View Full Version : C4:n takaosan muovipaneelista
C4vettester
22.02.2023, 18:37
C4:ssa takarenkaiden takana, takasivumarkkereiden ("rear side marker light") alla on seuraavanlainen muovisuoja:
http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=17277&stc=1&d=1677083365
Onko kellään sharkkilaisella tietoa mikä tuon suojamuovin virallinen osanumero tai "nimitys" englanniksi on :confused:? En löydä googlettamalla oikein mistään tietoa ko. muovipaneelista :(.
Ja toinen kysymys: kuten kuvasta näkyy niin kuskin puolen muovisuoja puuttuu, joten olisiko jollain sellaista ylimääräistä myytäväksi asti?
C4vettester
23.02.2023, 20:34
Kovin on hiljaista Finnsharkissa :-$...joten itse itselleni vastaten :D ja samalla kaikille niille joita C4:t kiinnostaa:
Apukuskin puolen muovisuojan nimi: "Shield, Evap Emissions Cannister Splash".
GM Part #10105360
Jenkkien Corvette-foorumilta sain vastauksen tähän mysteeriin n. puolessa tunnissa :thumleft:.
(Kuskin puolella kyseistä muovista shieldiä ei kuulemma edes ole. Näin sieltä saamastani vastauksesta käsitin.)
Minkä vuotinen auto sulla on? Mä en muista tuollaista suojaa nähneeni mikä sulla on kuvassa.
Mikäli c4 osia kaipailet mulla on niitä jonkin verran
C4vettester
24.02.2023, 16:36
Minkä vuotinen auto sulla on? Mä en muista tuollaista suojaa nähneeni mikä sulla on kuvassa.
Mikäli c4 osia kaipailet mulla on niitä jonkin verran
Tuolta se FinnSharkin profiilini speksistä näkyy eli vm. on 1992.
"Suhteeni" C4:seen on tosin vasta hyvinkin alussa :). Tarkoitus on harrastaa tätä kulkinetta pidempään. Vakaalla pohjalla ja tositarkoituksella olemme kuitenkin C4:n kanssa toisemme tavanneet sekä sopineet yhteisestä matkastamme tulevaisuuteen ;). Erinäisille C4:n osille tuleekin varmasti olemaan vastaisuudessa tarvetta eli kiitos vinkistä :thumleft:!
Kuskin puolella ei tosiaan uudemmissa ole. Vanhoilla part number:lla ei välttämättä ole niin paljoa käyttöä kuin kuvilla + selityksellä jos kaipaa jotain.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.