View Full Version : C2 miitti ?
Mä en haluu olla mikään mallipatriootti, mutta lähinnä ceeyks miitin innostamana, nii miten olis ceekaks miitti ?
Saataisko viel tänä loppukesänä vaikka joku su ip aikaan kokoontuminen ja cruising lenkki ?
Suviranta Turengissa ? Krapihovi Tuusula ?
Drumbrakes
24.08.2014, 11:56
Mukana!
poppamies
24.08.2014, 12:06
Maybe yes!
tuplakoo
24.08.2014, 17:25
Mukana
duuni varauksella.
Oisko kuitenkin mielekkäämpää koittaa järkkää kokoontumista / kruisingia hieman suuremmalle kohderyhmälle esim. kromipuskureille ?
Tälläiset miitit on aina mukavampia jos niihin osallistuu hiukan useampi autokunta.
Tosin olen ollut "tapahtumassa" jossa oli vain yksi auto minun lisäksi ja oikein mukavaa oli silti tai juuri siks ; D
Joka tapauksessa kannatan kaikkia pien tapahtumia.
Mukana
duuni varauksella.
Oisko kuitenkin mielekkäämpää koittaa järkkää kokoontumista / kruisingia hieman suuremmalle kohderyhmälle esim. kromipuskureille ?
Tälläiset miitit on aina mukavampia jos niihin osallistuu hiukan useampi autokunta.
Tosin olen ollut "tapahtumassa" jossa oli vain yksi auto minun lisäksi ja oikein mukavaa oli silti tai juuri siks ; D
Joka tapauksessa kannatan kaikkia pien tapahtumia.
Voishan sellasenkin järkätä, mutt nyt mulla oli kyll nimenomaa ajatuksena vaan ceekakkoset...
Tällänen ehdotus: ens la 30.8 Verlaan syömään ja siitä Heinolan harjupaviljongille kaffeelle. Pikkutietä gurvaillen tietty, eikä mitää motaria...
https://www.facebook.com/HeinolanHarjupaviljonki/timeline?ref=page_internal
http://www.verla.fi/
Mä olisin mielelläni mukana, hyvän sään aikaan tietenkin, jossain tällaisessa. Lauantai ei ikävä kyllä mun kalenteriin uppoa, sunnuntai voisi jo upotakin.
Drumbrakes
28.08.2014, 11:35
mulle kävis tuleva sunnuntai hyvin
poppamies
28.08.2014, 17:23
Tää sai työllistettyä ittensä sen verran kivasti koko vkl ajaksi että jää väliin
tuplakoo
28.08.2014, 20:44
Mitens ois Sunnuntaina Vanajalinnan sporttibiili miittiin meno kimpassa ?
Mitens ois Sunnuntaina Vanajalinnan sporttibiili miittiin meno kimpassa ?
Jep, ajattelin ehdottaa tätä samaa !
Mullakin tuli la menoo, mutt toi sopii. Portit tuolla aukee klo 11, olisko kokoontuminen jossain klo 10.00 ?
Hyrylän Burger King ? Ajellaan letkassa Hyvinkään kautta Hikiän tietä Turenkiin ja siitä Vanajanlinnaan. Kivaa mutkatietä :D
Toki kokoontuminen voi olla jossain muuallakin, vaikka Hyvinkään ABC?
Tää sai työllistettyä ittensä sen verran kivasti koko vkl ajaksi että jää väliin
Sunnuntaihan on lepopäivä...:rolleyes:
Drumbrakes
30.08.2014, 13:55
Mä voisin lähteä Vanajanlinnaan. Masa & Tuplakoo, olisko muita tulijoita ? Letka vaikka Hyrylän BK:lta toimii mulle
Olis mukava tulla mukaan, mutten valitettavasti näin lyhyellä varoitusajalla ehdi Rauskua ulkoiluttamaan :(
Roopen kanssa mikroautokisoissa. Muuten mainio ajatus.
Mä oon klo 10.00 Hyrylän Bk:lla ja 10.30 Hyvinkään ABC:llä. Siitä mutkatietä Vanajanlinnaan. Saa liittyä mukaan :D
Drumbrakes
30.08.2014, 20:46
mukana :D
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.