View Full Version : C4 takaikkunan vaihto?
Onko kukaan vaihdattanut rättikaton muovista takaikkunaa. Missä? Omani katto vielä ihan bueno mutta ikkuna ei.
Onko kukaan vaihdattanut rättikaton muovista takaikkunaa. Missä? Omani katto vielä ihan bueno mutta ikkuna ei.
Itse itselleni vastaten:
- tilasin Finvetestä uuden rätin, seuraavana päivänä jo Matkahuollossa
- Tapiolan autoverhoomo asentaa ens viikolla
Itse itselleni vastaten:
- tilasin Finvetestä uuden rätin, seuraavana päivänä jo Matkahuollossa
- Tapiolan autoverhoomo asentaa ens viikolla
Katselin yrittäjän sivuja ja uskon että kaverilla on riittävä kokemus ja hoitaa sinulle hienon katon.
Tapiolan Autoverhoomo asensi aikoinaan omaani uuden rätin ja samalla myös rätin tiivisteet. Ne muuten kannattaa vaihtaa samalla, jos vain tällä varoitusajalla jostain löytyy uudet? Työn laatuun olin tyytyväinen, sekä kustannusarviokin oli sama kuin loppusumma. Suosittelen!
Vaihdoin omaani itse rätin ja tiivisteet muutama vuosi sitten.kova homma ensikertalaiselle.ne tiivisteet sivuikkunan yläosaan ja takaluukkua vasten pitää vaihtaa.takaluukun rätintiiviste on liimattu vanhan rätin päälle,joten se on poistettava ennen rätin irroitusta.ehkä joku kätevä saa irti rikkomatta....mulla olis ollu pelkkä takalasi ylimääräisenä,sais varmaan liimattua rättiin kiinni.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.