View Full Version : Kimppatalli Oulussa
Pitäisi lähipäivinä päättää, vuokraanko harrastetilaksi viiden auton lämpimän tallin. Ollut aiemminkin minulla käytössä ja toimivaksi todettu vaikka ei suuren suuri tila olekaan.
3:lle tallipaikalle olisi jo käyttöä tiedossa, vielä pitäisi löytää 2:lle käyttöä (lue: vuokranmaksajia)
Vuokra 90 euroa/paikka/kk, omakustannehinta.
Sisältää lämmityksen, sähkön ja kylmän veden.
Yhtenäinen tila, jokaiselle autopaikalle omat pariovet.
Jos on tallille tarvetta Oulussa niin ota yhteyttä:
joukoy ät gmail.com
nolla neljä nolla 3O53219
Pitäisi lähipäivinä päättää, vuokraanko harrastetilaksi viiden auton lämpimän tallin. Ollut aiemminkin minulla käytössä ja toimivaksi todettu vaikka ei suuren suuri tila olekaan.
3:lle tallipaikalle olisi jo käyttöä tiedossa, vielä pitäisi löytää 2:lle käyttöä (lue: vuokranmaksajia)
Vuokra 90 euroa/paikka/kk, omakustannehinta.
Sisältää lämmityksen, sähkön ja kylmän veden.
Yhtenäinen tila, jokaiselle autopaikalle omat pariovet.
Jos on tallille tarvetta Oulussa niin ota yhteyttä:
joukoy ät gmail.com
nolla neljä nolla 3O53219
Kiinostaa kovasti :hockey:
jonkin verran kiinnostaa myös. kylmä talli toistaiseksi omasta takaa mutta eri paikkakunnalla.. mahtuisko tuolla avaamaan oven? / tekeemään jotain pienimuotoista remppaa? entä toi maksupolitiikka, oisko tuo 90e/kk ympäri vuoden vai niiltä kk kun autoa siellä pitää? ..sijaintikin kiinnostaa, jos yv:llä heität?
jonkin verran kiinnostaa myös. kylmä talli toistaiseksi omasta takaa mutta eri paikkakunnalla.. mahtuisko tuolla avaamaan oven? / tekeemään jotain pienimuotoista remppaa? entä toi maksupolitiikka, oisko tuo 90e/kk ympäri vuoden vai niiltä kk kun autoa siellä pitää? ..sijaintikin kiinnostaa, jos yv:llä heität?
Mahtuu avaamaan oven ja tekemään remppaa.
Olen mm. vaihtanut TransAmiin moottorin + vaihdelaatikon, tosin keulapala piti purkaa pois ja oli 1,5 paikkaa käytössä.
Maksu ympäri vuoden.
missäs päin oulua talli olisi?
missäs päin oulua talli olisi?
Nokelassa
Taitaa jäädä vuokraamatta tämä talli kun ei löydy porukkaa.
Pitää alkaa etsimään jotain pienempää.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.