PDA

View Full Version : Taas löyty...

bulldog's
06.12.2005, 09:23
VIRTAA rakenteluun.
Nyt se sit taas tapahtu että sain itseni raahattua tallille.
Alku aina hankalaa ;)
Toivottavasti ei tule työt sotkemaan niin kerkeis saada jotain taas aikaiseksi.
-58:sta on nyt purettu lähestulkoon kaikki kiiltävä jotka lähtee kromaukseen.
Tänään alkaa myöskin -57 valmistuu taas lähes vuoden tauon jälkeen.
(Että pääsee Carlos tekemään niitä tarjouksia ;) )
Ensimmäisenä pitää perän kavennus viedä loppuun...

stingray
06.12.2005, 11:31
VIRTAA rakenteluun.
Alku aina hankalaa ;)

ps.muista laittaa remmi carlokselle että pääsee ahtamaan.....R:ääää ;)

Corvette63
06.12.2005, 16:12
VIRTAA rakenteluun.
Alku aina hankalaa ;)

Missäs ajattelit kromata veten osat?

groovyjay
06.12.2005, 17:36
Loistavaa, että projektit vierähtää taas eteenpäin. Missä meinasit kromauttaa noi osat? Vai vedätkö vaan vannehopialla? ;)

bulldog's
06.12.2005, 18:08
Loistavaa, että projektit vierähtää taas eteenpäin. Missä meinasit kromauttaa noi osat? Vai vedätkö vaan vannehopialla? ;)

Joo kyllä toi kilikalikromi on kyllä varteenotettava vaihtoehto, olis voinu maalata ihan paikoillaankin... :D
Nyt kun kuitenkin kerkesin irroittaa kaikki nippelit niin tuonne Ruotsin-maallehan ne pitääpi raijata kylpyyn.
Tulee aivan loistavaa/kestävää jälkeä käypäseen hintaan.

bulldog's
06.12.2005, 18:11
ps.muista laittaa remmi carlokselle että pääsee ahtamaan.....R:ääää ;)
Remmit pidetään erossa tosta vehkeestä...Tosin tarpeentullen voin myydä carlokselle muita autoja jos ei remmejä muualta löydä... ;)

Corvette63
06.12.2005, 20:02
Bulldog's onko aikeissa entisöidä '58 vette vai ihanko muuten vaan kromautat osat?Ainaki mulla ois aikeissa tilata tota osaa mun '58:iin vielä tän vuoden puolella;lähes kaikki sisustan osat(verhoilut,ovipaneelit,listanpätkät,konsolin kamat,ovi nupit,matot jne..jne) sitten kaiken näkösiä listan pätkiä koriin ja eteen puuttuvat "hampaat" sun muuta sellasta "krääsää"

groovyjay
06.12.2005, 20:55
Joo kyllä toi kilikalikromi on kyllä varteenotettava vaihtoehto, olis voinu maalata ihan paikoillaankin... :D
Nyt kun kuitenkin kerkesin irroittaa kaikki nippelit niin tuonne Ruotsin-maallehan ne pitääpi raijata kylpyyn.
Tulee aivan loistavaa/kestävää jälkeä käypäseen hintaan.

Meinasitko 8:lle tehdä jotain muutakin "ehostusta" taöven aikana?:cool:

groovyjay
06.12.2005, 20:56
eteen puuttuvat "hampaat" sun muuta sellasta "krääsää"

Onko autolla nyrkkeily historia? Onko vanhoja vastustajia tiedossa?;)

Corvette63
06.12.2005, 21:54
Onko autolla nyrkkeily historia? Onko vanhoja vastustajia tiedossa?;)

:rambo: ilmeisestisti kova nyrkkeily historia ollutkin.Edellinen omistaja kertoi että vette oli saanu köniin vanhalta Ladalta katsastuksen aikana noin 10 vuotta sitten..:eye:
Noh,eihän siinä menny muuta ku oikean puoleinen kulma takaa päin katsottuna kokonaan paskaks..Etuhampaiden menetyksen syytä en tarkkaan tiedä,johtuuko sitten siitä että vette on "jo" 47 v. tai jotain muuta,ainakin ikenissä on vielä selvät paikat hampaille,että saamme korjattua tekohampaat kiinni:albino::-&

En tiedä tulevasta..toivottavasti ei vanha Lada yllätä jälleen.....

bulldog's
06.12.2005, 22:31
Bulldog's onko aikeissa entisöidä '58 vette vai ihanko muuten vaan kromautat osat?Ainaki mulla ois aikeissa tilata tota osaa mun '58:iin vielä tän vuoden puolella;lähes kaikki sisustan osat(verhoilut,ovipaneelit,listanpätkät,konsolin kamat,ovi nupit,matot jne..jne) sitten kaiken näkösiä listan pätkiä koriin ja eteen puuttuvat "hampaat" sun muuta sellasta "krääsää"

Eipä tossa paljoa ole suunnitteilla, Penkithän verhoilutin viime talvena.
Jos kerkeis talvenaikana käydä läpi ton ruiskupatin niin sen vois roiskasta keulille, mutta tuskin on aikaa vielä tänä talvena... Mittariston lasit kyllä pitää käydä läpi ja kick panelit verhoilla...
Toi -57 taitaa viedä suurimman huomion tänä talvena...

Carlos
07.12.2005, 16:06
VIRTAA rakenteluun.
Alku aina hankalaa ;)
Joo, kerro vaan, miten hommat etenee...ja myös se etumaski - Red Devil odottelee kovasti uutta hammaskalustoa maskiinsa...se on nyt jotenkin "hampaattoman" oloinen, mikä ei sovi imagoon...

Corvette63
07.12.2005, 18:24
Eipä tossa paljoa ole suunnitteilla, Penkithän verhoilutin viime talvena.
Jos kerkeis talvenaikana käydä läpi ton ruiskupatin niin sen vois roiskasta keulille, mutta tuskin on aikaa vielä tänä talvena... Mittariston lasit kyllä pitää käydä läpi ja kick panelit verhoilla...
Toi -57 taitaa viedä suurimman huomion tänä talvena...

Mulla on jo tehty kanssa noi osa-listat vetteen..,4 sivua A4 paperia...

Corvette63
07.12.2005, 18:27
Red Devil odottelee kovasti uutta hammaskalustoa maskiinsa...se on nyt jotenkin "hampaattoman" oloinen, mikä ei sovi imagoon...

:brilsmur:

groovyjay
07.12.2005, 18:32

Ja alussa lukee: Rakas Joulupukki...:santa:

Corvette63
07.12.2005, 20:47
GJ..Ettetsä olis vaan käyny mun koneella urkkimassa veten osatietoja ku sä tiesit jo ton alkupätkän[-XKohtahan sen näkee mitäs se pukki joulukuusen äärelle kantaa..
hohhoijaa..

bulldog's
08.12.2005, 11:14

Pistäppä mulle osapuutteesi vaikka YV:nä tai s-postiin niin katotaan pystynkö jeesaamaan...

Corvette63
08.12.2005, 16:29
S-posti ois ehkä helpompi tapa ku nää olistat menee muuten sekasin..Oon hinnotellu ne ja tälleen ni joutuu muokkaa vähän siitä syystä..

No mikäs on osoite jonne tietoa laitetaan tulemaan.

bulldog's mistäs firmasta sulla on tullu tilattu osaa viiskasiin??Itse olen miettinyt Corvette Centralia,onko kokemuksia kellään?:compress:

bulldog's
09.12.2005, 08:27
S-posti ois ehkä helpompi tapa ku nää olistat menee muuten sekasin..Oon hinnotellu ne ja tälleen ni joutuu muokkaa vähän siitä syystä..

No mikäs on osoite jonne tietoa laitetaan tulemaan.

bulldog's mistäs firmasta sulla on tullu tilattu osaa viiskasiin??Itse olen miettinyt Corvette Centralia,onko kokemuksia kellään?:compress:

Itse olen ostellut ainakin Zip:iltä, J&D Colrvetelta, Pacific Corvetelta ja Corvette Centralilta on joskus jotain pientä tullut.Ja tietenkin E-Baytä
Ihan OK toiminut ainakin minun kohdallani, ei suurempia ongelmia.

P.S. Tsekkaa YV:s

Corvette63
12.02.2006, 14:26
Bulldog's, tilasitko muuten noi sun penkkien päälliset jenkeistä, vai teetitkö verhoilijalla vaan alkuperäisen näköset päällykset täällä Suomessa?

"1958 SEAT COVER - VINYL (ND) " http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort siis eka tuote tässä listassa, kannattaako ostaa tollaset? Kokemuksia?

Corvette63
12.02.2006, 14:29
Bulldog's, tilasitko muuten noi sun penkkien päälliset jenkeistä, vai teetitkö verhoilijalla vaan alkuperäisen näköset päällykset täällä Suomessa?

"1958 SEAT COVER - VINYL (ND) " http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort siis eka tuote tässä listassa, kannattaako ostaa tollaset? Kokemuksia?

Jaa, linkki ei näköjään toimi. Mutta kuvassa ois ollu vaan '58 Veten penkit ja hintana 399$ kpl hintaan..:scratch:
Onko noissa ollu jotain istuvuus ongelmia verhoillessa?

bulldog's
12.02.2006, 17:11
Mun "hoviverhoilia" teki ne kuvien mukaa, samalla kunnosti istuimen rungot, pussitti jouset uusiksi,YMYMYM. Erittäin sopivaan hintaan...

Corvette63
12.02.2006, 19:09
Mun "hoviverhoilia" teki ne kuvien mukaa, samalla kunnosti istuimen rungot, pussitti jouset uusiksi,YMYMYM. Erittäin sopivaan hintaan...

Kuka on tämä mysteerinen "hoviverhoilia"?:D
Sitten jos sä viitsti paljastaa hoviverhoilijan nimen, niin ois kiva nähä minkälaista työnjälkee siitä penkistä tuli ko. tekijällä,niin tietysti mikäli sulla on kuvia sun jakkaroista ja verhoilijan yhteystiedot eivät ole salattu:wink:

bulldog's
13.02.2006, 18:48
Penkeistä tuli erittäin hyvät, selkänojat tehään vielä uusiksi johtuen kun oli vähän huonot kuvat selkänojista. Nyt on parempia kuvia sekä pystytään autosta ottamaan muotoa huomioon.
Oli pikkaisen hankala tehdä noi ekat kun ei ollut mitään kaavoja.
Tule katsomaan miltä penkit näyttää jos kiinnostaa.
Verhoilijan tietoja en anna julkisuuteen, hän on vaan sellainen "ammatinosaavaeläkelläinen"
Voin kyllä järjestää verhoilut jos jälki miellyttää...

Corvette63
13.02.2006, 19:31
Penkeistä tuli erittäin hyvät, selkänojat tehään vielä uusiksi johtuen kun oli vähän huonot kuvat selkänojista. Nyt on parempia kuvia sekä pystytään autosta ottamaan muotoa huomioon.
Oli pikkaisen hankala tehdä noi ekat kun ei ollut mitään kaavoja.
Tule katsomaan miltä penkit näyttää jos kiinnostaa.
Verhoilijan tietoja en anna julkisuuteen, hän on vaan sellainen "ammatinosaavaeläkelläinen"
Voin kyllä järjestää verhoilut jos jälki miellyttää...

Joo katellaan miten tässä aikataulut menee, ilmottelen sitten myöhemmin kun verhoilu tulee ajankohtaisemmaksi.Kiitos kutsusta.

Ainiin. Jos mä verhoillutan penkit täällä suomessa niin onko noissa sitten suuret värierot kun mää tilaan ovipaneelit jenkeistä.Osaako joku sanoa. Tietysti jos on erillinen malli kappale materiaalista niin eiköhän pysty tekemään melko samallaisiks?

bulldog's
13.02.2006, 21:09
Joo katellaan miten tässä aikataulut menee, ilmottelen sitten myöhemmin kun verhoilu tulee ajankohtaisemmaksi.Kiitos kutsusta.

Ainiin. Jos mä verhoillutan penkit täällä suomessa niin onko noissa sitten suuret värierot kun mää tilaan ovipaneelit jenkeistä.Osaako joku sanoa. Tietysti jos on erillinen malli kappale materiaalista niin eiköhän pysty tekemään melko samallaisiks?

Teepä näin. Tervetuloa.

Kyllä noita värejä tuntuu olevan tyrkyllä aika paljon, joten luulempa että terpeeksi samanlainen väri löytyy...

Corvette63
13.02.2006, 22:13
Omasta "Cruising-Galleriasta" löytyi muuten yks kuva sun "uusista" jakkaroista. Vaikka kuva oli vähän huonosta kuvakulmasta napattu niin siinä näkyi että ois erittäin hyvin tehty:cool::cool: Ja ainaki musta näyttäis olevan aika lähelle alkuperästä sävyä??