View Full Version : kerhon lippu.
olisko mitenkää mahdollista saada sitä isoa kerhon lippua?? Sopis vaan talliin niin hienosti!!
Finnshark
03.01.2006, 07:52
Saattaa vielä joku päivä ollakin mahdollista. Aikoinaan kun niitä teetettiin (mä en silloin vielä ollut edes mukana toiminnassa...) niin niitä oli mahdollisuus ostaa myös yksityisesti. Jos niitä tehdään vielä uudestaan niin silloin tulee mahdollisuus yksityisillekin lippu ostaa!
Saattaa vielä joku päivä ollakin mahdollista. Aikoinaan kun niitä teetettiin (mä en silloin vielä ollut edes mukana toiminnassa...) niin niitä oli mahdollisuus ostaa myös yksityisesti. Jos niitä tehdään vielä uudestaan niin silloin tulee mahdollisuus yksityisillekin lippu ostaa!
Eikös tuo ollut aikanaankin melko arvokas, miten mulle on jääny sellanen kuva eet joskus klubin foorumilla tms. olis ollu puhetta et nykyrahassa n.100€ . Vai oonko nähny unta ???
Kieltämättä tollasen vois ostaa jos hinta olis sopiva !
Jos tuollaisen lipun teettää, niin kannattaa suunnitella ulkoasu huolella.
Pelkkä kerhon logolippu on aika tylsä. Joku kuva-aihe olisi tyylikkäämpi.
Myös lipun muoto kannattaa ajatella siten että se on ennemmin pitkä ja matala.
Näin se sopii paremmin ukkojen tallin seinälle ikä vie turhaan esim. hyllytilaa.
Mulla on itsellä tuollainen tallin seinällä, Eli se voisi olla joku 2 sävykuva jostain hyvästä kuva-aiheesta joka sopii jokaisen vettemallin omistajalle.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Huge-BFG-BF-Goodrich-BFGoodrich-1969-Corvette-Banner_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ56421QQitemZ8027005289QQrdZ1
Jos tuollaisen lipun teettää, niin kannattaa suunnitella ulkoasu huolella.
Pelkkä kerhon logolippu on aika tylsä. Joku kuva-aihe olisi tyylikkäämpi.
Myös lipun muoto kannattaa ajatella siten että se on ennemmin pitkä ja matala.
Näin se sopii paremmin ukkojen tallin seinälle ikä vie turhaan esim. hyllytilaa.
Kuva-aihe on vaikea. Siitä voi tulla helposti aivan käsittämättömän mauton.
http://inspired2innovate.com/corvette/96ce/SilverEagleLogoBOK7.gif
Tätä ei kyllä jaksaisi katsella tallin seinällä.
http://www.qldcorvetteclub.com.au/club/club/clublogo1.jpg
Tämäkin on hiukan lapsellisen näköinen lippuna, eli kerhon logo on selkä ratkaisu ja ehkä hiukan "turvallinen".
hui kauhistus,
En mä kyllä mitään "stand for america" hehkutuslippua aatellutkaan.
Täytyypä vähän surffailla netissä ja katsoa millaisia lippuja maailmalla ja eri autokerhoilla onkaan.
eli kerhon logo on selkä ratkaisu ja ehkä hiukan "turvallinen".
Oon kyllä KTMn kans samaa mieltä, kerhon lippu on sellanen pelkistetyn tyylikäs:cool:
*******, mä hankin asianajajan
groovyjay
04.01.2006, 12:08
Noiden KTM:n laittamien mallien jälkeen, en näe syytä vaihtaa Clubin lippua! ;)
Itseasiassa klubin lippu on mielestäni mitä komein. Ei turhaa bling blingiä. Asialinja pidettävä myös lipuissa :rolleyes:
olisko mitenkää mahdollista saada sitä isoa kerhon lippua?? Sopis vaan talliin niin hienosti!!
Nää on keräily kamaa...ellen ihan väärin muista niin niitä tehtiin alle kymmenen.Hinta oli silloin joskus -91 muistaakseni 500mk , eli siihen aikaan paljon.Valmistaja oli Helsingin Lipputehdas , siellä olis varmaan logo tallella?
Yks löytyy mun tallista...
Annas kun mä kysyn sieltä, palaan aiheeseen kun saan vastauksen. Ei kellään kuvaa ko. lipusta??
http://finnshark.com/gallery/images/2489.jpg (http://finnshark.com/gallery/files/5/nos003_original.jpg)
Tossa taustalla....
Toi olis hieno lippu, jos niitä sais kohtuulliseen hintaan:cool:
Paljon ennemmin tollanen, ku noista KTMn esimerkeistä;)
(http://finnshark.com/gallery/files/5/nos003_original.jpg)
Tossa taustalla....
tnx, voin pistää sinne mallia jos tulee kyselyä....
Und Meine Damen und Herren, WBBC:n esitys:
http://i16.photobucket.com/albums/b6/ktmccf/Kerholippu.jpg
WBBC kertoo itse asiasta tarkemmin, minun piti vain postata kuva :p
Niiden vanhojen lippuihin "valmistaja" oli Helsingin lipputehdas, mutta ne teki yllättäen alihnakintana joku Luopioisissa oleva lipputehdas. Ennen kuin mitään haahuilua harrastetaan, niin herra puheenjohtaja kuulemma omaa tähän alihankkijaan suhteita. Eli jäisi suoraan yksi välikäsi pois.
Kiitos Kari.
Tässä yksi ehdotus. Saa arvostella.
Aattelin vähän uudistaa vanhaa laittamalla Corvetten imagoon sopivan ruutulippukuvion taustalle.
Painoteknisesti voi nykyjään tehdä mitä vain. Mulla on kaikki originaalit.
Ja jos haluaa, niin lipun voisi vaikka brodeerata silkille ja ommella keltaiset osiot kultalangalla, ja vielä lisätä hapsut reunoihin.
Hinnalla ei ole ylärajaa.
Kiitos Kari.
Tässä yksi ehdotus. Saa arvostella.
Aattelin vähän uudistaa vanhaa laittamalla Corvetten imagoon sopivan ruutulippukuvion taustalle.
Painoteknisesti voi nykyjään tehdä mitä vain. Mulla on kaikki originaalit.
Ja jos haluaa, niin lipun voisi vaikka brodeerata silkille ja ommella keltaiset osiot kultalangalla, ja vielä lisätä hapsut reunoihin.
Hinnalla ei ole ylärajaa.
Hienolta näyttää tuo WBBCn ehdotus, mutta olisko siitä mahdollista saada myös sellanen "tavis" versio ilman niitä 24k kultauksia tms;) , ja tod. näk. painettu vois olla edullisempi kun brodeerattu...
Mutta hyvältä näyttää:D
groovyjay
05.01.2006, 11:02
WBBC:n lippu saa kannatusta, ilman hapsuja kiitos...;)
Alkuperäinen on yksinkertainen selkeä ja tosi tyylikäs, miks siis pitäis vaihtaa se johonki ihme himmeliin? Siis alkuperäinen mulle, kiitos T. Esko
Kivan näköinen lippu, mutta koska tuo perustuu C4 logoon niin näyttäisi minusta vielä paremmalta jos mittasuhteet olisivat lähempänä alkuperäistä eli nuo siivet ulottuisivat rinkulaan nähden leveämmälle ja sevyn logo olisi pienempi. Jotenkin näin:
http://penthouse.homelinux.net/kerholippu.gif
sori nuo ruutuliput menivät hieman ketuilleen kun muuttelin ;)
Kivan näköinen lippu, mutta koska tuo perustuu C4 logoon niin näyttäisi minusta vielä paremmalta jos mittasuhteet olisivat lähempänä alkuperäistä eli nuo siivet ulottuisivat rinkulaan nähden leveämmälle ja sevyn logo olisi pienempi. Tuohonpa en kyllä kiinnittänytkään huomiota, mutta kieltämättä nuo "siivet" sais tulla pidemmälle;)
Tähän clubin logoon liittyen: tietääkö kukaan montako originaalia siitä on? Luulin, että kyseessä on vain yksi malli, mutta melkein joka kerta on tekaistu ilmeisesti uusi? Mittasuhteet heittävät sinne tänne ja ruutulippuosassa on sekalainen määrä ruutuja. Tämä ruutujutun joudun karvaasti kokemaan kun kyselin kerran Vette Meetin tietokilpailussa ruutujen lukumäärää. Tuloksena oli, että jotkut väittivät ettei vaihtoehdoissa ollut oikeaa lukumäärää. Tarkistus osoitti, että paidoissa on eri ruutumääriä ja tarroissakin on painoksesta riippuen eri ruutumääriä :rolleyes:
T Tämä ruutujutun joudun karvaasti kokemaan kun kyselin kerran Vette Meetin tietokilpailussa ruutujen lukumäärää. Tuloksena oli, että jotkut väittivät ettei vaihtoehdoissa ollut oikeaa lukumäärää.
Montako kuuluu olla, virallisesti:confused:
Klubista en tiedä, mutta tämä taitaa olla aika lähelle virallinen C4 logo.
http://penthouse.homelinux.net/c4rinkula.gif
Jokatapauksessa tuon logon originaalin pystyn tekemään tarvittaessa uusiksi.
Sen pitää olla nimenomaan vektorigrafiikkamuodossa.
Muuten sitä ei pysty suurentamaan ilman että se menee epäskarpiksi.
Jos nyt aletaan virheitä etsimään..
Klubin logossa on myös sellainen tyylivirhe että palkin pää on eri kaltevuuskulmassa kuin bowtie logo. niiden pitäisi olla linjassa keskenään.
Tai sitten mä oon tehnyt tuon oman version jostain väärästä logosta???
Klubin logossa on myös sellainen tyylivirhe että palkin pää on eri kaltevuuskulmassa kuin bowtie logo. niiden pitäisi olla linjassa keskenään.
Ai-jai, muka Corvette-kerho ja logokin on mitä sattuu...;) :)
saattaa olla että vika on allekirjoitaneessa ja tämä virhe esiintyy vain tässä lippuehdotelmassa.
Nappasin nimittäin tuon bowtien yhdestä toisesta logosta, Eli noita letukan logoja on montaa eri versiota maailmalla.
WBBC:n lippu saa kannatusta, ilman hapsuja kiitos...;)
Lisättynä Nipa-tyyliset irtorinnat heilumaan tuulessa
Itseasiassa on aivan turhaa tehdä autotalliin vettelippua, vettehän siellä jo seisoo. Laitetaan lippuun joku siivon näköinen urheiluakka.
Paakari saa halutessaan version jossa "rättikatto" on laskettu alas
http://www2.noticiasdot.com/stilo/contenido/especiales/2005/celebridades/kournikova/2004/Sports-Illustrated-Swimsuit/images/Anna-Sports-Illustrated-Swimsuit-2004-01.jpg
Niiden vanhojen lippuihin "valmistaja" oli Helsingin lipputehdas, mutta ne teki yllättäen alihnakintana joku Luopioisissa oleva lipputehdas. Ennen kuin mitään haahuilua harrastetaan, niin herra puheenjohtaja kuulemma omaa tähän alihankkijaan suhteita. Eli jäisi suoraan yksi välikäsi pois.
Ahaa, elikkäs turha mennä kyselee asiasta enempää. Lipputehtaalta tuli vastaus ja ettivätte aineistoa, menee jokusen päivän. Ja tilattavaa määrää myös utelee...
Huomasin saman klupin tarrassa... Onkohan noita tarroja muuten kuin peilikuva (ns.lasi) tarroina, meinaan ei oo työautossa takana lasia?
Finnshark
05.01.2006, 22:29
Huomasin saman klupin tarrassa... Onkohan noita tarroja muuten kuin peilikuva (ns.lasi) tarroina, meinaan ei oo työautossa takana lasia?
Virallisesti se pitäiskin asentaa tuulilasiin kuskin puolelle alakulmaan! ;)
Ja toinen virallinen ohje oli, että klubin tarran saa liimata vain ja ainoastaan Corvetteen. Sitten oli vielä komeasti piirretty kuva oikeasta paikasta tuulilasissa.
Ja toinen virallinen ohje oli, että klubin tarran saa liimata vain ja ainoastaan Corvetteen. Sitten oli vielä komeasti piirretty kuva oikeasta paikasta tuulilasissa.
Tarroihin pitäis liittää käyttöohje...;)
Virallisesti se pitäiskin asentaa tuulilasiin kuskin puolelle alakulmaan! ;)
tnx, taidan raapasta tarran vet... vitoon huomenna.:salut:
Tästä pitää aavistuksen joustaa, pitäähän nyt klupia mainostaa. :roll:
Aineisto löytyi kuin löytyikin. Liput ovat pohjaväriltään mustia,
lisävärit kullankeltainen ja punainen (ja valkoinen), koko 150x220 cm.
Katsoin myös hinnat eri määrille, hinnat alv0% eli hintoihin lisätään
arvonlisävero 22% laskutettaessa.
5 kpl 164,00 / kpl
10 kpl 105,00/kpl
15 kpl 83,00/kpl
20 kpl 72,00/kpl
toimitusaika: n. 2-3 viikkoa tai sopimuksen mukaan.
Lipputerveisin
Olli Salonen
Helsingin Lipputehdas Oy
Eli onko kiinnostusta ??
Eli onko kiinnostusta ??
Ilmaisesta en ajatellutkaan, mutta melko arvokas koriste...:(
Eli onko kiinnostusta ??
Jos 10 ukkoa saat kasaan, niin olen yksi niistä
Moi . Minä myös mukana jos on kymmenen tilaajaa T:Esko
Jos10 heppua mukana niin harkitsen jo todella vakavasti... 20 kaverilla en epäröi yhtään!
Eli onko kiinnostusta ??
10 tilaajan jälkeen itse tilaisin.
T. Masa
10 tilaajan jälkeen itse tilaisin.
T. Masa
Kuin myös:cool: 20 tilaajan jälkeen:cool: :cool:
Eiköhän tässä 20 tilaajaa saada kasaan. Mukana.
Ennen kuin tässä mitään tilataan, niin kannattanee muistaa kysyä asiasta johtokunnalta. Yleensä kerhon kauppaa pyörittää kerho ja myöskin kerhotuotteet on tilattu keskitetysti. Kerhon oma lipputilanne voi vaatia päivitystä ja minusta tämä asia on sen verran iso, että koko jäsenistölle pitäisi kertoa mahdollisuudesta hankkia tallin seinälle lippu. Toisaalta WBBC on tehnyt kerhon jäsenenä ehdotuksen virallisen lipun uusimisesta hiukan eri näköiseksi ja tämä esitys on sen verran perustavaa laatua, että sekin pitäisi käsitellä kunnolla. Toisaalta lipun oikeudet taitaa omistaa CCF ry ja sekin merkinnee jotakin? WBBC alan ammattilaisena varmaan voi kommentoida tätä asiaa?
Ei siis pelkästään muutaman "nettihörhön" oma projekti vaan käytännössä CCF ry:tä koskeva projekti.
Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiden, mutta jotakin kokemusta ry-toiminnasta omaavana suosittelen katsomaan ei katumaan.
KTM puhui taas asiaa.
Mukana olen jos hinta ei paljoa pompsahda yli 100€. Lipun ulkonäköpäivityksellä ei minulle ole väliä.
Kuten KTM sanoi kannattaa odottaa hetki ennenkuin kukaan teettää "kerhotuotteita" itsekseen.
Lippuja on muutaman kerran tehty tilauksesta ja ilmeisesti olisi taas sen aika.
Helmikuun alussa on lähdössä jäsenkirje, jossa asiasta voidaan infota koko jäsenistöä ja antaa muutama viikko aikaa tilata lippu. (Näin varmasti saadaan isompi määrä ja edullisempi hintakin.)
Nyt on hyvä että on jo tarjous Helsingin lipputehtaalta. Liput on kuitenkin (nekin jotka ensimmäisellä kerralla tilattiin Helsingin lipputehtaalta) painanut Printscorpio Aitoossa, joten kysyn sieltäkin tarjouksen.
(Homma selvisi joskus, kun kysyin Prinscorpiolta tarjousta paidasta tms. ja heiltä löytyi meidän originaalit valmiina, kun olivat tehneet meidän lippuja Helsingin lipputehtaalle.)
Kerhon logossa on kyllä ajatuksena että bowtien pää ja viistous ovat saman suuntaiset. Näkyy esim. ainakin vanhemmissa lipuissa ja osassa paitoja olevan pielessä. Yritetään jatkossa saada painatukset logon mukaisiksi. (Esim. kerhon tervetuliaissivun logo on muokattu originaalista logosta.)
Kerhon logon muusta modifioimisesta ja käytöstä voidaan keskustella vuosikokouksessa. (Kutsu tulee tuossa helmikuun kirjeessä.)
Siis jos hetken maltatte niin saadaan lippuja tarjottua kaikille halukkaille ja hinta kohdalleen.
Terveisin
Mika
Sen verran vielä.
Liput ovat olleet kokoa 210x140 ja logo lipussa noin 113 korkea.
T Mika
Hyvä et tuli keskusteluun asiaa ja oikeaa tieto. Jos hiukan mielipidettä saa sanoa kerhonpäättäjille tuosta logosta. Itselleni ei ole merkitystä onko tuo logo sellainen tai tälläinen kuitenkin kun on kyse kerhon logosta niin minusta jos logoa muutetaan niin silloin se muutos pitäisi näkyä kaikkialla eikö? Eli jos tuon lipun takia mennään laittamaan uusiksi niin ikkunatarroista nettisivun logoihin pitäisi tulla myös muutos.
Eihän kerholla voi olla useampaa "virallista" logoa tai se ainakin tuntuisi hiukan kummalliselta. Eikö sitten voisi erikseen tehdä lippuja ihan vain corvette aiheisia jos haluja on säätää lippua ja jättää tuo kerho asia kokonaan pois?
Se oli nimenomaan ajatuksena että kerhon logo on ja pysyy ja sen osalta kiinnitetään huomiota yhtenäisyyteen. (Ettei ole eri määrää ruutuja tai eri kulmissa olevia viivoja.)
Ja jos on halua tehdä muita vettelippuja niin sehän on jokaisen oma asia.
Pappatunturi
11.01.2006, 10:21
Se oli nimenomaan ajatuksena että kerhon logo on ja pysyy ja sen osalta kiinnitetään huomiota yhtenäisyyteen. (Ettei ole eri määrää ruutuja tai eri kulmissa olevia viivoja.)
Ja jos on halua tehdä muita vettelippuja niin sehän on jokaisen oma asia.
Samaa mieltä. Eihän toi kerhon logo ole kaikkein vauhdikkaimmasta päästä mutta sopii kuitenkin "suomalaiseen" makuun. Ja ajan saatossa käynyt jo tutuksi vuosien takaa.
Jep. Onhan se vanhan lipun ulkoasu kuitenkin selkeä ja tyylikäs sellaisenaankin.
Tärkeää mustassa pohjassa on että sen painaa kunnon lippukankaalle eikä millekkään "lakana"kankaalle.
Panin sulle Kurkis yksityisviestin asian tiimoilta.
Onko lipussa tai olisiko siihen mahdollista saada kulmiin paikat/narut, josta sen saisi kiinnitettyä näppärästi vaikka seinälle?
Joskus aikanaan kyselin noista muistaakseni Kurkikselta, melko tyyris tuo lippu on, mutta jos ryhmätilaus tulee, niin.. Yksi kerholippu, kiitos.. :)
Onko lipussa tai olisiko siihen mahdollista saada kulmiin paikat/narut, josta sen saisi kiinnitettyä näppärästi vaikka seinälle?
Joskus aikanaan kyselin noista muistaakseni Kurkikselta, melko tyyris tuo lippu on, mutta jos ryhmätilaus tulee, niin.. Yksi kerholippu, kiitos.. :)
Ainakin mun yksilössä on narut kahdessa kulmassa lipputankoon laittoa varten...
Vette 64:llä on syytäkin vetää lippu salkoon jos saa leimattua huussinsa niillä metsäsian mentävillä vaimentamattomilla sivupiipuilla.
Vai ookko jo hommannu vaimentajat?
Ainakin mun yksilössä on narut kahdessa kulmassa lipputankoon laittoa varten...
Yeps.. Mutta voisi olla kummassakin yläkulmassa, niin sen saisi niistä seinälle.. tai miksei kaikissa kulmissa.
Terve taas
Sain jo alustavan tarjouksen lipusta. (BowTie ja päätyviiva samassa linjassa sekä perinteinen logomme määrä ruutuja.)
Jos saadaan 20 kpl tilaus kasaan niin hinta jää veroineen kahdeksankympin nurkille. Ja jos menee yli 30 kpl niin saadaan painettua seitsemään kymppiin.
Kerho voi ottaa jokusen lipun varastoonkin niin uskoisin että pystytään tilaamaan tuo 30 kpl tai toivottavasti enemmänkin.
Lisäksi kysyin tuosta kiinnityshommasta ja sekin on hoidossa. Toiseen päätyyn normaalit lipputankokiinnikkeet ja toiseen vahvikenauha ja lenkit nurkkiin että saa vaikka seinälle.
Kuten sanottu laitettaan tästä infoa jäsenkirjeessä ja varmistan vielä postituskulut. (Uskoisin että postituskuluineenkin saadaan hinta painettua seitsemään kymppiin.)
Todennäköisesti tulen ottamaan tilaukset vastaan sähköpostilla, mutta siitä ohjeet sitten yleisesti.
T Mika
Hieno, alkoi taas kiinnostamaan;)
Njoo, jos hintaa saadaan painettua noin paljon alas niin alkaa kiinnostamaan minuakin :)
Juu, mukana ollaan \\:D/
Vielä kun saisi jotakin palautetta tuosta klubin jäsenyyshakemuksesta nimimerkillä 'jokusen kuukauden odottanut'... Vai onko taivaspaikat jo täynnä ;)
VetteMan
11.01.2006, 16:12
Kiinostusta myös lippuun, siitä jo vuosia ollutkin puhetta ;)
Ei siis pelkästään muutaman "nettihörhön" oma projekti vaan käytännössä CCF ry:tä koskeva projekti.
Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiden, mutta jotakin kokemusta ry-toiminnasta omaavana suosittelen katsomaan ei katumaan.
Totta kai on, miksi muuta kuvittelitkaan??? Asiastahan vasta keskustellaan ja ihmeteltiin mitä sellaiset saattaisivat maksaa. Vai olisiko keskustelu pitänyt alottaa jossain muualla kuin täällä foorumilla???
Allekirjoittanut kiinnostunut myös lipusta, eli mukana ollaan jos/kun tilaus tehdään.
Totta kai on, miksi muuta kuvittelitkaan??? Asiastahan vasta keskustellaan ja ihmeteltiin mitä sellaiset saattaisivat maksaa. Vai olisiko keskustelu pitänyt alottaa jossain muualla kuin täällä foorumilla???
Allekirjoittanut kiinnostunut myös lipusta, eli mukana ollaan jos/kun tilaus tehdään.
En kuvitellut mitään, mutta kuten huomasit alkoi tilauksia (mikä sinänsä on hyvä) kertymään hyvää vauhtia niiltä jotka kuulivay asiasta.. Toki nämä liput pitää saada kaikkien jäsenien saataville ja silloin CCF ry:n kanavat tiedottaa ovat ne parhaat.
... Vai onko taivaspaikat jo täynnä ;)[/I]
Sorry Teemu, täällä ei ole ollut taivaspaikkoja jaossa. Yleensä oletetaan kyseiset paikat helposti lunastettaviksi jos sekoilee Fomoco (http//www.ford.com) tuotteiden kanssa ;)
Trust me, sanoo el Metwurstin rappaaja
En kuvitellut mitään, mutta kuten huomasit alkoi tilauksia (mikä sinänsä on hyvä) kertymään hyvää vauhtia niiltä jotka kuulivay asiasta.. Toki nämä liput pitää saada kaikkien jäsenien saataville ja silloin CCF ry:n kanavat tiedottaa ovat ne parhaat.
Asia vilpitön. Jäädään kuulolle ;)
Corvette63
11.01.2006, 21:45
KTM puhui tosiaan asiaa.
Tokihan varmasti tulee myös enemmän tilauksia (melko selvä juttu) jos asiasta tiedotetaan virallisesti, niinkuin tässä ollaan kovasti puhuttu. Finnshark ei välttämättä ole se kaikkein paras tiedoitusväline, kun kaikki Vette-harrastajat tätä sivua ei välttämättä tunne, näin uskoisin.
Tilattujen lippujen määrä saattaa hyvinkin nousta mukaviin lukemiin, kun kaikki klubilaiset saisivat asiasta tietoa sekä mahdollisten tilausten kannalta että kaikkien tiimoilta lippu hankkeemme tulisi kovasti halvemmaksi:D
Siis tottakai jos lipuista ei tule "rajoitettu erä"- tuotetta
Mutta noihan tuli jo oikeastaan jo puhuttua..mutta taas kertaalleen :)
Sorry Teemu, täällä ei ole ollut taivaspaikkoja jaossa. Yleensä oletetaan kyseiset paikat helposti lunastettaviksi jos sekoilee Fomoco (http://http//www.ford.com) tuotteiden kanssa ;)
Trust me, sanoo el Metwurstin rappaaja
Näinpä...;)
groovyjay
12.01.2006, 00:02
Finnshark ei välttämättä ole se kaikkein paras tiedoitusväline, kun kaikki Vette-harrastajat tätä sivua ei välttämättä tunne, näin uskoisin.
MITÄ!?!?!? Onko joukossamme epäilijä??? :eek:
;)
MITÄ!?!?!? Onko joukossamme epäilijä???
;)Kaikkihan näitä sivuja lukee...
Corvette63
12.01.2006, 08:37
MITÄ!?!?!? Onko joukossamme epäilijä??? :eek:
;)
Enhän mä nyt sitä tarkottanu että näitä sivuja ei monet lukis, mutta välttämättä monet eivät ole päässeet vielä mukaan finnshark.comiin..
Huomioikaa että uusia "jäseniä" liittyy välillä ihan päivittäin mukaan finnsharkkiin:wink:
No joo..Täytyy kyllä sanoa että en parempia sivujakaan keksi kuin Finnshark ja Clubin sivut tähän lippujen myyntiin, ootte oikeessa :D
KTM , eiks tää osio ole just CCoF kanava ? Tosin klubin hallitus/tiedotus ei pahemmin ole käyttänyt tätä kanavaa...toivottavasti niin ei ole jatkossa.
KTM , eiks tää osio ole just CCoF kanava ? Tosin klubin hallitus/tiedotus ei pahemmin ole käyttänyt tätä kanavaa...toivottavasti niin ei ole jatkossa.
Ok, yksi niistä kanavista mitä CCF voi käyttää. Kuitenkin yllättävän paljon jäsenistöstä ei peippaile täällä. Nopean tiedonvälityksen kannalta se on kyllä huono asia.
Tuohon hallituksen tiedotuspolitiikan aktiivisuuteen en ota sen kummenmin kantaa, mutta eikös jäsen FS ole hallituksessa? Hän ainakin notkuu palstalla tiedettävästi jonkin verran ;)
Finnshark
12.01.2006, 11:59
Ok, yksi niistä kanavista mitä CCF voi käyttää. Kuitenkin yllättävän paljon jäsenistöstä ei peippaile täällä. Nopean tiedonvälityksen kannalta se on kyllä huono asia.
Tuohon hallituksen tiedotuspolitiikan aktiivisuuteen en ota sen kummenmin kantaa, mutta eikös jäsen FS ole hallituksessa? Hän ainakin notkuu palstalla tiedettävästi jonkin verran ;)
Jes, hallituksessahan sitä istutaan... Finnsharkin sivusto ei silti ole ainoa "virallinen" kanava jota pitkin viestitystä voidaan tehdä. Periaatteessa kaikille kerhon jäsenille pitäisi pystyä toimittamaan sama tieto noin about samanaikaisesti. Tähän ei pystytä nettiforumilla, osa kerholaisista ei ole edes ilmoittanut omaa sähköpostiosoitettaan kerholle, joten tavallinenkin posti on vielä osittain käytössä. Osallahan ei edes välttämättä ole sähköpostia tai internettiä! Eli ns. viralliseen tiedonvälitykseen pitää siltikin käyttää yhteispostitusta joko sähköpostilla tai etanapostilla. Toisinsanoen pyrkimyksemme on asettaa kaikki kerholaiset samalle viivalle tiedotuksessa, ilman eriarvoisuutta siitä onko internetin käyttäjä vai ei. ;)
Kaverikin olis kiinnostunut lipusta(ei vaikuta tällä palstalla, vaikka oon patistanutkin), joten mä voisin ottaa kaksi !
Omana mielipiteenäni sen verran voisin sanoa, että klubin ulkopuolisille lippua ei saisi myydä.
Omana mielipiteenäni sen verran voisin sanoa, että klubin ulkopuolisille lippua ei saisi myydä. Hyvä pointti;)
Täällä yks lipusta kiinnostunut:p
Saaks tota kerholipun logoa lainata jos prodeeraa takkiin.
Kerho voisi oikeastaan tehdä tuollaisen takin, olisi varmasti kysyntää.
Mitähän sille toiselle takkiprojektille kuuluu.. Siitä ei ole kuulunut vähään aikaan mitään.
Älä kaikkia kysele, omatoimisuutta vaan, niin minäkin tein.
Ok Kuva On Käyttäjien Kärryissä.
En Taas Osannu Tätä Konetta Käyttää.
Corvette63
26.01.2006, 19:05
Ok Kuva On Käyttäjien Kärryissä.
En Taas Osannu Tätä Konetta Käyttää.
http://finnshark.com/gallery/images/3179.jpg
Siinä!:wink:
http://finnshark.com/gallery/images/3179.jpg
Siinä!:wink:
kIITOKSET TAAS VIISAMMALLE KONEEN KÄYTTÄJÄLLE.
Corvette63
26.01.2006, 19:29
Hieno takkihan siitä tuli:D
Mitäs materiaalia toi on?
Ja bisnes käyntiin, muutkin halutaan tommoinen pilotti.. :)
Ja bisnes käyntiin, muutkin halutaan tommoinen pilotti.. :)
Ei paha lappeenranssa 10e takki tai merkki.
Terve,
Ei omatoimisuudessa sinänsä mitään pahaa ole, mutta vaikka kerho myy kerhotuotteet lähinnä pyöristettynä lähimpään euroon ylöspäin niin myynnillä on ajatuksena tukea kerhotoimintaa ja pitää jäsenmaksut siedettävällä tasolla (ja silti tarjota jäsenille mahdollisimman paljon ohjelmaa.)
Jos nyt ristipistona tekee logon itselleen tyynyliinaan niin ei siinä mitään, mutta jos logollisia tuotteita aletaan julkisesti myydä niin kerhon täytyy ottaa asiassa sama linja kuin GM-otti aikoinaan heidän logon käytöstä: Lähettää käyttäjälle huomattava lasku.
Kerhotakkina on tällä hetkellä myynnissä satiininen pilotti. Hinta taisi olla 60-70 euroa, jos en väärin muista. Hihamerkki on myös tarjolla muutamalla eurolla.
Nahkatakkia voi kysellä Nahka Fredasta helsingistä. Nahkatakeissakin voidaan jossain vaiheessa tehdä yhteistilausta, jos kysyntää riittää.
Postimyyntiä ei yleensä olla harrastettu, kun kukaan ei ole ollut valmis kyttäämään onko joku hihamerkkinsä maksanut että voisi ajella viemään sen postiin. Jos kerhotuotteiden varastointiin (tällähetkellä kerhotuotteita varastossa noin kaksi kiintokuutiota), maksujen kyttäämiseen ja tuotteiden lähettämiseen löytyy vapaaehtoinen niin pyytäisin ilmottautumaan vuosikokouksessa (ajankohta ja kutsu selvillä pian tämäniltaisen hallituksen kokouksen jälkeen.)
Mitään palkkiota, kilometrikorvauksia jne. hommasta ei makseta.
T Mika
Kerhotakkina on tällä hetkellä myynnissä satiininen pilotti. Hinta taisi olla 60-70 euroa, jos en väärin muista. Hihamerkki on myös tarjolla muutamalla eurolla.
Nahkatakkia voi kysellä Nahka Fredasta helsingistä. Nahkatakeissakin voidaan jossain vaiheessa tehdä yhteistilausta, jos kysyntää riittää.
Löytyykö näistä kuvaa?
Pahus.. Odotin jo lippu uutisia.. :D
Tilaukset minulle. (mika.kurkipaa@kolumbus.fi)
Hinta 65-70euroa postituskuluineen.
Maksu määrän ja hinnan tarkennuttua kerhon tilille.
Tilausaikaa kerhon vuosikokoukseen asti.
Kuva löytyy ainakin http://www.corvettefinland.com/ccof/kokoont/2005/lippu.html
T Mika
Niin kuinkas se nyt on, piirrettiinkö lippu uusiksi?
Hmm.. Tuo sopisi tallin seinälle MUTTA kerhon jäsen en ole vielä eli pitäisi olla kerhossa jos tuota meinaa seinälle ripustaa?
Ai miksi en ole? Auto on ikuisuus projekti ja tuntuis vähän hölmöltä olla kerhossa vaikka tallissa ei ole kun kasa irtonaisia osia :?
Tilausaikaa kerhon vuosikokoukseen asti.
Milloinkas se kokous on?
groovyjay
07.02.2006, 15:46
Milloinkas se kokous on?
25.2.
Samoin. Tilattu :)
Pistin juuri postia Kurkikselle.
Seurattuani tätä keskustelua joka alkoi kerholipusta en voi kun ihmetellä miten
joillain lähti "mopo käsistä". Kuten Kurkis totesi "omatoimisuus sinällään ei ole
paha asia" mutta pitäisi olla sanomattakin selvää että virallisen kerhon, virallinen logo ja sen käyttö, vaatii kerhon hallituksen luvan.
Ihan sama sääntö koskee myös (vaikka kuinka pienimuotoista) tapahtuman
järjestämistä jos sen yhteydessä mainitaan kerhon nimi.
Ja mitä kerhon viralliseen logoon tulee, ei sitä ruveta yksittäisten jäsenten
mielihalujen mukaan muuttelemaan. Nykyinen hoitaa tehtävänsä (siis logo)
erittäin hyvin, se on tyylikäs, neutraali, ei ota kantaa eri korimallien eikä vuosi-kymmenten välillä ja kestää "ajan hammasta", ihan niinkuin virallisen logon kuu-
luukin.
PS.Muutenhan mikään ei estä tilaamasta corvette aiheista krääsää mutta
jätetään se virallinen logo rauhaan.
Kuinkas sitten toimitaan jos nyt porukka tilaa kerhon lippuja, ja kuvitellaan että vaikka minä osallistun johjonkin tapahtumaan ja asetan kerhon lipun näkösälle , "mainostaakseni" kerhoa, pitääkö kysyä lupa, missä ja miten lippua käytetään, ja sama koskee esim. kaveriporukan sauna iltaa;) :confused:
Eli jos kyseessä EI ole kerhon virallinen tapahtuma niin pitääkö lippu pitää kaapissa?
Sen mä toki ymmärrän sanomattakin, että "omaan hyötyyn" virallista logoa ei saa käyttää;) Pariin paitaan oon ommellu kerholta ostamani logot, mutta se lienee hyväksyttävää:rolleyes:
Kuinkas sitten toimitaan jos nyt porukka tilaa kerhon lippuja, ja kuvitellaan että vaikka minä osallistun johjonkin tapahtumaan ja asetan kerhon lipun näkösälle , "mainostaakseni" kerhoa, pitääkö kysyä lupa, missä ja miten lippua käytetään, ja sama koskee esim. kaveriporukan sauna iltaa;) :confused:
Eli jos kyseessä EI ole kerhon virallinen tapahtuma niin pitääkö lippu pitää kaapissa?
Pidä se kaapissa vaan! :jocolor:
Sen mä toki ymmärrän sanomattakin, että "omaan hyötyyn" virallista logoa ei saa käyttää;) Pariin paitaan oon ommellu kerholta ostamani logot, mutta se lienee hyväksyttävää:rolleyes:
Tässäkin tapauksessa pätee vanha viisaus"maalaisjärjen käyttö sallittu".
Ja esimerkkinä mainitsemasi kaveriporukan saunailta ei käsittääkseni ole
yleisötapahtuma (ainekaan meilläpäin) joten siitävaan. terv. Timppa
Tässäkin tapauksessa pätee vanha viisaus"maalaisjärjen käyttö sallittu".
Ja esimerkkinä mainitsemasi kaveriporukan saunailta ei käsittääkseni ole
yleisötapahtuma (ainekaan meilläpäin) joten siitävaan. terv. Timppa
Ok, luulen että ymmärsin;)
Liput on nyt viikonloppuisen määräpäivän jälkeen tilattu.
Hinnaksi postikuluineen tuli 60 euroa.
Muutama ylimääräinen otettiin tapahtumissa myytäviksi.
Ilmoittelen tilanneille kerhon tilinumeroa niin saadaan maksut tilille.
Lupasivat toimittaa liput viikolla 11.
T Mika
Seurattuani tätä keskustelua joka alkoi kerholipusta en voi kun ihmetellä miten
joillain lähti "mopo käsistä". Kuten Kurkis totesi "omatoimisuus sinällään ei ole
paha asia" mutta pitäisi olla sanomattakin selvää että virallisen kerhon, virallinen logo ja sen käyttö, vaatii kerhon hallituksen luvan.
Ja mitä kerhon viralliseen logoon tulee, ei sitä ruveta yksittäisten jäsenten
mielihalujen mukaan muuttelemaan. Nykyinen hoitaa tehtävänsä (siis logo)
erittäin hyvin, se on tyylikäs, neutraali, ei ota kantaa eri korimallien eikä vuosi-kymmenten välillä ja kestää "ajan hammasta", ihan niinkuin virallisen logon kuu-
luukin.
PS.Muutenhan mikään ei estä tilaamasta corvette aiheista krääsää mutta
jätetään se virallinen logo rauhaan.Mitä vielä, se on ihan liikaa C4 styleä:afro:
Jes. Kohta tulee olohuoneen seinälle taidetta. Mammakin on lipun olohuoneeseen ripustamisen hyväksynyt.\\:D/
Jes. Kohta tulee olohuoneen seinälle taidetta. Mammakin on lipun olohuoneeseen ripustamisen hyväksynyt.\\:D/
Sama täällä....eli lupa kanssa saatu olohuoneeseen ripustamiseen!
Sama täällä....eli lupa kanssa saatu olohuoneeseen ripustamiseen!Muista kysyä myös Timpalta se lupa\\:D/
Muista kysyä myös Timpalta se lupa\\:D/
Timppa ehkä määrää jossain,mutta ei nyt sentään meidän olohuoneessa!!:D :D :D
Hintahan onkin ihan positiivinen yllätys:D
Saas nähä mistä paikka löytyy... Alkaa pian tutut hommata ammattiapua...:-\"
Laittakaa mielummin makuuhuoneen kattoon se lippu.
Siinä sitten ajaessa jompikumpi näkee kerhon lipun -riippuen siitä kumpi "tekee työt"
Laittakaa mielummin makuuhuoneen kattoon se lippu. Tai päiväpeitteeksi;)
:cool: Niin tökkäsikö se lippukauppa johonki .Minä olen suurin piirtein rahat kourassa odottanut laskua ja lipun toimitusta : ).Terveisin Esko
:cool: Niin tökkäsikö se lippukauppa johonki .Minä olen suurin piirtein rahat kourassa odottanut laskua ja lipun toimitusta : ).Terveisin Esko Kerholta tuli vasta eilen tiedote että toimitus n. viikolla 12 ;)
:rolleyes: No kiva . Mut mihin kerhon tiedote tuli? Ei ainakaan mulle.
:rolleyes: No kiva . Mut mihin kerhon tiedote tuli? Ei ainakaan mulle.
Ei tullut mullekkaan, mutta Kurkis lupasi ilmoitella maksutiedot tänään, kun eilen kyselin sähköpostilla.
--
Ruokatunti lähestyy, tekisi mieli maksaa.. :D
Oma webposti nurin, joten ei pääse kurkistamaan olisiko tullut sähköpostia.
:rolleyes: No kiva . Mut mihin kerhon tiedote tuli? Ei ainakaan mulle.Sähköpostiin tuli;)
Sähköpostiin tuli;)
Tuliko tilinumero jo?
Tuliko tilinumero jo?Ei !
Koitahan pysyä housuissas vielä vähän aikaa;)
Nyt oli tullu tilinumero jo :D pääsee rahoistaan eroon.. :)
'Kun ane kirstuun kilahtaa, niin lippu kotiin vilahtaa..' :D
Maksettu.
Sain ilmoituksen että liput ovat valmiina painossa. Pääsen ne perjantaina noutamaan.
Postitus hoituu ensiviikon aikana.
T Mika
Onko kaikki jo saanut lipun ???
T.Savage 12cal
groovyjay
02.05.2006, 00:17
Eikös me noita kerhon lippuja jaettu ACS:ssa monille sen tilanneille??? :confused: Vai joko dementia tekee Mattiset ja Tepposet?
Mulle ei oo ainakaan lippua tullut.
Ei oo vielä näkynyt:confused:
Eipä ole lippua näkynyt...
Eikös me noita kerhon lippuja jaettu ACS:ssa monille sen tilanneille??? :confused: Vai joko dementia tekee Mattiset ja Tepposet?
Kyllä. Samoin Hot Rod & Rock´N Roll Showssa. Sen jälkeen jäljellejäneet liput piti lähteä postissa.
Pitihän se viime hetkenä ennen näyttelyn sulkeutumista käydä hakemassa :)
Pappatunturi
02.05.2006, 15:52
Tuliko tilinumero jo?
Tota jos olet vielä tilinumeroa vailla mulla olis yksi....
Nonni lippu tuli tänään ja vautsi vau ompas makee:D
Lippu humahti postissa tänään :D
Mistäs löytäisi itsellenikin ison corvette lipun? tarjoa.
0400 244078
Jos Club Corvette of Finland lipusta kyse, niin uusia lippuja löytynee puheenjohtajalta tai rahastonhoitajalta. (http://www.corvettefinland.com/viewarticle.php?article=22) Miulla ei näytä enää olevan kuin clubikasseja.
1969TurboFire
26.02.2013, 23:11
täälläkin olisi lipusta kiinnostunut...ei ole mistään ainakaan vielä vastausta kuulunut...
VetteMan
27.02.2013, 00:15
Yritän muistaa ja ehtiä huomenna tarkistamaan varastosta tilanteen.
Yksi myytävä voi ehkä olla, kerhon käytössä olevan lisäksi.
Myös jos innokkaita löytyy, niin voidaan teettää uusi erä lippuja, vaati muistaakseni muutaman kymmentä innokasta, että sai lipun hinnan järkevälle tasolle.
Myös jos innokkaita löytyy, niin voidaan teettää uusi erä lippuja, vaati muistaakseni muutaman kymmentä innokasta, että sai lipun hinnan järkevälle tasolle.
Voisi kiinnostaa minuakin, jos järkevälle tasolle saadaan kustannukset. Minkä kokoisia nuo ovat?
VetteMan
27.02.2013, 14:27
Lipun mitat 210x140cm.
Viimeksi vuosia sitten lipun hinnaksi jäi n 60-70e/kpl, kun tilattiin muistaakseni 30kpl erä.
Varastosta juuri tarkistin ja enää ei tuosta edellisestä eräst ole myytäviä jäljellä, ainoastaan kerhon käytössä olevat, joita tarvitaan tapahtumissa.
Topicciin tia allekirjoittaneelle voi spostiin (paavo.kolu(at)corvettefinland.com otsikolla Lippu) ilmoittaa kiinostuksen lippun ostoon, niin selvitellään mitä se tänäpäivänä maksaa.
-Paavo Kolu
1969TurboFire
28.02.2013, 15:10
uskoisi ainakin että ostajia olisi jos saatavilla ois..yksi tässä
katselin joskus pikkupoikana oulun acshowssa että onpa komea lippu :)
Olen kiinnostunut, jos tilaaja listaa kysellään
VetteMan
28.02.2013, 22:27
Alustavaa kyselyä aiheesta, niin tiedetään millainen määrä niitä tarvitaan.
Ensimmäinen tarjouspyyntö on jo laitettu menemään, katsotaan mihin hintaan niitä tarjotaan.
kinnari harri
01.03.2013, 06:41
Mulle kans lippu,
VetteMan
13.03.2013, 18:44
Laitettu nimet listaan.
Tällä hetkellä 12 kiinostunutta.
Ilmoitelkaa jos haluatte lipun ostaa, hinta tulee olemaan noin 70e nurkilla postituksineen.
Odotellaan vielä muutama päivä ja sitten laitetaan liput tilaukseen.
PabloNeruda
13.03.2013, 18:54
Minkäslainen tuo lippu on / miten toteutettu? Onko logo kahden puolen?
Itse pystyn teettämään / tekemään banderolleja, sellaisia pressumateriaalin tapaista. Tulostamalla siihen saa vaikka oman auton kuvan. Hinta tosin on jonkin verran korkeampi kuin tuolla lipulla mitä on myyty.
Kuvaa ei ole noista meidän tekemistä, mutta tässä aika hyvä esimerkki Intruder Clubin banderollista:
http://www.intruderclubfinlandry.fi/clubpages/shop/banderolli.jpg
VetteMan
13.03.2013, 19:30
Lippu on tehty ns. lippukankaasta (muistaakseni 140g/m2) ja logo painettu.
Logo näkyy molemmin puolin, tosin tekstit toisella puolella väärinpäin.
Reunassa vahvikekangas ja lipputangon pikalukot, sekä purjerenkaat seinälle kiinnitystä varten.
Tulevassa erässä vahvikekangas on myös musta.
http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181013_10200878524665880_554355060_n.jpg
PabloNeruda
13.03.2013, 20:08
Kiitos kuvasta. Kiinnostusta löytyy näihin eri painotekniikoihin, koska isältä ja pikkuveljeltä löytyy leikkaava sekä tulostava tarrakone sekä esim. prässit paitojen yms. painamista varten.
Otetaas tähän osoitteeseen kaksi lippua. Just in case. Joko riittävä määrä alkaa olemaan kiinni?
VetteMan
13.03.2013, 20:38
Kyllä tällä määrällä liput tilataan ja niitä tulee myös jäämään kerhon myyntivarastoon jonkinlainen erä.
Kartoituksen tarve on selvittää moniko on lipun valmis ostamaan heti, koska painomäärä luonnollisesti vaikuttaa kappalehintaan.
Tässä yhden lipun tilaus, kiitos.
VetteMan
13.03.2013, 22:28
Armat ja Rane lisätty listaan
VetteMan
26.03.2013, 22:19
Lippujen pitäisi tulla painosta torstaina ja nappaan ne mukaan American Car Showhun, joista halukkaat voivat ostaa omansa.
Sen jälkeen postitetaan ennakkoon tilanneille.
Ennakkotilaajan hinta 70e ja loput liput 75e/kpl
Lippu on kotimaista tuotantoa.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.