View Full Version : ACS 2013 CCOF osaston vettet
VetteMan
27.02.2013, 15:37
Tulevan vuoden ACS Helsingissä lähestyy hurjaa vauhtia ja näyttäisi siltä että osastolle tarvittaisi edustavia vettejä rivistöön.
Paikka on varattu kuudelle autolle, joten ehdotuksia autoista kaivataan.
Mieluiten sellaisia jotka pystyy siirtämään ajamalla paikalle, kun trailerikuljetuksissa on aina omat hankaluutensa ja kulunsa.
Yv, tähän topicciin tai paavo.kolu(at)corvettefinland.com osoitteeseen ehdotuksia.
-Paavo Kolu
Ozzy jos keksisi ilmiömäisen koko teippauksen niin sitten tyrkyttäisin omaani ja jos uudet 20 tuumaset vanteet ehtisi. Ja jos...
Jos nyt Vesa et jossittelis vaan toisit auton paikalle. Nastarenkaat saattaa olla tietysti tarpeelliset.:p
Jos nyt Vesa et jossittelis vaan toisit auton paikalle. Nastarenkaat saattaa olla tietysti tarpeelliset.:p
Tjaa no jos lainaan tytsyn Smartista kitkat!
VetteMan
10.03.2013, 21:41
C6, C5 ja C2 osastolle jo tulossa, mutta vielä kolmelle olisi tilaa!
Jos mahdollista niin C1, C3 ja C4 niin sitten olisi C1-C6 suora valmiina.
Ehdotuksia!
Auton tuojille ACS rannekkeet koko tapahtuman ajaksi ;)
VetteMan
10.03.2013, 22:41
Corvettea ei juuri nyt ole, mutta appiukolla olisi hieno puulämmitteinen saunapalju, ja uskon, että sen voisi tuoda american car souhun näytille.
Saanko rannekkeen koko viikonlopuksi, jos tuon tämän saunapaljun autojen keskelle? Ehkäpä juuri corvette osastoon?
Jos se on todistettavasti Corvette tai Chevrolet Corvette merkkinen, sekä edustaa C1-C7 mallisukupolvea.
VetteMan
11.03.2013, 15:02
C3 myös löytyi osastolle :rock:
Olikos niitä halukkaita autojen kuljettajia tapahtumaan? Maksan omasta pussista polttoaine kulukorvauksen.
Eikö joku siisti nelkku luulis jostain löytyvän?
C1-sektorilla taitaa olla vähemmän tarjontaa ja osa aika kaukana Helsingistä.
VetteMan
18.03.2013, 21:02
Tarvetta olisi C1, C4 ja myös C5 peruuntumisen vuoksi.
Myös muita malleja, jos ei noita löydy, jotta saadaan kuuden auton osasto täytettyä!
Tartteeko sinne osastolle jonaki päivänä housunperseenkuluttajaa?
Monelta tonne keskiviikkona saa tuoda auton ja kuinka myöhää ottavat yöllä vastaan? onko tietoo jo Paavo?
VetteMan
20.03.2013, 10:12
Infopaketti tuli viiime viikolla postissa. Tarkistan siitä asian illalla.
Oletus että torstaina pääsee rakentamaan ja näyttely on sitten pe-ma.
Wormie: Mielellään apua osastolle otetaan vastaan, ihan minä päivänä sopii.
-= JaniV8 =-
20.03.2013, 11:38
Moi.
Mun paloautonpunainen C5 voi tulla sinne hoitoon tarvittaessa koko viikonlopuksi, Ajomatkaa peräti 7min. Ne joilla on asia hallussa, niin infotkaa tarpeesta joko yv:lla tai sitten nollaneljänolla 588 5131.
Siellä näyttää olevan tänä vuonna peräti 5 kpl 1963 vuosimallin Corvetteja Clubin osastolla, ainakin V8 lehden liitteenä olevan näyttelylehden mukaan.
kaierkki
20.03.2013, 20:09
Siellä näyttää olevan tänä vuonna peräti 5 kpl 1963 vuosimallin Corvetteja Clubin osastolla, ainakin V8 lehden liitteenä olevan näyttelylehden mukaan.
Nii ja ainut maailmassa -66 Camaro..
VetteMan
20.03.2013, 20:16
Niinhän sitä näyttelylehdessä kerrotaan :D
Ainakin yksi pitäisi paikalla olla ;)
Näyttelyn rakennusaikataulusta:
28.3. rakentaminen alkaa klo 7 ja päättyy klo 24 tällä välillä on kaikki autot tuotava sisälle.
29.3. rakentaminen jatkuu klo 7 ja osastojen tulee olla valmiit klo 10
Näyttely avataan yleisölle klo 12 ja suljetaan klo 18
30.3. 10-18
31.3. 10-18
1.4. 10-16
Osastojen purkaminen alkaa heti näyttelyn päätyttyä ja jatkuu klo 24.00 saakka.
2.4. Ei purkua! Pakatut ja varastoidut tavarat poistettava klo 14 mennessä erikseen osoitetusta paikasta.
Kaikki pysäköinti on maksullista!
Corvette63
20.03.2013, 20:29
Niinhän sitä näyttelylehdessä kerrotaan :D
Ainakin yksi pitäisi paikalla olla ;)
Näyttelyn rakennusaikataulusta:
28.3. rakentaminen alkaa klo 7 ja päättyy klo 24 tällä välillä on kaikki autot tuotava sisälle.
29.3. rakentaminen jatkuu klo 7 ja osastojen tulee olla valmiit klo 10
Näyttely avataan yleisölle klo 12 ja suljetaan klo 18
30.3. 10-18
31.3. 10-18
1.4. 10-16
Osastojen purkaminen alkaa heti näyttelyn päätyttyä ja jatkuu klo 24.00 saakka.
2.4. Ei purkua! Pakatut ja varastoidut tavarat poistettava klo 14 mennessä erikseen osoitetusta paikasta.
Kaikki pysäköinti on maksullista!
Tosta pysäköinnistä kannattaa rakennuspäivänä vähän nostaa taas meteliä. Ei mua ainakaan kiinnostanut maksaa parkkimaksua sen takia, että tuon jotain näytille ja vietän sen takia messuhallissa päivän... :D Ilmeisesti useampi muu oli tehnyt saman, kun parkkilippuja jaettiin sitten jo iltasella.
Wow, splittejä kaikki? :woohoo:
Tosta pysäköinnistä kannattaa rakennuspäivänä vähän nostaa taas meteliä. Ei mua ainakaan kiinnostanut maksaa parkkimaksua sen takia, että tuon jotain näytille ja vietän sen takia messuhallissa päivän... :D Ilmeisesti useampi muu oli tehnyt saman, kun parkkilippuja jaettiin sitten jo iltasella.
Ikävä kyllä tuo on messukeskuksen nykyinen politiikka, perseestä sanon minä. Vuosi sitten sai ilmaiset liput, mutta ei enää vaikka olisi kuinka iso yritys takana, enkä nyt tarkoita pelkästään ACS:ää.
VetteMan
20.03.2013, 21:00
Käyn ostamassa näytteilleasettajatoimistosta ulosajolippuja torstaille ja maanantaille, niin ei tarvi omasta pussista niitä maksaa.
Corvette63
20.03.2013, 21:07
Ikävä kyllä tuo on messukeskuksen nykyinen politiikka, perseestä sanon minä. Vuosi sitten sai ilmaiset liput, mutta ei enää vaikka olisi kuinka iso yritys takana, enkä nyt tarkoita pelkästään ACS:ää.
Joo, tavallaanhan kuitenkin itse tahkotaan sitä hilloa sinne Messukeskuksen kassaan jotain yleisömagneettia (vähän liian hieno ilmaus miinoille) näyttelyyn tuomalla, niin vielä pitäisi auton tuojan maksaa messukeskukselle tavalla tai toisella siitä, että hankitaan niille kävijöitä. Palkkioksi saadaan sitten vielä autoon kyljet, kun nenärenkaalliset ketjuilla varustetut rock n roll mallimammat ovat niihen nojailleet. Eli parkkimaksu kakskymppiä ja myllytys parisataa. Kyllä saa pääsiäisenkin paiskia hommia, että saa kulut katettua. :cool:
Mulla on yksi tekeillä oleva 63vm tulossa tonne ja ilmeisesti ei ole muita 63 tulossa? Siellä näyttää olevan tänä vuonna peräti 5 kpl 1963 vuosimallin Corvetteja Clubin osastolla, ainakin V8 lehden liitteenä olevan näyttelylehden mukaan.
Infopaketti tuli viiime viikolla postissa. Tarkistan siitä asian illalla.
Oletus että torstaina pääsee rakentamaan ja näyttely on sitten pe-ma.
Wormie: Mielellään apua osastolle otetaan vastaan, ihan minä päivänä sopii.
Mulle sopii 30.3 tai 1.4, perjantaille ja sunnuntaille on muita menoja. Tökkää yyveetä niin katotaan tarkemmin.
Nii ja ainut maailmassa -66 Camaro..
Huomasin saman , ja sit kuva oli jostain -78:sta...
jos tarvii vielä osastolle kasaus tai kiilotus apua niin voin tulla auttamaan.
Siis onko niin, että näytteille asettajat tuovat autonsa paikalle täysin ilmaiseksi omilla kustannuksilla ja messukeskus käärii pääsylipuista kertyneet rahat taskuun ja näytteille asettajat eivät saa mitään?
Eiköhän FHRA Ry myös jotain saa.....
Eiköhän FHRA Ry myös jotain saa.....Ja FHRA:han kuuluvat yhdistykset.
ei senpuoleen, tuskin näytteille-asettajat bisnestä ajattelee tuodessaan autonsa paikalle, mutta jokin korvaus siitä nyt tulisi suoda mielestäni. ainakin minä jättäisin tuomatta jos ei edes matkoja korvata, saatika majoitusta.
ainakin minä jättäisin tuomatta jos ei edes matkoja korvata, saatika majoitusta.Miepä en, jos vaan ois niin hieno auto, että näyttelyyn kelpais.
VetteMan
27.03.2013, 13:15
FHRA kerää pääsylipputulot ja vuokraa messukeskuksen.
FHRA maksaa jäsenkerhotukea jäsenkerhoilleen ( joka Corvette Clubi on, jäsenkerhon vuosimaksu on 50e/vuosi) jokaisesta autosta, joka näyttelyyn tuodaan, summa on 200e/auto.
FHRA hyväksyy autot jotka näyttelyyn kelpaavat.
Kerho on maksanut polttoainekulut näyttelyyn autonsa tuoneille, majoitusta ei pystytä maksamaan, koska tuo summa ei riitä majoitukseen neljälle yölle.
Lisäksi näyttelyyn autonsa tuovat saavat 2 näytteilleasettaja rannekketta, joilla pääsee näyttelyyn jokaisena päivänä.
Kerhon osastolla päivystävät saavat myös rannekkeen jolla pääsevät ilmaiseksi näyttelyyn.
Näyttelyt tuovat kerhoille näkyvyyttä ja sitä kautta uusia jäseniä harrastuksen pariin ja hienoja autoja saadaan yleisön nähtäville.
Työtä näyttelyt vaativat, jotta saadaan tarvittavat autot paikalle, sekä muu näyttelyyn liittyvä tavara ja jäsentuotteet.
Sekä kaikki on näyttelyn jälkeen purettava ja kuskattava pois.
Mitään korvausta tästä ei makseta, vaan tätä tehdään harrastuksen hyväksi :)
FHRA kerää pääsylipputulot ja vuokraa messukeskuksen.
FHRA maksaa jäsenkerhotukea jäsenkerhoilleen ( joka Corvette Clubi on, jäsenkerhon vuosimaksu on 50e/vuosi) jokaisesta autosta, joka näyttelyyn tuodaan, summa on 200e/auto.
FHRA hyväksyy autot jotka näyttelyyn kelpaavat.
Kerho on maksanut polttoainekulut näyttelyyn autonsa tuoneille, majoitusta ei pystytä maksamaan, koska tuo summa ei riitä majoitukseen neljälle yölle.
Lisäksi näyttelyyn autonsa tuovat saavat 2 näytteilleasettaja rannekketta, joilla pääsee näyttelyyn jokaisena päivänä.
Kerhon osastolla päivystävät saavat myös rannekkeen jolla pääsevät ilmaiseksi näyttelyyn.
Näyttelyt tuovat kerhoille näkyvyyttä ja sitä kautta uusia jäseniä harrastuksen pariin ja hienoja autoja saadaan yleisön nähtäville.
Työtä näyttelyt vaativat, jotta saadaan tarvittavat autot paikalle, sekä muu näyttelyyn liittyvä tavara ja jäsentuotteet.
Sekä kaikki on näyttelyn jälkeen purettava ja kuskattava pois.
Mitään korvausta tästä ei makseta, vaan tätä tehdään harrastuksen hyväksi :)
noniin, eli näillä ehdoillahan se olisi ihan hieno diili kaikinpuolin ja harrastus jatkukoon.
Hatunnosto jälleen kerran kerhon puuhamiehille ja -naisille :salut:
, kun uhraavat vapaa-aikaansa pyyteettömästi yhteisen asian edestä.
En voi kuin ihailla, itse en töiden takia, tai perheen takia, (seli,seli), moiseen kykene. :(
Nyt on pari autoo jumpattu osastolle, nyt viihhteelle!:cheers2:
VetteMan
28.03.2013, 22:36
Osasto valmiina näyttelyä varten.
Tervertuloa!
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482812_10200964988587424_651821083_n.jpg
rattoisaa messuilua asianomaisille:D
ei senpuoleen, tuskin näytteille-asettajat bisnestä ajattelee tuodessaan autonsa paikalle, mutta jokin korvaus siitä nyt tulisi suoda mielestäni. ainakin minä jättäisin tuomatta jos ei edes matkoja korvata, saatika majoitusta.
Niin tämä seuraava mielipide taas voi kuulostaa pahalta, mutta jotakin kokemusta tällä saralla on sekä näyttelynjärjestämisestä ja sen organisaatiosta sekä näyttelyissä autoa kuskaamisesta. Eli näkemys perusuu kokemukseen.
ACS Helsingissä on ollut nuivin korvauksiltaan. Perussettinä yleensä pidetään autojen omistajien osalta sitä, että saa jonkinlaisen kilsakorvauksen jolla saa peitettyä bensakuluja, majoituksen säälillisessä hotellissa, lounas niille päiville mitä näytelyssä ollaan ja sisäänpääsyt kahdelle. Ei siksi, että tämä olisi business auton tuojalle, mutta se on business näyttelyn järjestäjälle ja ilman harrastajia jotka tuovat autot ei ole näyttelyä. Homman kuuluu mennä reilusti siten, että kumpikin osapuoli rapsuttaa kivasti toistensa selkää. Nythän tällä ulkoistetulla setillä jossa merkkikerhot haalivat autot 200 eur flat feellä / auto ei päästä aivan tähän ideaaliin tulokseen.
Kiitos kuitenkin niille jotka jaksavat painia osaston pystyyn ja pitää lippua korkealla. Itse olen ehkä jo kyyniseen ajatteluun varovasti vaipuva keski-ikää lähestyvä ja reilun kymmenen vuotta autojen juoksuttaminen näyttelyissä aikanaan ympäri Suomea on vienyt kovimman innon lähteä liikkeelle. Vähän samalla tavalla kuin tämän aamun -20 astetta pakkasta :sunny:
C6, C5 ja C2 osastolle jo tulossa, mutta vielä kolmelle olisi tilaa!
Jos mahdollista niin C1, C3 ja C4 niin sitten olisi C1-C6 suora valmiina.
Ehdotuksia!
Auton tuojille ACS rannekkeet koko tapahtuman ajaksi ;)
Mitä, eikö C7 kelpaa?
VetteMan
29.03.2013, 14:09
Mitä, eikö C7 kelpaa?
Jos Sinulla on Corvette C7 niin tuo kiireesti messukeskukseen, eiköhän se huomiseksi saada osastolle järkättyä.
-= JaniV8 =-
29.03.2013, 14:12
Tässä on monta näkökulmaa. Itse pidän hienona että saan jakaa Corvettea lähietäisyydelta monille joille se on vain unelma. Harva sitä näkee muualla kuin telkkarissa tai tiellä nopeasti ohi ajamassa, ellei satu asumaan harrastajan lähellä.
Kokemuksien jakajana nämä messut ovat tärkeitä varsinkin siellä pyöriville pikkupojille. Tänäänkin yksi äiti nosti (luvallani) n.7 vuotiaan pyörätuolipojan istumaan oman vetteni kuskin paikalle ja kyllä ilme kertoi että pojan tietynlainen päivän kohokohta tapahtui siinä hetkessä. Nämä ilmeet antavat enemmän kuin kilometrikorvaukset.
Tässä vielä muutama kuva messu-autoistamme:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljp.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljW.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljh.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljI.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljk.jpg
Tommy H.
29.03.2013, 20:41
Juuri näin Jani! :thumleft: :cheers:
Ei jokaisesta vaivannäöstä tarvii saada rahaa, harrastukset ei vaan toimi niin!
PabloNeruda
29.03.2013, 20:51
Kokemuksien jakajana nämä messut ovat tärkeitä varsinkin siellä pyöriville pikkupojille. Tänäänkin yksi äiti nosti (luvallani) n.7 vuotiaan pyörätuolipojan istumaan oman vetteni kuskin paikalle ja kyllä ilme kertoi että pojan tietynlainen päivän kohokohta tapahtui siinä hetkessä.
Iso peukku tästä!!
Tässä on monta näkökulmaa. Itse pidän hienona että saan jakaa Corvettea lähietäisyydelta monille joille se on vain unelma. Harva sitä näkee muualla kuin telkkarissa tai tiellä nopeasti ohi ajamassa, ellei satu asumaan harrastajan lähellä.
Kokemuksien jakajana nämä messut ovat tärkeitä varsinkin siellä pyöriville pikkupojille. Tänäänkin yksi äiti nosti (luvallani) n.7 vuotiaan pyörätuolipojan istumaan oman vetteni kuskin paikalle ja kyllä ilme kertoi että pojan tietynlainen päivän kohokohta tapahtui siinä hetkessä. Nämä ilmeet antavat enemmän kuin kilometrikorvaukset.
Arvostan näkemystäsi ja sillä selvä. Tuolle pyörätuolipoitsulle hoidit varmasti päivän kohokohdan ja sehän on sitä tässä harrastuksessa mitä ei rahalla mitata monien muiden asioiden kanssa.
Kuitenkin yhä ja edelleen sekä pysyvästi kulukorvausten suhteen pysyn kanassani joka tuo aikaisemmin mainitsemani. Toki painotan sita, että ei näyttelyreissuilla ole tarkoitus tehdä rahaa, mutta hyvä niistä on saada asiallinen korvaus. Kuten asiaa mutoilin: kumpikin osapuoli rapsuttaa kivasti toistensa selkää. Harrastus jolla toinen osapuoli (ei auton omistaja) tekee businessta toimii vain näin.
Hienoa toimintaa, jatketaan samaan malliin!
Asia ei minulle kuulu, mutta näin vertaistukiverkoston jäsenenä kommentoin;
Olen tällä hetkellä päättänyt että yksikään autoistani ei tule esiintymään yhdessäkään autolehdessä, maksullisen näyttelyn puittessa, koska mielestäni on väärin että olen kovalla työllä hankkinut autoja ja sitten joku tekee niistä jutun, minkä teksti on päin ********ä ja lehteä sitten myydään ja tuottaa voittoa jollekkin muulle, tai kääri rahat jostain näyttelystä.
Mielummin vien auton ilmaistapahtumaan, kirjoitan itse jutun autokerholehteen tai annan merkkikerhon osastolle "sanan" levitykseen. Siksi mielummin kirjoittelen esimerkiksi tänne palstalle, koska siitä ei kukaan vedä välistä.
-= JaniV8 =-
29.03.2013, 22:59
... Niin ja tietysti omaa tilannetta helpottaa se että asuu 6km päässä messukeskuksesta, ei siinä paria euroa enempää tule omia kuluja. Eri asia lienee jos tulee Kehäteiden ulkopuolelta ja bensakulut per suunta lähenee satasta.
Arvostan näkemystäsi ja sillä selvä. Tuolle pyörätuolipoitsulle hoidit varmasti päivän kohokohdan ja sehän on sitä tässä harrastuksessa mitä ei rahalla mitata monien muiden asioiden kanssa.
Kuitenkin yhä ja edelleen sekä pysyvästi kulukorvausten suhteen pysyn kanassani joka tuo aikaisemmin mainitsemani. Toki painotan sita, että ei näyttelyreissuilla ole tarkoitus tehdä rahaa, mutta hyvä niistä on saada asiallinen korvaus. Kuten asiaa mutoilin: kumpikin osapuoli rapsuttaa kivasti toistensa selkää. Harrastus jolla toinen osapuoli (ei auton omistaja) tekee businessta toimii vain näin.
En saanut, bensaa tankillisen, mutta se meni päivän aikana. Itse ehdotin autoa sinne ja syy oli, hyvällä maulla ja oikealla asenteella tehty ohjelma. Nyt on autoa kyselty joka ikiseen lehtihyllyn autolehteen, mutta en anna.
Toki se on ihan Ok, että Corvette -kerho esittelee kalustoa ja toimintaa, se edistää Corvette -aatetta, niinhän se pitää mennäkkin, mutta 25¤ sisään on aika suolaista.
Toki se on ihan Ok, että Corvette -kerho esittelee kalustoa ja toimintaa, se edistää Corvette -aatetta, niinhän se pitää mennäkkin, mutta 25¤ sisään on aika suolaista.
Käsittääkseni ACS on FHRA:n jäsenille ilmainen. Ainakin mulle tuli biljetti postissa.
Jaahas, kait tästä voisi pikkuhiljaa alkaa valumaan pelipaikalle.
Jos ACS:ssä käy parikymmentätuhatta kävijää, joista jokainen maksaa FHRA:lle 25 euroa plus näiden saunapaljufirmojen maksamat sponsoritulot, niin rahaa kertyy iso potti.Kertoisitko vielä mikä on messukeskuksen päivävuokra. Entäpä yleensäkin isojen näyttelyiden kaikki muut kulut? Moni unohtaa aina näitä suuria tuloja laskeskellessaan vähentää kaikki menot.
Kertoisitko vielä mikä on messukeskuksen päivävuokra. Entäpä yleensäkin isojen näyttelyiden kaikki muut kulut? Moni unohtaa aina näitä suuria tuloja laskeskellessaan vähentää kaikki menot.
Tuo on ihan totta. Suomen Kennelliiton Voittajanäyttelyiden kuluja läheltä seuranneena, voin sanoa, että se vuokra on helkutin iso. Varmasti on FHRA:lla myös muitakin kuluja, kun tätä näyttelyä pistetään pystyyn. Ei tämä varmaankaan ole FHRA:lle mikään "miljoonabusiness", ja sitä paitsi, miksi ei meidän "kattojärjestö" saisi olla taloudellisesti vahva.
Jengi hakkaa kymmeniä-, jopa satojatuhansia euroja HARRASTEAUTOHIN, osiin,
talleihin, cruisaillaan milloin missäkin. Jotkut jopa kyselevät täällä palstalla, mihinkä saisi hukattua 70k¤ ylimääräistä, ja samalla itkevät parinkympin bensoista, tai lipun hinnasta. VOI ELÄMÄN KEVÄT! :(
Jotkut jopa kyselevät täällä palstalla, mihinkä saisi hukattua 70k¤ ylimääräistä, ja samalla itkevät parinkympin bensoista, tai lipun hinnasta. VOI ELÄMÄN KEVÄT! :(
Pitäähän se säästäminen jostain aloittaa ;)
Jotkut jopa kyselevät täällä palstalla, mihinkä saisi hukattua 70k¤ ylimääräistä, ja samalla itkevät parinkympin bensoista, tai lipun hinnasta. VOI ELÄMÄN KEVÄT! :(
:cheers:
Jengi hakkaa kymmeniä-, jopa satojatuhansia euroja HARRASTEAUTOHIN, osiin,
talleihin, cruisaillaan milloin missäkin. Jotkut jopa kyselevät täällä palstalla, mihinkä saisi hukattua 70k¤ ylimääräistä, ja samalla itkevät parinkympin bensoista, tai lipun hinnasta. VOI ELÄMÄN KEVÄT! :(
:geek:
Kyllä tähän harrastamiseen kuuluu että pikkasen tulee kuluja, jokainen sitten osallaan miettii missä menee oma limiitti ja toimii sitten sen mukaan.
VetteMan
30.03.2013, 16:30
http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/523995_10200973368556918_419284421_n.jpg
C5 vetää puoleensa...
-= JaniV8 =-
30.03.2013, 16:40
Jos ois tykkää nappi, niin tykkäisin ! :rock:
Finnshark
30.03.2013, 17:04
Kyllähän 25E lipusta näyttelyyn on aika paljon. Mutta ainakin osaltaan kova lipun hinta muodustenee tosiaan tuosta hallin vuokrasta, jos olen oikein käsittänyt kuulemiani juttuja niin hinta on vähintäänkin suolainen. Lisäski pitää muistaa että mitä muuta toimintaa FHRA:lla on, eli miten katetaan kulut kiihdytyskisojen järjestämisestä kesällä. Veikkaisin että ACS maksaa osan kesän muista kuluista tuloillaan. Siihen en ota kantaa miten herrakerho tuolla pyörii...
StadiShark
30.03.2013, 18:35
Perjantaina tuli käytyä, tuossa pari räpsyä :cool:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/lj2.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljS.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljJ.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/ljH.jpg
StadiShark
30.03.2013, 18:41
Myös American Car show voisi ihan hyvin olla ilmaistapahtuma ulkoilmassa monien muiden tapahtumien kanssa.
Concours, Bella Italia ja se Paippisten moottorikahvilakokoontuminen nyt esimerkkinä. Siinä oikeanlaisia autonäyttelyitä. Ihan samalla tavoin nuo ilmaistapahtumat antaa esikuvia tuleville harrastajille. Miksei ACS voisi olla samanlainen?
Meillä on Stadissa kesäkaudelle joka kuukauden ensimmäisenä perjantaina Kauppatori täynnä toinen toistaan hienompia amerikan autoja näytillä. On siellä toki muitakin, Ferrareita jne. lähistöllä samaan aikaan nähtävillä, ilmaseks.
StadiShark
30.03.2013, 18:49
Kyllähän 25E lipusta näyttelyyn on aika paljon. Mutta ainakin osaltaan kova lipun hinta muodustenee tosiaan tuosta hallin vuokrasta, jos olen oikein käsittänyt kuulemiani juttuja niin hinta on vähintäänkin suolainen. Lisäski pitää muistaa että mitä muuta toimintaa FHRA:lla on, eli miten katetaan kulut kiihdytyskisojen järjestämisestä kesällä. Veikkaisin että ACS maksaa osan kesän muista kuluista tuloillaan. Siihen en ota kantaa miten herrakerho tuolla pyörii...
Toisaalta venenäyttelyssä on ihan kaikki hallit käytössä ja normaalilipun hinta on 16 egee.
Eikös niihin kiihdytyskisoihinkin ole pääsymaksu, ainakin ite oon jotain maksanut.
Mutta tottakai yhdistys saa ja voi kerätä tuloja miten haluaa ja kyllä, maksoin itsekkin tuon pyydetyt 25 euroo sisäänpääsystä.
Pappatunturi
30.03.2013, 19:04
Hei siellä oli VALOT PÄÄLLÄ !!
StadiShark
30.03.2013, 19:22
Hei siellä oli VALOT PÄÄLLÄ !!
Joo sitä ihmettelin minäkin :)
Oliskohan osalla pääsylipputuloista saatu maksettua sähkölasku :D
Olisi hauska tietää, minkä verran se valaistus on siinä pääsylipussa, voi nimittäin yllättää, että on sen verran tuota kulutusta.
No eikö se nyt ole mukava kun tuollaisia näyttelyitä ylipäänsä on olemassa.
Tosi hyvä ja hauska tapahtuma harrastelijalle.
Hinnoista en tiedä sanoa muutakuin että sillä rahalla sain henkilökohtaisesti vastinetta tarpeeksi.
Talkooporukalle iso kiitos.
MP näyttely maksaa myös ja se on pelkkä maahantuojien ja jälleenmyyjien kauppapaikka.
Kenen suusta tikkari on nyt viety kun on kova marina päällä. ;o))
-reima-
ps. Ennen se oman auton esillä olo oli jonkinlainen myyntivaltti markkinointiin.
http://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/523995_10200973368556918_419284421_n.jpg
C5 vetää puoleensa...
Eläköön valaistus!
Jamboolio
30.03.2013, 22:43
American Car Show VIDEO olisi nyt nähtävissä täällä: http://youtu.be/4FBJlZIUFb4
Oli aikas mainio show, joten tuli suht mainio videokin :rock:
Ja VALOKUVAT näkyy täällä: http://razzi.me/albums/23462-american-car-show-2013
:smile:
Pekka Berkeles
30.03.2013, 23:19
American Car Show VIDEO olisi nyt nähtävissä täällä: http://youtu.be/4FBJlZIUFb4
Oli aikas mainio show, joten tuli suht mainio videokin :rock:
Kiva filkka, pääsi tunnelmaan näin ulkomailtakin. Ja kuvaajakin näköjään esiintyi siellä pikaisesti.
Palkitut
http://www.americancarshow.fi/sitenews/view/-/nid/42/ngid/1/
Palkitut
http://www.americancarshow.fi/sitenews/view/-/nid/42/ngid/1/
Ei yhtään Gorvettia
ei oikeen päästy pöytää ryöstään nyt ei:o
Olihan siellä aito homoparturikampaaja mustangi. Jos pitää olla period correct tarrat niin yrittäisivät kestää edes oikealla vuosikymmenellä / tuhannella :rolleyes:
Jamboolio
05.04.2013, 21:31
Tossa vielä koostepätkä josta löytyy shown kauneimmat TYTÖT :D
GIRLS of American Car Show 2013 : http://youtu.be/Fqau1s49W4M
http://m.youtube.com/watch?v=qpQSvlPDZw8
Ensi vuoden koostevideoon biisi :geek:
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.