PDA

View Full Version : Tyylikäs C4 tms "lakana"

PR1
18.08.2013, 14:41
Ostaisin semmosen kun tuo Iron Maiden fanilippu on tytölle liian pelottava.
Hyllyn olen laittanut työhuoneeseen jossa mapit ja roinat ihan sekaisin.
Mappi pitää kyllä saada nopeasti yhdellä kädellä sivusta jos on puhelimessa työhommissa. Mikähän olis cool? Työ Tytöt ja Pojat kyllä tiiätte.

Leveys väh 70cm ja korkeus 140 riittää niin jää ylös n. 10cm kiinnitysvaraa.

Ohut keikalta ostettu oli. Kaikki on mulla liian pelottavia...

Innostus kasvaa 80cm x 2m. Olis toinen. Club Corvette Of Finlandit;) ?

wc80
18.08.2013, 14:53
Vaikee uskoa että noin suuren fan clubin omaava sharkkilainen vois olla liian pelottava!! ;)

Onks kotiraati tarjonnut minkälaisia ehdotuksia maiden-lakanan tilalle? Justin Bieber ehkä? :confused: -Vai oisko itse Danny!?!

wc80
18.08.2013, 14:58
No nytpä välähti: Teetä siitä PB:n kuuluisasta kastelukannukuvasta seinävaate! Ei varmasti olis ainakaa liian pelottava. Kuvahan löytyy siitä natsimersu-ketjusta.

Olen varma että Pekan kastelukannutuotanto saisi sille kuuluvaa arvostusta ja kaikille tulisi hyvä mieli kun ei noita Vettejä turhan usein yhdistetä kukkahattukuoseihin..

PR1
18.08.2013, 15:58
No siinäpä vasta ideaa kerrakseen.

Oliskohan jotain Vetteaiheista?

Ompelukone löytyy mut ei viittis saksia. Pystyy käärimään ihan hyvin ylim. pois.

PR1
18.08.2013, 18:00
Pari tuntia kattelen mut jos tulee vaan tyhmiä ideoita niin poistetaan koko ilmo.

Tais koko ilmo olla ihan tyhmä;)

T: PR1

jazka49
19.08.2013, 10:52
Teetä jossain - tässä yksi esimerkki:

http://www.photobox.fi/shop/wall-decor/posters

Olen teettänyt kuvia kankaalle tuolla. Varsin laadukkaita tulosteita. Taitavat olla liian pieniä, mutta vastaavia yrityksiä löytyy.

Jäsen no 2 . . .

PR1
19.08.2013, 15:30
Kiitos vinkeistä. Löysin kotivarastosta tosi ison sinisen samettikankaan. Ei maksa mitään todellakin heittomerkeissä. Otin jäämistöt bändikoulusta puolen vuoden vuokrista. Vuosiin ei kuulunut mitn niin saksin pois. Muija ompelee jos tarve.

Hirveen kalliita noi liput ja vääriä kokoja. Nyt tulee mittatiaustyötä mappien eteen ja muistuttaa joka kerta: Kato onko maksettu vuokrat niin lapset saa ruokaa;)

wc80
21.08.2013, 18:25
Ainahan siihen voi jotain Vette-aiheistakin painattaa jos myöhemmin alkaa siltä tuntua. Vaikka oman vekottimen kuva tai omaa vastaavan irtomottorin kuva tai vaikka... hmm.. mitähän vielä.. No vaikka perunan jos ei muuta keksi ;)

Pääasia että löytyi uusi lakana ettei lasten tartte pelätä!! :)