View Full Version : Punkharju -96
Galleriaa selailin haikeissa nostalgiatunnelmissa , ja kas...eikö kellään ole tosiaan Vettemiitistä Punkaharjulta kuvia :confused:
Vai etkö GeeJiison oo ehtiny laittamaan ?
groovyjay
10.07.2006, 13:51
Galleriaa selailin haikeissa nostalgiatunnelmissa , ja kas...eikö kellään ole tosiaan Vettemiitistä Punkaharjulta kuvia :confused:
Vai etkö GeeJiison oo ehtiny laittamaan ?
Mun omat kuvat katosi aikoinaan jo kehitys vaiheessa ja mielellään näkisen sen vaivan, että skannailisin muiden kuvia tonne galleriaan. Mulla on vielä noita sun muitakin kuvia...
Toi Punkaharjun miitti oli ainut missä mulla ei ollu kameraa mukana !
En enää muista miks...varmaan unohtu kotiin.:rolleyes:
Jos jollain on sieltä kuvia niin pukatkaa GJ:lle !!!
groovyjay
10.07.2006, 14:11
Myös 1995, 1999 ja 2000 kaipais täydennystä...
stingray
10.07.2006, 15:23
mulla on jotain kuvia kinopokkarilla räpsitty PUN`K harjulta
jos gj:lle kelpaa pelkät kalvopaperikuvat mistä voi skannailla
iltapuhteeksi jotain! matskua niin täältä saa lainaksi ! ;)
groovyjay
10.07.2006, 15:25
mulla on jotain kuvia kinopokkarilla räpsitty PUN`K harjulta
jos gj:lle kelpaa pelkät kalvopaperikuvat mistä voi skannailla
iltapuhteeksi jotain! matskua niin täältä saa lainaksi ! ;)
soVíttu
stingray
15.08.2006, 22:06
soVíttu
oletkos unohtanut :-k
groovyjay
15.08.2006, 23:17
oletkos unohtanut :-k
Oletkos itse? :-k En ole saanut mitään yllä mainittuun materiaaliin viittaavaa... ;)
stingray
20.08.2006, 23:32
Oletkos itse? :-k En ole saanut mitään yllä mainittuun materiaaliin viittaavaa... ;)
katotaan joku pulla tuokio abc:lle vaikka tulevalle viikolle ;)
stingray
04.09.2006, 22:10
missäs kuvat viipyy:confused: :-k
groovyjay
04.09.2006, 22:17
missäs kuvat viipyy:confused: :-k
Kannoin kuvat henk. koht. tänään jo tallista mihin ne viimeks jäi tohon koneen viereen. Huomenna.... Ehkä...... ;)
groovyjay
09.09.2006, 11:43
Tänään se vihdoin sitten tapahtui! Myös HDCS kuvia tuli muutama laitettua... Kiitos kuningasrausku! :bball:
http://finnshark.com/gallery/images/5825.jpg
Upeeta ! Kiitos , oikeen hymyilyttää katella 10v. vanhoja kuvia;)
Corvette63
09.09.2006, 17:38
Wow! :D
ZR1Mikko
20.12.2006, 09:21
Kaverin kanssa tehtiin Punkaharjun meetingista aikoinaan kunnon videokin. Luulis jollain se olevan viela tallessa. Se oli meikalaisten eka meettivideo.
Onhan mulla se tietenkin itella tallessa, mutta kun valitettavasti en paase siihen vanhaan materialliin kasiksi talla hetkella...
stingray
21.12.2006, 21:04
Kaverin kanssa tehtiin Punkaharjun meetingista aikoinaan kunnon videokin. Luulis jollain se olevan viela tallessa. Se oli meikalaisten eka meettivideo.
Onhan mulla se tietenkin itella tallessa, mutta kun valitettavasti en paase siihen vanhaan materialliin kasiksi talla hetkella...
kyllä täältä varmaan löytyy se teidän tekemä pätkä vhs kasetilta
on laitteet uusiutunut ja vhs nauhuria ei ole ollut 5-6vuoteen enään käytössä
jos jollakin on nauhuri ja pystyy ajamaan sen nykyaikaan niin täältä saa lainaksi ;) tekstit on kulunut jo sen verran ettei muusta saa selvää !näyttäis olevan corvette meet punkaharju 1996
pori yyteri 1997 (LEIRINTÄ ALUEELLA HILJAISUUS :-\")
kouvola 1998 jne.....
mites hovi shark tv ??? kuvaaja ! nrj hohoi!
ZR1Mikko
22.12.2006, 02:48
Joo on ajat vahan muutunut. Siina on videossa on todellakin surkea laatu, mutta silti sita on makea katsella. Siina on vahan niinkuin historiallista matskua:D
Uusin auto koko meetissa taisi olla punanen '91 coupe.
stingray
22.12.2006, 17:53
Joo on ajat vahan muutunut. Siina on videossa on todellakin surkea laatu, mutta silti sita on makea katsella. Siina on vahan niinkuin historiallista matskua:D
Uusin auto koko meetissa taisi olla punanen '91 coupe.
jep niimpä oli -91 ja nauha on katsottu melkein puhki jo ennenkuin se jäi pölyttymään varaston laatikoihin ! nyt tuo kallis arvoinen nauha on kaivettu
taas esiin kun olis vhs nauhuri niin pääsis fiilistelemään oi niitä aikoja!!:king:
groovyjay
22.12.2006, 21:24
Mulla on yhtä lukuunottamatta kaikki noi teidän tekemät pätkät jossain kohtaa tulee blue raylle ne varmaan heitettyä. Kaikille tiedoksi ZR1mikko on Shark TV:n esi-isä! :salut:
Corvette63
22.12.2006, 21:29
Kaikille tiedoksi ZR1mikko on Shark TV:n esi-isä! :salut:
:salut:
jep niimpä oli -91 ja nauha on katsottu melkein puhki jo ennenkuin se jäi pölyttymään varaston laatikoihin ! nyt tuo kallis arvoinen nauha on kaivettu
taas esiin kun olis vhs nauhuri niin pääsis fiilistelemään oi niitä aikoja!!:king:
No heitäppä kuule tänne niin ajetaan digitaaliseen muotoon ja kaiken kansan nähtäväksi jos vaan sopii ZR1Mikolle? :)
stingray
23.12.2006, 01:22
No heitäppä kuule tänne niin ajetaan digitaaliseen muotoon ja kaiken kansan nähtäväksi jos vaan sopii ZR1Mikolle? :)
joulun jälkeen sitten :salut: t::king:
joulun jälkeen sitten :salut: t::king:
No huomenta Stingray....tervetuloa foorumille:rolleyes:
stingray
23.12.2006, 11:27
No huomenta Stingray....tervetuloa foorumille:rolleyes:
huomenta vaan ai nyt on aamu ;) :-\"
ZR1Mikko
23.12.2006, 20:32
Joo kyllahan se sopii. Multa loytyy ne orkkis videotkin jos haluut niita kayttaa. Saattaisi olla laatu ehka pikkuisen parempaa?
Joo kyllahan se sopii. Multa loytyy ne orkkis videotkin jos haluut niita kayttaa. Saattaisi olla laatu ehka pikkuisen parempaa?
Se ois aina parempi nois video-hommis. Jos ne vaan ois jossain helposti löytyväs paikas ettei tartte kämppää kääntää ympäri kissojen ja koirien kanssa. :)
ZR1Mikko
23.12.2006, 21:16
Ainahan sita joutuu vahan ettimaan, mutta eikohan ne sielta loydy viimeistaan ensi vuonna:D
Tehkää vaan orggiksista, ne videot kuitenkin jää monen arkistoihin. :thumleft:
No miten kävi, kauanko vielä joudutaan odottamaan? :?:
stingray
17.10.2008, 17:27
kyllä nauha tais energyllä käydä lainassa ja sain takaisinkin vielä !
piru kun toi dementia vaivaa jo ! olikohan se niin ! ?
kyllä nauha tais energyllä käydä lainassa ja sain takaisinkin vielä !
piru kun toi dementia vaivaa jo ! olikohan se niin ! ?
Kylla nauha kavi ja katsoin jonkin matkaa mutta itse nauhotusprossessi jai viela seuraavaan kertaan. Yksi ongelma oli etta aika huonossa hapessa joltain osin. Lahinna parasta jalkea saisi jos Mikolta saisi orkkis patkat lainaan.
stingray
20.10.2008, 23:08
Kylla nauha kavi ja katsoin jonkin matkaa mutta itse nauhotusprossessi jai viela seuraavaan kertaan. Yksi ongelma oli etta aika huonossa hapessa joltain osin. Lahinna parasta jalkea saisi jos Mikolta saisi orkkis patkat lainaan.
samaa mieltä ei muuta kuin alkuperäiset kehiin !
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.