View Full Version : C6:n rengaspaine anturi
filaamio
03.04.2014, 17:17
Hei
Saako Veten rengaspaine anturia jotenkin ohitettua. Tuli tilattua uudet vanteet, mutta unohdin tilata ne rengaspaine antureilla? Tai löytyykö foorumilaisilla ylimääräisiä lojumasta?
Minulla kyllä löytyy vielä alkuperäiset Veten vanteet antureilla, mutta saako ne kuinka helposti irti?
Hei
Saako Veten rengaspaine anturia jotenkin ohitettua. Tuli tilattua uudet vanteet, mutta unohdin tilata ne rengaspaine antureilla? Tai löytyykö foorumilaisilla ylimääräisiä lojumasta?
Minulla kyllä löytyy vielä alkuperäiset Veten vanteet antureilla, mutta saako ne kuinka helposti irti?
Jos ei ole ikuisen vanhat, niin kannattaa laittaa ne alkuperäiset. Siirtyvät siis suuremmitta vaivoitta uusiin vanteisiin. Jos ovat kovin vanhat (patteri loppumassa), niin kannattaa laittaa uudet. Saa netistä ja muutamalla täälläkin oli noita muistaakseni tarjolla.
Hei
Laita alkuperäiset, älä tarvikkeita.
filaamio
04.04.2014, 19:20
Hei
Mistä olette tilanneet alkuperäisiä rengaspaine antureita? Kyseessä Euro mallin Corvette. Tietenkin jos joutuu tilaamaan rapakon takaa niin aikaa tuhraantuu mahdottomasti. Onko muita vaihtoehtoja?
Corvette63
04.04.2014, 23:40
Hei
Mistä olette tilanneet alkuperäisiä rengaspaine antureita? Kyseessä Euro mallin Corvette. Tietenkin jos joutuu tilaamaan rapakon takaa niin aikaa tuhraantuu mahdottomasti. Onko muita vaihtoehtoja?
On varmasti (en tosin ole tutustunut aiheeseen), mutta sieltä rapakon takaakin osat voi tulla alle viikossa, jos osat on hyllyssä...
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.