View Full Version : Kuopioon menijät!!
Kuopioon lähtijät äänet tännä,nähdään vähän paljonko on lähdössä!
:cool:
VetteMan
07.08.2006, 20:00
:thumrigh: Suuntana Kuopio perjantaina
Kuopioon lauantaina. Luultavasti Kiteeltä tulee toinenkin auto ja kuski lauantaina.
Taidan olla kuudes tähän topikkiin vastaaja.
heimo huima
07.08.2006, 20:42
perjantaina jos suunnistais sinne.
Pappatunturi
07.08.2006, 21:10
Päätin että en lähde minnekkään ennen kun oma vessa on valmis .. Mutta brcn kyytin taidan hypätä näillä näkymin:)
Lauantaina aamutuimaan lähtö.
Finnshark
07.08.2006, 22:38
Jeh, tulossa ollaan vaikka vette makaakin vielä tallissa... :rolleyes: :cool:
Perjantaina tullaan ja koitetaan ottaa pari kaveria mukaan ;)
Vielä on "fifti-siksti" pääsenkö lähtemään. Mutta perjantaina hyvissä ajoin lähden jos lähden.
Fangio13
08.08.2006, 14:59
Kuopiossa jo vuodesta -70...:D :D :D
Yheksältä pitäis lähteä pe Kuopioon, niihin toisiin, muttei välttämättä parempiin bileisiin. La kuiteskin tuun suunnistamaan...:rolleyes:
Harri -76
08.08.2006, 18:13
Tulossa olen, mut käyttiksellä lupailuista huolimatta... en aivan saa autoa sinne liikkeelle! Mut tuoreita kuvia on...
Corvette63
08.08.2006, 18:40
Tulossa olen, mut käyttiksellä lupailuista huolimatta... en aivan saa autoa sinne liikkeelle! Mut tuoreita kuvia on...
Ennakko julkaisut tänä iltana Finnsharkissa?;)
Kuopiossa olen mutta lauantaina vasta paikalla. Samperi kun vaihdelaatikon öljypohja vuotaa. Vaihdoin tiivisteen ja kirin vähän liian tiukkaan. Paikalla kumminkin.
Kohta pitää tehdä nin etä jokaiselle "finnsharkilaiselle" maalarinteippi rintaan ja siihen nimimerkki:rolleyes:
Scc:n tiedustelujoukot lähtee liikkeelle Tuusulasta jo torstaina, vuorokauden nopee pitstoppi Hirvensalmella ja loppusiirtymä Järviselle kokoontumisen jälkeen koko porukalla ilman stoppii perille perjantaina...
Tullaa tullaan jos vehkeet pelittää
morgan_kane
10.08.2006, 22:07
lauvantaina jovensuun letkan mukana (toivottavasti) :)
morgan_kane
10.08.2006, 22:08
Kohta pitää tehdä nin etä jokaiselle "finnsharkilaiselle" maalarinteippi rintaan ja siihen nimimerkki:rolleyes:
Mut tunnistaa paidasta
Mut tunnistaa paidasta
Mä oon se vesiselvä nuori kaiffari jolla on "west coast corvettes"-fleece päällä...:rolleyes:
Mä oon se vesiselvä nuori kaiffari
Tossa ei ollut totta kun ehkä nuori ja kaiffari;)
Tossa ei ollut totta kun ehkä nuori ja kaiffari;)
Mutta toivottavasti edes jotain päällä.. [-X muutakin ku emäntä :roll:
Mut tunnistaa siitä, että meen siihen mustaan C4:seen jossan on etujarrulevyjen ilmanotot väärinpäin :D
Finnshark
11.08.2006, 09:55
Mutta toivottavasti edes jotain päällä.. [-X muutakin ku emäntä :roll:
Mut tunnistaa siitä, että meen siihen mustaan C4:seen jossan on etujarrulevyjen ilmanotot väärinpäin :D
Onneks sulla on ne uudet vanteet ni on helpompi huomata et ne levyt on väärinpäin... ;)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.