PDA

View Full Version : C7 vuokraus

GMrules
27.12.2014, 15:07
Onko kukaan palstalaisista vuokrannut tai ylipäätänsä perehtynyt, että onko uusinta vetteä saataville vuokralle jenkkilässä tai saksassa. Tietysti jos olisi vielä Z06 malli niin olisi aivan loistavaa, mutta sitä mallia ei vielä varmaankaan ole millään hertzillä tai vastaavalla. jossainn vaiheessa jos tulee reissunpäälle lähdettyä niin olisi hieno käydä testaamassa samalla uutta vetteä. Toki yksi vaihtoehto olisi kun Suomesta saisi vuokralle niin ei tarvitsis lähtee ulkomaille, kun aikakin on kortilla, mutta Suomeen tuskin vielä pariin vuoteen kyseistä autoa tulee (ainakaan vuokrakäyttöön)

Corvette63
27.12.2014, 16:27
C7 coupe $250 päivä Hertziltä. USA.

janiv
27.12.2014, 16:32
C7 coupe $250 päivä Hertziltä. USA.JOS Suomessa olisi vuokrattavana tuollainen, niin se maksaisi varmaan 1000 ¤ per päivä. Siksipä kannattaakin tuhlata 800 ¤ siihen, että käy lomalla USAssa ja vuokraa Corveten päiväksi. Säästää 200 ¤ ja pääsee reissuun.:rock:

GMrules
28.12.2014, 12:02
Totta onhan se tietysti viisaampaa, niin näkee samalla maailmaa ja niin kuin toisessa ketjussa laitoin niin tonne exotics racingille olis tarkotus vuoden sisään lähtee kuhan nyt ens kesänä kuulemma saavat hommattua kalustoon ton uuden z06:n niin sen jälkeen kyllä oon kaikki tullu nähtyä ja koettua tässä elämäs ;)

pirre
30.12.2014, 14:31
nyt ens kesänä kuulemma saavat hommattua kalustoon ton uuden z06:n niin sen jälkeen kyllä oon kaikki tullu nähtyä ja koettua tässä elämäs ;)

Eli tilaus on heillä jo sisällä. Hienoa :rock:

GMrules
02.01.2015, 19:21
JOS Suomessa olisi vuokrattavana tuollainen, niin se maksaisi varmaan 1000 ¤ per päivä. Siksipä kannattaakin tuhlata 800 ¤ siihen, että käy lomalla USAssa ja vuokraa Corveten päiväksi. Säästää 200 ¤ ja pääsee reissuun.:rock:

No en mä nyt tiedä onko toi 1000¤/päivä ees paha hinta, tai sit mun rahankäytöl ei oo mitään rajaa, mut kyl aina ton tonnin tai puoltoista tonnia vois päivästä maksaa, ihan kohtuuhinta on sitä kalliimmillakin laitteilla joskus tullut ajettua