View Full Version : Liityn jäseneksi CCoF ja EN halua mitään korttia!
Pappatunturi
22.08.2006, 22:08
Älkää nyt pkele takertuko jonkun muovilätkän tulemiseen tai tulematta jättämiseen. Ihan toisarvoinen seikka! Mitään kortteja ei voi teettää edes pienissä erissä,muuten maksavat ihan kohtuuttomasti. Ja ihan samat edut saa varmasti ilmankin sitä.
Jäi niin hyvä fiilis kerhon aktiiveistä kuopion shown jälkeen että aion liittyä kerhoon ja vakavasti toivoisin JÄSENMAKSUN KOROTUSTA. Hieman lisää budjettia niin saadaan hyvistä jutuista vieläkin hauskempia.
Tervetuloa joukkoon.
Niinkun sä joskus nyt poissa olisit ollutkaan. :p
Tulikos tänä vuonna jäsenmaksun korotus? Milloinkas jäsenmaksu pitää maksaa ja mihin? Olenko vielä jäsen vaikka en tänä vuonna olekaan maksanut jäsenmaksua, kun en tiedä mihin ja miten se maksetaan:confused:
Jäsenkorttihan miulla jo on ja lompakko niin täynnä kaikenmaailman alennuskortteja, että jos yhtään korttia enää joutuu sinne laittamaan ni pitää ostaa uus lompakko.http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=2297&d=1164043296
Mä oon kanssa mukana ( korotetulla vuosimaksulla )
Mites toi liittyminen ja maksaminen pitää tehdä?
Mites toi liittyminen ja maksaminen pitää tehdä?
CCoF:n (Corvette Club of Finland) sivuilta liittymiskaavake löytyy:
http://www.corvettefinland.com/ccof/liity/index.html
Sitten vaan odottelemaan, että jäsenmaksu kopsahtaa postiluukusta. Eikä kannata pidätellä henkeä odottaessa ;)
VetteMan
11.01.2007, 11:49
Jäsenmaksu vahvistetaan tässä alkuvuodesta, vuosikokous tulee olemaan helmikuussa. Kyllä ne laput aikanaan kolahtaa postilaatikkoon ;)
Jäsenmaksu vahvistetaan tässä alkuvuodesta, vuosikokous tulee olemaan helmikuussa. Kyllä ne laput aikanaan kolahtaa postilaatikkoon ;)
Mulle tuli sähköpostiin jo joulukuussa ja ehdin sen maksamaankin jo :confused:
Ja mulle puoleeen hintaan!!!!!!!
Ja mulle puoleeen hintaan!!!!!!!
Myy se alumiinikokkare pois, niin on varaa maksaa vauhtimiesten jäsenmaksu;)
Myy se alumiinikokkare pois, niin on varaa maksaa vauhtimiesten jäsenmaksu;)Kunhan nyt ensin kyykytän sun vihasen mutta pikkasen;)
Jaahas - no ei ole hinnalla pilattu, mikäli linkin tieto pitää vielä paikkansa, vai miltä vuodelta lie :p
Tarinaa pulkastakin vaaditaan, joten odotellaanpas muutama viikko (8-10) vielä niin saadaan oikeat faktat kehiin - ei lähetä hätiköimään puolivillaisella tällä kertaa :farao:
Kunhan nyt ensin kyykytän sun vihasen mutta pikkasen;)
Mikä lasketaan pikkaseksi?
Vielä kerran, VARO ettei tuu kiire:rolleyes:
Mikä lasketaan pikkaseksi?
Vielä kerran, VARO ettei tuu kiire:rolleyes:
Jaa onko taas uusia konnuuksia rakenneltu:confused: No kaikki joita joutuu tekohengittämään on pieniä ja sovitaan vaikka niin että redline/vaihtopiste laitetaan 5500rpmään niin se on sitten iso se nopeampi ja pieni se hitaampi?;) :D
Myy se alumiinikokkare pois, niin on varaa maksaa vauhtimiesten jäsenmaksu;)Aluisolohkot - niiden pitää saada ilmainen jäsenyys!!!
Aluisolohkot - niiden pitää saada ilmainen jäsenyys!!!
Jos on varaa alukoneisiin, niin silloin on varaa maksaa 3 kertanen jäsenmaksu.
Jos on varaa alukoneisiin, niin silloin on varaa maksaa 30 kertanen jäsenmaksu.
mä oon ihan samaa mieltä :D
Jos on varaa alukoneisiin, niin silloin on varaa maksaa 3 kertanen jäsenmaksu.Näin on!:rolleyes:
Jos on varaa alukoneisiin, niin silloin on varaa maksaa 3 kertanen jäsenmaksu.
Koskee varmaankin vain BB alukoneita :confused:.
Eikös jäsenmaksun pitäs mennä Corvettejen määrän mukaan? Mikäli omistaa 4 Corvettea, niin tulisi maksaa neljä jäsenmaksua :)
Eikös jäsenmaksun pitäs mennä Corvettejen määrän mukaan? Mikäli omistaa 4 Corvettea, niin tulisi maksaa neljä jäsenmaksua :)
siksi mulla ei olekaan varaa liittyä jäseneksi ;)
Ja ahdettujen kärryjen maksu tulee maks ahtopaineella korotettuna + alulisä tietty
Ja ahdettujen kärryjen maksu tulee maks ahtopaineella korotettuna + alulisä tietty
Oletettavasti psi eikä bar lukemalla kerrottuna, tulee pirrelle ja PB:lle kalliiksi :)
Oletettavasti psi eikä bar lukemalla kerrottuna, tulee pirrelle ja PB:lle kalliiksi :)
Tarttee vähän pyöräyttää turboruuvia jäsenmaksun ajaksi ;)
Pappatunturi
13.01.2007, 23:05
Eikait vaan baakaril ol 427 pienlohko vallan kevytmetallist tuol puol jokke?
Eikait vaan baakaril ol 427 pienlohko vallan kevytmetallist tuol puol jokke?
ei suinkas, kui sää tommottis epäilet
ei haittaa;)
Corvette63
14.01.2007, 14:13
Eikun mitä enemmän Corvetteja omistaa, sen pienempi jäsenmaksu? ;)
Eikun mitä enemmän Corvetteja omistaa, sen pienempi jäsenmaksu? ;)
vai oisko se sille että yhdellä vetellä 200% jäsen maksu, kahdella normaali, komella ilmanen jäsenyys ja neljännestä saa jo takaskin :-k
groovyjay
14.01.2007, 21:32
Mulle voi myös laittaa jäsenkaavakkeet tulemaan, jos vielä huolitaan kerhoon mukaan!
Pappatunturi
14.01.2007, 22:14
ei suinkas, kui sää tommottis epäilet
Gyl maar mää o ain baakarrii eppäilly vilungist
Mulle voi myös laittaa jäsenkaavakkeet tulemaan, jos vielä huolitaan kerhoon mukaan!
Pidetään homma so*****na.:D
Koskas muuten on vuosikokous ?
Harras toive olisi , että tiedote siitä tulisi ajoissa....muistaakseni kerhon säännöissäkin on maininta , että vuosikokouksesta on ilmoitettava vähintään kaksi viikkoa ennen. Vai muistanko väärin ?
Pappatunturi
15.01.2007, 16:59
Koskas muuten on vuosikokous ?
Harras toive olisi , että tiedote siitä tulisi ajoissa....muistaakseni kerhon säännöissäkin on maininta , että vuosikokouksesta on ilmoitettava vähintään kaksi viikkoa ennen. Vai muistanko väärin ?
Voitais kaikki osallistua kerrankin!
Voitais kaikki osallistua kerrankin!
Niinpä ! Joku la ilta olis hyvä , siitä sitten onnistuneen kokouksen kunniaksi koko porukka kerhon piikkiin ottaan muutama olut...vai mita PJ !!! Mikkoooo....??
Pappatunturi
15.01.2007, 17:31
Niinpä ! Joku la ilta olis hyvä , siitä sitten onnistuneen kokouksen kunniaksi koko porukka kerhon piikkiin ottaan muutama olut...vai mita PJ !!! Mikkoooo....??
Mielummin saunaan ja jokainen hoitaa ne olueeeeeeet itse?
Kokouksesta tiedotetaan kyllä hyvissä ajoin. Pidettänee ens kuun lopussa, niinkuin ennenkin.
Toi kokous ja olut yhdistelmä on suunnitteilla. Katotaan kun saadaan tietyiltä tahoilta tarjoukset et saadaanko homma onnistumaan.
Kaikki joukolla mukaan päättämään kerhon tulevasta vuodesta.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.