View Full Version : Kun kaikki muutkin.. tässä meikäläisen rojektia
Pappatunturi
17.04.2006, 12:12
Ollut ilo katsella foorumilaisten projektikuvia niin tässä vanha kuva mun huussista. Auto ei siis ole vielä tulevassa/oikeassa ryhdissä. Tossa on vain pyörien mallaamista koteloihin. Mitä raati sanoo vanteista? Toisin kuin eräät itse tykkään matalista kumeista ja retrovanteista edelleen.
http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04692.jpg
Ollut ilo katsella foorumilaisten projektikuvia niin tässä vanha kuva mun huussista. Auto ei siis ole vielä tulevassa/oikeassa ryhdissä. Tossa on vain pyörien mallaamista koteloihin. Mitä raati sanoo vanteista? Toisin kuin eräät itse tykkään matalista kumeista ja retrovanteista edelleen.
Hyvän näköset vanteet:p
Asiallista ja tuo enduro on kiinnostavan näköinen:cool:
Erittäin lupaavalta näyttää:p
Drumbrakes
17.04.2006, 17:28
Minähän oon sulle noi vanteet aiemmin jo kehunut. Maltan risti viidellä sakaralla. BTW tuo on käsittämätöntä tuo lattian puhtaus ja kiilto.
Corvette63
17.04.2006, 17:32
Käsittämättömän hieno auto:cool:
Varsin upealta näyttää, hienoja projekteja tallit pullollaan ihmisillä...
Paremman käsityksen sais ehkä tallivisiitillä (vink, vink) :)
Tuoreempia kuvia kehiin heti!!
Varsin upealta näyttää, hienoja projekteja tallit pullollaan ihmisillä... Niinpä, ja tähän asti pappis on meiltä pimittänut projektinsa...:mad:
Lisää kuvia kehiin:cool::cool::cool:
(samoin Harri);)
Nuo vanteet on hyvännäköiset. Samalla kertaa modernit ja klassiset.
Jos tuo kuva on sittenkin ihan tuore?
Kovin hartaasti tuota projektia on viimevuosikymmenet viety eteenpäin.
Pappatunturi
17.04.2006, 19:00
Kiitos kiitos kaikille..koitetaan ottaa hieman avoimempi ote jatkossa:)
poppamies
17.04.2006, 19:25
varsin komiat vanteet, noita on ilo sovittaa kanttikiven reunaan
Veten vanteet näyttää hyvältä mutta tuntsan vanteet ei oikein näy tähän kuvaan...
hieno peli kertakaikkiaan ja vanne /rengas profiili hyvä
Former67er
17.04.2006, 22:03
Sopii hyvin tyyliin :)
Lisää kuvia vaan
Mikäs on muuten ton lattiamaalin merkki/malli?
Ai niin ja siivoojan puhelinnumero :D
no etulaikathan on aika kivan kokoiset
groovyjay
18.04.2006, 09:49
Hyvän näköinen stance jo tossa kuvassa, onko vanteet Fontanat? Oli mitkä oli on tosi maukas sarja löytänyt tiensä sun talliin. Lykkyä tykö maali suoralle, kalkkiviivat jo häämöttää!!! :thumrigh:
Pappatunturi
18.04.2006, 09:51
no etulaikathan on aika kivan kokoiset
Varmaan samat kuin sulla,13"?Luulen että pysäyttää suht hyvin kun on vielä jonkun kilon köykäsempi kuin luovuttajansa.
Vanteet siis 18" Fontana fatlipit budnikilta.
groovyjay
18.04.2006, 10:03
Varmaan samat kuin sulla,13"?Luulen että pysäyttää suht hyvin kun on vielä jonkun kilon köykäsempi kuin luovuttajansa.
Vanteet siis 18" Fontana fatlipit budnikilta.
No perhana, heti ekalla oikein, tullut jokunen ilta tuijotettua noita samoja vanteita monitorin läpi. Varmaan ihan eri luokkaa vielä livenä...:cool:
Finnshark
18.04.2006, 13:18
Hienolta näyttää! Lisää kuvia vaan kehiin! :cool:
...Pappiksen tohtorin-tarkan pedanttisuuden tietäen lopputulos ei voi olla kuin vimpan päälle siisti... =D> .. äläkäs unohda niitä Audi TT kromikaaria ...:farao:
Lopultakin kuvia. Näyttää oikein makoisalta, eli kiitos kuvasta. Vanteet vaikuttavat mainiolta valinnalta.
Kato, täällä C2-puolellakin elämää ;)
Hyvältä näyttää! Kovin on puhtoista :shock:
Fangio13
18.04.2006, 18:41
Fuckingbeatyful!!!:-({|=
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.