View Full Version : Kutoseen teippiä pintaan..?
Ajattelin josko tuon hopean peittäisi jollakin pirteämmällä värillä kevään mittaan.. Onko kokemuksia/suosituksia missä kannattaisi teippauttaa? Koko auto siis. Kuvia teipatuista CeeKutosista?
Ajattelin josko tuon hopean peittäisi jollakin pirteämmällä värillä kevään mittaan.. Onko kokemuksia/suosituksia missä kannattaisi teippauttaa? Koko auto siis. Kuvia teipatuista CeeKutosista?
Kaveri teippasi kaverin Ckuutosen mustasta mattavalkoiseksi. Tosin paikkakunta Oulussa...
Hieno tuli jokatapauksessa!
teippauksia.com
progress
20.02.2015, 09:46
Kaveri teippasi kaverin Ckuutosen mustasta mattavalkoiseksi. Tosin paikkakunta Oulussa...
Hieno tuli jokatapauksessa!
teippauksia.com
Paljonko koko corveten teippaus maksaa?
Paljonko koko corveten teippaus maksaa?
Sähköpostilla yhteyttä kyseiseen paikkaan. Käyttää laadukkaita teippejä. Se jos joku on ratkaiseva asia kokonaisuudessa ammattitaidon lisäksi.
https://www.facebook.com/teippauksia?fref=ts
Kysäseppä elraynolta?
Tuo käyttäjänimi täällä Sharkissako..?
Teippien laatu ja ammattitaito ne ratkaisevimmat seikat ainakin mun tapauksessa.. Laatumerkkejä ainakin 3M?
Sharks 2gether
20.02.2015, 10:33
Tuo käyttäjänimi täällä Sharkissako..?
Teippien laatu ja ammattitaito ne ratkaisevimmat seikat ainakin mun tapauksessa.. Laatumerkkejä ainakin 3M?
El Rayno hoitaa, tietää liimapapereista ja niiden asentamisesta kaiken.
El Rayno hoitaa, tietää liimapapereista ja niiden asentamisesta kaiken.
Kunhan vaan herra vastaisi, itse kyselin jo viikko sitten ja mitään ei ole kuulunut, olisko teippari lomalla ?
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.