View Full Version : 53-57 Suomessa?
Multa kyseltiin löytyisikö Suomesta yhtään kahdella etulampulla olevaa C1:stä. Pitäisi saada kuvia tulevaan autokirjaan.
Multa kyseltiin löytyisikö Suomesta yhtään kahdella etulampulla olevaa C1:stä. Pitäisi saada kuvia tulevaan autokirjaan.
Siinähän se möllöttää turkoosi 1960 Vette uusimman V8- lehden kannessa. Jutussa kerrotaan myös omistajan nimi, Ylivieskasta Matti Marjakangas. On lisäksi äärimmäisen hieno Vette, kyllä silmä lepää.
J.K. tuplalamput on vain 1958-62.
Siinähän se möllöttää turkoosi 1960 Vette uusimman V8- lehden kannessa. Jutussa kerrotaan myös omistajan nimi, Ylivieskasta Matti Marjakangas. On lisäksi äärimmäisen hieno Vette, kyllä silmä lepää.
J.K. tuplalamput on vain 1958-62.
Tässähän etsittiin kahdella valolla olevaa . Ei neljällä :p
eikös se groovyn ex ollu kakslamppunen?
Näköjään tuli ajatusvirhe. Sitä se vanhuus teettää.
Kiitos, kaksi kolmesta early C1 yksilöstä löydetty.
Lahden Classic Motorshowssa oli valkea 55:nen Virolahdelta. Omistajan nimikirjaimet IP.
Kelläs on vanhin yksilö ja kuinka vanha?
Corvette63
17.06.2019, 11:03
Kelläs on vanhin yksilö ja kuinka vanha?
'54 on vanhin (vai oliko '55, joka tapauksessa se auto, mikä on GJ:llä rakennettavana). 56-57 vuosimalleja on ainakin 4 kappaletta. Yksi punainen, yksi turkoosi, yksi musta ja yksi projekti, missä ei ole väriä päällä. Janivin mainitsemasta autosta en olekkaan kuullut ennen.
kaierkki
17.06.2019, 14:45
-55 Lahden näyttelystä.
https://kaierkki.pic.fi/kuvat/Kuvat%202019/Classic%20motorshow%205.5.2019/IMG_0897.JPG?img=full
Se vanhin, punainen 54 muistaakseni, oli trailerin päällä näytillä Karjalohjalla Sharks Together miitissä joskus 2011 tjsp.
Myöhemmin näin sen GJ:n tallilla, arviolta 5 vuotta sitten. Silloin oli turkoosi 56 (?) lähdössä uuteen kotiin Länsirannikolle.
-55 Lahden näyttelystä.
https://kaierkki.pic.fi/kuvat/Kuvat%202019/Classic%20motorshow%205.5.2019/IMG_0897.JPG?img=full
Huokaisu !
Tuollaisen, kun joskus saisi...
Mä tykkään enemmän siitä tuplalamppuisesta. Toistaiseksi:rolleyes:
Olen huomannut, että maku saattaa muuttua vuosien mittaan:D
Adolf Hipster
21.06.2019, 20:16
Mä tykkään 58-> malleista myös, mut ei oo 56-57 voittanutta :D simppelimpi, kevyempi design kuin uudemmat. 53-55 on kans kaunis. Niin kuin korvetit tuppaa olemaan. :rock:
Sen verran kannattaa pitää toleranssia, että on vähintään se 18 vuotta valmistuspäivästä ennen vakavampaa harrastamista.
Sen verran kannattaa pitää toleranssia, että on vähintään se 18 vuotta valmistuspäivästä ennen vakavampaa harrastamista.
Ja varsinkin kertakäyttökulttuurin tullessa yllätyksenä, saattaa se käydä luonnon päälle
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.