View Full Version : Mikä meni pieleen...
Pekka Berkeles
01.08.2013, 19:04
...vai eikö omistajaa enää vaan huvita?
200 tuhatta taalaa projektiin; 1000 mailia myöhemmin auto on myytävänä:
http://forums.corvetteforum.com/c6-forced-induction-nitrous/3314972-selling-my-1100hp-zo6.html
Hmm...
Pekka Berkeles
01.08.2013, 19:10
No, tarkemmin kun katsoo kuvia, niin en ehkä tuolla autolla haluaisi ajaa metriäkään. Ainakaan jossei (palo)vakuutukset olisi kunnossa..
groovyjay
01.08.2013, 19:36
No, tarkemmin kun katsoo kuvia, niin en ehkä tuolla autolla haluaisi ajaa metriäkään. Ainakaan jossei (palo)vakuutukset olisi kunnossa..
Luulis, että 200kilolla olis saanut vähän pidemmälle viedyn auton... :rolleyes:
Varjomies
01.08.2013, 20:38
suomessakin tehokkaampia femmoja ni miks ostaa tollasia alitehosia ;)
Toi regu tossa fuelrailin päässä ei hivele silmää..
Ja katoppas Pekka tota ahtimen "ilman suodatinta".
Olen sitä mieltä että nää jenkiputkien ilmansuodatin satsit ei ole ihan loppuun asti mietittyjä ( nyt puhutaan normi ahdinta suuremmista sarjoista ).
Mutta onneksi täällä suomessa on tähänkin ongelmaan ratkaisu keksitty:D
Samaa mieltä näistä jenkki mitoituksista,,, ilmanputsareista,,,tänäänkin kävi tontilla yli 300km/h maililla vetäny kaveri. Kaveri otti mun tallin hyllustä lainaan teräksisen hyttysverkon joka estää karkeemman murskeen joutumasta ahdin siipiin. Veikkaan että menee kovempaan kuin aikasemmin,, jos helle ei sotke tehoja.
...vai eikö omistajaa enää vaan huvita?
Tai sit sillä on TT Lambo kuume ja pitää päästä nopeesti eroon, vauhtiputka on ainakin tuttu ;)
ÖÖÖ Mä en nopeesti huomannut mitään???
Tai sit sillä on TT Lambo kuume ja pitää päästä nopeesti eroon, vauhtiputka on ainakin tuttu ;)
ADHD
--
Pekka Berkeles
01.08.2013, 21:24
Ei täällä mitään osata.
Eikä täällä mitään keksitä.
Eikä täällä mitään olla opittu.
Senkun pulttaa kiinni vaan mitä Joe lähettää ämericasta.
(Sarkasmia joo)
Hattua pitää nostaa suomalaisille rakentelijoille. Tällaiset enemmän muutetut autot kun ei oo mitään bolt-on -juttuja. Mut ainahan ne voi laittaa myyntiin 1000 mailia ajettuna...
Luulis, että 200kilolla olis saanut vähän pidemmälle viedyn auton... :rolleyes:
DP handlaa ton laskutuspuolen ja üüber hinnat..
Toisessa kiskassa muutokset ois voinu olla ehkä edullisemmat, henk koht mielipide.
Numeroiden pitää olla suuria, olipa kyse hepoista tai taaloista... mutta eikös se sanontakin kuulu: "ei niin suurta valhetta, ettei puoliksi totta".
Toi regu tossa fuelrailin päässä ei hivele silmää..
Mun silmää se taas hivelee niin paljon et haluun samalla tavalla :D
Pekka Berkeles
01.08.2013, 21:28
Joo tää voi toki olla se syy. Nopeita Lambojahan sieltä pajalta tulee.
Mun silmää se taas hivelee niin paljon et haluun samalla tavalla :D
Hienohan se on tossa.. mutta eikos täällä ole jo muutama läheltä piti tapaus, ja ainakin yksi palanut versio muutaman vuoden takaa.
Mutta toisaalta, suomen nopein Corvette menee vakio LS1 fuelraililla.
--
En noista jenkkien tekeleistä mitään tiedä. Mutta jos ne on edes sinne päin mitä nää "hienot" tv sarjat näyttää, ni noh.... Siinähän pyytelevät hintojaan. Se maksaa kellä on rahaa ja "intoa".
Suosin kotimaista AINA kun on mahdollista. :cheers:
Hienohan se on tossa.. mutta eikos täällä ole jo muutama läheltä piti tapaus, ja ainakin yksi palanut versio muutaman vuoden takaa.
Mutta toisaalta, suomen nopein Corvette menee vakio LS1 fuelraililla.
--
Nyt vasta kerrot, pitäsiköhän muuttaa sen paikkaa sitten?? :D
Joo tää voi toki olla se syy. Nopeita Lambojahan sieltä pajalta tulee.
Jostain ameriikan jutuista mulle jäi se kuva. Kokemuksesta tiedän että siinä ei paljoa vaivaa nähdyt ja maksaneet laitteet paina kun se kuume iskee. Mutta routa porsaan kotiin ajaa.. ;)
Nyt vasta kerrot, pitäsiköhän muuttaa sen paikkaa sitten?? :D
Tatu varmaan antaa samansuuntaisia suosituksia.
--
systeemi
01.08.2013, 22:32
Tatu varmaan antaa samansuuntaisia suosituksia.
--
Hhmmm mielellään kuulisi sen hyvän paikan ja tavan tehdä.
Elämä on liian lyhyt sahata kokoajan samalla kipolla?
Mietin vaan millä optiolla sai Z06:seen automaatin?
Elämä on liian lyhyt sahata kokoajan samalla kipolla?
Mietin vaan millä optiolla sai Z06:seen automaatin?
Tossahan oli vaihdettu RPM:n tomaatti.. Aika monihan ton muutoksen on tehnyt, early C6 nelivaihteinen vaihdekeppi mekanismineen on suosittua kamaa jenkeissä..
Hhmmm mielellään kuulisi sen hyvän paikan ja tavan tehdä.
Hyvin nukutun yön jälkeen kyllä mä meinaan pitää kiskon päässä edelleen niinkuin se on siinä pari vuotta ollutki. Parempi bracketti vois tosin tehdä terää, jääny toistaiseksi suunnitteluasteelle..
Hyvin nukutun yön jälkeen kyllä mä meinaan pitää kiskon päässä edelleen niinkuin se on siinä pari vuotta ollutki. Parempi bracketti vois tosin tehdä terää, jääny toistaiseksi suunnitteluasteelle..
Voi toimia esim. Fastin tai vastaavan tukevan bensakiskon yhteydessä.
Mutta orkkis kirkon päähän en kyllä enään laittaisi.
--
Voi toimia esim. Fastin tai vastaavan tukevan bensakiskon yhteydessä.
Mutta orkkis kirkon päähän en kyllä enään laittaisi.
--
Ei helvatti missään nimessä!! Jotenkin automaattisesti ajattelinkin että aftermarket kiskoista puhuttiin koko ajan. mun mielestä aeromotive on ainakin pirun tukeva..
Pekka Berkeles
12.08.2013, 22:26
Mikä meni pieleen, osa II:
Ensimmäinen omistaja kyllästyi (vaan mihin?), ja niin seuraavakin (miksi?):
http://forums.corvetteforum.com/c6-corvettes-for-sale/3321482-fs-2009-z06-fully-built-1200-whp-f2-procharger.html
Financial issues...joo just just, ihan varmaan niin. Joku tollompi voisi ajatella, että toi auto ei ole koskaan toiminut kunnolla?
groovyjay
13.08.2013, 08:28
Mikä meni pieleen, osa II:
Ensimmäinen omistaja kyllästyi (vaan mihin?), ja niin seuraavakin (miksi?):
http://forums.corvetteforum.com/c6-corvettes-for-sale/3321482-fs-2009-z06-fully-built-1200-whp-f2-procharger.html
Financial issues...joo just just, ihan varmaan niin. Joku tollompi voisi ajatella, että toi auto ei ole koskaan toiminut kunnolla?
Olis kiva kokeilla millaista on elämä tollaisen laitteen kanssa, onko omistaminen pelkkää painajaista... No onneks köyhän ei tarvii moisia murheita mukanaan kantaa.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.