View Full Version : myydään sähkövette
bulldog's
04.01.2017, 19:07
Eniten tarjoavalle 12v sähkövette. Akku puuttuu. Jenkki laturi. Ei laukkaa. Tästä näperteliälle kunnon peli. On oikein radiot ja pelit... :D Kai tästä jotain saa?
http://kuvapilvi.fi/finnshark/BvZ.jpg
bulldog's
04.01.2017, 19:11
http://kuvapilvi.fi/finnshark/BvL.jpg
bulldog's
04.01.2017, 19:13
http://kuvapilvi.fi/finnshark/BvF.jpg
Mulla olis tohon akku ja laturi. Mitä sää huutelet tosta?
bulldog's
04.01.2017, 20:03
Mulla olis tohon akku ja laturi. Mitä sää huutelet tosta?
Moro, Ei varmuutta toimiiko, joten ei sillä ole hintaakaan. tarjousen perusteella ;)
Akkuporakoneen moottori sopii tuohon jos sellaisen tarvii.
aletaan huutaan tavaraa:D
20¤ tarjottu!
bulldog's
04.01.2017, 20:21
Peli avattu yv:nä 50¤ tarjottu. Tarjoukset voi laittaa tähän perään ettei tule väärinkäsityksiä :D
mä voin ottaa huomenna kuvat moottoreista
bulldog's
04.01.2017, 20:21
aletaan huutaan tavaraa:D
20¤ tarjottu!
Vähän myöhästyit ;)
Vähän myöhästyit ;)
:shaking:
Yv tarjouksia ei hyväksytä!! :D
Mulla olis moottorikin tuohon!:D
bulldog's
04.01.2017, 20:37
Yv tarjouksia ei hyväksytä!! :D
Jotenkin mä arvasin että epäilyn siemen herää heti... ;)
Siksi on toivottavaa että kaikki laittais tarjouksen näkyville rohkeesti. Ei tää niin ruma oo että tarvii häpee ostaessa. :D :D
Jotenkin mä arvasin että epäilyn siemen herää heti... ;)
Siksi on toivottavaa että kaikki laittais tarjouksen näkyville rohkeesti. Ei tää niin ruma oo että tarvii häpee ostaessa. :D :D
:D :D :D :D
Jyristys
05.01.2017, 00:37
Onko huoltokirjaa? 100e. :cool:
Onko öljyt vaihdettu kahdesti vuodessa ?
topi sorsakoski
05.01.2017, 08:55
Koska tarjousaika loppuu?
bulldog's
05.01.2017, 14:02
Koska tarjousaika loppuu?
Max viikkoa ajattelin, mutta jos tarjoukset ja kiinnostus loppuu niin vasaroidaan nopeemmin kiinni. Ei kai tällässiä kasoja ny kauaa voi myydä. :D
bulldog's
05.01.2017, 14:03
Onko öljyt vaihdettu kahdesti vuodessa ?
Ei ole katsottu tarpeelliseksi kun vanhat on pysyny sisällä... Tai sitten ne on loppu... Ei kuitenkaan merkkaile alkensa. :D
bulldog's
05.01.2017, 14:05
Onko huoltokirjaa? 100e. :cool:
Varmaan löytyy lähes täydellinen peugeotin huoltokirja jos kovasti kaivan. Kelpaako se? :D
PandaRacing
05.01.2017, 14:22
Missä auto sijaitsee?
bulldog's
05.01.2017, 17:14
Missä auto sijaitsee?
Hyvinkään ja Nurmijärven rajalla nukarilla
110e
Pistetäänkö euron nousulla? 111
bulldog's
05.01.2017, 20:46
http://kuvapilvi.fi/finnshark/Bvc.jpg
Pikkulohkot... :D
bulldog's
05.01.2017, 20:50
http://kuvapilvi.fi/finnshark/BvK.jpg
Ratti ja ratio....
Tuli mieleen että asun Riihimäellä ja menen duuniin Nurmijärvelle...
Pitäsköhän lähtä kisaan mukaan... Noutokin olisi helppoa.
Onko toi minkä kokonen tai löytyykö speksejä jostain??
bulldog's
05.01.2017, 22:17
Tuli mieleen että asun Riihimäellä ja menen duuniin Nurmijärvelle...
Pitäsköhän lähtä kisaan mukaan... Noutokin olisi helppoa.
Onko toi minkä kokonen tai löytyykö speksejä jostain??
Spekseistä ei oo tietoa, mutta voin mittailla huomenna koon ja voit tulla myös katsomaan halutessa.
Taidan antaa mennä sellaiselle, jolla on sopivan ikäistä jälkikasvua! :D
bulldog's
06.01.2017, 13:58
Auton koko on noin 170x85cm.
Pomppe noski kädet pystyyn. Löytyykö vielä muita kiinnostuneita vai joko meillä on voittaja? ;)
Taidan antaa mennä sellaiselle, jolla on sopivan ikäistä jälkikasvua! :D
Toihan toimisi hienosti radiona sun äijähuoneessa. Olisi hyvä sijoituskin. Sain omasta samanlaisesta 850¤. Tartu tilaisuuteen. Noita ei saa enää mistään ;)
Toihan toimisi hienosti radiona sun äijähuoneessa. Olisi hyvä sijoituskin. Sain omasta samanlaisesta 850¤. Tartu tilaisuuteen. Noita ei saa enää mistään ;)
Annetaan mennä Timolle, kun sen poika tuota haluaa! :D
napsu1906
06.01.2017, 20:02
140e
Toimikohan toi radio?
Tuli vaan mieleen että onkohan se konffattu samallalailla ku C5 veten radio ettei toimi ku parittomilla taajuuksilla? Vai oliko se parillisilla... No enivei.
Aloin miettiin ettää oishan toi kiva tonne tallille. Radioon kytkis kunnon kajarit ja vahvarin niin oishan siinä poppivehettä? Häh :D
Annetaan mennä Timolle, kun sen poika tuota haluaa! :D
Juuri siksi jätän itse huutamatta vaikka käyttöä taas olisikin. [-X
145, Rupee näköjään loppuun järki tästäkin touhusta🤑
napsu1906
06.01.2017, 20:45
150e:-({|=
bulldog's
06.01.2017, 20:51
Tallinseinälle ton itse ostin jenkeistä viis-kuus vuotta sitten. En vaan oo koskaan saanut asennettua mihinkään ja nurkissa vaan pyörinyt. Maksoin käytettynä 440 taalaa, eli halvallahan toi on menossa, mutta suunnitelmat on muuttunut sen verran että hukataan tää jokatapauksessa... :D
Juuri siksi jätän itse huutamatta vaikka käyttöä taas olisikin. [-X
Nyt tulee fiilis että ei saa huutaa :D
On mullakki 2 tyttöä. Tosin ikä voi mennä ton laitteen yli.
Mutta toisaalta ku miettii mun ikääni noin niinku henkisellä tasolla niin tuo autohan sopisi mulle mainiosti...
Kai mä nokitan vitosella ku tuossa duunipaikan vieressä olisi. Saan hyvin kuorma-autolla haettua ;)
Eli pannaan pakettiin 155e...
200
Luovutan, kun tuli nolla mun tarjouksen perään...:)
Joo mäkin luovutan... Mennään sitte sillä oikeella...
bulldog's
07.01.2017, 09:10
Agressiivinen huutotaltiikka näyttää purevan. Vieläkös joku muu lähtee mukaan vai oliko se tässä?
Leluauto
07.01.2017, 15:29
Agressiivinen huutotaltiikka näyttää purevan. Vieläkös joku muu lähtee mukaan vai oliko se tässä?
Terveiset Itä-Suomesta! Lähden mukaan tarjoamalla 230 ¤. Saataisiin pojallekin oma Vette...
Ilmota sitten selkeästi ennen kun vasara kopsahta pöytään
Saa nähdä montako sataa joutuu vielä nostamaan että poika saa auton. Rupee oleen jo uusien hinnoissa ja ylikin
Mutta, Tampereen porukan sovittiin että ainakaan mihinkään susirajalle ei autoa lasketa
Leluauto
07.01.2017, 18:11
Ilmota sitten selkeästi ennen kun vasara kopsahta pöytään��
Saa nähdä montako sataa joutuu vielä nostamaan että poika saa auton. Rupee oleen jo uusien hinnoissa ja ylikin��
Mutta, Tampereen porukan sovittiin että ainakaan mihinkään susirajalle ei autoa lasketa��
Eipä hätiä mitiä, Toveri Putin ilmoitti, että Kortez-hankeesta voi irroittaa jonkin verran myös itä-rajan takaisille ystäville....
Eipä hätiä mitiä, Toveri Putin ilmoitti, että Kortez-hankeesta voi irroittaa jonkin verran myös itä-rajan takaisille ystäville....
Voi olla, ettei Bulldogille ruplat kelpaa! :D
Leluauto
07.01.2017, 18:14
Hupsista, siis länsirajan takaisille ystäville....
bulldog's
07.01.2017, 19:20
Pomppe tuntee mut, eli valuuttana käy uudet tai käytetyt ¤urot tai U$D:t jätetään muut valuutat pois... :D :D
Mä luulen että tää huutokauppa saadaan nopeasti loppumaan kun korkein tarjous on heitetty pöydälle ja muut nostaa kädet pystyyn. Reilu peli kaikille ja tietysti omaa etuani ajattelen että saisin edes suurimman osan omistani takaisin. Reilu mahdollisuus kaikille kiinnostuneille. :)
Leluauto
07.01.2017, 19:28
No 250
no 280
Leluauto
07.01.2017, 19:31
no 280
no pienellä sen takia ku täällä Savossa ollaan vaatimattomia....
Leluauto
07.01.2017, 19:31
no pienellä sen takia ku täällä Savossa ollaan vaatimattomia....
kai se sit on 330....
Tää ryssä nyt tuntuu haluavan tätä niin kiihkeästi että minä jään tähän😎
Leluauto
07.01.2017, 19:53
350¤
Koko muu Suomiko(Pirkanmaa) se on minuu vastaan, no 380....
Leluauto
07.01.2017, 20:06
400¤
450 ¤
Joko itä-Suomi vaikeni! :D
Leluauto
07.01.2017, 20:32
500¤
Onneks olkoon autosta, rouva sano että nyt riittää, ja siihen sanaan on uskominen... Onnittelen käestä pitäen jos ens kesän miittingi sattuu järjellisille etäisyyksille täältä perferiasta katsoen!!
T. +600 ja 1000 nm:riä
bulldog's
07.01.2017, 20:32
Havaittavissa alueellista sodankäyntiä. Pomppekin innostu uudestaan :D
jokohan päätiin maaliin?
Onneks olkoon autosta, rouva sano että nyt riittää, ja siihen sanaan on uskominen... Onnittelen käestä pitäen jos ens kesän miittingi sattuu järjellisille etäisyyksille täältä perferiasta katsoen!!
T. +600 ja 1000 nm:riä
Mää taas huudan rouvan rahoilla, sen tietämättä! :D
Havaittavissa alueellista sodankäyntiä. Pomppekin innostu uudestaan :D
jokohan päätiin maaliin?
Ei taida Pomppe saada vastusta sen enempää radalla kun huutokaupassakaan :thumrigh:
Ei kai sitä j*******a akoilta auton ostoon lupia kysellä😎
Mää taas huudan rouvan rahoilla, sen tietämättä! :D
:D
Kyllähän te hulluiksi menitte :rock:
Kyllähän te hulluiksi menitte :rock:
Me poikien kanssa tuolla Pirkanmaan vetteporukan Whatsup-ryhmässä päätettiin, ettei se auto itä-Suomeen mee, maksoi mitä maksoi!:D
bulldog's
08.01.2017, 08:57
Tämän kiivaan ja melkeinpä jo veriseksi muuttuneen kamppailun voittajaksi suoriutui Pomppe ja Pirkanmaa. Onneksi olkoon, huutokauppa on päättynyt. Ilmankos Pomppe voitti sen ajopuvunkin tässä hetki sitten. Mies ei puheista selvästikkään peräänny. Nostan hattua. Mä en ikinä lähe huutaa sun kaa kilpaa mistään Uusimaa kiittää ja kumartaa!
Tämän kiivaan ja melkeinpä jo veriseksi muuttuneen kamppailun voittajaksi suoriutui Pomppe ja Pirkanmaa. Onneksi olkoon, huutokauppa on päättynyt. Ilmankos Pomppe voitti sen ajopuvunkin tässä hetki sitten. Mies ei puheista selvästikkään peräänny. Nostan hattua. Mä en ikinä lähe huutaa sun kaa kilpaa mistään ���� Uusimaa kiittää ja kumartaa! ��
Oli Pirkanmaan maine vaakalaudalla, pakko painaa meneen! :D :D
Mää oon tulossa tulevalla viikolla hesassa käymään ( tuon hevoskärryllä yhden mp:n ja renkaita ). Voisin samalla reissulla ottaa veten kyytiin. Soitellaan!
bulldog's
08.01.2017, 11:06
Oli Pirkanmaan maine vaakalaudalla, pakko painaa meneen! :D :D
Mää oon tulossa tulevalla viikolla hesassa käymään ( tuon hevoskärryllä yhden mp:n ja renkaita ). Voisin samalla reissulla ottaa veten kyytiin. Soitellaan!
Ei kiirusta, ilmoittele kun tiedät aikatauluista. Tähtää löunasaikaan, niin käydään syömässä. Mä tarjoon :D :D
Leluauto
08.01.2017, 11:35
Ei kiirusta, ilmoittele kun tiedät aikatauluista. Tähtää löunasaikaan, niin käydään syömässä. Mä tarjoon :D :D
Nyt on haavat nuoltu ja tappio-rahnikat kärsitty. Oiskohan munkkikahvin arvoinen tuo 250¤ arvonnousu täältä Itä-Suomesta hoidettuna....
bulldog's
08.01.2017, 13:12
Nyt on haavat nuoltu ja tappio-rahnikat kärsitty. Oiskohan munkkikahvin arvoinen tuo 250¤ arvonnousu täältä Itä-Suomesta hoidettuna....
Kyllä varmaan sillä ainakin kahvit saa jos itärajalta etelään joskus uskaltaudut. :D
Se on aina mukava tutustua uusiin kasvoihin. Nyt kun sait avatuksi itsellesi profiilin, niin laitas kuvia autostasi mistä vihjailit tuossa yhdessä allekkirjoituksessasi...
Mää oon myynyt sen jo 800¤:lla eteenpäin!! :D
bulldog's
08.01.2017, 18:55
Mää oon myynyt sen jo 800¤:lla eteenpäin!! :D
Kauppa se on mikä kannattaa. :D
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.