View Full Version : Unohda Zumba, näin eroon selluliitistä!
groovyjay
30.03.2014, 17:01
Viiden minuutin jumppa video miten pääset eroon selluliitistä.
90453705
Disclamer: Maali autossa on helposti huonoin jota olen ikinä työstänyt. Maalauksessa ei ole tehty juuri minkäänlaisia pohjatöitä ja nekin mitän on tehty on tehty ihan päin persettä. Maalia on niin epätasaisesti, että osassa kohtia pohjaväri loisti läpi jo ennen hieronnan alkua. Lähtökohtaan nähden voi olla ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka ideana olikin kokeilla muutamia uusia tuotteita ja kikkoja. TÄMÄ EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN RAAMATULLINEN OHJE JOKA TOIMII KAIKKKIIN AUTOIHIN, VAAN KOKEILUN KAUTTA PARHAAKSI TÄHÄN AUTOON SOPIVA METODI. Tekijä ei ole missään vastuussa masentavan äänensävyn luomasta painostavasta tunnelmasta jolla voi olla traumaattisia vaikutuksia herkimpiin katsojiin.
Onko TUOTE nähtävillä hevonmiesten ravi-illassa munaviikoilla?
groovyjay
30.03.2014, 17:31
Onko TUOTE nähtävillä hevonmiesten ravi-illassa munaviikoilla?
Ei oo. :D
Pappatunturi
30.03.2014, 17:50
Mitä vitsiä mun pitää tehdä jotta noi videot näkyisi nykyään ipädissä? Ennen ei ollut mitään ongelmaa nyt näkyy vaan teksti. Ei muuta:confused:
Mitä vitsiä mun pitää tehdä jotta noi videot näkyisi nykyään ipädissä? Ennen ei ollut mitään ongelmaa nyt näkyy vaan teksti. Ei muuta:confused:
Auttasko jos hakis uusimman päivityksen playeriin?
Tai sitten kysyt tuolta neuvoa:
http://hopeinenomena.net/
Corvette63
30.03.2014, 18:38
Huhhuhh... :cool: Kyllä kelpaa mennä Hietsuun esittelemään tuloksia.
Sama vika täällä, mutta iPhonella. Uusin iOS käytössä ja sharkin kaikki videot ei näy.
groovyjay
30.03.2014, 19:31
Toimiiko suora linkki?
https://vimeo.com/90453705
Mulla ei myöskään näkynyt ekasta viestistä edes linkkiä Samsungin tabletilla, mutta tuo toinen linkki toimii.
Tulipa hienoa jälkeä yksinkertaisesti, verrattuna aikaisempiin menetelmiin:rock:
Nyt mulle heti linkkiä, mistä saa 180 millisinä noita patjoja ja tuota ihmeainetta !
.
Pappatunturi
31.03.2014, 09:36
Auttasko jos hakis uusimman päivityksen playeriin?
Tai sitten kysyt tuolta neuvoa:
http://hopeinenomena.net/
Näitä I-tuotteita ei ole tarkoitus päivitellä tai voivotella. Apple lähettää automaattiset päivitykset kun siihen on tarvetta.
Suoralinkki toimii hienosti.
Laita GJ vielä tietoa millä jatkovahasit pinnan loppuun ?
Terapeuttista. Yhden Cougarin läpikäyneenä voin sanoa että toimiva metodi :cool:
Lisää yhtälöön aikaa ja rakkautta, niin onnistut varmasti :rock:
Tapio.L.
31.03.2014, 12:18
Onko ton fixerin jäljiltä tosiaan riittävä "showkiilto" kuten itse sanovat?
progress
31.03.2014, 12:21
Juu tosiaan, jatkoa odotellaan. :)
Erinomainen video!
groovyjay
31.03.2014, 12:27
Onko ton fixerin jäljiltä tosiaan riittävä "showkiilto" kuten itse sanovat?
Kiilto on todella hyvä jo ihan noin. Kiillon kestosta ei ole vielä oikein kokemusta, mutta kyllähän kiillon pitäisi pysyä hyvänä niin kauan kun maalipinta pysyy hyvänä.
Tohon tulee päälle vielä CQuartzia tuomaan lisää syvyyttä ja ennen kaikkea kestoa.
groovyjay
31.03.2014, 12:28
Näitä I-tuotteita ei ole tarkoitus päivitellä tai voivotella. Apple lähettää automaattiset päivitykset kun siihen on tarvetta.
Suoralinkki toimii hienosti.
En vielä millään, mä teen lopulliset pinnat vasta parin viikon päästä, mutta uutta "x-rated" materiaalia on luvassa.
groovyjay
31.03.2014, 12:29
Mulla ei myöskään näkynyt ekasta viestistä edes linkkiä Samsungin tabletilla, mutta tuo toinen linkki toimii.
Tulipa hienoa jälkeä yksinkertaisesti, verrattuna aikaisempiin menetelmiin:rock:
Nyt mulle heti linkkiä, mistä saa 180 millisinä noita patjoja ja tuota ihmeainetta !
.
Patjoilla ei niin merkitystä tässä kohtaa, sattui vain olemaan noita CG:n Hexejä hyllyssä. Fixeria myy Suomessa www.projectech.fi . Jos jossain homma toimii ja palvelu pelaa niin se on tuolla.
systeemi
31.03.2014, 14:45
Harmi vaan että kiillostus mestari on minusta katsottuna hieman kaukana. Joutuu itse räpeltämään.... Hyvä video jos vaikka olisin taas oppinut jotain.
Itse olen tilannut tarvikkeita täältä http://www.cleanyourcar.co.uk/
Valikoima,hinta ja palvelu ensiluokkaista:D
Disclamer: Maali autossa on helposti huonoin jota olen ikinä työstänyt. Maalauksessa ei ole tehty juuri minkäänlaisia pohjatöitä ja nekin mitän on tehty on tehty ihan päin persettä. Maalia on niin epätasaisesti, että osassa kohtia pohjaväri loisti läpi jo ennen hieronnan alkua. Lähtökohtaan nähden voi olla ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka ideana olikin kokeilla muutamia uusia tuotteita ja kikkoja. TÄMÄ EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN RAAMATULLINEN OHJE JOKA TOIMII KAIKKKIIN AUTOIHIN, VAAN KOKEILUN KAUTTA PARHAAKSI TÄHÄN AUTOON SOPIVA METODI. Tekijä ei ole missään vastuussa masentavan äänensävyn luomasta painostavasta tunnelmasta jolla voi olla traumaattisia vaikutuksia herkimpiin katsojiin.
Mie romahan! :p
Patjoilla ei niin merkitystä tässä kohtaa, sattui vain olemaan noita CG:n Hexejä hyllyssä. Fixeria myy Suomessa www.projectech.fi . Jos jossain homma toimii ja palvelu pelaa niin se on tuolla.
Ok. Menee tilaukseen :D
Kiilto on todella hyvä jo ihan noin. Kiillon kestosta ei ole vielä oikein kokemusta, mutta kyllähän kiillon pitäisi pysyä hyvänä niin kauan kun maalipinta pysyy hyvänä.
Tohon tulee päälle vielä CQuartzia tuomaan lisää syvyyttä ja ennen kaikkea kestoa.
Mitäs mieltä olet mun femman suhteen, vedänkö nano-pinnoitteen, esim. juurikin tuon CQuatzin kiillotuksen jälkeen ja sitten vaha päälle, vai pelkkä vaha muutaman kerran vuodessa?
Litrahinta on aika kova, mutta onko se mun tapauksessa sen arvoista :confused:
Ajattelin tuota 1 step polishia laittaa kolmella patjalla ensin, järjestyksessä keltainen, oranssi, sininen.
Saattaa kyllä olla turha tässä vaiheessa tuo keltainen, paitsi helmoihin.
.
Tapio.L.
14.04.2014, 08:59
On muuten sellaista taika-ainetta tuo Fixer että ei paremmasta väliä!
Vetäsin fixerin megun keltaisella laikalla pintaan. Kohteena 10 vuotta vanha ilman lakkaa oleva sininen. Kymmenen vuoden edestä lumiharjajälkiä ja muuta laiminlyöntiä vaihtui yhdellä työstökerralla täysin uutta vastasavaan pintaan! :cool:
Vähän vaatii kyllä opettelua vielä tuo fixer, vaikka lopputulos onkin täydellinen niin aineen jäämät tuntui "palavan" kiinni maaliin
On muuten sellaista taika-ainetta tuo Fixer että ei paremmasta väliä!
Vetäsin fixerin megun keltaisella laikalla pintaan. Kohteena 10 vuotta vanha ilman lakkaa oleva sininen. Kymmenen vuoden edestä lumiharjajälkiä ja muuta laiminlyöntiä vaihtui yhdellä työstökerralla täysin uutta vastasavaan pintaan! :cool:
Vähän vaatii kyllä opettelua vielä tuo fixer, vaikka lopputulos onkin täydellinen niin aineen jäämät tuntui "palavan" kiinni maaliin
Mistä tuota kannattaisi hankkia? Käyttistä voisi kyllä hieman ehostaa.
Tapio.L.
14.04.2014, 11:01
Mistä tuota kannattaisi hankkia? Käyttistä voisi kyllä hieman ehostaa.
http://www.projectech.fi/ Sunnuntaina tilattu oli tiistaina postissa
Mulla vieläkin tilaus tekemättä :(
Tarkoitus olis laittaa pesu ja kiillotus-ainevararastot kerralla uusiksi.
Ollut vaan niin kiirettä töissä, että en oo ehtinyt päivällä soittelemaan ja ei viitsi yrittäjää kiusata enää ilta-aikaan. Jospa tällä viikolla jossain välissä ehtis pirauttaa.
Corvette63
14.04.2014, 23:34
Johtuu esimerkiksi siitä, että noi Megun laikat on aika kuraa... :cyclopsa:
Meni vähän pitkään ennen kuin ehdin soittelemaan ja tekemään tilausta...
Mutta iso kasa autonhoitotuotteita ja tarvikkeita kotiutui tänään kyseiseltä yritykseltä. Ja niin kuin kerroit, todella ensiluokkaisesti saa neuvoja ja opastusta :rock:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/Ao8.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/AoT.jpg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/Aop.jpg
groovyjay
14.05.2014, 22:05
Mmmmmm.... Namua namua... Mä tiputin just kanssa Jannelle taas tilausta sisään, hiukan addiktoivaa touhua. ;) ;)
Tänään tallissa 8:30 - 22:00 hieromassa maalipintaa fixerillä. On se kovaa hommaa.
Vielä jäi toinen kylki, perä ja keula tekemättä.
Mistä noita naarmuja oikein tulee? :mad:
Muutaman syvemmän naarmun silittelin 4000:lla vesihionnalla, muut keltaisella cg; n patjalla ja fixerillä. Sitten oranssilla ja lopuksi sinisellä patjalla.
Mietin hieroessa, että olis varmaan saanut olla vielä leikkaavampi patja pintanaarmujen poistoon, nyt meni koko päivä eikä riittänytkään.
Tai sitten mä yritän vaan liian hyvää... :confused:
Mites se menikään;
Turha tarkkuus on henkistä kypsymättömyyttä :rolleyes:
.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.