PDA

View Full Version : Uusi PJ esittäytyy

Masa
25.02.2006, 18:44
Tänään 25.2 CCOF:n vuosikokouksessa minut on valittu kerhon uudeksi puheenjohtajaksi. Itse en valitettavsti päässyt paikalle , mutta annoin suostumukseni tehtävään valtakirjalla. Kiitän luottamuksesta ja yritän osoittautua luottamuksen arvoiseksi.Olenhan toiminut kyseisessä tehtävässä aikaisemminkin , joten pientä "hajua" hommasta on vuosien takaa.Samalla haluan kiittää Mika Kurkipäätä monivuotisesta ja menestyksekkäästä puheenjohtajan tehtävän hoitamisesta ja toivotan kaikkea hyvää jatkossakin Luopioisiin Mikan perheelle.Toivottavasti saamme käyttää tietotaitoasi tarvittaessa jatkossakin.
Tulen tarvittaessa antamaan kerhoa koskevia tiedotteita tätä foorumia hyväksi käyttäen , joten pysyykäähän linjoilla ;)
Pari sanaa itsestäni , koska ehkä uusimmat jäsenemme ei äijää välttämättä tunne.Pappakerholaiset ei tarvi lukea enempää...
Olen ollut jäsen vuodesta 1990 lähtien ja olen omistanut -64 Coupen myös siitä asti.-90 luvulla toimin aktiivisesti kerhon hallituksessa monissa tehtävissä mm. sihteerinä ja PJ.nä.2000-luvulle tultaessa into hieman laantui elämän muutosten myötä ja auto jäi seisomaan purettuna.Sitten sain virtaa mm.tämän foorumin myötä ja aloin taas kasaamaan autoani.Viime elokuussa sain Veten katsastettua kuuden vuoden tauon jälkeen ja nyt se on uudessa värissä ja niputus menossa parasta aikaa...
Ensi kesänä tulen varmasti ajamaan autollani kaikki ne kilometrit , jotka jäi ajamatta noiden vuosien varrella.
Olen 41 vuotias ja toimin MetroAutossa vaihtoautomyyjänä.Automyyjänä olen toiminut jo 19 vuotta , joten työ ja harrastus lähellä toisiaan.
Minulla on kaksi reipasta poikaa 11 ja 14 vuotiaat , ja molempia kiinnostaa kovasti myös Corvetet :-\" (yllätys..). Asun Tuusulassa rivitalossa avovaimoni kanssa ja Vette on lähellä Järvenpäätä kimppatallissa noin 10km päässä. Kaikki tutut ja tuntemattomat vastaantulijat Corvette asioiden tiimoilta;saa tulla nykimään hihasta ja höpötteleen...olen avoin uusille ideoille!
Vettekevättä kaikille toivottaa
Matti Seppä

http://services.netwheels.fi/HenkilotMat/Matti_Seppa_19849.jpg

MikkoM
25.02.2006, 19:37
Onnea uuteen toimeen:D
Onko suuria muutoksia tiedossa ?

Corvette63
25.02.2006, 19:58
Onneksi olkoon! Muuten kenelle sais lähetellä noita itse Vette-klubiin liittymis anomuksia?! Noi www.corvettefinland.com sivut ei ole kovin aktiiviset niin meneekö niissä viesti perille:?:
Ja kerhon sivuille ei saa ilmoitettua useamman auton tietoja.

mrfrost
25.02.2006, 20:32
Onneksi olkoon=D> =D> =D>

stingray
25.02.2006, 20:36
onnittelut masalle ! :thumleft: pj:nä

TCC
25.02.2006, 20:46
Onneks olkoon http://chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/images/graemlins/peukku.gif (javascript:void(0))

TomiT
25.02.2006, 20:58
:king: Onnittelut! PJ:n tittelin johdosta...Ja mikä parasta, uudella Kingillä on ihan oikea korimallikin ;)

KTM
26.02.2006, 10:12
Onnea Masa uudestavanhasta tehtävästä. Sitten kun sinä joskus haluat jättää tehtävän, niin tuleeko siinä vaiheessa Anteron vuoro, sitten taas Mikan vuoro ja sitten sinun vuoro :D

el mako
26.02.2006, 12:09
Tseppiä uuteen haasteeseen\\:D/

Paakari
26.02.2006, 14:59
Mikalle kiitos menneistä vuosista, hyvin on homma pelannu ja Masalle stemppiä, toivottavasti tyttökuvien jakelu jatkuu eikä toi vastuu lannista.ONNEA!!!

Pappatunturi
26.02.2006, 15:27
Hienoa Masa!!!

Nyt tosiaan otetaan ne ajamattomat kilsat takasin!

Avalanche
26.02.2006, 16:39
Onneksi olkoon! Muuten kenelle sais lähetellä noita itse Vette-klubiin liittymis anomuksia?! Noi www.corvettefinland.com sivut ei ole kovin aktiiviset niin meneekö niissä viesti perille:?:
Ja kerhon sivuille ei saa ilmoitettua useamman auton tietoja.

Tuosta tuli mieleen, että onkohan viime vuoden jäsenanomukseni mennyt tuota kautta läpi? Täytin lomakkeen ja lähetin. Mitään ilmoitusta jäseneksi hyväksymisestä ei kuulunut vaikka maksu lähti samointein myöskin. Jäsenkorttiakaan (moista edes olemassa?) ei ole näkynyt.. Mielelläni jäseneksi liittyisin mutta mikä on oikea tapa/reitti?

Corvette63
26.02.2006, 17:00
Tuosta tuli mieleen, että onkohan viime vuoden jäsenanomukseni mennyt tuota kautta läpi? Täytin lomakkeen ja lähetin. Mitään ilmoitusta jäseneksi hyväksymisestä ei kuulunut vaikka maksu lähti samointein myöskin. Jäsenkorttiakaan (moista edes olemassa?) ei ole näkynyt.. Mielelläni jäseneksi liittyisin mutta mikä on oikea tapa/reitti?

Sama juttu kävi aikoinaan kun klubiin yritin liittyä. Tämän takia klubiin liittyminen on jäänyt,vaikka nyt on vette omistettu 3 vai 4 vuotta.
Lähetin uuden jäsenanomuksen just 5 minuuttia sitten,saa nähdä miten tässä käy..:wink:

KTM
26.02.2006, 17:08
Sama juttu kävi aikoinaan kun klubiin yritin liittyä. Tämän takia klubiin liittyminen on jäänyt,vaikka nyt on vette omistettu 3 vai 4 vuotta.
Lähetin uuden jäsenanomuksen just 5 minuuttia sitten,saa nähdä miten tässä käy..:wink:

Poijjaat se on niin, että tähän porukkaan ei ole helppo päästä. Se on vaan sellainen historiallinen taakka, että jäseneksi pääseminen vie piiiiitkääääästi aiiiiiikaaaaaaa.

Niin se oli jo vuonna 1992 ja taisi olla silloinkin kun edellinen puheenjohtaja liittyi kerhoon. Mikan kanssa kerran naureskeltiin, että piti olla sitkeä sissi päästäkseen tavoitteeseen. Vette oli helpompi löytää kuin saada kuviot kerhoon kuntoon. :-\"

groovyjay
26.02.2006, 17:34
Onnea ja menestystä uudelle "pressalle" ja myös kiitokset Kurkikselle jo tehdystä työstä. Eiköhän homma toimi tästä eteenkin päin hienosti. :thumleft:

Corvette63
26.02.2006, 17:53
Poijjaat se on niin, että tähän porukkaan ei ole helppo päästä. Se on vaan sellainen historiallinen taakka, että jäseneksi pääseminen vie piiiiitkääääästi aiiiiiikaaaaaaa.

Niin se oli jo vuonna 1992 ja taisi olla silloinkin kun edellinen puheenjohtaja liittyi kerhoon. Mikan kanssa kerran naureskeltiin, että piti olla sitkeä sissi päästäkseen tavoitteeseen. Vette oli helpompi löytää kuin saada kuviot kerhoon kuntoon. :-\"

Vanhoja Spinnereitä tossa eilen selailin ja siellä tais just olla tota CCOF:n historiikkiä.

ZL1
26.02.2006, 20:11
Ja eikun lisää kiihdytys- ja kisapäiviä järkkäämään:) ...tänne pk-seudun lähelle:cool:

MikkoM
26.02.2006, 20:13
...tänne pk-seudun lähelle:cool:
:tongue::tongue::tongue:

Finnshark
26.02.2006, 20:14
Onnea "uudelle" PJ:lle! Hienoa että motivaatio harrastamiseen on taas löytynyt!

Kerhoon liittyjille: Tuo nettisivujen lomake on oikea tapa liittyä kerhoon. Uusia jäseniä kerätään kootusti ryhmiin, joten tietojen rekisteröitymistä voi joutua hetken odottelemaan. Jos kuitenkin on käynyt niin että hakemuksen lähettämisestä on kulunut jo monia kuukausia eikä mitään ole kuulunut kannattaa asiaa kysellä kerhon sihteeriltä ja kysellä onko hakemus / mahdollisesti maksettu maksu tullut perille. Nykyisin ei kerhoon liittymisessä enää tarvita "suosituksia" tai muita poppakonsteja... ;)

Carlos
26.02.2006, 22:14
Kiitokset Mikalle usean vuoden pj:sta ja onnea Matille uuteen, haasteelliseen tehtävään. Toivottavasti saamme kuulla ehdotuksiasi, neuvojasi ja mielipiteitäsi aktiivisesti tällä foorumilla ja nähdä sinua usein eri Vette-tilaisuuksissa, joita varmasti järjestät runsaasti uuden hallituksen kanssa. Felicidades y mucha suerte!

Avalanche
27.02.2006, 04:19

Kerrohan mullekin sitten kuinka käy. Koitetaan sitten uudelleen ehkä. Mielellään sitä aina hyvää toimintaa tukee, mutta... Väkisin en jäseneksi tule, tosin saisihan siinä toisella tapaa rahoille vastinetta;)

Corvette63
27.02.2006, 08:11
Kerrohan mullekin sitten kuinka käy. Koitetaan sitten uudelleen ehkä. Mielellään sitä aina hyvää toimintaa tukee, mutta... Väkisin en jäseneksi tule, tosin saisihan siinä toisella tapaa rahoille vastinetta;)

Joo kerrotaan kerrotaan:wink: Mutta niinkuin tossa taisi joku mainita( ja clubin sivuilla luki) että näitä laskuja, ja papereita mitä klubilta tulee, aletaan lähettelemään vasta kun klubiin on liittynyt monta ihmistä.
Siis tää varmaan johtuu tästä. Jos 2 liittyisi samaan aikaan niin saataisko me nää hommat hoidettua paremmin,ettei tarvitse lähetellä näitä kirjeitä joka päivä yksitellen?

C89
27.02.2006, 10:15
Onnittelut myöskin uudelle " pressalle " .

Tuosta jäsenyydestä.

Hain jäsenyyttä heti kun veten hankin ja
mulle ainakin tuli ilmoitus sähköpostiin jäsenyydestä ja kerhon toimintasuunnitelma ym .....sekä tilinumero mihin maksaa jäsenmaksu .

jäsenmaksu tuli maksettua jo jonkin aikaa sitten joten kaipa sieltä se jäsenkorttiklin kolahtaa postiluukkuun ,,,sekä niitä tiedotteita .

ZR1
27.02.2006, 11:04
Tapahtuiko hallituksessa muita muutoksia?

Entä kokous muuten..

Timppa
27.02.2006, 18:51
Ja eikun lisää kiihdytys- ja kisapäiviä järkkäämään:) ...tänne pk-seudun lähelle:cool:
Sorry vaan,mutta ei tule.Ei pk-seudulle eikä muuallekkaan,ainekaan clubin puitteissa. Club Corvette finland järjestää kahdet (jo perinteeksi muodostuneet) rata-ajot + on mukana hyvinkään street slidessä (1/4-mailin
ajo mahdollisuus) lisäksi joinain vuosina on meetingin yhteyteen järjestetty
kiihdytysajo mahdollisuus (jos se kyseisellä seudulla on ollut mahdollista).
Koska tämän clubin pääasiallinen tarkoitus ei ole toimia moottoriurheilukerhona
tarkoitus ei ole jatkossakaan kyseisiä tapahtumia lisätä. Mutta ken haluaa ajaa
niitä (mutkarata tai 1/4-maili) enemmän niin mahdollisuuksia tänä päivänä kyllä
varmaan riittää. (radalle.com ,sun muita on kesällä lähes joka viikonloppu ja jos 1/4-maili kiinnostaa, FHRA:n kautta varmaan pääsee sitä touhua harrastamaan niin paljon kun vaan lompakko kestää)
Ratamaksut ovat viime vuosina nousseet sitä tahtia ettei perässä meinaa pysyä,(lähes tuplaantuvat joka vuosi) ne vievät kerhon budjetista nytkin jo valtaosan, joten siinäkin yksi syy miksi näitä erilaisia ratatapahtumia ei ole tarkoitus jatkossakaan kerhon puitteissa lisätä.

el mako
27.02.2006, 20:56
Tapahtuiko hallituksessa muita muutoksia?

Entä kokous muuten..

No niin, kertokaapa hallituksen uusi kokoonpano...ken muistaa.

Jännityksellä jäämme odottamaan uuden PJ:n ja hallituksen uusia ideoita kerhotoiminnan kehittämiseen:thumrigh:

Carlos
28.02.2006, 09:08
Sorry vaan,mutta ei tule.Ei pk-seudulle eikä muuallekkaan,ainekaan clubin puitteissa. Club Corvette finland järjestää kahdet (jo perinteeksi muodostuneet) rata-ajot + on mukana hyvinkään street slidessä (1/4-mailin
varmaan riittää. (radalle.com ,sun muita on kesällä lähes joka viikonloppu ja jos 1/4-maili kiinnostaa, FHRA:n kautta varmaan pääsee sitä touhua harrastamaan niin paljon kun vaan lompakko kestää)
Ratamaksut ovat viime vuosina nousseet sitä tahtia ettei perässä meinaa pysyä,(lähes tuplaantuvat joka vuosi) ne vievät kerhon budjetista nytkin jo valtaosan, joten siinäkin yksi syy miksi näitä erilaisia ratatapahtumia ei ole tarkoitus jatkossakaan kerhon puitteissa lisätä.
Suht uutena jäsenenä haluaisin selvennystä CCOFin toimintaperiaatteista liittyen mm. yllä mainittuun kommenttiin. Eli onko kaikki kerhon toiminta aina sidoksissa jäsenmaksuista saatuihin tuottoihin ja kun tuotot on käytetty, niin aktiivinen toiminta loppuu kuin seinään ja jokainen hoitakoon ajelunsa yksin miten parhaiten haluaa muiden kerhojen tms. kautta! Mielestäni on ihan eri asia mennä yhdessä Vette-porukalla ajelemaan johonkin tilaisuuteen kuin järjestää ja mennä sinne yksin. Eikö klubin tarkoituksena ole edesauttaa ja kehittää aktiivisesti Vette-harrastusta? Eikö klubi voi kehittää toimintaansa uusilla ideoilla ja ajatuksilla sen sijaan että toimii fakkiutuneesti vuodesta toiseen aina saman vanhentuneen kaavan mukaan tyyliin "Meillä on vuodessa 2rata-ajo päivää ja piste, ottakaa tai jättäkää, enempään ei ole varaa!" Miksei klubin toimintaa voi kehittää moottoriurheilukerhon suuntaan, jos siihen on kysyntää Vetten omasta piiristä. Uskon myös, ettei kaikki Vetteläiset ole perseaukisia, eli rohkeasti ehdotuksia ja hintalappu perään, jos joku tilaisuus tätä vaatii. Kaikki varmasti ymmärtävät, ettei 25e:n vuosijäsenmaksulla hirveästi tapahtumia kustanneta, mutta monet olisivat varmasti valmiita kaivamaan lompakosta lisää eri tilaisuuksia varten - ainakin minä olen. Itselläni ei ole mitään kontakteja esim. FHRA:han enkä välttämättä edes halua sinne niitä itse luoda, vaan toivon Klubin järkkäävän näitä asioita pulestani. Mielestäni PJ:n vaihdos ja useat kommentit tällä foorumilla on jo osoitus siitä, että toimintaan halutaan kehitystä ja enemmän aktiivisuutta kerhon puitteissa.

Korjatkaa, jos olen ihan metsässä tämän suhteen...:( :(

MikkoM
28.02.2006, 09:11
Suht uutena jäsenenä haluaisin selvennystä CCOFin toimintaperiaatteista liittyen mm. yllä mainittuun kommenttiin. Eli onko kaikki kerhon toiminta aina sidoksissa jäsenmaksuista saatuihin tuottoihin ja kun tuotot on käytetty, niin aktiivinen toiminta loppuu kuin seinään ja jokainen hoitakoon ajelunsa yksin miten parhaiten haluaa muiden kerhojen tms. kautta! Mielestäni on ihan eri asia mennä yhdessä Vette-porukalla ajelemaan johonkin tilaisuuteen kuin järjestää ja mennä sinne yksin. Eikö klubin tarkoituksena ole edesauttaa ja kehittää aktiivisesti Vette-harrastusta? Eikö klubi voi kehittää toimintaansa uusilla ideoilla ja ajatuksilla sen sijaan että toimii fakkiutuneesti vuodesta toiseen aina saman vanhentuneen kaavan mukaan tyyliin "Meillä on vuodessa 2rata-ajo päivää ja piste, ottakaa tai jättäkää, enempään ei ole varaa!" Miksei klubin toimintaa voi kehittää moottoriurheilukerhon suuntaan, jos siihen on kysyntää Vetten omasta piiristä. Uskon myös, ettei kaikki Vetteläiset ole perseaukisia, eli rohkeasti ehdotuksia ja hintalappu perään, jos joku tilaisuus tätä vaatii. Kaikki varmasti ymmärtävät, ettei 25e:n vuosijäsenmaksulla hirveästi tapahtumia kustanneta, mutta monet olisivat varmasti valmiita kaivamaan lompakosta lisää eri tilaisuuksia varten - ainakin minä olen. Itselläni ei ole mitään kontakteja esim. FHRA:han enkä välttämättä edes halua sinne niitä itse luoda, vaan toivon Klubin järkkäävän näitä asioita pulestani. Mielestäni PJ:n vaihdos ja useat kommentit tällä foorumilla on jo osoitus siitä, että toimintaan halutaan kehitystä ja enemmän aktiivisuutta kerhon puitteissa.

Carlos, puhut täysin asiaa:) Itsellänikin ottanut jotenkin tämä mainitsemasi "fakkiutuneisuus" silmään:(

red89
28.02.2006, 09:14
Pakko kanssa myöntää.että asiaa carlos puhuu!!!

Carlos
28.02.2006, 10:01
Ja nyt kun vauhtiin päästiin, niin heitän tähän vielä lisää rakentavaa kritiikkiä. CCoFin jäsenkortti: Minulle ei vielä tänä päivänäkään ole auennut, mitä etuja sillä oikein saa :confused: Hallituksen kokouksessa joku sanoi, että samoja kuin FHRA:n jäsenkortilla...mulla ei ole hajuakaan FHRA:n eduista...

Jäsenkortti on sinänsä ihan mukava asia, mutta jos sillä on pelkkä symbolinen merkitys, niin sen painatukseen menevät sataset voisi hyödyntää paremmin kerhon toiminnassa - ja kortin voisi laittaa CCoFin sitelle niin, että jokainen jäsenmaksun suorittanut voisi sen itselleen väriprintterillä tulostaa, jos niin haluaa.

CCoFin hallituksen tulisi suhteillaan maksimoida kortin lisäarvo jäsenille ja kommunikoida se sitellaan selkeästi niin, ettei kenellekään jäisi epäselvyyksiä, vai mitä :) :)

ZL1
28.02.2006, 10:29
Kiva! Hyvä meininki:-\"

ZL1
28.02.2006, 10:33
Ja nyt kun vauhtiin päästiin, niin heitän tähän vielä lisää rakentavaa kritiikkiä. CCoFin jäsenkortti: Minulle ei vielä tänä päivänäkään ole auennut, mitä etuja sillä oikein saa :confused: Hallituksen kokouksessa joku sanoi, että samoja kuin FHRA:n jäsenkortilla...mulla ei ole hajuakaan FHRA:n eduista...

Jäsenkortti on sinänsä ihan mukava asia, mutta jos sillä on pelkkä symbolinen merkitys, niin sen painatukseen menevät sataset voisi hyödyntää paremmin kerhon toiminnassa - ja kortin voisi laittaa CCoFin sitelle niin, että jokainen jäsenmaksun suorittanut voisi sen itselleen väriprintterillä tulostaa, jos niin haluaa.

CCoFin hallituksen tulisi suhteillaan maksimoida kortin lisäarvo jäsenille ja kommunikoida se sitellaan selkeästi niin, ettei kenellekään jäisi epäselvyyksiä, vai mitä :) :)
Puhut asiaa, mutta toisaalta kaikki hallituksessa tekee palkatta vapaaehtoistyötä jäsenten hyväksi eli se toki rajoittaa realistista vaatimustasoa yleisesti jäsenistön suunnasta. Ja tuskin kiitosta jäsenistöltä (lähinnä rakentavaa ja vähemmän rakentavaa) useinkaan heruu hallitukselle joka tosian vapaaehtoisesti pakertaa jäsenistön eteen. Eli toisaalta nostan hattua ja kiitän hallitusta nykyaktiviteettitasostakin!!! Mutta toki uusiutuminen ja kaikki lisä on aina tervetullutta:-\"

ZR1
28.02.2006, 15:17
Itselläni ei ole mitään kontakteja esim. FHRA:han enkä välttämättä edes halua sinne niitä itse luoda, vaan toivon Klubin järkkäävän näitä asioita pulestani. Mielestäni PJ:n vaihdos ja useat kommentit tällä foorumilla on jo osoitus siitä, että toimintaan halutaan kehitystä ja enemmän aktiivisuutta kerhon puitteissa.

Ei varmasti tunnu Kurkiksesta kivalta, jos kiitos tehdystä työstä on, että 'potkaistaan pellolle'.
Eikö asioihin juuri pitäisi voida vaikuttaa sillä, että osallistutaan kokoukseen ja ehdotetaan uusia tapahtumia ym. Yleensä nuo vain ovat rahasta kiinni.Jäsenmaksulle on ainakin saanut hyvin vastinetta ja hyvin nuo tapahtumat ovat muillekkin kelvanneet. Välillä vain ihmettelee, mistä kerho repii jo nykyisiinkin tapahtumiin rahat.

Kiitos hyvästä kerhosta ja toiminnasta.

Kurkiksesta on ainakin minulla kuva, rehdistä ja reilusta kaverista.

MikkoM
28.02.2006, 15:33
Ei varmasti tunnu Kurkiksesta kivalta, jos kiitos tehdystä työstä on, että 'potkaistaan pellolle'.

Kurkiksesta on ainakin minulla kuva, rehdistä ja reilusta kaverista.
Ei kai tässä ketään pellolle olla potkimassakaan?
Mitä mä Mikaa tunnen(aika huonosti) niin positiivinen kuva mullekin on jäänyt !

ZR1
28.02.2006, 15:45
Ei kai tässä ketään pellolle olla potkimassakaan?

Mitä mä Mikaa tunnen(aika huonosti) niin positiivinen kuva mullekin on jäänyt !

Niin, mutta PJ:n paikalta.

Minusta hän on hoitanut hommat hyvin. Tottakai kaikki haluttaisiin lisää ja lisää, mutta rahastahan se on kiinni.

--
Viestini on kuulemma yhden merkin liian lyhyt, joten joudun keksimään sadun perään.. Olipa kerran pieni punainen Corvette.. :D

MikkoM
28.02.2006, 16:18
Niin, mutta PJ:n paikalta.
Sen verran kommentoin vielä tähän(tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henk.kohtaisesti) että eihän se olekaan mikään itsestään selvyys/tarkoitus että samat ihmiset on samoissa toimissa ainiaan, vaihtuuhan presidenttikin(jos vaihtuu) kansanäänestyksellä ;)
Ja nämä vaihdokset ovat "osa luonollista kehitystä" ja voisivat tuoda uusia toimintamalleja ja ideoita...

ZR1
28.02.2006, 16:32
Oikeastaan olisi hyvä, jos kaikki voisivat äänestää. Kokouksissa käy vain pieni osuus jäsenistä ja kuinka moni oikeasti haluaa, että PJ vaihtuu..

Sitten foorumista, foorumi on mainio, mutta moniko kerhonjäsenistä on rekisteröitynyt tänne.. Alle puolet?

energy
28.02.2006, 16:36
Oikeastaan olisi hyvä, jos kaikki voisivat äänestää. Kokouksissa käy vain pieni osuus jäsenistä ja kuinka moni oikeasti haluaa, että PJ vaihtuu..

Sitten foorumista, foorumi on mainio, mutta moniko kerhonjäsenistä on rekisteröitynyt tänne.. Alle puolet?

Voisihan nuo äänestykset hoitaa täällä foorumillakin. Jokaisella käyttäjätunnuksella yksiäänioikeus. Se vaan että vaatisi että kaikki tosiaan rekisteröityis tänne. Samoin jos jotain ideoita heräilee niin niille myös äänestyksiä mitä mieltä porukka on niin kuva varmasti hahmottuisi paremmin kun yrittää tavata sitten 100 viestiä täältä että mitähän porukka oikeasti haluaa. Pieni kooste tehdä ja niistä sitten äänestykset kuka kannattaa ja mitä.

MikkoM
28.02.2006, 16:45
Luulen kuitenkin että ns. "aktiivijäsenet" joilla on oikeasti kiinnostusta tähän kerhotoimintaan, ovat rekisteröityneitä ja tiedän myös muutaman ihmisen jotka lukee foorumia mutta eivät kirjoittele!
Ja on kerhossa luultavasti sellaisiakin joille ei juuri merkkaa mitään kuka on PJ tai missä on milloinkin ratapäivät, koska eivät osallistu kuitenkaan yhteisiin rientoihin...
Eli luulen, siis todellakin luulen, että ne jotka tahtovat vaikuttaa/ketä kiinnostaa yhteiset asiat, niin lukevat näitä keskusteluita!
Tätä kautta saadaan kuitenkin enemmän mielipiteitä kun kerhokokouksessa(toki ymmärrän että virallinen kokous pitää olla).

poppamies
28.02.2006, 17:23
Veikkaisin että täällä käy aikalailla enenpi väkeä kuin CCOF kokouksissa, se jos ei 2000 luvulla omaa tietokonetta eikä ole tänne rekisteröitynyt niin on oma häpeä.

Pidän itse melko takapajuisena jos se "oikea" jäsenistön informaatio keino on kirjekyyhkyt ja savumerkit.

olenko modernisti?

ZR1
28.02.2006, 22:08
Tätä kautta saadaan kuitenkin enemmän mielipiteitä kun kerhokokouksessa(toki ymmärrän että virallinen kokous pitää olla).

Voisiko kokousta pitää Corvette Weekendin yhteydessä.. Siellä on ainakin paljon jäseniä paikalla.

Kokoukset ovat jääneet itsellä väliin, kun ei ole talviautoa.. Kai sinnekkin bussilla pääsisi, mutta.. Toinen on tietysti se harhaluulo, ettei siellä tapahdu mitään isompaa muutosta ja nyt, kun tapahtuu, harmittaa ettei ollut paikalla.
Toisaalta moni pidemmällä asuva ei myöskään 'pääse' kokoukseen, tai ainakaan tule lähteneeksi.

VetteMan
28.02.2006, 22:48
Voisiko kokousta pitää Corvette Weekendin yhteydessä.. Siellä on ainakin paljon jäseniä paikalla.

Kokoukset ovat jääneet itsellä väliin, kun ei ole talviautoa.. Kai sinnekkin bussilla pääsisi, mutta.. Toinen on tietysti se harhaluulo, ettei siellä tapahdu mitään isompaa muutosta ja nyt, kun tapahtuu, harmittaa ettei ollut paikalla.
Toisaalta moni pidemmällä asuva ei myöskään 'pääse' kokoukseen, tai ainakaan tule lähteneeksi.

Vuosikokous vaan pitää olla alkuvuodesta, eli ei onnistu meetin yhteyteen.
Itelläni tuli matkaa reilut 250km suuntaansa..

VetteMan
28.02.2006, 22:56
Veikkaisin että täällä käy aikalailla enenpi väkeä kuin CCOF kokouksissa, se jos ei 2000 luvulla omaa tietokonetta eikä ole tänne rekisteröitynyt niin on oma häpeä.

Pidän itse melko takapajuisena jos se "oikea" jäsenistön informaatio keino on kirjekyyhkyt ja savumerkit.

olenko modernisti?

Ei se perinteinen etanaposti ole se ainoa oikea tiedotuskanava, mutta joillekkin jäsenille se on ainoa tapa jolla saavat tarvittavan informaation, kun ei ole tietokonetta käytettävissä.

Helpointahan se olisi kun kaikilla olisi netti käytettävissä, informaatio kulkisi nopeasti ja asiohin saisi nopeasti vastineen, mutta toisaalta onhan se vuosikokous se ensimmäinen tapahtuma vuodessa ja näkee siellä monia tuttuja naamoja, joita ei ole muuten moneen kuukauteen nähnyt.

Former67er
05.03.2006, 14:21
Onneksi olkoon Masa, tsemppiä ja menestystä :)

Pappatunturi
05.03.2006, 18:47
Onneksi olkoon Masa, tsemppiä ja menestystä :)

Lueppas tää vielä Kimi;)

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2919

red-red-red
05.03.2006, 18:57

Jäseneduista sen verran, että Tampereen seudulla ainakin edelleen vuonna 2006 saa jäsenmaksun takaisin kymmenenkertaisena! jos tarvitsee laadukkaita kiinteistönvälityspalveluita. Asuntopiste Juha Salovaara LKV antaa 250 ¤ alennuksen välityspalkkiosta kerhon jäsenille. Jos asunnon tai kesäasunnon myynti on ajankohtaista jollakin muulla paikkakunnalla, kannattaa ottaa minuun yhteyttä. Uskon pystyväni järjestämään saman alennuksen ainakin kaikilla suuremmilla paikkakunnilla Suomessa. Asuntoverkko.com on suurin kiinteistönvälitysryhmittymä Suomessa ja 27 vuotta on tuonut aika monia hyviä yhteistyökumppaineita.

red-red-red
05.03.2006, 19:14
En tiedä mitä hässäkkää puheenjohtajan valinnassa on ollut, mutta ainakin itse hiukan Mikaa ja Mattia tuntien, nauttivat molemmat 100%:n luottamusta. En ole kuullut, etteikö ry:ssä saisi valtakirjalla äänestää. Ainakin itse olen useassa isossakin yhdistyksessä käyttänyt äänioikeutta valtakirjalla. En osaa sanoa, pitäisikö asiasta olla maininta yhdistyksen säännöissä? Eiköhän lukijoista joku juristikin löydy asiaa tarkentamaan.
Muuten olen sitä mieltä, ettei hallituksen jäseniä, eikä varsinkaan puheenjohtajaa, tule puuduttaa jatkuvalla vastuunkannolla. Kuusi vuotta on pitkä aika vetää porukkaa. Ei tietenkään liian pitkä, jos edelleen halua ja tsemppiä riittää. On kuitenkin hedelmällistä toiminnalle, jos tehtävä kiertää siten, että jokainen voi hallituspaikallaan kerätä voimia ja ideoita, joita sitten puheenjohtajana toteuttaa. Näin eri vuosina voisi toiminta olla hiukan eri painotteista ja siten rikastuttaa mahdollisimman monen mahdollisuuksia osallistua toimintaan.
Tämä ei ole missään tapauksessa arvostelua klubin aikaisempaa toimintaa kohtaan! Se on ollut mukavaa yhdessäoloa ja erinomaisesti järjestettyjä tapahtumia. Kiitos kaikista niistä. Aikaisemmista kirjoituksista voi kuitenkin päätellä, että joillakin voisi olla jotain uusia ideoita vanhojen hyvien lisäksi, joita ehkä haluaisivat tulla klubiin toteuttamaan. Ei varmaankaan ole tarkoitus lisätä hallituksen työtä tai luoda paineita. Vapaaehtoistyön pitää olla ennenkaikkea kivaa. Hattuilua siinä ei viitsi ilman korvausta kuunnella. Mutta valjastettakoon uutta verta toimintaan vaikka hallituksen ulkopuoleltakin. Varsinkin silloin, kun innostusta on. Eli: kun joku esim. tällä palstalla ehdottaa lisää ratapäiviä, niin eikun yhteydenotto ehdottajaan, ja valjastakaa töihin!