View Full Version : O: C2 kuitujousi etu
Oisko kellän jäänyt C2:e etujousta, kuitu-mallia? Se menee leikeltäväksi kun värkkäillään Time Machine Vetteen takajousitusta.
Keravalla budjaan.
varmaankin tarkoitit takajousta tai C4 etujousta?:rolleyes:
Oisko kellän jäänyt C2:e etujousta, kuitu-mallia? Se menee leikeltäväksi kun värkkäillään Time Machine Vetteen takajousitusta.
Keravalla budjaan.
Mulla yksi etujousi, kunto ???
Fangio13
20.08.2022, 20:45
varmaankin tarkoitit takajousta tai C4 etujousta?:rolleyes:
On C3:seen ainakin saatavilla kuitujousi eteen, täällä paikallaan...:)
On C3:seen ainakin saatavilla kuitujousi eteen, täällä paikallaan...:)
jep juuri sellainen C3 etujousi on tuossa TMC:ssä takana muistaakseni. joo käyhän se tietysti C2:een myös, mutta ei ole ihan tehtaan optiolistalla.
ps. mulla on muuten siitä sarjasta vielä etualatukivarret poikttaiselle kuitujouselle, jos joku haluaa tuunata C2 tai C3: een. Keulan korkeuden säätö tietysti myös tulee samalla lisättyä.
Äh, mulla oli vähän turhan hätäinen ilmo. Ja ei tälläkään tekstillä sitä viekä täysin korjata. Pahoittelen.
Itse jousi saa olla vähän mikä vaan, kunhan se on suorakaiteen muotoinen ja vissin levyinen - mitan tarkistan kohta. Myös esim. C3 takajousi kelpaa. Markkinoillahan on myös selllaisia (taka)jousia joka on päistään leveämpi.
Nämä mulla on takana päällekkäin ja turhan jäykkä efekti siitä syntyy. Näistä vasen on "apujousi" ja idea on lyhentää sitä, tai paremminkin sitä hankittavaa jousta.
http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=17047&stc=1&d=1661076158
Eli jos löytyis kuvan mukaisia jousi, tarkan leveyden käyn kohta mittaamassa.
Ensi viikonloppuna Vesivehmaalla tarvitaan kaikki kikat käyttöön kun yritetään säilyttää pytty koti-tallilla.
Se leveys on n. 56.5mm.
Nyt kun ryssin tämän ilmoituksen taidan laittaa vielä erikseen ostoilmoituksen C3 takajousesta.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.