.2005, 16:33
Meillekin saa tulla käymään. Ja että voitais pällistellä autoa tallissa niin voitais vaikka lämpimikseen ensin rakentaa se talli :lol: :lol: :lol: .
Kuoppa on jo valmiina.

el mako
29.08.2005, 17:59
Great Matti.. Mukana ollaan. 8)

ja Mikko, eikun valutalkoot pystyyn niin saat auton talliin
ennen lumentuloa :idea:

Pappatunturi
29.08.2005, 21:20
. Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan kiitos! Onko former67sta aka kimistä kuulunut mitään?

Oisko ne kaffet voinut ryystää siinä vanhan tallin seo baarissa(pappatunturi nostalgisesti huokailee :D )

Teemu
30.08.2005, 09:37
Kiitos kutsusta, tullaan vilkaisemaan...

Monsuunisateet riitti meikäläiselle ja nostin eilen oman katiskan talvipukeille. Nyt kun malttais mielensä eikä löis koko autoa atomeiksi heti kättelyssä. Kokoaminen on kuitenkin hiukan hitaampaa :oops:

ZL1
30.08.2005, 09:39

Monsuunisateet riitti meikäläiselle ja nostin eilen oman katiskan talvipukeille. Nyt kun malttais mielensä eikä löis koko autoa atomeiksi heti kättelyssä. Kokoaminen on kuitenkin hiukan hitaampaa :oops:
Kaunis kelihän se tuli takaisin ja koko viikon lupas aurinkoista :D :D :D eikun pukit pois alta ja baanalle... :lol:

MikkoM
30.08.2005, 11:34

Kaunis kelihän se tuli takaisin ja koko viikon lupas aurinkoista :D :D :D eikun pukit pois alta ja baanalle... :lol:

Eiköhän tässä kuitenkin vielä muutama ajopäivä ole jäljellä :!:

VetteMan
30.08.2005, 15:33
Eihän ajokausi vielä ole ohi ;)
Viikonloppuna ahvenanmaalle cruisailemaan ja vielä syyskuun lopulla on ratapäivätkin 8)

red-red-red
30.08.2005, 21:07
Talvimeetingit autotallilla loistava idea. Jos väkeä ei ihan kolmeakymmentä, niin saunankin saattais lämmittää. Yritin sitä ehdotella viime Tampere-cruisingin päätteeksi, mutta moottoritie oli kuuma... :D
Ehkä talven liukkailla ehtii paremmin pysähtyä?
Laitethan talliin lattialämmitys päälle, ettei tule pukamia istuessa, ja palataan ajokauden jälkeen!

Masa
05.09.2005, 12:27
. Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan kiitos! Onko former67sta aka kimistä kuulunut mitään?

Oisko ne kaffet voinut ryystää siinä vanhan tallin seo baarissa(pappatunturi nostalgisesti huokailee :D )

Former67(Kimi) tuntuu kadonneen linjoilta :shock:
Noi kaffeethan voi hyvinnii hörpätä siinä....

Masa
08.09.2005, 14:18
Järvenpäästä Kellokoskelle n.2 kilsaa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Öö...pieni päivitys , oikea osoite on Vanha valtatie 96 :oops:

el mako
08.09.2005, 20:10
ja Talli on siis Nummenkylässä.., Pohjois-Järvenpäätä...
( siinä kylän ainoan elintarvikekioskin takana )

Itse taidan tulla kävellen kun on himasta matkaa tallille
noin 150 metriä :roll:

el mako
08.09.2005, 20:17
Ja huhujenmukaan Matin vetteen olisi tulossa
tyylikäs "Le Mans"-raita koko kopan yli.. parilla hiusraidalla
ryyditettynä :wink: ja villit "räyhäputket" 8)

stingray
08.09.2005, 23:57
ja Talli on siis Nummenkylässä.., Pohjois-Järvenpäätä...
( siinä kylän ainoan elintarvikekioskin takana )

Itse taidan tulla kävellen kun on himasta matkaa tallille
noin 150 metriä :roll:

sopiiiko jos loikkasen jäykällä sulle otan samalla mun lehdet messiin :roll:

el mako
09.09.2005, 06:28
kyllä se käy.. tsekataan samalla yks dvd 8)

stingray
09.09.2005, 10:28
kyllä se käy.. tsekataan samalla yks dvd 8)

ok oisko 17:30 :roll: hyvä :?:

Fangio13
10.09.2005, 16:19
Ja jos satutte talven mitaan savossa käymään niin tervetuloa Fangion tallille, sijaitsee samalla tontilla asuinkämpän kanssa joten lyhyelläkin varoitusajalla onnistuu,A-oikeudet FINNSHARK-hintaan ja tilaa 50 neliöö...

C372
12.09.2005, 06:37
Ja jos satutte talven mitaan savossa käymään niin tervetuloa Fangion tallille, sijaitsee samalla tontilla asuinkämpän kanssa joten lyhyelläkin varoitusajalla onnistuu,A-oikeudet FINNSHARK-hintaan ja tilaa 50 neliöö...
Jahas,onko sitä vaihdettu tallia,voitais tulla vaikka vierailemaan tuossa syksyn kähmässä.Katseltais samalla niitä isompia pensalinjoja.

Fangio13
12.09.2005, 09:06
Teretulemas, 23.9 muutto niin senjälkeen huudellaan ajo-ohjeita...

C372
13.09.2005, 08:18
Teretulemas, 23.9 muutto niin senjälkeen huudellaan ajo-ohjeita...

OK,jos sattuu menemään ensikuun puolelle ,niin täytyy varmaan tulla "talviautolla".Palataan asiaan :)

Former67er
13.09.2005, 14:39
Tere

Hitto kun duunia pukkaa ja huomenna olen messukeskuksessa rakentamassa ständiä, saas nährä voinko livistää sieltä.

Tekis kyllä mieli heittää "old schoolia" koko ilta

Katellaan

Masa
13.09.2005, 16:13
Tere

Hitto kun duunia pukkaa ja huomenna olen messukeskuksessa rakentamassa ständiä, saas nährä voinko livistää sieltä.

Tekis kyllä mieli heittää "old schoolia" koko ilta

Katellaan

No kato kato...kesäkimiki on heränny luolastaan.Tuu sinne vaan!

Pappatunturi
13.09.2005, 19:01
Kyllä kesäkimi vois laittaa "pojan" hoitamaan sen osaston kasaamisen.

Drumbrakes
13.09.2005, 20:37
Hephep Kimi järkkää joku substituutti sinne ständihommiin ja livistät ihmettelemään syysmyrskyä ja vanhan liiton miehiä ... noh ja uudemmankin liiton tietysti

Pappatunturi
14.09.2005, 08:49
Vanhan liiton miehet.. Kalskahtaa joltain heavymetal pändiltä! Sopiiko että pukeudun mustaan nahkaan ja ketjuvermeisiin illaksi ?

Pappatunturi
14.09.2005, 10:03
Updeittia!

Sain erään todellisen vanhan liiton miehen kiinni.. kaveri joka ei tosiaan ansainnut lisänimeä "HEVI" turhaan .. saas nähdä ehtiikö tulla paikalle!!

Toivottavasti nähdään illalla!

groovyjay
14.09.2005, 10:10
Illalla nähdään! PT: muista ne akselin pätkät jos muistat... ;)

Pappatunturi
14.09.2005, 10:15
Illalla nähdään! PT: muista ne akselin pätkät jos muistat... ;)

Homma varmistettu jo eilen. Akselit huilaa jo rontissa valmiina.

Masa
14.09.2005, 12:59
Homma varmistettu jo eilen. Akselit huilaa jo rontissa valmiina.
Ja takavalot !!

Pappatunturi
14.09.2005, 13:03
Ja takavalot !!

Älkää nyt ahdistelko! En Masa ehdi ruuvata niitä nyt irti. Saat kyllä nähdä ne ajoissa.

Masa
14.09.2005, 13:06
Älkää nyt ahdistelko! En Masa ehdi ruuvata niitä nyt irti. Saat kyllä nähdä ne ajoissa.
Höh...ai ne on vielä pulkassa kiinni.Kyllä ne ehtii...

stingray
14.09.2005, 22:00
kiitoksia vette64:lle projekti esittelystä hienolle näytti luonnossa!
ja oli kiva turista vielä tämän jälkeen abcefgh asemalla t:mr.kingray

Drumbrakes
14.09.2005, 22:46
prkl, luulin että olen eka joka pääsee kommentoimaan tallimeetinkiä ! Tosiaan Masan vettestä tulee huikea laite, väri pelittää hienosti. Talvella kevyttä himmailua ja keväällä auto on valmis. En muista millon olis ollut noin hauskaa turista autojuttuja, samanhenkistä porukkaa. Pappaosasto oli ennestään tuttua ja osan muistakin tunnistin, mutta muiden kanssa täytyy tehdä paremmin tuttavuutta seuraavissa tallitsekkauksissa. Tämähän on, niinkuin todettua, erittäinkin toimiva homma. Kiitokset vielä Masalle ideoinnista ja "perinteen" aloittamisesta ja muille osanotosta.

No niin, nouseeko rep power näillä löpinöillä ?

Pappatunturi
14.09.2005, 22:56
En muista millon olis ollut noin hauskaa turista autojuttuja, samanhenkistä porukkaa. Pappaosasto oli ennestään tuttua ja osan muistakin tunnistin, mutta muiden kanssa täytyy tehdä paremmin tuttavuutta seuraavissa tallitsekkauksissa. Tämähän on, niinkuin todettua, erittäinkin toimiva homma. Kiitokset vielä Masalle ideoinnista ja "perinteen" aloittamisesta ja muille osanotosta.

Aivan samaa mieltä! Iso kiitos Masalle loistavasta ideasta .Empä tosiaan muista milloin ois ollut yhtä hauskaa näin halvalla ( 4e apceelle + pensat vaimon piikkiin ) :):)

Toivottavasti "Vessa64" ja "Hevi-staffan" näkyisivät täälläkin jatkossa !

Kiitti vielä koko ryhmälle hauskasta illasta!!( ja sitte reppi nousuun..)

Teemu
14.09.2005, 23:04
Jep, lisää vaan tällaisia tapahtumia, päästään me newbietkin porukkaan sisään... Ja mahtavia kärryjä katsellessa tulee itsellekin poltetta ruuvaamaan ;)

Pitäis tosin painaa kaikille sellaiset rintamerkit, missä on Finnsharkin nickki...

WBBC
15.09.2005, 07:06
Jeps. Masalle kiitos esittelystä. Tulee tosi hieno kunhan saat ovet ja muut killuttimet paikoilleen (ilman kolhuja).

Tosi hauskoja juttuja riitti bensiksellä ja hyviä/huonoja ideoita.

Haluaisinpa olla paikalla katsomassa kun Masa lyö koneen käyntiin ensimmäisen kerran noilla Hookerin ympäristöaktivisti-ränneillä.

Masa
15.09.2005, 08:21
Ei ku kiitos teille ku tulitte !!!
Mälsäähän siel olis yksinään ollu...oikeesti sitä juttua olis riittäny aamuun asti...
Oli tosi kiva nähdä vettehöpöjä 10 vuoden takaa ja uusiakin naamoja :)
Kuka on seuraava isäntä ?

groovyjay
15.09.2005, 10:37
Masalle iso kiitos ja kaikille niille 40 jäsenelle, joiden autoista oli navigaattorin näyttö pimeenä ja edelleen harhailevat etsimässä Masan tallia, tiedoksi: Auto näytti hemmetin hyvältä!!! Livenä 1000000+ kertaa paremmalta kuin missään kuvassa...

Paikalle vääntäytyi aika sikana jengiä, Vessa64-Hannua olen viimeksi nähnyt meillä edellisessä Järvenpää Meetissä "pari" vuotta sitten, Hevi-Staffan hääräsi meidän tallissa silloin harvase ilta kanssa, ei oo tosiaan hetkeen miehiä näkynyt!

Juttua riitti ainakin sen verran, että jossain kohtaa otetaan saletisti revanssi, kenen tallilla seuraavaksi?

Ja parit pakolliset todisteet paikalla olosta: Täysin uudesta Galleriastamme, joka julkaistaan tän illan aikana...

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=28

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=32

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=34

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=36

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=37

http://finnshark.com/gallery/displayimage.php?imageid=35

PS: V-P laittoi osan jengistä melkein polvilleen, olis pitänyt vaan juottaa ukko 4 promillen jurriin! Vai saiko joku muu nukuttua viime yönä?

PPS. Osa paikalla olleista veti oikeat Dallas Bullat edesmenneen Auto Dallaksen hengessä...

groovyjay
15.09.2005, 10:39
Ai niin laskujen mukaan paikalla oli aikamoinen C2 edustus:

Drumbrakes
Pappatunturi
Tapio
Staffan (vieläkö auto tallella?)
Vessa64
Vette64
El Mako
Vet65

Joku kerta kaikki omilla huusseilla samaan pihaan...:cool:

WBBC
15.09.2005, 10:47
GJ: "Vai saiko joku muu nukuttua viime yönä?"

klo 2.30 mä keksin. Nokasta on nokka irronnut

Masa
15.09.2005, 10:55
Kiitti GJ , hiton hyvät fotot taas kerran....
Niin sitä piti sanoo , että oli eilen yhdeksän C2:sen omistajaa paikalla:thumrigh:

Masa
15.09.2005, 10:57

Mä mietin kans , ett nokassa siinä joku vika on....:confused:

groovyjay
15.09.2005, 11:10

Mietin tota kanssa, mutta V-P:n "vihjeiden" perusteella, ei ehkä kuintenkaan....???? :o

groovyjay
15.09.2005, 11:14
Kiitti GJ , hiton hyvät fotot taas kerran....
Niin sitä piti sanoo , että oli eilen yhdeksän C2:sen omistajaa paikalla:thumrigh:

9!!! Aika hyvä saldo! Sitten oli pari C3 miestä ja yks C4??? Eli The C2 Empire Strikes Back! http://finnshark.com/forum/images/smilies/icon_batman.gif

Masa
15.09.2005, 11:17
No unohdit ittes laskee mukaan , vai ???
Eiks se tee sit 9..:cool:

groovyjay
15.09.2005, 11:20
No unohdit ittes laskee mukaan , vai ???
Eiks se tee sit 9..:cool:

Kunnon Matikka-uuno... :rolleyes: 9 Tietenkin...

Former67er
15.09.2005, 19:25
Harmittaa etten ehtinyt, seuraavalla kerralla olen kehissä...
Pappatunturi, hehheh pojan, meitä oli 6

Voisin olla isäntänä mutta on vaan vanha nokkaakseli ja peltisarjat ja jotain muuta sälää jäljellä...

P.S mites noita hymiöitä käytetään tässä uudessa foorumissa

Pappatunturi
15.09.2005, 19:27
Harmittaa etten ehtinyt, seuraavalla kerralla olen kehissä...
Pappatunturi, hehheh pojan, meitä oli 6

Voisin olla isäntänä mutta on vaan vanha nokkaakseli ja peltisarjat ja jotain muuta sälää jäljellä...

P.S mites noita hymiöitä käytetään tässä uudessa foorumissa

Harmi ettet ehtinyt.. Oli ihan oikeesti hysteerisen hauskaa..

groovyjay
18.09.2005, 23:00
Jokos seuraava kerta on päätetty paikka ja aika? Mä oon vuorossa, vasta kun saan ton ison hallin sisustuksen kuntoon... ;)

Masa
27.10.2005, 12:45
Olisko jo aika seuraavalle tallimeetingille ??? Häh...
Bulldogs ? Pappatuna ? Juzzi , Stingray vai kuka ?

Masa
28.10.2005, 13:10

Hei HALOO , ei kait tää ny yhteen kertaan jääny :confused:

groovyjay
28.10.2005, 13:30
Ei jäänyt, eilen juttelin bulldogsin kanssa, mutta unohdin vastata tähän viestiin...

Eli kahden viikon päästä olisi Nukarin Classic Car Ranch & Zoo:ssa seuraava häppening, luvassa C1 resto ja race henkistä turinointia.

Jotain tälläistä on luvassa...
http://c3-r.com/c3rimages/autot2.jpg

Ja paljon muuta....:-k

Masa
28.10.2005, 13:47
Juu ei...näyttää pahalta...:D
Aika ja tarkka osoite...J.pää- kerava akseli , mennäänkö samalla kyydillä ?

groovyjay
28.10.2005, 13:54
Juu ei...näyttää pahalta...:D
Aika ja tarkka osoite...J.pää- kerava akseli , mennäänkö samalla kyydillä ?

Aika selviää varmaan ens viikolla, paikalle voidaan mennä letkassa tai kimppakyydeillä...;)

stingray
28.10.2005, 18:09

olisko tällaisella varoitus ajalla hyvä ?
ens torstai 3.11.2005 klo 19:00 voitais treffata ennen seiskaa (18:30
ja puoli tuntia venata et kaikki halukkaat ehtii paikalle )! tuomarinkylän
LEGENDAARISELLE ABC huoltoasemalle jonne voitaisiin myös heittäytyä
talli meetingin jälkeen
caffe och pulla timmar ;) vai mitä vette64;)

tässä osoite http://www.abcasemat.net/text/index.htm

MS
29.10.2005, 10:40
Mukana roikutaan lyhyelläkin varoitusajalla.

Masa
29.10.2005, 10:49
No kyllähän toi onnistuu eli messissä....

el mako
29.10.2005, 13:15
Kingray, sähän asut tuomarinkylässä.. Lähempi Mokkapaikka olisi
Hyrylän Shell BullDogs:lta tultaessa.. tosin SwampMan:ssä
(Tallilla) aika kyllä rientää.. C2:et ja zoo.

groovyjay
29.10.2005, 14:13
Kingray, sähän asut tuomarinkylässä.. Lähempi Mokkapaikka olisi
Hyrylän Shell BullDogs:lta tultaessa.. tosin SwampMan:ssä
(Tallilla) aika kyllä rientää.. C2:et ja zoo.

Vai meinasitko kuningasrausku, että tultais potkimaan renkaista sun tallille? :-k

stingray
29.10.2005, 17:22
Vai meinasitko kuningasrausku, että tultais potkimaan renkaista sun tallille? :-k

jep mun tallille ens viikolla (tallikin siivottu jo et mahtuu sisälle ;) )

sit seuraavana vois olla buldogs...? jos herra suomiehelle sopii ;)

groovyjay
30.10.2005, 21:44
Ok, eli ens viikolla Stingrayn talliin kurkkaus itä-pakilassa ja seuraavalla viikolla Bulldog'sin Ranchille!!! Tapahtuma kalenteri on vilkkaampi kuin kesäisin... ;)

energy
31.10.2005, 11:34
Ok, eli ens viikolla Stingrayn talliin kurkkaus itä-pakilassa ja seuraavalla viikolla Bulldog'sin Ranchille!!! Tapahtuma kalenteri on vilkkaampi kuin kesäisin... ;)

heh. hyvin kyllä on luvassa tallikierroksia. Mukana myös kunhan töiltä kerkiää.

energy
31.10.2005, 16:07
Voisin kyl yhtyä näihin sanoihin ajamisen osalta mutta toisaalta talleissa tapahtuu talvenaikana paljon.. mut silti hauska pätkä :D

http://www.guru-group.fi/tsh/talvi.mpg

bulldog's
31.10.2005, 19:02

Joo, ei siinä mitn. Terse tuloa vaan. Tämä viikko on vielä "vähän" kiireinen mutta ens viikon lopulla vois muutama tunti lohjetakkin...paitsi perjantaina pitäis lähtee pikkujouluihin... :(
Ai miten niin täällä menee aikaa??? Eihän edes saunaa ole lämmitetty...

groovyjay
31.10.2005, 23:33
Joo, ei siinä mitn. Terse tuloa vaan. Tämä viikko on vielä "vähän" kiireinen mutta ens viikon lopulla vois muutama tunti lohjetakkin...paitsi perjantaina pitäis lähtee pikkujouluihin... :(
Ai miten niin täällä menee aikaa??? Eihän edes saunaa ole lämmitetty...

Muutaman kerran on tullut "käytyä" siellä ja nopein keikka on tainnut olla vaan joku 5 tuntia... johonkin se aika vaan katoaa! :-k

Masa
02.11.2005, 15:57
olisko tällaisella varoitus ajalla hyvä ?
ens torstai 3.11.2005 klo 19:00 voitais treffata ennen seiskaa (18:30
ja puoli tuntia venata et kaikki halukkaat ehtii paikalle )! tuomarinkylän
LEGENDAARISELLE ABC huoltoasemalle jonne voitaisiin myös heittäytyä
talli meetingin jälkeen
caffe och pulla timmar ;) vai mitä vette64;)

tässä osoite http://www.abcasemat.net/text/index.htm

Nii oliks tää nyt sit huomenna ?? Etten sit prkle yksin istu siel kaffeella...

stingray
02.11.2005, 17:18
Nii oliks tää nyt sit huomenna ?? Etten sit prkle yksin istu siel kaffeella...

jep huomenna! tuu siihen abc:lle 18:30 niin siirrytään siitä sit tallille klo
19:00 ;)

Dalton
02.11.2005, 19:06
Yritetään mukaan, jos ei tule iltatöitä.....

Pappatunturi
03.11.2005, 11:00
Olikos tää nyt se abc joka on siinä hiekkaharjun kulmassa?????

Nimim ;mopollako vastatuuleen ?

Masa
03.11.2005, 11:08
Olikos tää nyt se abc joka on siinä hiekkaharjun kulmassa?????

Nimim ;mopollako vastatuuleen ?

No ei hyvä mies...Kehä ykköseltä tullessa tuusulantietä pohjoseenpäin vajaa kilsa ja rampista oikeelle , niin heti siinä oikeella...
Et voi olla huomaamatta :cyclopsa:

groovyjay
03.11.2005, 13:10
Tänään taas pääsee kaikki ripittäytymään pitkän viinerin ääressä! \\:D/

Pappatunturi
03.11.2005, 14:16
No ei hyvä mies...Kehä ykköseltä tullessa tuusulantietä pohjoseenpäin vajaa kilsa ja rampista oikeelle , niin heti siinä oikeella...
Et voi olla huomaamatta :cyclopsa:

!!! Jaa ei ole vissiin tullut ajettua koko tietä aikoihin kun en ole huomannut.Siis siinä ostoshelvetti alueen kohdalla vain? Jälkeen joen ?

groovyjay
03.11.2005, 14:17
!!! Jaa ei ole vissiin tullut ajettua koko tietä aikoihin kun en ole huomannut.Siis siinä ostoshelvetti alueen kohdalla vain? Jälkeen joen ?

Ennen jokea, Pakilan liittymä muistaakseni... :-k

groovyjay
03.11.2005, 14:22
Toimiikohan tää:

http://kartat.eniro.fi/query?what=map&mop=p8&streetname=&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=6%3B24.9495%3B60.2497%3B0%3B24.9358%3B60.2563%3B24.9633%3B60.2430%3B&mapcomp=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B0%3B0&search_word=&content=&header_group_code=&heading_code=&company_name=&geo_area=&dir_area=&ns=&stq=0&symbols=&ax=

Pappatunturi
03.11.2005, 14:39
Ok siis pakilan liittymässäkö ABC? No kyllä sen löydän.Eikait legendaarinen pakila teeebee ole muuttunut aceeksi? Sun karttalinkki toimi hyvin.

groovyjay
03.11.2005, 14:45
Ok siis pakilan liittymässäkö ABC? No kyllä sen löydän.Eikait legendaarinen pakila teeebee ole muuttunut aceeksi? Sun karttalinkki toimi hyvin.

Ei Kehän Länsi- Pakilan TB ole mihinkään mennyt, edelleen romaanit kauppaavat Liiga T-paitoja hi-acen kontista ja imppaaja teinit varastelee... jotain haisteltavaa.

Muistaakseni toi ABC on Itä-Pakilan liittymässa kaupungista pois ajettaessa Tuusulanväylää???:confused:

energy
03.11.2005, 14:49
Onko kuinka moni vielä vetellä liikkeessä? No siellä nähdään 18 jälkeen.

stingray
03.11.2005, 15:37
Ei Kehän Länsi- Pakilan TB ole mihinkään mennyt, edelleen romaanit kauppaavat Liiga T-paitoja hi-acen kontista ja imppaaja teinit varastelee... jotain haisteltavaa.

Muistaakseni toi ABC on Itä-Pakilan liittymässa kaupungista pois ajettaessa Tuusulanväylää???:confused:

jep;) rampista lähtee vanha tuusulantie (joka näkyy tos "groovyn" linkissä)
ja yhdyskunnantien risteys siinä nykyään ABCDEFGH....ASEMA ennen
vantaan jokea ja ostos helvettiä.....;)

Teemu
03.11.2005, 17:51
Koittakaa jarrutella tallille lähtöä 1900 asti, yritetään livistää töistä siihen mennessä... :-\"

stingray
03.11.2005, 17:59
Koittakaa jarrutella tallille lähtöä 1900 asti, yritetään livistää töistä siihen mennessä... :-\"

ok ventatataan siihen seiskan kieppeille ! 19:00 ;)

Pappatunturi
03.11.2005, 20:45
Kiitos Stingray talli/projekti esittelystä. Hauskaa oli taas.Harmi että oli lähdettävä ajoissa nukkumaan;)

WBBC
03.11.2005, 21:19
Harmi ettei päässy paikalle, joutuu hoitamaan velvollisuudet kotona kun
"pitää" lähteä viikonlopuksi "seminaariin" kaverin mökille.

Kuvia näytille !!!

energy
03.11.2005, 23:54
Juu kivaa oli.. ensimmäinen kerta muttei todellakaan viimeinen :D 23 ruvettiin lähtee vasta abcdefg-asemalta.. Ensviikol kyl täytyy jättää väliin ellei saa frendii tuuraamaan kun ois itellä iltavuoroa sillon.

groovyjay
04.11.2005, 03:38
Kiitokset stingraylle vieraanvaraisuudesta, kivasti meni ilta taas tallilla ja ABC:llä lisäjalostuksissa... Mukana aika kivasti jengiä 10? V-P tais olla ainoa kameran kanssa, joten jos suinkin vaan viitsit ja jaksat niin laita kuvia vaikka mulle jani@finnshark.com , niin laitan muutaman tänne näkyville.

Nyt on käyty C3 ja C2 pajalla, ensi viikolla vuorossa C1...

PS: Pari vetteä oli vielä liikenteessä (C2 aj C4) :cool:

Pappatunturi
04.11.2005, 09:16
Kiitokset stingraylle vieraanvaraisuudesta, kivasti meni ilta taas tallilla ja ABC:llä lisäjalostuksissa... Mukana aika kivasti jengiä 10? V-P tais olla ainoa kameran kanssa, joten jos suinkin vaan viitsit ja jaksat niin laita kuvia vaikka mulle jani@finnshark.com , niin laitan muutaman tänne näkyville.

Nyt on käyty C3 ja C2 pajalla, ensi viikolla vuorossa C1...

PS: Pari vetteä oli vielä liikenteessä (C2 aj C4) :cool:

Joo vielä kerran iso käsi Stingraylle järjestämisestä. Jaa että ensi viikolla taas?Ei taida tulla mun laihiksesta mitään kun koko aika saa pullaa kiskoa bensiksellä..

Pitäiskö näille talliaktiviteeteille jokaiselle avata oma aloituksensa?Otsikkoon vaikka nick ja pvm ? Olisin Stingrayn miitin missannut jollei Vette64 olisi viestinnut aiheesta.

Masa
04.11.2005, 09:59
Teille , ketkä ette ollu eilen Stingrayn tallilla...niin olis kannattanu tulla ! Testailtiin vähän turvavöitä...:p

http://www.fedebiler.dk/modules/myalbum/photos/1099.jpg

energy
04.11.2005, 12:11
Pitäiskö näille talliaktiviteeteille jokaiselle avata oma aloituksensa?Otsikkoon vaikka nick ja pvm ? Olisin Stingrayn miitin missannut jollei Vette64 olisi viestinnut aiheesta.

Voisi olla ihan hyvä.. "Tallimiitti nick ja pvm" tms pistää ettei nää venyisi näin pitkiksi romaaneiksi aina :D Sain just vaihdettua iltavuoronkin ensviikon torstaita aatellen joten sillon mukana taas :D

Macho
04.11.2005, 12:14
http://www.fedebiler.dk/modules/myalbum/photos/1099.jpg

Tuskaisan näköistä touhua, taitaa remmit hiertää jostain kohtaa.

MS
04.11.2005, 12:40
Menevän näköinen misu. Täytyykin varmaan köyttää tollasilla vöillä kiinni ettei pääse karkuun likaista vetterakentajaa.
Ja kiitokset Stingraylle. Talli käynti oli oikein mukava, kun oli paikka siistinä ja lämmöt päällä.

stingray
04.11.2005, 14:36
joo eipä kiittämistä hauskaahan toi turvavöiden testailu oli ;) sitten
kun rundi mennyt läpi aloitetaan taas alusta vette64,stingray,bulldogs....
ketäs olis vuorossa bulldogsin jälkeen????
pappatuna laitan yv:tä

Teemu
04.11.2005, 15:08
joo eipä kiittämistä hauskaahan toi turvavöiden testailu oli ;) sitten
kun rundi mennyt läpi aloitetaan taas alusta vette64,stingray,bulldogs....
pappatuna laitan yv:tä

Jees, leppoisaa puuhaa ihmetellä pensakahdeksikkoa ja rupatella, ilta meni kuin siivillä... Koitetaan päästä ens torstaina remmiin taas.

Myös oma talli tuossa Tuusulan moottoritien varrella alkaa olemaan valmis talviremontteihin. Siellä pääsis potkimaan Orangin renkaiden lisäksi '70 Camaroa, Jussi S:n C4:sta ja Harrikkamiehillekin on ihmeteltävää. Stereoista tulee rokkia ja sumpinkeitin saatiin vihdoin ja viimein asennettua.

Vois vaikka samalla nuijia porukalla irti ne raidetankojen pallonivelet :cyclops:

MikkoM
04.11.2005, 15:53
Meidänkin talliin saa tulla turisemaan;) :-k

groovyjay
05.11.2005, 17:55
Muutamat kuvat nyt Galleriassa, V-P:lle kiitokset kuvista!

http://finnshark.com/gallery/images/2790.jpg

http://finnshark.com/gallery/browseimages.php?c=168&userid=

groovyjay
05.11.2005, 17:56
Meidänkin talliin saa tulla turisemaan;) :-k

Kaustisille seuraaavaks? Kauan ajaa pääkaupungista Kaustisten ytimeen? :-\" \\:D/

Paakari
05.11.2005, 19:38
Kaustisille seuraaavaks? Kauan ajaa pääkaupungista Kaustisten ytimeen? :-\" \\:D/

Reiluun kahteen tuntiin

MikkoM
07.11.2005, 08:41
Kyllä kai sen viiteen tuntiin ajaa(kesä rajoitusten mukaan) ;) :-\"

energy
08.11.2005, 18:07
Mites porukka on menossa esim Espoosta päin? Voisi jonkin näköisiä kimppakyytejä järjestellä. Mihin aikaan lähtö jne? Ite ainakin töissä vielä 16 saakka sen jälkeen kyllä valmis lähtee. Onks paikalle jotain osotetta minkä mukaan voisi suunnistaa?

Masa
05.01.2006, 16:46
Kuka ja missä seuraavaksi...Teemu ? Häh ?
Näistä saa aina virtaa rupee hääräämään oman koslan kimpussa..:rolleyes:

groovyjay
05.01.2006, 19:13
Kuka ja missä seuraavaksi...Teemu ? Häh ?
Näistä saa aina virtaa rupee hääräämään oman koslan kimpussa..:rolleyes:

Nyt tuntuu olevan tarjonnassa oikein runsauden pulaa, koitetaan aloittaa talli vierailut heti kohta parin viikon päästä. Paikka ja aika ilmoitetaan tuonnenpana...;)

Corvette63
05.01.2006, 19:40
Siis onko tallivierailu kohde jo tiedossa virallisesti?

stingray
12.01.2006, 09:47
no kuka seuraavaksi järjestää talli meetingin ? kun vette64
on virta loppunut ;) samoin täällä et sais lisää puhtia tohon
omaan rakenteluun!

groovyjay
12.01.2006, 10:43
no kuka seuraavaksi järjestää talli meetingin ? kun vette64
on virta loppunut ;) samoin täällä et sais lisää puhtia tohon
omaan rakenteluun!

Kahden viikon kuluttua alkaa taas tallijumppaaminen ja ilmeisesti Nipa79 on järkkäämässä kevyttä kiertokangen haistelua valvotuissa olosuhteissa Racers Placen tiloissa...

Pappatunturi
12.01.2006, 12:40
Kahden viikon kuluttua alkaa taas tallijumppaaminen ja ilmeisesti Nipa79 on järkkäämässä kevyttä kiertokangen haistelua valvotuissa olosuhteissa Racers Placen tiloissa...

Nipa79 on pooooop! Hienoa!

poppamies
12.01.2006, 12:52
älä nyt kovasti liikaa ennakkoon hehkuta.
Eli 21.1 lauantaina klo 12.00 Racers Placessa keksiä ja pullaa, sekä aivan varmasti enemmän katalogeja kuin missään aikaisemmassa sessiossa.

groovyjay
12.01.2006, 14:07
älä nyt kovasti liikaa ennakkoon hehkuta.
Eli 21.1 lauantaina klo 12.00 Racers Placessa keksiä ja pullaa, sekä aivan varmasti enemmän katalogeja kuin missään aikaisemmassa sessiossa.

Ajoitus aivan 10, tuun varmaan silmät turvoksissa kyselemään tyhmiä niistä katalogeista, mutta tullaan tullaan! :cool:

poppamies
12.01.2006, 16:23
Ajoitus aivan 10, tuun varmaan silmät turvoksissa kyselemään tyhmiä niistä katalogeista, mutta tullaan tullaan! :cool:

oikein, toivottavasti muitakin tulee ettei meidän tarvi kaksistaan niit kaikkii herkkuja popsia

stingray
12.01.2006, 16:37
jep messissä ollaan !

Rokka
12.01.2006, 22:19
Kyllä mäkin tuun.
Jossei muuta niin häiritsemään maksavia asiakkaita kuten yleensä.
Ja tekemään tyhmiä ja kiperiä kysymyksiä.

Katos muuten Nipa valmiiksi siksi kunnes ollaan siellä, mitä maksaa tislattu vesi jossain isossa säiliössä, niille jotka tietää salasanan ;o) Alta 1000 litranen säiliö mielummin, eli taitaa sopiva koko olla 200 litran tynnyri. Varmaan muutkin tarttee tota vettä kuin minä.
Vois siitäkin tehä KK:n. Mulle riittää 35 litraa.

WBBC
13.01.2006, 09:25
Nipa Hoi! laitoin sulle lisää yksityispostia.

Joo, lauantaina pläräämään katalogia.
Pitää valitettavasti vaan piipahtaa, kun tyttären synttärit alkaa klo 14.

poppamies
13.01.2006, 09:53
No tule hieman aikaisemmin niin ei tarvitse vain piipahtaa

Teemu
13.01.2006, 10:28
Mukana ollaan, ellei viikonlopulle tule asiaa pk-seudun ulkopuolelle.

Tää on ihan hieno homma, pääsee tutustumaan myös 'paikallisiin' kauppiaisiin. Tulee liian helposti kaiveltua netistä vain noiden rapakon takaisten nettipuljujen kataloogeja.

Itse oon sen verran it -orientoitunutta sukupolvea, että noilla hyvin toimivilla nettikaupoilla hinnastoineen on huikean suuri merkitys ostopaikan valinnassa...

poppamies
13.01.2006, 11:06
Katos muuten Nipa valmiiksi siksi kunnes ollaan siellä, mitä maksaa tislattu vesi jossain isossa säiliössä, niille jotka tietää salasanan ;o) Alta 1000 litranen säiliö mielummin, eli taitaa sopiva koko olla 200 litran tynnyri. Varmaan muutkin tarttee tota vettä kuin minä.
Vois siitäkin tehä KK:n. Mulle riittää 35 litraa.

oikos 95¤/tynnyri mitään

Macho
13.01.2006, 11:08
Halpaa pontikkaa.. :shock:

progress
13.01.2006, 12:27
oikein, toivottavasti muitakin tulee ettei meidän tarvi kaksistaan niit kaikkii herkkuja popsia

Joo kai sitä vois lähteä piipahtamaan. Onkohan Turusta kukaan muu lähdössä? Saisi optimoitua nuo kulut.

Drumbrakes
15.01.2006, 20:25
Kiitti kutsusta, tulossa ollaan

Pappatunturi
15.01.2006, 23:43
Jep mukana ollaan.Vette64lle tiedoksi että nyt ootellaan jo sitä kevättä-kalenterin mukaan niin tussulassa kuin pöllönummella...:)

groovyjay
16.01.2006, 15:09
Joo kai sitä vois lähteä piipahtamaan. Onkohan Turusta kukaan muu lähdössä? Saisi optimoitua nuo kulut.

Yksin kun tulee niin kulut on taatusti optimissaan! ;)

groovyjay
16.01.2006, 15:11
Toivottavasti nipa on pipareita riittävästi, SCCOSISSAEFMM:n ensikokouksessa tulijoita oli lukuisia, vaikka eivät kaikki täällä olekaan vielä hep huutaneet...

MikkoM
16.01.2006, 15:16
SCCOSISSAEFMM:n ensikokouksessa tulijoita oli lukuisia, vaikka eivät kaikki täällä olekaan vielä hep huutaneet...
Onkos tää joku inside juttu, vai pitääkö huutaa hep ???

vetteboi
16.01.2006, 15:29
Onkos tää joku inside juttu, vai pitääkö huutaa hep ???
Aina kannattaa huutaa "hep" kun joku jotain ehdottaa. ;)

teme01
16.01.2006, 16:59
Haa, ANON pitäiskö mun tulla turkuun, tai koukkaatko halikon kautta jos lähtis?
Tuusulan suunnallako tuo racersplace oli?

ZL1
16.01.2006, 19:10
Nipa - mä tuun huomenna pyörähtään ja tilaamaan sitä sun tätä - kai on piparit ja kahvit valmiina näin etuajassa:D

poppamies
16.01.2006, 21:04
Täytynee käydä ihan tukusta hakemassa niitä pipareita. Kai meillä jotain siellä kaapin perukoilla on ihan teikäläisen huomista invaasiota varten.

poppamies
16.01.2006, 21:17
Ihan tulevan lauantain kunniaksi olen laskeskellut ihan mielettömän uskomattoman mielettömiä (edullisia) hintoja kaikille paikalle vaivaantuville:santa: .
Tarjous lista tulee sisältämään kaikkea enemmän ja vähemmän joka vuotista/vuosikymmen huoltoa ajatellen tarpeellista.

Ketkä eivät paikalle pääse](*,) , älkää surko vaan lukekaa seuraava.\\\\:D/

Kaikki asiasta kiinnostuneet pitkien taivalten takana asustelevat jotka eivät paikalle pääse voivat tilata omansa sähköisessä muodossa. Tarvitsette vain
S-posti osoitteen jonka liitätte minulle kohdistettuun YV:hen:p .

pirre
16.01.2006, 21:25
Täältä tulee kanssa yksi.:rolleyes:

Rokka
16.01.2006, 23:08
Joo ja nyt Viron kaveri soitti et tuo päällystetyt penkit ja ratin mulle juuri lauantaina.

Jos siellä RP:ssä aloitatte klo 12 aikoihin, niin mihin aikaan kandee vielä tulla?
Tai sit jos tuun aikasemmin?

groovyjay
17.01.2006, 00:17
Joo ja nyt Viron kaveri soitti et tuo päällystetyt penkit ja ratin mulle juuri lauantaina.

Jos siellä RP:ssä aloitatte klo 12 aikoihin, niin mihin aikaan kandee vielä tulla?
Tai sit jos tuun aikasemmin?

Sano viron keijolle, että tuo tuotteet sulle RP:hen niin voidaan heti kaikki syynätä läpi työnjälki! ;)

poppamies
17.01.2006, 11:10
Sano viron keijolle, että tuo tuotteet sulle RP:hen niin voidaan heti kaikki syynätä läpi työnjälki! ;)

onko virossa keijoja? Todellakin käske tuomaan hilut sinne niin näemme kaikki sitten mimmosta laatua etelän mies saa aikaan.

Rokka
18.01.2006, 01:38
Joo käskin jo, ja se käski mun käydä optikolla :D

Meinaan se tuo ne penkit 28 päivä eikä nyt 21... Heh...
Löinköhän pääni liian lujaa lohkoon, vai pitäisköhän nukkua enemmän...

poppamies
18.01.2006, 11:53
Vissiin liian rajuja nen sun talli meetingit

mrfrost
18.01.2006, 12:30
Pitää ottaa etanolia ei metanolia:shaking2:

teme01
18.01.2006, 17:15
onko nipa79: llä kardaanin nivelet hyllyssä lauantaina? jos täältä huudetaan hep!

Masa
15.03.2006, 15:36
Missäs seuraava tallimeeting ? Ja kuka oli vuorossa...

groovyjay
15.03.2006, 15:49
Missäs seuraava tallimeeting ? Ja kuka oli vuorossa...

vet65... ;)

el mako
15.03.2006, 18:27
vet65... ;)
Hienoa... Tullaan!:cyclopsa:

Masa
15.03.2006, 20:19
vet65... ;)

Ja sit joku arki-ilta , ett viikonlopputyöläisetkin pääsee pällisteleen...:cyclopsa:

Teemu
15.03.2006, 20:22
Hyvä hyvä =D>

groovyjay
15.03.2006, 23:17
Kuulopuheen mukaan vet65:n tallissa majailee tällä hetkellä 3 C3:sta, 1 1/2 C2:sta, Vanha Camaro, Bel Air, 2 Harleyta yms... :elephant:

MS
16.03.2006, 12:06
Jaaha! Mikä päivä? Mukana ollaan.:cool:

groovyjay
22.03.2006, 21:32
Jaaha! Mikä päivä? Mukana ollaan.:cool:

http://finnshark.com/forum/showthread.php?p=38089#post38089

Mukaan vaan! :cool: