View Full Version : C7/ C7 Z06 veroseuranta
Maxbrotha
11.09.2017, 14:08
Tällänen ketju varmaan puuttuu.
Heinäkuu-17
CORVETTE 3LT
6.2 2D AVO AUT 339KW
20170705 verotuspäivä
20140222 ensirekisteröity
7 tkm mittarissa
109 022,50 verotusarvo
51 240,57 autovero
zetaa ei oo kukaan uskaltanu vielä verottaa. Kuka haluu toimia koekaniinina?
Tuon esimerkin jälkeen ei varmaan kukaan... Järjetön vero.
Taidan muuttaa Ruotsiin,,vaikka en osaakkaan kieltä..siellä ei autoveroa yksityiseltä.
zetaa ei oo kukaan uskaltanu vielä verottaa. Kuka haluu toimia koekaniinina?
Kartoitus työn alla! :D
Odotellaan parempia arvontatuloksia ennen kuin toimitaan;)
Jos ostais nyt ja verottais sitten 25 vuoden päästä.
Jos ostais nyt ja verottais sitten 25 vuoden päästä.
Vois suu kuivua kuolatessa 25 vuotta... =P~
25 vuoden päästä Eurooppaan ei enää saa rekisteröidä täällä aiemmin käyttöönottamattomia polttomoottorikäyttöisiä ajoneuvoja. Toki historialliset keräilyesineet ovat eri asia, mutta sellaisiksi lasketaan silloin vain yli 75 vuotta vanhat autot ja moottoripyörät.
mikähän lienee tämän hetken tilanne.montako seiskaa on suomen kilvissä.
jos joku on tänä kesänä seiskan verottanut ,niin vois laittaa vaikka viestiä.
olisin kiinnostunut pari sanaa vaihtamaan aiheesta.
Ei voi muuta sanoa kuin että sairas maa tämä suomi.
Jos itse tollasen ostaisin niin Viron kilpiin samoin tein.
Niinku nykynenki.
Pitäkööt veronsa.
Alkaa oikeesti v******a tämä maa.
mikä olis c7 z06 vero virossa ? ,,,eilen vierailin V-8 importilla ja american beauty putiikeissa.
mikä olis c7 z06 vero virossa ? ,,,eilen vierailin V-8 importilla ja american beauty putiikeissa.
Yhtään c7 tai c7 zetaa en nähnyt,,
Virossa ei ole autoveroa. Eli 0e.
Sen verran täsmennystä että eihän suomalainen noin vaan tietenkään suomen verottajan mielestä autoa voi Virosta tuoda saati stten ajaa ilman että veroja maksaa...
Itse asun ja olen kirjoilla Virossa joten auto saa olla suomessa 6kk vuodesta ilman verotusta. Eli sen ajoajan mitä täällä pystyy ajamaan. Ja toisaalta mitä nyt tuosta tullin läpi olen ajellut niin eipä niillä kiinnosta hevon kukkua millon auto on ollut missäkin...
Eli ota noista selvää. No nyt ajelen verottomalla, kateelliiset voi soittaa tulliin, I don't care. :rock:
Sen verran täsmennystä että eihän suomalainen noin vaan tietenkään suomen verottajan mielestä autoa voi Virosta tuoda saati stten ajaa ilman että veroja maksaa...
Itse asun ja olen kirjoilla Virossa joten auto saa olla suomessa 6kk vuodesta ilman verotusta. Eli sen ajoajan mitä täällä pystyy ajamaan. Ja toisaalta mitä nyt tuosta tullin läpi olen ajellut niin eipä niillä kiinnosta hevon kukkua millon auto on ollut missäkin...
Eli ota noista selvää. No nyt ajelen verottomalla, kateelliiset voi soittaa tulliin, I don't care. :rock:
Respect to you :rock:
Nii onko sun kärry siis viron kilvis vai suomen?
Joo .Tiedän kyllä että Virossa on edukkaampaa.tehdä mitä vaan .mutta nyt kiinnostaisi tietää .millaisia veroja on lätkäisty Suomessa seiskoille.. ja tiedossa on Tullin mahti taulukotkin...mutta silti.🤔
VetteMan
02.09.2018, 12:32
Kaksi verotettua C7 mallia ilmeisesti vain on, kun ei tietoja ainakaan löydy.
2014/03 20tkm, vero 48872,50eur 2016/10 verotettu
2014/02 7tkm, vero 51240,60eur 2017/07 verotettu
Lähde: ottoauto (https://ottoauto.de/cgi-bin/ottoauto/index.php/index.php?inc=verotilasto+%282%29&merkki=CHEVROLET&malli=CORVETTE&tarke1=&sw2=ja&tarke2=&kone=kaikki+polttoaineet&vuosi1=2014&vuosi2=&tkm=&tableonly=&defonly=&user=&kunden_id=&knum=&form=verotettu&oldies=my%C3%B6s+oldtimerit&farm=my%C3%B6s+farmarit&autom=my%C3%B6s+automaatit&neli=my%C3%B6s+nelivedot&avo=my%C3%B6s+avoautot&kk6=kaikki&kpl=&avgverot=&avg=&avgpyy=&avgika=&avgtkm=)
On se vaan hienoa .kun vero on suurempi ko auton hinta.☹️
On se vaan hienoa .kun vero on suurempi ko auton hinta.☹
Plus alv ja tulli :rock:
Plus alv ja tulli :rock:
no sekin vielä ,tässä olis vaan jo valmiiksi tuotu peli ihan hoodeilla.
kerkesin jo käydä koeajollakin,oli niin mahtava laite et semmonen olis saatava
mutta mutta....
Taas kerran täytyy todeta, että en käsitä miten vero voi olla auton hintaa suurempi, jos maksimivero on 46% Kummalliset laskukaavat verottajalla.
Nii onko sun kärry siis viron kilvis vai suomen?
Joo on siis Viron kilvissä.
Aih, pakko vielä mainita että Virossa vuoden liikennevakuutus corvetteen about 260e.
On meillä suomessa vielä paljon opittavaa kaiken suhteen... Tai ainakin verotuksen ja vakuutuksen hintojen suhteen.
[QUOTE=D_Law]Aih, pakko vielä mainita että Virossa vuoden liikennevakuutus corvetteen about 260e.
Mulla liikennevakuutus on C5:een 13,13e / kk
Huippukasko 75,06 / kk
Kasko talvi seisonnassa on puolet tuosta eli 37,53e / kk
Minusta ei kuitenkaan niin kallista täällä Suomessakaan.
IF-Vakuutusyhtiö eli parasta mitä Corvetteen saa.
[QUOTE=D_Law]Aih, pakko vielä mainita että Virossa vuoden liikennevakuutus corvetteen about 260e.
Mulla liikennevakuutus on C5:een 13,13e / kk
Huippukasko 75,06 / kk
Kasko talvi seisonnassa on puolet tuosta eli 37,53e / kk
Minusta ei kuitenkaan niin kallista täällä Suomessakaan.
IF-Vakuutusyhtiö eli parasta mitä Corvetteen saa.
Miten noin halvalla saa??
Siis sulla varmaan bonukset?
Mulla vanhan Peugeotin liikennevakuutus jotain 360e vuosi että silleen. (Fennia)
Miten noin halvalla saa??
Siis sulla varmaan bonukset?
Mulla vanhan Peugeotin liikennevakuutus jotain 360e vuosi että silleen. (Fennia)[/QUOTE]
Kaikki bonukset ja myös parit mailit Ifille , kyllä ne vastaan tulee jos kyselee ja vaatii.
Aih, pakko vielä mainita että Virossa vuoden liikennevakuutus corvetteen about 260e.
On meillä suomessa vielä paljon opittavaa kaiken suhteen... Tai ainakin verotuksen ja vakuutuksen hintojen suhteen.
En nyt pitäs edullisena tota sun vakuutusta. Mulla Camaro 2012 siinäkin edullisempi liikennevakuutus kun sun C5:sa
Corvette63
25.10.2019, 23:58
Syyskuussa on näköjään tullut 2017 Corvette GrandSport 15 tkm ajettuna. Vaivaiset 60 233,37 euroa sai maksella valtiolle rekisterikilvistä tällä kertaa.
Syyskuussa on näköjään tullut 2017 Corvette GrandSport 15 tkm ajettuna. Vaivaiset 60 233,37 euroa sai maksella valtiolle rekisterikilvistä tällä kertaa.
Sairasta! Onneksi hybridiaika tulee ja verot menevät minimiin urheiluautoissakin, nyt on hyvä hetki holdailla ~10 vuotta.
Suomi kaivaa hyvää monttua tässäkin, nyt jos Hybridin verot ovat luokkaa 1000-2000 e, niin parivuotta kun mennään, autoja vyöryy ulkomailta käsittämättömiä määriä 0 e autoverolla ja kaikki alv:it menee ohi :)
Sairasta! Onneksi hybridiaika tulee ja verot menevät minimiin urheiluautoissakin, nyt on hyvä hetki holdailla ~10 vuotta.
Suomi kaivaa hyvää monttua tässäkin, nyt jos Hybridin verot ovat luokkaa 1000-2000 e, niin parivuotta kun mennään, autoja vyöryy ulkomailta käsittämättömiä määriä 0 e autoverolla ja kaikki alv:it menee ohi :)
Eiköhän tuo tulla ratkaisemaan muokkaamalla myyntiveroa rekisteröintimaksuksi, joka perustuu auton ikään ja päästöihin. Lisäksi tietysti käyttömaksun ja bensaveron korotus.
Tuolla mallilla maksetaan sama tai enemmän käytettynä tuodusta.
Corvette63
26.10.2019, 21:00
Jep. Maksa autosta pyöreästi 48 000 euroa (https://www.ebay.com/itm/2017-Chevrolet-Corvette-2LT/183980408884?hash=item2ad6164034:g:wk0AAOSwkKJdRfa5). Tullia, ALV:tä ja autoveroa maksetaan sitten vanhasta romusta pyöreästi yhteensä 77 000 euroa ostohinnan päälle. Suomessa asumisen iloja. :)
Autoalan tiedotuskeskus on tehnyt selvityksen tieliikenteen verotuloista. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoista luettavaa, huomioiden mainitsemasi faktan.
http://www.aut.fi/tilastot/verotus_ja_hintakehitys/valtion_verotulot_tieliikenteesta
Suomi on paras maa asua siitä saamme kiittää Mäntyniemen ilmasto pelle hiirtä.
https://www.stat.fi/tup/satavuotias-suomi/suomi-maailman-karjessa.html
Kesäkuussa on verotettu -14 mallinen base automaatti 39 tkm ajettuna.
Tästä verot 37.700¤. Jo vähän kohtuullisemmin mutta edelleen paljon :(
Aikalailla 100% lisää hintaa biilille siis ja alv+tulli siihen vielä.
Kohta pitää alkaa keksimään uusia valituksen aiheita, jos/kun C8:sta tulee hybridi tai sähköversio:rolleyes:
Eniten huolestuttaa, että mitä keksitään päästöttömien autoveron poiston tilalle.
Ps. Suomi ei ole Euroopan kallein maa autoveron suhteen kuitenkaan.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.