PDA

View Full Version : Kimppatalli Oulussa

joukoy
09.06.2013, 13:31
Pitäisi lähipäivinä päättää, vuokraanko harrastetilaksi viiden auton lämpimän tallin. Ollut aiemminkin minulla käytössä ja toimivaksi todettu vaikka ei suuren suuri tila olekaan.
3:lle tallipaikalle olisi jo käyttöä tiedossa, vielä pitäisi löytää 2:lle käyttöä (lue: vuokranmaksajia)
Vuokra 90 euroa/paikka/kk, omakustannehinta.
Sisältää lämmityksen, sähkön ja kylmän veden.
Yhtenäinen tila, jokaiselle autopaikalle omat pariovet.

Jos on tallille tarvetta Oulussa niin ota yhteyttä:

joukoy ät gmail.com
nolla neljä nolla 3O53219

lepe
09.06.2013, 14:06
Pitäisi lähipäivinä päättää, vuokraanko harrastetilaksi viiden auton lämpimän tallin. Ollut aiemminkin minulla käytössä ja toimivaksi todettu vaikka ei suuren suuri tila olekaan.
3:lle tallipaikalle olisi jo käyttöä tiedossa, vielä pitäisi löytää 2:lle käyttöä (lue: vuokranmaksajia)
Vuokra 90 euroa/paikka/kk, omakustannehinta.
Sisältää lämmityksen, sähkön ja kylmän veden.
Yhtenäinen tila, jokaiselle autopaikalle omat pariovet.

Jos on tallille tarvetta Oulussa niin ota yhteyttä:

joukoy ät gmail.com
nolla neljä nolla 3O53219

Kiinostaa kovasti :hockey:

Rocckk
09.06.2013, 15:21
jonkin verran kiinnostaa myös. kylmä talli toistaiseksi omasta takaa mutta eri paikkakunnalla.. mahtuisko tuolla avaamaan oven? / tekeemään jotain pienimuotoista remppaa? entä toi maksupolitiikka, oisko tuo 90e/kk ympäri vuoden vai niiltä kk kun autoa siellä pitää? ..sijaintikin kiinnostaa, jos yv:llä heität?

joukoy
09.06.2013, 15:24
jonkin verran kiinnostaa myös. kylmä talli toistaiseksi omasta takaa mutta eri paikkakunnalla.. mahtuisko tuolla avaamaan oven? / tekeemään jotain pienimuotoista remppaa? entä toi maksupolitiikka, oisko tuo 90e/kk ympäri vuoden vai niiltä kk kun autoa siellä pitää? ..sijaintikin kiinnostaa, jos yv:llä heität?

Mahtuu avaamaan oven ja tekemään remppaa.
Olen mm. vaihtanut TransAmiin moottorin + vaihdelaatikon, tosin keulapala piti purkaa pois ja oli 1,5 paikkaa käytössä.
Maksu ympäri vuoden.

juhis85
12.06.2013, 07:11
missäs päin oulua talli olisi?

joukoy
12.06.2013, 07:31
missäs päin oulua talli olisi?

Nokelassa

joukoy
13.06.2013, 21:18
Taitaa jäädä vuokraamatta tämä talli kun ei löydy porukkaa.
Pitää alkaa etsimään jotain pienempää.