PDA

View Full Version : MrT:n remppa testi nurkka

Pages : [1] 2

MrT
12.09.2006, 16:46
tänään on vuorossa toi -63:nen, jonka työ missiona kytkin levyn vaihto. Jotta ko operaatio ei olisi liika helppo, on auto varustettu orkkis shifterillä ja kiinteällä laatikko palkilla.
Kirosanoja en laske koska muuta en varmaan kerkeis tekemäänkään.

Nyt lähdenkin ottamaan lankkuja pois montun päältä, katotaan jos vaikka tänään lähtis vielä kruisailemaan :cool:

Corvette63
12.09.2006, 16:49
Näitä on kiva lukea!:cool:

MrT
12.09.2006, 16:55
ja vielä kivempi tehdä :D

no mut nyt mä meen

MikkoM
12.09.2006, 16:55
Joo, kilpailija "Machon niksinurkalle" ;)

Corvette63
12.09.2006, 17:00
Joo, kilpailija "Machon niksinurkalle" ;)

Vuoden lopussa tehdään sitten galluppi, että kummassa niksi-nurkassa" on ollut paremmat niksit;)

MrT
12.09.2006, 17:55
no tää mun remppa nurkka on vaan testausta että paljo menee aikaa mihkäkin hommaan.
No vielä ei ole levyä vaihdettu, mutta kasaan päin lähtee seuraavaksi vekotin menemään

Corvette63
12.09.2006, 17:59
no tää mun remppa nurkka on vaan testausta että paljo menee aikaa mihkäkin hommaan.
No vielä ei ole levyä vaihdettu, mutta kasaan päin lähtee seuraavaksi vekotin menemään

Häh? Sähän sanoit jo tunti sitten että sä meet, ja siellä koneella vieläkin olet:confused:

MS
12.09.2006, 18:11
Ja jos kerran oot ollu jo tunnin rakentamassa niin luulis et kytkin on vaihdettu ja koeajo suoritettu.;)

MrT
12.09.2006, 19:48
Häh? Sähän sanoit jo tunti sitten että sä meet, ja siellä koneella vieläkin olet:confused:
se oli väli aika, hörppäys kola juomaa samalla, eli ton jälkeen alko vekotin menemään siis nippuun päin ja nyt oonki jo kerinny siistiytymään sekä heittään pikku koelenkin.

hitto kun oli kiva :D kun niskat vaan napsu, niin paljon paremmin piti uus levy :cool:

MrT
12.09.2006, 19:49
Ja jos kerran oot ollu jo tunnin rakentamassa niin luulis et kytkin on vaihdettu ja koeajo suoritettu.;)

mä oon vissiin sit vähä hidas :confused: vai ;)

Corvette63
12.09.2006, 20:02
se oli väli aika, hörppäys kola juomaa samalla

Nyt jaksaa vaikka frame off:n hoitaa läpi!;)

MrT
12.09.2006, 20:04
Nyt jaksaa vaikka frame off:n hoitaa läpi!;)

:-k vissii yhden teen ainakin :-({|=

Masa
12.09.2006, 21:58
kait sitte kuvia otit homman etenemisestä...

MrT
12.09.2006, 22:00
kait sitte kuvia otit homman etenemisestä...
ei tolla tahdilla kerinny :D

Macho
13.09.2006, 00:07
http://img.photobucket.com/albums/v387/jonathanwong/thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif

MrT
05.10.2006, 20:45
No aloitetaan sitten vaikka kuvalla
http://finnshark.com/gallery/images/6084.jpg
tollaset sitte hommasin, vielä en ole päättänyt mihin noi laitan alle ja sitten takas topicciin eli nyt oli vuorossa mutkakepin teko C3&TKO yhdistelmään, vielä kun C5 mollaus expertti ;) laittaa muutaman foton höysteeksi

Corvette63
05.10.2006, 21:51
... laittaa muutaman foton höysteeksi

Expertti ilmoittautuu..laitanko keppikuvat tänne vai MD:n "se on siinä" topicciin?

MrT
05.10.2006, 21:53
laita MD:n kepin kuvat Se on siinä topikkiin, niin siis se leveempi/lituska on mun kepakko

Corvette63
05.10.2006, 22:03
laita MD:n kepin kuvat Se on siinä topikkiin, niin siis se leveempi/lituska on mun kepakko

Hmmm... Kerkesin jo laittaa kaikki sinne MD:n topicciin:-k Osaatko itse linkittää ne sun kuvat tänne, niin mä voisin editoida ne sun keppi kuvat pois MD:n topicista. Vai miten tehdään?

MrT
05.10.2006, 22:10
tehdän näin
http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Keppi3.jpg
tossahan toi mun hämmennin, ihan rosterista. T72 joutuu kyl huomiseen oottamaan niitä mittoja, mutta pitäis tosta kuvasta jo aika hyvän saada tolkkua

groovyjay
05.10.2006, 22:43
No aloitetaan sitten vaikka kuvalla

http://finnshark.com/gallery/images/6084.jpg

tollaset sitte hommasin, vielä en ole päättänyt mihin noi laitan alle ja sitten takas topicciin eli nyt oli vuorossa mutkakepin teko C3&TKO yhdistelmään, vielä kun C5 mollaus expertti ;) laittaa muutaman foton höysteeksi

Ei lainkaan pöllömpi vaihtoehto... Hyvin 70-lukuiset, vaikkaiki taitaa halkaisia olla enemmän tätä päivää... :cool:

T72
05.10.2006, 23:19
Yesh kyllä toi kuva shifteristä valaisi jo riittävästi asiaa. Hyvän näköiset on noi Ansenit!

MrT
06.10.2006, 08:50
ainakin neljä positiivista kommenttia saanu noista, noin arvostetuilta kriitikoilta vielä, kiva et muutkin tykkää. Tosiaan 17x8 kokoahan noi on.

Corvette63
06.10.2006, 17:32
Remppa nurkkaan päivitystä keppi rintamalla;)

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Keppikeppivalmiina.jpg

:cool:

MrT
06.10.2006, 17:43
no ei ihan vielä ole vekotin tossa kunnossa mutta ensi viikolla on, juuri äsken tuli ilmoitus että Le alakerta on noutovalmiina :D

Tuo kuva on ihan vaan demonsroimaan miten toi mun offset-keppi tulee tuolta konsolista ulos, ainakin noin 99% alkuperäisestä paikasta

Corvette63
07.10.2006, 01:09
no ei ihan vielä ole vekotin tossa kunnossa mutta ensi viikolla on, juuri äsken tuli ilmoitus että Le alakerta on noutovalmiina :D

Tuo kuva on ihan vaan demonsroimaan miten toi mun offset-keppi tulee tuolta konsolista ulos, ainakin noin 99% alkuperäisestä paikasta

Hyvältä kuullostaa! Päivitystä saa laittaa, että miten hommat etenee..;-)

MrT
07.10.2006, 09:17
Hyvältä kuullostaa! Päivitystä saa laittaa, että miten hommat etenee..;-)

Tiedossa sellainen päivitystehoisku illalla ettei tosikaan ;)

Corvette63
07.10.2006, 13:56
Tiedossa sellainen päivitystehoisku illalla ettei tosikaan ;)

Sitä odotellessa..;)

MrT
07.10.2006, 15:18
Sitä odotellessa..;)
sitä muuten voi joutua oottamaan kun nää data systeemit ihan sekasin, pitkään ollu sillee et koneelta ei ole pystyny lataamaan luurin muisti kortille, tänään sit ilmeni että enää ei onnistu kortilta koneellekaan :confused:

Corvette63
07.10.2006, 15:20
sitä muuten voi joutua oottamaan kun nää data systeemit ihan sekasin, pitkään ollu sillee et koneelta ei ole pystyny lataamaan luurin muisti kortille, tänään sit ilmeni että enää ei onnistu kortilta koneellekaan :confused:

Tökkää kortti koneeseen ja avaa oma tietokone. Sen jälkeen valitset sieltä kortin nimen ja näpäytät sitä hiiren vasemmalla painikkeella--> sieltä löytyy kaikki tarvittava luultavasti. Jotenkin tohon tapaan mä teen, jos kone ei tee yhteistyötä:confused:

MrT
07.10.2006, 15:22
Tökkää kortti koneeseen ja avaa oma tietokone. Sen jälkeen valitset sieltä kortin nimen ja näpäytät sitä hiiren vasemmalla painikkeella. Jotenkin tohon tapaan mä teen, jos kone ei tee yhteistyötä:confused:

täytyy illal kokeilla, nyt joutuu vetää possuu naamaan, sitte hakemaan simmejä jousien alle, puupää kun oon niin en sellasia ollu tajunnu hommaa:confused: :confused: ](*,)
extreme shoun kautta hakemaan alakerta, illal vielä kasaan ;)

Corvette63
08.10.2006, 00:38
Päivitystä:

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Lohko.jpg

Tän näkösenä nipan79:n mylly jäi odottamaan sunnuntai aamun rassausta.

MrT
08.10.2006, 09:22
kai sitä pitää vääntäytyä talliin nysväämään

Corvette63
08.10.2006, 11:01
kai sitä pitää vääntäytyä talliin nysväämään

:thumleft:

MrT
08.10.2006, 11:08
kai sitä pitää välillä laittaa tilanne raporttia. corvette63 kun saa laitettua taas kuvaa kehiin niin saatte todisteen projektin edistymisestä, kansi studit sain sentään ruuvailtua paikoilleen, RTV-silikoonin kera tietenkin.

Seuraavan ohjelmassa tarkistella ettei venat ota mäntiin kiinni kun pöyrittää konetta, jos niin hyvin käy, siis tietenkin käy, niin sitten laitan kannet nippuun. Eilen tosiaan tajusin sössineeni kun en ollu tajunnu jousi simmejä hommata, no onneksi kaverilta löytyi :salut: eikä moottorin niputus hyytynyt siihen :D

Oli muuten tollanen alakerta suhteelisen haatava :rolleyes: yksin nostaa GMC:n lavalta

Corvette63
08.10.2006, 11:13
Hyvin tuntuu projektit etenevän;)

Oli muuten tollanen alakerta suhteelisen haatava :rolleyes: yksin nostaa GMC:n lavalta

No ihan varmasti:razz:

EDIT:Kuva tulee minuutin päästä;)

Corvette63
08.10.2006, 11:17
http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Piikkisika.jpg

Mad Dog
08.10.2006, 12:02
http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Piikkisika.jpg

Prkl ko on tehokkaan näköistä malmia! Meinasitko muuten jättää ton lohkon tollei orkkisasuun?:D

MrT
08.10.2006, 13:24
Prkl ko on tehokkaan näköistä malmia! Meinasitko muuten jättää ton lohkon tollei orkkisasuun?:D
tiedä vaikka jättäisinkin, ei se kiiltävä maali kumminkaan tehoa tuo yhtään lisää, enkä mä sitä kone huonetta muutenkaan ole kerinny nysväämään yhtään hienommaks.

Sen verran taas tällä välin edisty että sain tarkisteltua venttiilin ja männän väliset toleranssit, onneksi tilaa riitti, säästyin siis ihan mielettömältä urakalta 8)

Koska kaikki ei mene kuin elokuvissa, ei käö edes niin kuin allakirjoituksessa niin pakokeinujen studeissa sen verran ronskin mittaset kierteet että njerkeleet pohjaavat ennen kuin kiristävät guideplatea, ne on sentään helppo lyhentää, mutta ei siinä vielä kaikki, guidet ovat jotenki vammasen malliset ja ohjaavat keinun ihan venttiilin kannan toiseen laitaan :mad:

Siinä vaiheessa projekti meni ihan jäihin kun ups lähetti toi mulle vähän lisää osia

Corvette63
08.10.2006, 13:35
UPS lähetit ovat muutteneet selvästi parempaan suuntaan:shock:

janiv
08.10.2006, 14:02
Mistäs tietää miten kireelle keinun kiinnitysmutteri laitetaan, kun on hydrauliset nostimet:confused: Eihän sitä voikaan välyksettömäks kiristää, kun sit se ei säädy yhtään mihinkään, kun kiristäessä se nostin painuu pohjaan:confused:

Eikös se pitäs olla välyksetön sillonku nostin on säätyny suurimmilleen? Vai oonkohan taas ymmärtäny jotain ihan väärin :(

MrT
08.10.2006, 14:09
MrT neuvoo: välykset säädetään aina silloin kun nostin on perus ympyrällä, siis ei nostoa. Hyd. nostimen kanssa kiristetään siihen asti kunnesvälykset ovat poissa ja jatketaan kiristämistä vielä 3/4-osa kierrosta, olen kuullut että jotku kiristävät hyd.nostimen nippuun asti ja sitten löysäävät 3/4-osa kierrosta, noin en kuitenkaan ite tee enkä tekiskään.

Mekaanisiin nostimiin tapaus kohtaisesti valmistajan ilomoittama välys, itellä imuun .016" ja pakoon .018" välystä

janiv
08.10.2006, 14:29
Juu perusympyrällä tietenkin juu.

Hyd. nostimen kanssa kiristetään siihen asti kunnesvälykset ovat poissa ja jatketaan kiristämistä vielä 3/4-osa kierrosta

Mut siis tota häh:confused: Mitenkäs se hydraulinen sit enää toimii, kun se on pohjassa kiristetty vielä kireemmälle? Eikös se sit jätä jo venttiiliä kantamaan, kun työntötanko lämpölaajenee?

Siis eikös se pitäs saada säädettyy sillonkun se hydraulinen nostin on "paksuimmillaan" ja sehän ei taida olla mahollista, kun sehän painuu koko ajan "ohuemmaksi" mitä enemmän kiristät ja lopulta pohjaa.:confused: :(

Luulin jo kerran ymmärtäneeni tän asian, mut nyt taas tuntuu etten tajuukkaan mistään mitään. No sehän ei oo mitään uutta :)

MrT
08.10.2006, 15:46
Mut siis tota häh:confused: Mitenkäs se hydraulinen sit enää toimii, kun se on pohjassa kiristetty vielä kireemmälle? Eikös se sit jätä jo venttiiliä kantamaan, kun työntötanko lämpölaajenee?
ei siin mitään tollasta lämpölaajenemista tapahdu
onko kerronnassa vai ymmärryksessä vika :confused:
no kuitenkin väljät pois, siis siten että keinu on venttiilissä kiinni ja tönäri on kiinni tietenkin nostajassa että keinussa siten että nostaja ei kuitenkaan ole vielä painunut yhtään kasaan :hockey:

MrT
08.10.2006, 15:51
Nyt jos corvette63 ei olis jääny tuijottamaan tota mun luona käynyttä UPS-lähettiä niin hää olis varmaan laittanu jo ihan :shock: älyttömän :shock: määrän kuvia.

No yhtä kaikki, sormet hellänä ohjuristefojen asennuksesta, venttiilien niiden läpi työntämisestä, jousien asennuskorkeuksien mittailusta, jousien/lukkojen asentelusta....

Olihan kansistudi paketissa sellainenkin erikoisuus että yksi mutteri oli kierteetön :confused: toivottavasti kuvasta saa jotain tolkkua

Corvette63
08.10.2006, 16:06
Nyt jos corvette63 ei olis jääny tuijottamaan tota mun luona käynyttä UPS-lähettiä niin hää olis varmaan laittanu jo ihan :shock: älyttömän :shock: määrän kuvia

Mutta ihan eniten ihmetyttää, että miten sä oot päässy ottamaan noin hyvin kuvan siitä lähetistä? Vai onko sulla joku kamera ovella joka ottaa kaikista neitosista kuvan jotka sun ovella käy:confused:

Ja päivitystä:

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Jousetkiinni.jpg

Ja siinä on saatu viimein henkisesti ja fyysisesti kovan painimisen jälkeen kiinni jouset;)

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Simmimitta.jpg

Tuollasella työkalulla tarkistellaan jousien oikea asennus korkeus...

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Puristin2.jpg

Lopuksi sitten puristimet;)

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Puristin.jpg

janiv
08.10.2006, 16:08
ei siin mitään tollasta lämpölaajenemista tapahdu
onko kerronnassa vai ymmärryksessä vika :confused:

Öö:confused: siis eikös koko välyksen/hydraulisen nostimen idea oo just siinä, että poistetaan moottorin käydessä lämpölaajenemisesta johtuvat venttiilinnosto-ongelmat:confused: Siis ei suinkaan niin, että mutteria kiristäessä tapahtus jotain lämpölaajenemista, ainakaan kovin paljoa :)

keinussa siten että nostaja ei kuitenkaan ole vielä painunut yhtään kasaan :hockey:

Nonnis tossa se ongelma onkin. En tajuu miten voi tietää ettei nostaja oo painunu ja sehän painuu koko ajan kun kiristää, vai pitääkö sormissa olla semmonen tuntuma, että tajuaa millon se nostin alkaa painumaan?

Elikkäs vtuikshan se taitaa mennä, jos kiristää ja kiristää ja kiristää ja pohjaa ja kiristää sit vielä ½ kierrosta :(

Tästä varmaan kohta päästään siihen, että hydraulisilla nostimilla varustetun moottorin venttiilikumeja ja jousia ei voikkaan vaihtaa kannen ollessa paikoillaan

Corvette63
08.10.2006, 16:10
http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Mutterit.jpg

Vielä sitten ne mutterit. MrT kertonee lisä infot, kun mä en niin kauhiasti ole paneutunut noihin moottorin tavaroihin;)

MrT
08.10.2006, 16:16
Vielä sitten ne mutterit. MrT kertonee lisä infot, kun mä en niin kauhiasti ole paneutunut noihin moottorin tavaroihin;)
hitto kun vähä huono toi mutteri kuva, mutta enivei, kierteetön mutteri :confused: siihen kaati koko projekti :mad:

No ei sentään mutta kun syödäkin pitää ja sitten koittaakin aika ABC:n, siis enhän mä näin tiuhaan kävis päivittämässä tilannetta, mutta kun on noita popcorneja vielä puoli kulhoa tossa vieressä.

Mutta ABC:n jälkeen meinaan vielä kannet asennella paikoilleen ja vääntää mutterit momenttiin. Oikein jos innostun niin wintage tray ÖPu ja ÖPo menevät kanssa omille paikoilleen :cool:

Corvette63
08.10.2006, 16:23
No ei sentään mutta kun syödäkin pitää ja sitten koittaakin aika ABC:n

Porsaan 150g selkäpalaa rasvassa tiristettynä Mäkin sijaan tänään vai:confused:

MrT
08.10.2006, 16:39
Porsaan 150g selkäpalaa rasvassa tiristettynä Mäkin sijaan tänään vai:confused:

ei kun liahlpulia j anyt ABC:lle

MrT
09.10.2006, 22:21
taas se hiukan tänään edisty, keinut, niitten studit, nostimet ja tönärit on paikoillaan. Välykset jäi vielä tarkistamatta ja keinut kiristämättä. corvette63 varmaa pistää taas pari tilanne fotoa toisessa on aitoa kuvakohdemanipullaatiota, muka valmis :D

Corvette63
09.10.2006, 22:29
taas se hiukan tänään edisty, keinut, niitten studit, nostimet ja tönärit on paikoillaan. Välykset jäi vielä tarkistamatta ja keinut kiristämättä. corvette63 varmaa pistää taas pari tilanne fotoa toisessa on aitoa kuvakohdemanipullaatiota, muka valmis :D

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Kuva344.jpg

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Kuva345.jpg

Sun kuvan muokkaus taidot on todellakin kehittyneet:confused: ;-)

groovyjay
09.10.2006, 22:31
Hyvä herra Lipton! :cool: Perjantaina on mansessa ajeluiltamat... ;)

MrT
09.10.2006, 22:32
Sun kuvan muokkaus taidot on todellakin kehittyneet:confused: ;-)
eikö :D

MrT
09.10.2006, 22:33
Hyvä herra Lipton! :cool: Perjantaina on mansessa ajeluiltamat... ;)

lähetkö seuraksi :confused:

Corvette63
09.10.2006, 22:34
lähetkö seuraksi :confused:

Ai kuntoon perjantaiksi?:D

MrT
09.10.2006, 22:35
Ai kuntoon perjantaiksi?:D
ehkä, kattoo nyt kuin pahasti mä annan opinnäytetyön esittely seminaarin häiritä :rolleyes:

Mad Dog
09.10.2006, 23:25
Mahtavaa, upeetaa....on tuo vaan aika JÄYREEN näköinen paketti! Voi tulla rullilla mielenkiintoisia hetkiä:D Nimittäin, jos et itte vie niin meikä vie! Sen verta kiinnostais tietää mitä tosta Fat Albertista irtoo...:confused:

Finnshark
10.10.2006, 09:08
Hyvältä näyttää MrT! Ja samalla jotenkin niin tutulta, itsekin eilen venttiilinvälyksiä säätelin ja istuttelin imusarjaa hämyksi paikoilleen. :cool: Tosin nuo möhkön kannet näyttää vähän erilaisilta kuin mun pienemmät versiot...

ZL1
10.10.2006, 09:12
Mites Tommi ootko mitannut ton Dartin imarin ja kaasarin kanssa paljonko jää kaasarin ja konepeiton väliin tilaa?

MrT
10.10.2006, 16:08
Mites Tommi ootko mitannut ton Dartin imarin ja kaasarin kanssa paljonko jää kaasarin ja konepeiton väliin tilaa?

en ole, kun ei tarvi sen verran raju se muntuleva konekuitu. mutta voin illalla laittaa mittaa kuin korkeelle nousee kaasarin kaulus suhteessa dekkitasoon

ZL1
11.10.2006, 13:23
en ole, kun ei tarvi sen verran raju se muntuleva konekuitu. mutta voin illalla laittaa mittaa kuin korkeelle nousee kaasarin kaulus suhteessa dekkitasoonOlisi hyödyllinen tieto!!! Kiitos jo etukäteen

MrT
11.10.2006, 13:29
Olisi hyödyllinen tieto!!! Kiitos jo etukäteen
Olo hyvä jo etukäteen, en sit eilen illal enää jaksanu alkaa mittaileen kun olin vasta 2315 himassa, mutta tänäiltan tuloo mittoja

MrT
11.10.2006, 17:09

no siis tollasta mittaa ei ole eikä tule, mutta lohkon dekki siis imusarjan kiinnitys tasosta kaasarin ilmanputsarinpohjan kaulukseen oli 24cm, kaasarin ja imppasarjan välissä oli 1,5cm fylliä/lämpö eristettä

ZL1
11.10.2006, 17:34
no siis tollasta mittaa ei ole eikä tule, mutta lohkon dekki siis imusarjan kiinnitys tasosta kaasarin ilmanputsarikaulukseen oli 24cm, kaasarin ja imppasarjan välissä oli 1,5cm fylliä/lämpö eristettä
Ahaa eli jotain hiukka alle 23cm dekkitasosta ilmanputsarikaulukseen jos vaan pari kolme tiivistealulevy settiä välissä - menempä heti mitaamaan omani ja kerron kohta!!!

ZL1
11.10.2006, 19:35
no siis tollasta mittaa ei ole eikä tule, mutta lohkon dekki siis imusarjan kiinnitys tasosta kaasarin ilmanputsarinpohjan kaulukseen oli 24cm, kaasarin ja imppasarjan välissä oli 1,5cm fylliä/lämpö eristettäEli tuo teki hiukan alle 23cm.
Mittasin omani ja takareunassa 23,5 cm ja etureunassa 19,5cm samanlaila kaulukseen imarin alapinnasta eli keskimäärin (kaasarin keskikohdilla) 21,5 cm eli VAIN noin 1 - 1,5 cm sulla korkeammalla!!!!
Mittasitko tuon suunnileen kaasarin kohdilta eli pituussuunnassa imusarjan puolivälintienoilta?

Enivei mun omassa on sitten tuosta ilmanputsarin kauluksesta se putsarin studi 6,5 cm ylöspäin ja lisäksi jää 1 cm ilmaa sen ja hoodin väliin eli mulla kauluksesta hoodiin 7.5cm nyt ja siitä vaikka tuo 1.5cm pois niin jäisi silti 6 cm ilmaa eli aivan mainiota!!! Nyt kun mulla on stubstack nii itseasiassa mulla sen kauluken päälle tulee ensin tietty se carb base ja se itseasiass vie sellaisen 0.5 cm ja sen päällä on stubstack joka vie 3 cm eli nyt on vain noin 3,5-4 cm ilmaa stubstakin päällä joka on kyllä hiukan liian vähän, koska suosittelevat sellaista 5cm miniminä!

Ja asiasta kolmanteen öljypohja on about 20cm syvä lohkon kiinnityspinnasta (19,5 cm + peltikaulus + tiiviste). Ja alareuna on muutaman millin päässä kollektorien alapinnasta eli ei paljon alemmas uskalla laittaa. Paljonkos sulle tuli nyt iskua? 4.25 tuumaako? Jos niin sehän on 540sen isku kanssa eli kertositko vielä paljon sun öljypohja on syvä:confused:

MrT
11.10.2006, 20:11
Eli tuo teki hiukan alle 23cm.
Mittasin omani ja takareunassa 23,5 cm ja etureunassa 19,5cm samanlaila kaulukseen imarin alapinnasta eli keskimäärin (kaasarin keskikohdilla) 21,5 cm eli VAIN noin 1 - 1,5 cm sulla korkeammalla!!!!
Mittasitko tuon suunnileen kaasarin kohdilta eli pituussuunnassa imusarjan puolivälintienoilta?
Niin sulla on vissiin kaasarin kiinnitys huikka etuviistoon kallellaan, tossa Dartissa se kun on vaaterissa

Ja asiasta kolmanteen öljypohja on about 20cm syvä lohkon kiinnityspinnasta (19,5 cm + peltikaulus + tiiviste). Ja alareuna on muutaman millin päässä kollektorien alapinnasta eli ei paljon alemmas uskalla laittaa. Paljonkos sulle tuli nyt iskua? 4.25 tuumaako? Jos niin sehän on 540sen isku kanssa eli kertositko vielä paljon sun öljypohja on syvä:confused:
juurikin tuo 4,25 joka mahtuu teräsveiveilä pohjaan kuin pohjaan, että ei sun sitä tarvi miettiä siin koneen vaihdossa. Mulla on hyvinki 20cm lohkon alareunasta pohjan pohjaan

ZL1
12.10.2006, 10:31
Niin sulla on vissiin kaasarin kiinnitys huikka etuviistoon kallellaan, tossa Dartissa se kun on vaaterissa

hä - ootko varma - luulin että lohko paikalleeen asennettuna istuu hieman takakenossa ja siksi imarissa olevan kaasarin kiinnityspinta on laitettu tuolla lailla takaa ylemmäs jotta kaasari itsessään olisi vaaterissa:confused:
hitto kun en vesivaakalla tsekannut mutta noin olen aina kuvitellut...

MrT
12.10.2006, 11:06
no on se hieman eteen päin kallellaan, kuitenkin siis todella miedosti. Pörrää lauantaina kurkkaamaan

ZL1
12.10.2006, 19:14
Vielä lisää laskenta eli 4150 holleyt (ainakin 850dp) on pohjasta tohon samaan putsarin pohjan pintaan 8.5cm korkeita ja mulla siten jää 21.5 miinus tuo 8.5 cm eli 13cm L-88 imarin korkeudeksi.

edelin imareita jos kattoo niin
performer 12,32cm
rpm 13,27cm
victor ja victor jr 14,99cm
super victor 15,75cm

elikäs kun nyt on 7,5cm ilmaa kaasarin päällä niin rpm ei muuta mitään victor ja victor jr jättää 5.5cm ilmaa eli ihan ok ja super victorkin 4.75cm - no menettelisi jotenkuten ja parempi kuin nykyään stubstakin kanssa ja super victor on muutenkin turhan iso valinta suunniteltuun kombinaatioon...:rolleyes: :)

Paljonkos se sun dartti imari on korkea? mikä mallinimi sillä on?

MrT
12.10.2006, 20:00
Paljonkos se sun dartti imari on korkea? mikä mallinimi sillä on?

15,5cm se on ihan vaan Dart http://www.dartheads.com/chevybm.aspx

MrT
14.10.2006, 10:32
ja taas tapahtuu, parin päivän pakkotauon ](*,) jälkeen sain taas eteenpäin vievän vaihteen silmään :cyclopsa: . Jos ei tänään ole pata kasassa niin sitten mä syön kulhollisen popcornia jos taas saan sen nippuun niin sitten syön kaksi kulhollista :shock:

Enivei, eipä menny kauaa ku oli välykset säädetty keinuista ja sitten pika visiitille keravalle kattoon jos siel olis sopivan mittasia venakoppa pultei kun eihän noi accessories sarjassa tulevat yllä alu koppien kanssa :mad:

Corvette63
14.10.2006, 11:45
Jos ei tänään ole pata kasassa niin sitten mä syön kulhollisen popcornia jos taas saan sen nippuun niin sitten syön kaksi kulhollista :shock:

Hurja uhkaus! :shock:

Corvette63
14.10.2006, 11:47
ja taas tapahtuu, parin päivän pakkotauon ](*,) jälkeen sain taas eteenpäin vievän vaihteen silmään :cyclopsa: . Jos ei tänään ole pata kasassa niin sitten mä syön kulhollisen popcornia jos taas saan sen nippuun niin sitten syön kaksi kulhollista :shock:

Enivei, eipä menny kauaa ku oli välykset säädetty keinuista ja sitten pika visiitille keravalle kattoon jos siel olis sopivan mittasia venakoppa pultei kun eihän noi accessories sarjassa tulevat yllä alu koppien kanssa :mad:

Hyvä, että alkaa rojektit etemään :thumleft: Kuviakin saa laittaa;)

MrT
14.10.2006, 14:21
Hurja uhkaus! :shock:
eikö olekin :)

Kuviakin saa laittaa;)
ei tässä nyt mitään kuvia kerkee otteleen :hockey:

onko vapaa ehtoisia moottorin nosto apulaisia tulossa piipahtamaan kohta vaiko ei :confused:

MrT
14.10.2006, 23:38
Koska tarviit apulaisia?
tuskin huomenna, töksähti tänään sen verran pahasti, ens viikolla toivottavasti

MrT
14.10.2006, 23:46
No jos tarviit apua laita YV. Katotaan jos aika sopii.
no minäpä kyselen sitte :salut:

Juha
15.10.2006, 08:39
tuskin huomenna, töksähti tänään sen verran pahasti, ens viikolla toivottavasti

Laita vaan tännekin päin viestiä niin voin tulla toki auttamaan jos vaan mitenkään silloin kerkeän.

MrT
15.10.2006, 08:41
Laita vaan tännekin päin viestiä niin voin tulla toki auttamaan jos vaan mitenkään silloin kerkeän.
laitetaan laitetaan

MrT
15.10.2006, 15:32
eiku nyt jumittaa jo tosi pahasti, dampperin paska ei mene niinku millään paikoilleen :mad: itse asiassa ei siis niinku ***** millääm :mad: :mad:
nyt tökkii niin ***** pahasti ettei tosikaan :mad: :mad: :mad:
tällänenhän se mun ongelma oli eilis iltapäivästä lähtien :mad:

Nyt tarvitaan isompi leka.
MS:n ehdotus oli hiukka villi :D , en ilenny kokeilla

Anna lämpöä/kylmää (lämpölaajentuminen).
tätä käytettiin, vaan ei yksistään riittäny, vaikka ihan puna hehkuseks tohotti ja alko asentelemaan niin ei menny asennus työkalut rikki :mad: :mad:

eikun puuviilalla tai karkealla hiomapaperilla tai kulmahiomakoneella käsituntumalla materiaalia pois:rolleyes:
no sitten otin porakone käyttöisen HP-rullan ja aloin sillä pyörittelemään, vahä ei riittäny jumittui täysin ja taas meni assembly device pas2 :mad: :mad: :mad:

OOOOKEEIII?! Älä sit ota yli 1000 kiekkaa edes suutuspäissäs tai tulee syylarista läpi! ;)
en ottanutkaan (toivottavast), no ainakin se oli ihan törkeen jämpti vielä lämmitettynäkin

No loppu hyvin :D , kaikki ei vielä hyvin :rolleyes:

sitten kun sais vielä imusarjan istumaan kunnolla

pirre
15.10.2006, 17:53
Tässä ollaan aivan saman ongelman kimpussa kesällä. Lunatin kamppari, LT1:n oma dampperin "jalka", ja ei sovi sitten millään. Koneistaja mittaa ollaanko jo parin kympin päässä tavoitteesta jonka jälkeen alkaa akselin kylmennys ja dampperin lämmitys. Huomaa pöydällä taustalla hoonaustyökalu akkuporakoneessa, joka on onttoputki mikä vedettu keskeltä rautasahalla halki ja siihen vesihiomapaperi. Jälkihuomautuksena huomautettakoon että akkupora vaihtui jämerään Hiltin porakoneeseen kun meinasi lonkorot loppua ennenkuin työ olisi ollut valmis

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=1916

1916

MrT
15.10.2006, 21:12
Tässä ollaan aivan saman ongelman kimpussa kesällä. Lunatin kamppari, LT1:n oma dampperin "jalka", ja ei sovi sitten millään.
Bolt on mai ääs, niin kuin savossa sanotaan, eikö olekin kivaa jumppaa :)

huomautettakoon että akkupora vaihtui jämerään Hiltin porakoneeseen kun meinasi lonkorot loppua ennenkuin työ olisi ollut valmis
mulla oli heti kättelystä käytössä järeä AEG :cool:

MrT
21.10.2006, 15:17
Euforia on melkoinen, vihdoinkin löyty aikaa ja into yhtäaikaa laittaa imusarja paikoilleen. Pientä reikien viilailua ja tupla tiivistettä se kyllä tarvi, nyt onkin juhla paikallaan, koska ei tänne kuitenkaan ketään tule vaikka kutsuisinkin niin pidän ihan älyttömät kekkerit ihan omineni :D.

Täytyykin nyt illalla vielä järkkäillä piha talli siihen kuntoon että siellä pääsee huomenna nosteleen myllyä paikoilleen jos vaikka sattuis satamaan

MrT
21.10.2006, 23:35
no kun en näin ilta tuimaan parempaakaan tekemistä keksiny niin päätinpä sorvailla kaasarin ja imusarjan väliin tulevan pakeliitti levyn juurikin imusarjan ja kaasarin muotoja mukailevaksi

PUU-1
21.10.2006, 23:39
Euforia on melkoinen, vihdoinkin löyty aikaa ja into yhtäaikaa laittaa imusarja paikoilleen. Pientä reikien viilailua ja tupla tiivistettä se kyllä tarvi, nyt onkin juhla paikallaan, koska ei tänne kuitenkaan ketään tule vaikka kutsuisinkin niin pidän ihan älyttömät kekkerit ihan omineni :D.

Täytyykin nyt illalla vielä järkkäillä piha talli siihen kuntoon että siellä pääsee huomenna nosteleen myllyä paikoilleen jos vaikka sattuis satamaan
suatanpa piipahtoo tontill;)

MrT
21.10.2006, 23:48
suatanpa piipahtoo tontill;)
tere tulemast

MrT
22.10.2006, 17:34
Siis mä otin ihan jullun lailla paljon kuvia tänään mutta en piruuttanikaan laita kuin muutaman. Tosiaan jätin aamulla kirkon väliin ja aloitin moottorin nosto valmistelut.
http://finnshark.com/gallery/images/6183.jpg
sinne meni, ihan kahteen kertaan piti laittaa kun ekalla kerralla jatko puomi oli liian sisällä eikä moottori menny laskiessa lähellekään korvakkeita.
Yhtä kaikki, siitä kun sen motin pukista irrotin siihen kun irrotin myllystä nosto narut meni 14min.
Siihen sitten hyytyi hyvä vauhti, syy näkyy tässä
http://finnshark.com/gallery/images/6182.jpg
silmälaakerin olin unohtanu hommata ](*,) no eikun hakemaan, reissuun tuhlaantukin sitten reilu tunti :mad: . Eihän siin mitään mutta sitte alkokin sataaan mutta jalat märkinä nysväsin vielä laatikon, kardaanin ja palkin kiinni, eikä ahistanu yhtään kun tietää että kohta pääsee kurvailemaan :cool:

ZL1
22.10.2006, 17:40
en mää mitään silmää nää:confused: mutta vaihe alkaa olemaan:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

MrT
22.10.2006, 17:42
en mää mitään silmää nää:confused:
ei se niin vakavaa, täytyy tässä nyt hiukka riehua ton kanssa että saadaan seuraavaan ELMiin mustakin C3 :cool:

ZL1
22.10.2006, 17:47
ei se niin vakavaa, täytyy tässä nyt hiukka riehua ton kanssa että saadaan seuraavaan ELMiin mustakin C3 :cool::D :D :D

MrT
22.10.2006, 18:53
:D :D :D
montas pepsodentti hyymiöidiä irtoaa tiedolla että sivurännisarjat meni oikein kivasti paikoilleen :p

PUU-1
22.10.2006, 18:56
montas pepsodentti hyymiöidiä irtoaa tiedolla että sivurännisarjat meni oikein kivasti paikoilleen :p
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ja:cool:

MrT
22.10.2006, 20:01
22 on aika paljon :shock:

ZL1
23.10.2006, 15:36
Tiiätkö nipa paljonko on dominaattorin (4500) korkeus? nuo 4150set on siis noin 8,5cm pohjasta ilmanputsarin kiinnityspintaan...

poppamies
23.10.2006, 15:57
taitavat olla saman korkusia

ZL1
23.10.2006, 16:16
taitavat olla saman korkusiahä oisko noin varmana:confused: jotenkin oon aina kuvitellut et ne on vähän korkeampia....:confused: :rolleyes:

MrT
23.10.2006, 20:03
hä oisko noin varmana:confused: jotenkin oon aina kuvitellut et ne on vähän korkeampia....:confused: :rolleyes:
no ei niissä muutamaan milliä enempää sitä eroa kuitenkaan ole, jos edes on

MrT
23.10.2006, 20:07
kaikki muut tulpat meni kuiin elokuvissa paitsi.... 3:s, no nyt kun noi sarjat nousi sen
.300" ylöspäin ja jo ennestään olin joutunu työstämään 3-primääriä uuteen uskoon että saa tulpan ja piuhan paikoilleen. Tunti meni yhteensä tulppien ja sarjojen kiinni laittoon, josta 55min kolmosen kimpussa :mad:

ZL1
24.10.2006, 09:21
kaikki muut tulpat meni kuiin elokuvissa paitsi.... 3:s, no nyt kun noi sarjat nousi sen
.300" ylöspäin ja jo ennestään olin joutunu työstämään 3-primääriä uuteen uskoon että saa tulpan ja piuhan paikoilleen. Tunti meni yhteensä tulppien ja sarjojen kiinni laittoon, josta 55min kolmosen kimpussa :mad:
Löitkö niitä lisää luttuun vai mitä teit?
Kuvia:p

MrT
24.10.2006, 09:24
Löitkö niitä lisää luttuun vai mitä teit?
Kuvia:p
eiku vaihdoin kuskin puolelle vanhan rautakannen takas ;)
ei kerinny kuvia räpsimään, niin oli hirvee draivi päällä, 21.50 sentään maltoin jo lopettaa :confused:

ZL1
24.10.2006, 09:27
eiku vaihdoin kuskin puolelle vanhan rautakannen takas ;)
ei kerinny kuvia räpsimään, niin oli hirvee draivi päällä, 21.50 sentään maltoin jo lopettaa :confused:
Wrenchrat alkaa kiinnostamaan - Väyrynen:rolleyes:

MrT
24.10.2006, 20:08
Wrenchrat alkaa kiinnostamaan - Väyrynen:rolleyes:
en ole väyrynen. Tiedoksenne tämä se käy SE KÄY SEEEE KÄÄYYYYYYY SEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄY
ja mikä ihana sulosointu se onkaan kun mylly pauhaa pelkkien sarjojen läpi :cool: :cool: :cool:

ZL1
24.10.2006, 20:20
en ole väyrynen. Tiedoksenne tämä se käy SE KÄY SEEEE KÄÄYYYYYYY SEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄYSEKÄY
ja mikä ihana sulosointu se onkaan kun mylly pauhaa pelkkien sarjojen läpi :cool: :cool: :cool:
joko siis löit sen tulille??????????????? ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MS
24.10.2006, 20:23
Sitten kuvia ja ääninäyte kehiin. Ja titetysti onnittelut.

MrT
24.10.2006, 20:28
joko siis löit sen tulille??????????????? ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TODELLAKIN :D , tai siis en kylläkään lyönyt mitään, lähinnä kääntelin avaimesta ja jakajasta ;)
kovin pitkää sessiota en ilenny ottaa kun toi syylari on vielä parin kymmenen metrin päässä omalta paikaltaan :rolleyes:
jos ennus merkit pitävät paikkansa niin ei enää kovin kauaa :)

ZL1
24.10.2006, 20:29
TODELLAKIN :D , tai siis en kylläkään lyönyt mitään, lähinnä kääntelin avaimesta ja jakajasta ;)
kovin pitkää sessiota en ilenny ottaa kun toi syylari on vielä parin kymmenen metrin päässä omalta paikaltaan :rolleyes:
Onnittelut!!!:D

MrT
24.10.2006, 20:29
Sitten kuvia ja ääninäyte kehiin. Ja titetysti onnittelut.
onhan noita kuvia laiteltu jo liiankin kanssa, toi luuri ei taida tota ääni maailmaa kovin täydellisesti imitoida joten tulehan :-$ perjantaina ELMiin kuuntelemaan livenä :cool: saundit

PUU-1
24.10.2006, 20:33
:king: :thumleft:

Yorcci
24.10.2006, 20:38
Rock'n Roll!

En toivota onnea, koska sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa ;)

ZL1
24.10.2006, 21:09
Nipa, KÄVIN TUOSSA AKEN SIVUILLA:D :D :D Autoon vaihdettavan moottorin iskutilavuus saa olla korkeintaan 25 % suurempi kuin iskutilavuudeltaan suurimman vertailumoottorin iskutilavuus.

Eli 565 sesta saa laillisen:D :D :cool: :cool:

MrT
24.10.2006, 22:10
Nipa, KÄVIN TUOSSA AKEN SIVUILLA:D :D :D Autoon vaihdettavan moottorin iskutilavuus saa olla korkeintaan 25 % suurempi kuin iskutilavuudeltaan suurimman vertailumoottorin iskutilavuus.

Eli 565 sesta saa laillisen:D :D :cool: :cool:
asiaaa :D :D :D :D

MrT
24.10.2006, 22:11
En toivota onnea, koska sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa ;)
ei tarvikaan ;) , sitä on jo ennestään :D , eikä sillä olekaan mitään tekemistä etenemisen kanssa :^o

MrT
24.10.2006, 22:14
kun toi syylari on vielä parin kymmenen metrin päässä omalta paikaltaan :rolleyes:
ja ennus merkit piti paikkansa, vielä letkuihin uudet klemmarit ja laturille uusi hihna. Joutessani laitoin vielä sähköflektinkin kiinni, sekä hieman pakoputkistoa nippuun

energy
24.10.2006, 22:25
Noni, et perjantaina näkee ja etenkin kuulee ELM:ssä :D

T72
24.10.2006, 23:51
No nyt mullekin valkeni mikä on ELM! Damn kun on nää pitkät piuhat :scratch:...

Corvette63
25.10.2006, 07:28
Hitsi kun on pari päivää poissa, niin putoaa ihan kärryiltä? Mikä on ELM? Espoon Lunch Meet?:confused:

MrT
25.10.2006, 09:07
Hitsi kun on pari päivää poissa, niin putoaa ihan kärryiltä? :confused:
Voiko kärryiltä pudota jos ei niiden kyydissä ole ikinä ollutkaan ;)

MrT
25.10.2006, 09:08
Noni, et perjantaina näkee ja etenkin kuulee ELM:ssä :D
Todellakin :D

Corvette63
25.10.2006, 17:03
Voiko kärryiltä pudota jos ei niiden kyydissä ole ikinä ollutkaan ;)

Mä meen kottikärryillä aina joka paikkaan;)

MrT
25.10.2006, 19:52
Mä meen kottikärryillä aina joka paikkaan;)
Kyydissä vai ohjastaen :confused:

MrT
25.10.2006, 19:53
ja nyt mä ajoinkin sillä, enemmän kuin metrin, jopa 101 metriä :cheers:

Corvette63
25.10.2006, 19:53
Kyydissä vai ohjastaen :confused:

Välillä kumpaakin;)

MrT
25.10.2006, 19:57
Välillä kumpaakin;)
Rohkeeta :)

Corvette63
25.10.2006, 20:02
Rohkeeta :)

Eikö vain? Pystyisitkö itse samaan?:neutral:

MrT
25.10.2006, 20:11
Eikö vain? Pystyisitkö itse samaan?:neutral:
Täytyy kokeilla :neutral:

morgan_kane
04.11.2006, 00:39
--

MrT
04.11.2006, 08:56
--
Vai menit ihan sanattomaksi :confused:

MikkoM
04.11.2006, 10:31
Vai menit ihan sanattomaksi :confused:Tuo teidän keskustelu on kyllä kieltämättä välillä melko hämmentävää:-\":-\":-\":-\"

Corvette63
04.11.2006, 10:33
Tuo teidän keskustelu on kyllä kieltämättä välillä melko hämmentävää:-\":-\":-\":-\"

Ei kai vaan melko:tongue:

MrT
04.11.2006, 15:09
Tuo teidän keskustelu on kyllä kieltämättä välillä melko hämmentävää:-\":-\":-\":-\"
välillä :confused:

Corvette63
04.11.2006, 16:29
välillä :confused:

Mikon sanat käännettynä suomeksi: AINA!;)

MrT
04.11.2006, 16:46
Mikon sanat käännettynä suomeksi: AINA!;)
Kummallista toi Kaustisen murre :confused:

MikkoM
05.11.2006, 21:52
Kummallista toi Kaustisen murre :confused:
Sitä sä et oo edes kuullu ;););)

mrfrost
05.11.2006, 23:03
Sitä sä et oo edes kuullu ;););)
Käyrään kassomassa messässä. Sikiät hoi tulukaa syömhään. Pesthään käret lämpimällä verellä. Siinä vähän kausrisen murretta.

Corvette63
05.11.2006, 23:06
Käyrään kassomassa messässä. Sikiät hoi tulukaa syömhään. Pesthään käret lämpimällä verellä. Siinä vähän kausrisen murretta.

Mä hakeudun heti Kaustinen-Suomi-Kaustinen kursseille!;)

MrT
15.03.2007, 21:04
Olipas virkistävää lukasta noita edellisiä viestejä :)

No mutta on sitä rempattukin taas. Ihmettelin kun hiukka (ihan v.tun huonosti siis) kävi BWM, muheen murtamana olin kun luulin imppasarja tiivisteiden falskaavan mutta onneksi vika löytyi liki poikki hapertuneesta jarrutehostimen alipaine letkusta, ai että kun se nyt surraa kivasti :twisted:

Corvette63
15.03.2007, 22:22
Olipas virkistävää lukasta noita edellisiä viestejä :)

Todellakin

No mutta on sitä rempattukin taas. Ihmettelin kun hiukka (ihan v.tun huonosti siis) kävi BWM, muheen murtamana olin kun luulin imppasarja tiivisteiden falskaavan mutta onneksi vika löytyi liki poikki hapertuneesta jarrutehostimen alipaine letkusta, ai että kun se nyt surraa kivasti :twisted:

No hitto, mä katoin kokoajan, että sä kerroit jostain Bemarista (johon edellinen poistettu viestini liittyi) :) No hyvä että BWM surraa jälleen kivasti!

MrT
15.03.2007, 22:26
No hitto, mä katoin kokoajan, että sä kerroit jostain Bemarista (johon edellinen poistettu viestini liittyi) :) No hyvä että BWM surraa jälleen kivasti!
Eiks ookki hämäävä lyhenne :)

Tulihan sitä eilen toki riehuttua 63:n kimpussa, benssiini pumppu vetelee viimesiään, eiköhän se vielä kuitenkin pari viikkoa jaksa :-k toivottavasti ainakin

Corvette63
15.03.2007, 22:39
Projektin etenemis kuviahan olis siis tuttuun tapaan turha pyydellä :jocolor:

Juha
15.03.2007, 22:41

Kännykän muisti on varmaan edelleen täynnä :-)

MrT
15.03.2007, 22:42
Just niin, luuriinki tullu jotain hämminkiä kun kuvat ihan sumeita :mad:

No 63:n kanssa nyt ei muuta kuin VP-HP kiinni flektin kanssa ja starttaamaan, jahka katto ja uuet fillarit on paikoilllaan niin sitten annan näytteen mun kuvaaja kyvyistä :rolleyes:

coupe74
16.03.2007, 15:51
niin sitten annan näytteen mun kuminpolttajan kyvyistä :rolleyes::thumleft:

MrT
16.03.2007, 15:54
Kiitti tarkoitusasun korjauksesta :)

coupe74
16.03.2007, 16:09
Kiitti tarkoitusasun korjauksesta :)
Nou proplem.. olihan tuo niin karkea sisältövirhe et sisäinen pilkunnusia pääsi valloilleen:bounce:
nyt mä poistun pilaamasta tätä hyvää topikkia turhalla offaamisella:lol:

MrT
16.03.2007, 23:26
nyt mä poistun pilaamasta tätä hyvää topikkia turhalla offaamisella:lol:
Tätä topiccia ei voi pilata turhalla offaamisella ;)

Meni kyl ilta kivasti juu ku tallis riehu VP-HP:lle spaceri että sai sen oikeeseen linjaan ja sitte BWM:n kuidun kimppuun, nyt on ylimääräset räimäleet karsittu sisältä pois ja huomen kuitua perään, ja ehkä kilpuri 63:sen ensi kauden moottorin nysväämistä. Lupaan ottaa ennen ja jälkeen kuvat, lupaanpa :rolleyes:

MrT
24.03.2007, 12:39
Hitto ku ahistaa, olin ottanu turhan rajun kokoset imari tiivisteet 63:sen ens kauden myllyyn, :-k ei auta ku lähteä hekeen pikkasempia

MrT
27.03.2007, 22:23
Ei sun tarvikaa :-$ niitä tuloo automaattisesti

MrT
27.03.2007, 22:25
Tän verran synkkähän toi mylly oli
http://finnshark.com/gallery/images/6887.jpg

Agentti Oranssi valtaa kauhtuneen sinisen :rambo:
http://finnshark.com/gallery/images/6923.jpg

Ja uh lal laaa, muodon muutos onkin liki valmis
http://finnshark.com/gallery/images/6924.jpg

MrT
27.03.2007, 22:33
:shock: Kuvia.....siis projektikuvia MrT:ltä :shock:
Keneltä muultakaan ;)

Corvette63
27.03.2007, 22:40
Agent Orange mahtaa olla hurja jäbä, työnsä tekee ainakin hienosti! Näyttää 310 kertaa hienommalta! :cool:

MrT
27.03.2007, 22:42
Agent Orange mahtaa olla hurja jäbä, työnsä tekee ainakin hienosti! Näyttää 310 kertaa hienommalta! :cool:
Eiköstä vain
Eikä kukaan arvaa että tällasta herkkua löytyy sisältä :cool:
http://finnshark.com/gallery/images/6925.jpg

Corvette63
27.03.2007, 22:43
Herkkua hyvinkin! Hienolta näyttää!

Mad Dog
28.03.2007, 01:15
Ja uh lal laaa, muodon muutos onkin liki valmis

Onpa mageet nuo venakopat....alat selvästi lähestyy pariakymppiä! Tuo pussihousumeininki kyl sopii sulle:thumleft:

MrT
28.03.2007, 08:56
Onpa mageet nuo venakopat....alat selvästi lähestyy pariakymppiä! Tuo pussihousumeininki kyl sopii sulle:thumleft:
Joo, parin kympin maaginen kypsä ikä lähestyy uhkaavasti :-k

MrT
01.04.2007, 21:41
Hämmästytetään taas Pekua ippeä ja corvette63:sta kuvilla, eikä ilmoituksella kuinka hyviä poppareita mä taas onnistuin tekemään 8)

Tässä napsaisu siitä kuin hirmuisen kauas jää tukivarresta fillari kun BS on 4 3/4" 8" vanteessa,
http://finnshark.com/gallery/images/6960.jpg
mahtuiskohan 9" :-k
No jos tukivarren puolesta mahtuiskin niin jousen kanssa tekis jo tuikkaa
http://finnshark.com/gallery/images/6959.jpg
Tarvittava määrä millejä jäi sentään, kuitu jousellahan toikin ongelma tulee kuitattua sit joskus :rolleyes:

groovyjay
01.04.2007, 22:12
http://c3-r.com/c3rimages/nipa/images/nis01_jpg.jpg

MrT
01.04.2007, 22:22
Minäkin sain pulkan ajokuntoon ja merkkasin heti reviiriä ihan vahingossa.
Sillä lailla, mun vekotin tuntu merkaavan reviiriä vähän siellä sun täällä :confused:

:salut: groovyjaylle kuvista

Corvette63
01.04.2007, 22:36
http://c3-r.com/c3rimages/nipa/images/nis01_jpg.jpg

Uskomatonta miten vanteet voivat muuttaa auton olemusta! Hämmästyttävää! BWM oli muuten kans tosi jees siellä toisessa threadissa :cool:

groovyjay
01.04.2007, 22:37
Sillä lailla, mun vekotin tuntu merkaavan reviiriä vähän siellä sun täällä :confused:

:salut: groovyjaylle kuvista

Hienosti piirtää kyllä toi Snow Whore! Kumhoille on tainnut tulla tappotuomio kidutuksen kautta...

MrT
01.04.2007, 22:37
. Miten ison pahkan joudut tekemään tuohon BWM:hen? Aikamoinen torni :shock: , mutta hienolta näyttää.
Ihan menee sillä hoodilla mikä oli jo marraskuun talli(piha)meetissä ;)
Oli nyt vaan irtonaisena työn alla, jos vaikka sais huomen jo vietyy sen maalarille

MrT
01.04.2007, 22:39
BWM oli muuten kans tosi jees siellä toisessa threadissa :cool:
Ilman hoodiakinko :confused:

MrT
01.04.2007, 22:40
Hienosti piirtää kyllä toi Snow Whore! Kumhoille on tainnut tulla tappotuomio kidutuksen kautta...
Niin onki, kohta kun saa sen oikean voima moottorin viel sinne keulalle :cool:

Corvette63
01.04.2007, 22:45
Niin onki, kohta kun saa sen oikean voima moottorin viel sinne keulalle :cool:

MrT
01.04.2007, 22:55
Eikö tuo nykyinen sitä jo ole :shock:
Siis tuohon uudelleen nimettyyn (63:een) Snow Whoreen ;)

Carlos
06.04.2007, 10:15
Looks good...and I like the name... Mr T:n pulkkien nimet liittyy aina vastakkaiseen osapuoleen... =D>

MrT
06.04.2007, 20:29
Mr T:n pulkkien nimet liittyy aina vastakkaiseen osapuoleen... =D>
Syytön minä siihen oon ;)
Nyt ei muuten oo vähään aikaan tapahtunu mitään :shock:

groovyjay
06.04.2007, 20:37
Mr T:n pulkkien nimet liittyy aina vastakkaiseen osapuoleen... =D>

Ja huumeisiin! :cool:

MrT
06.04.2007, 20:43
Ja huumeisiin! :cool:
Niin, Coca-uutetta tulee nautittua päivittäin :rolleyes:

Pappatunturi
11.04.2007, 21:23
Siis tuohon uudelleen nimettyyn (63:een) Snow Whoreen ;)

Oliko entinen nimi white trash ?

MrT
11.04.2007, 21:31
Oliko entinen nimi white trash ?
Oli :neutral:

MrT
12.04.2007, 22:45
Tänään oli vuorossa Mjyllyn vaihto, nice. Osmondon orava moottori siis vaihdettaisiin Mousséttelta lunastettuun Härkä moottoriin 8)
Apureina El RayNo ja T72 :salut: Näpräily alkoi noin klo 1730, ja loppui 2150. Projekti eteni suht kivasti kunnes kytkintä laittaessanin huomasin ettei kampiakselöin päässä ollutkaan :cyclopsa: laakeria :mad: no soitto kaverille (mulla on sellainen :confused: ) joka lähti kiikuttamaan ööga laakeria kohti CSH:ä. Pikku apulaiset sillä välin piipahtivat kultaistenkaarien ravintolassa ravitsemassa itsejään.

Vuosikymmenten kokemuksella kun keskitin Kytkinlevyn vauhtipyörään niin ei moottorin tuuppaaminen paikoilleen ollut homma eikä mikään, kytkin akaseli suorastaan imeytyi paikoilleen :scratch: toihan on oikeastui liki mahdotonta.

Huomiseksi jäi hieman puihojen laitoa, jakaja ja kaasari sekä hoodi vain kiinni ja mutterit ja pultit tiukalle 8)

MrT
12.04.2007, 22:48
Erityis maininnan illan suorituksista vaatii, legendaarinen rasva näppi El RayNo :cheers: , joka sai moottoripukissa lepäävästä moottorista poikkastua tulpan alle kahdessa sekunnissa :shock: vaikka olisi riittänyt että sen ottaa irti ;)

El RayNo
13.04.2007, 01:23
Erityis maininnan illan suorituksista vaatii, legendaarinen rasva näppi El RayNo :cheers: , joka sai moottoripukissalepäävästä moottorista poikkastua tulpan alle kahdessa sekunnissa :shcok: vaikka olisi riittänyt että sen ottaa irti ;)

Kiitos Mr T:)
jos tarvit apua tulpan"vaihdossa" niin heti tuun...:cyclops:

Onnea uudelle "tappajamyllylle" ja eikun virsut tuleen :thumleft:

Mad Dog
13.04.2007, 01:48
Tänään oli vuorossa Mjyllyn vaihto, nice. Osmondon orava moottori siis vaihdettaisiin Mousséttelta lunastettuun Härkä moottoriin 8)
Apureina El RayNo ja T72 :salut: Näpräily alkoi noin klo 1730, ja loppui 2150. Projekti eteni suht kivasti kunnes kytkintä laittaessanin huomasin ettei kampiakselöin päässä ollutkaan :cyclopsa: laakeria :mad: no soitto kaverille (mulla on sellainen :confused: ) joka lähti kiikuttamaan ööga laakeria kohti CSH:ä. Pikku apulaiset sillä välin piipahtivat kultaistenkaarien ravintolassa ravitsemassa itsejään.

Vuosikymmenten kokemuksella kun keskitin Kytkinlevyn vauhtipyörään niin ei moottorin tuuppaaminen paikoilleen ollut homma eikä mikään, kytkin akaseli suorastaan imeytyi paikoilleen :scratch: toihan on oikeastui liki mahdotonta.

Huomiseksi jäi hieman puihojen laitoa, jakaja ja kaasari sekä hoodi vain kiinni ja mutterit ja pultit tiukalle 8)

No jo on ollut meiningit! Eiks ketään ollut huoltokieltoalueella, kun ei oo vielä kuvia täällä? Tehokasta toimintaa....:cool:

T72
13.04.2007, 02:56
Tulpan vaihto by El Rayno...

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3732&stc=1&d=1176421637

Moottori swapit on kivoja!

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3733&stc=1&d=1176421779

El Reyno on tyytyväinen saadessaan viedä pojan taas kotiin...

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3734&stc=1&d=1176421872

Viimeinen juustonaksu tippunut konehuoneeseen?

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3735&stc=1&d=1176421941

Ja eikun uutta pataa kehiin...

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3736&stc=1&d=1176421985

MrT
13.04.2007, 08:00
No mutta millanen kuva arsenaali sieltä löytyikään 8)
Mä muuten sain sen vikan juusto naksun :cheers:

MrT
13.04.2007, 08:05
jos tarvit apua tulpan"vaihdossa" niin heti tuun...:cyclops:
Siin vaihees mä vaihdan häkäpönttö moottoriin ;)

Onnea uudelle "tappajamyllylle" ja eikun virsut tuleen :thumleft: ja kumin sutimisherkkyys raporttia tulee varmasti vkl aikana :-k

Macho
13.04.2007, 09:19
Varmaan ikinä kellään ei ole ollu noin hauskaa konetta vaihtaessa :-o

ZL1
13.04.2007, 09:27
MAHTAVAA menoa. Vaihtuiko siis kone yhden päivän aikana - ajokuntoisesta ajokuntoiseen:-o :-o :-o

ZL1
13.04.2007, 09:28
Ahaa ElRayno vaihtaa tulpista vain yläosan eli rälläkällä vanha irti ja erikeepperillä uusi yläosa kiinni - nerokasta:sunny:

ZL1
13.04.2007, 09:30
Jos tuollainen painava umpirauta pata vaihtuu noin kevyesti niin laitetaan kohta uudet fotot kuinka nopeasti MrTn talkoonurkka heittää ZL-1 swapin:sunny:

Juha
13.04.2007, 09:33
Hienostihan hommat sielläkin päin etenee :thumrigh:

MrT
13.04.2007, 09:35
Ei varmastikkaan, ihan juhlaa alusta loppuun :D

MrT
13.04.2007, 09:43
MAHTAVAA menoa. Vaihtuiko siis kone yhden päivän aikana - ajokuntoisesta ajokuntoiseen:-o :-o :-o
päivä näköjääm riittää hyvin, tällaisessa jalossa manuaalivaihteisessahan ei tosin ole sitä ikävää auton alla möngintä vaihetta ollenkaan (ei ole turbiinin pultteja kiinnitettäväksi ;) )

Jos tuollainen painava umpirauta pata vaihtuu noin kevyesti niin laitetaan kohta uudet fotot kuinka nopeasti MrTn talkoonurkka heittää ZL-1 swapin:sunny:
Mutta tää olikin lilla bloki, ISOssa enemmän työtä :hockey:

Fangio13
13.04.2007, 11:07
On ihme aijiä vääntämään mutta helppohan se on tuolla porukalla:D

MikkoM
13.04.2007, 12:53
Varmaan ikinä kellään ei ole ollu noin hauskaa konetta vaihtaessa :-oEi niilläkään oikeesti ollu, poseeraustahan tuo on:rolleyes:

:thumleft::thumleft::thumleft:

Mad Dog
13.04.2007, 13:04

Jätkät varmaan käytteli Ossin myllyn lämmäks öljyjenpoistoa varten, tallissa ovet kiinni:cool:

MrT
13.04.2007, 13:30
Ei niilläkään oikeesti ollu, poseeraustahan tuo on:rolleyes:
Eihän me edes osata poseerata :confused:

MrT
13.04.2007, 13:33
On ihme aijiä vääntämään mutta helppohan se on tuolla porukalla:D
No itse asiassa SW:tä ei olis tarvi työntää talliin vaan olis voinu ajaa, jos El RayNo ei olis ollu "auttamassa" ;)

Corvette63
13.04.2007, 17:24

Sujuvan näköistä duunin tekoa! :D

MrT
13.04.2007, 21:51
Eikö vain, ei se muuten noin ripeesti olis edennytkään ;)

MrT
14.04.2007, 16:35
Tosiaan toi termari kopan alla ollut lähtö olis ihan jätti jumissa, sehän ei tullut käyttöön. Aikaa en kellottanu, mutta ihan liian kauan meni irrotukseen. Kuviakin otin, taas vaan tää paskakonen niin jumissa ettei puhettakaan niitten lataamisesta kortilta koneelle :mad:

Kurvailemassakin kävin jo, taitaa vaan orkkis kaasari olla sen verran eilisen teknologiaa että taidan vaihtaa ton moottorin mukan tulleen Carterin moottoria ruokkimaan :-k

El RayNo
14.04.2007, 22:34
Tosiaan toi termari kopan alla ollut lähtö olis ihan jätti jumissa, sehän ei tullut käyttöön. Aikaa en kellottanu, mutta ihan liian kauan meni irrotukseen. Kuviakin otin, taas vaan tää paskakonen niin jumissa ettei puhettakaan niitten lataamisesta kortilta koneelle :mad:

Kurvailemassakin kävin jo, taitaa vaan orkkis kaasari olla sen verran eilisen teknologiaa että taidan vaihtaa ton moottorin mukan tulleen Carterin moottoria ruokkimaan :-k

Nipa79, Heti kuvia miten sun "Lumi Huora" piirtää raitaa uudella
tappajamyllyllä:shock: :cheers: :wink:

MrT
14.04.2007, 22:42
MrT, Heti kuvia miten sun "Lumi Huora" piirtää raitaa uudella
tappajamyllyllä:shock: :cheers: :wink:

Kolmosellakin lyö takakumit tyhjää ihan sen kun vain tinttaa kaasun lattiaan :cheers:

Laittaisinkin kuvia jos kone toimis :mad:

Corvette63
14.04.2007, 23:13
Kolmosellakin lyö takakumit tyhjää ihan sen kun vain tinttaa kaasun lattiaan :cheers:

Laittaisinkin kuvia jos kone toimis :mad:

Mä voin antaa kuville tilaa omalta sivulta, jos tarviit.. ;)

MrT
14.04.2007, 23:19
Mä voin antaa kuville tilaa omalta sivulta, jos tarviit.. ;)
No ei niit ny sentään niin paljoo ole ;)

Corvette63
14.04.2007, 23:21
No ei niit ny sentään niin paljoo ole ;)

Joo, lähinnä ajattelin ettei kuvankoon pitäisi olla esteenä :queen:

MrT
14.04.2007, 23:22
No ei, ainut este on tosiaan tää pökkelö masiina joka ei noteeraa mun muisti korttia ollenkaan :mad:

Corvette63
14.04.2007, 23:30
No ei, ainut este on tosiaan tää pökkelö masiina joka ei noteeraa mun muisti korttia ollenkaan :mad:

Kipin kapin Verkkokauppa.com latoon ostamaan uutta USB-porttiin kiinnitettävää muistikortti-adapteria ;) Tai puhelin kauppaan hakemaan USB-piuhake ilmaisen netistä ladattavan Nokia PC-suiten kera.. ;)

MrT
14.04.2007, 23:35
No on mulla noi PC suitetkin mutta niitten käyttäjä on niin pökkelö ettei ne toimi :mad:
Mä satsaan pennini ennemmin Olivereihin ja Jeseliin ku mihkää PC=WC humpuukiin ;)

Corvette63
14.04.2007, 23:38
No on mulla noi PC suitetkin mutta niitten käyttäjä on niin pökkelö ettei ne toimi :mad:
Mä satsaan pennini ennemmin Olivereihin ja Jeseliin ku mihkää PC=WC humpuukiin ;)

PC suiten käyttö on helppoa kuin heinän teko.. tökkäät vaan puhelimen piuhaan, ja laitat tiedostojen tallennus osion, jossa puhelin etsii juuri otetut kuvat ja tallentaa koneelle ;)

MrT
14.04.2007, 23:40
No se puiha on kuitenkin kadonnu jo jonnekin mistä sitä ei löydä ikinä ;)

Harri -76
18.04.2007, 17:16

Sujuvan näköistä duunin tekoa! :D

Onks moottori hävinny vai???

Corvette63
18.04.2007, 17:40

Taitaa olla isolohkon paikka, kun sitä nykyistä pikkuista saa noin kovasti isosta konehuoneesta etsiskellä ja vielä kahden silmäparin voimin! :queen:

MrT
18.04.2007, 17:40
Oli, ei muistettu että se on tuolla tallissa :rolleyes:

MrT
18.04.2007, 17:41
Taitaa olla isolohkon paikka, kun sitä nykyistä pikkuista saa noin kovasti isosta konehuoneesta etsiskellä ja vielä kahden silmäparin voimin :queen:
corvette63:sen höpinöissä on totuuden siemen ;)

Corvette63
18.04.2007, 17:42
corvette63:sen höpinöissä on totuuden siemen ;)

Ensi talvena siis isolohkon asennustalkoot? :cool:

MrT
18.04.2007, 17:45
Asentooooo lepo, ja paskat, täällä ei velttoilla niin kuin intissä ;)

Kohta starttaa massiivinen grande vaihda moottoriksi ZL-projekti. Jos joku sopivan videokameran omaava on lähistöllä niin vois tulla filmaamaan engineswappi videon, sellasta kun en muista kenenkään vielä tehneen :-k

Corvette63 juniorit hohoi :eek:

MrT
18.04.2007, 17:46
Ensi talvena siis isolohkon asennustalkoot? :cool:
Tänään jo, lue ylempää, ei tosin tohon vanhukseen ;)

Corvette63
18.04.2007, 17:46
Corvette63 juniorit hohoi :eek:

Mulla ei ole vieläkään videocam asia kunnossa! :mad: Järkyttävää, tiedän.. :mad:

Standardi digikamerassa on aika kehno videokuvaus moottorivaihdon dokumetointiin, niin sellaista ei kannata tähän väliin edes ajatella :( Kyllä se pitää käydä uus kunnon videoitikamera ostamassa.

MrT
18.04.2007, 23:01
ZL laittaa sit joskus kuvia, toivottavasti :rolleyes:

Tosiaan siinä cola päissään kun heiluttiin niin siihen malliin saatiin systeemit että aamun pääsee aloittamaan samantein malmikasan nostolla ja heti perään miljoonan cola-purkin reinkarnaatiolla 8)

MrT
20.04.2007, 08:50
ZL laittaa sit joskus kuvia, toivottavasti :rolleyes:
Ehkei se vaan osaa :confused: , mutta enää ei tarvi ku laittaa startin piuhat kiinni (siihen menee 2-vuotta) ja vedet sisään. Hoodiksi tulee samanlainen kuin BWM:ssä on mienaan L88 aivan liian matala

ZL1
20.04.2007, 09:01
Ehkei se vaan osaa :confused: , mutta enää ei tarvi ku laittaa startin piuhat kiinni (siihen menee 2-vuotta) ja vedet sisään. Hoodiksi tulee samanlainen kuin BWM:ssä on mienaan L88 aivan liian matalaTänään nujin nupuvasaralla sekä rälläkällä sitä drop basea 10-15mm matalammaksi niin eiköhän ala olemaan jo about sopiva myös L-88 setup;)

Valokuvia tulee kunhan saadaan ZL1stä savut:D

ZL1
20.04.2007, 09:05
Sanokaas viisaat:
GMn orkkisstartissa on yksi iso poltti johon laitetaan se pakso akunkaapeli ja kaksi pientä pulttia joihin molempiin tulee yksi pieni piuha.
Uusissa tehostarteissa on vaan tuo yksi iso akun kaapelia varten sekä vain YKSI pieni...
Eli kumpi on hyödytön vai mitä niille kahdelle tehdään?

Toinen lienee se joka tulee virtalukosta ja se ehkä on se joka pitää laittaa nyt kiinni tuohon pikkupulttiin...
Tulisiko toinen puolalta tai virranjakajasta??? Ja liekkö se vain stock setuppia varten ylipäänsäkin eli olisiko se yläpää ollut mulla tarpeettomana aiemminkin...koska mulla on MSD + 6AL + Blaster:confused:

MrT
20.04.2007, 09:15
Sanokaas viisaat:
...koska mulla on MSD + 6AL + Blaster:confused:
:cheers:

Masa
20.04.2007, 10:29
Sanokaas viisaat:
GMn orkkisstartissa on yksi iso poltti johon laitetaan se pakso akunkaapeli ja kaksi pientä pulttia joihin molempiin tulee yksi pieni piuha.
Uusissa tehostarteissa on vaan tuo yksi iso akun kaapelia varten sekä vain YKSI pieni...
Eli kumpi on hyödytön vai mitä niille kahdelle tehdään?

Toinen lienee se joka tulee virtalukosta ja se ehkä on se joka pitää laittaa nyt kiinni tuohon pikkupulttiin...
Tulisiko toinen puolalta tai virranjakajasta??? Ja liekkö se vain stock setuppia varten ylipäänsäkin eli olisiko se yläpää ollut mulla tarpeettomana aiemminkin...koska mulla on MSD + 6AL + Blaster:confused:

En muista ulkoo kumpi tulee mistäkin , mutta omastani jätin sen mustan (?)piuhan pois. Tai sullahan se voi kyllä olla minkävärinen tahansa...
Tollanen ns. tehostartti muuten kestää sitte tasan vuoden ja POKS!
Näistä on nyt parikin esimerkkiä. Ja takuuta ei ole...

MrT
20.04.2007, 10:31
Tollanen ns. tehostartti muuten kestää sitte tasan....
Mulla ainakin vaikka kuinka kauan, jostain ammoisista ajoista lähtien ollu mulla :-k

MrT
21.04.2007, 21:00
Mitä siellä oikein lukee :confused:
http://finnshark.com/gallery/images/7354.jpg

Corvette63
21.04.2007, 21:06
Maailma :D

MrT
21.04.2007, 21:09
Maailma :D
No niinhän se, hitto ku ei toi lontoo oikein taitu ;)

Laitettiinhan me vähä fiinimpää latu kiinnikettäkin, tällä saa remmin varmasti tarpeeks kireelle ;)
http://finnshark.com/gallery/images/7356.jpg

Corvette63
21.04.2007, 21:11
Fiiniä todellakin. Kivalta näyttää! :cool:

MrT
21.04.2007, 21:13
Kivalta näyttää! :cool:
Kuten koko konehuone ZL1 köykämiini möykky paikoillaan :king:
http://finnshark.com/gallery/images/7355.jpg

Corvette63
21.04.2007, 21:16
Näyttää vielä paremmalta! :cool:

teme01
21.04.2007, 21:18
ja jos ei 88 hoodi sovi ni tehtäiskö vaihtarit?? tuosta mun hoodista voit sahailla vaikka millasen, se on orkkis sb jos on reikä.;) ja -73

MrT
21.04.2007, 22:01
Näyttää vielä paremmalta! :cool:
Mutta arvaa vain miltä toi kuulostaa :-$

ZL1
21.04.2007, 22:43
Tolta se kuulostaa:sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:
http://finnshark.com/gallery/showimage.php?i=7358

Corvette63
21.04.2007, 23:19
Ei ***** kato ei.. ;)

Hyvältä se kuulosti! ;)

MrT
21.04.2007, 23:20
Olipas hyvin "leikattu" :rolleyes:
;)

ZL1
22.04.2007, 08:00
VALTAVA kiitos siis vielä MrTn talkooavulle - aivan mahtavat työkaluvalikoimat ja tahti oli kova:D :sunny:

ZL1
22.04.2007, 08:07
Tästä se alkoi - patarauta 396 tuli MrTn pihaan
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02281_original.jpg

ZL1
22.04.2007, 08:08
Tuo pois
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02275_original.jpg

ZL1
22.04.2007, 08:11
Eikus osia irti
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02276_original.jpg

http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02277_original.jpg

ZL1
22.04.2007, 08:12
Vahvenpikin isomöhkö antautuu näillä työkaluilla;)

http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02279_original.jpg

ZL1
22.04.2007, 08:13
Irti on
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02291_original.jpg

TCC
22.04.2007, 08:13
Hienoa ZL-1, toi uusi kone on niin :cheers: :cool: :cool: :cool: .

ZL1
22.04.2007, 08:14
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02292_original.jpg

Ja pääsihän se omistajakin vauhtiin:D

ZL1
22.04.2007, 08:17
Tyhjä on

http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02288_original.jpg

http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02289_original.jpg

http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02289_original.jpg

ZL1
22.04.2007, 08:19
Ja siellä se lopulta kokoalu isomökö makaa, käynnistystä vailla:cool:
http://finnshark.com/gallery/files/2/2/DSC02294_original.jpg

Corvette63
22.04.2007, 10:46
On se! :cool:

Masa
22.04.2007, 11:13
Huippujätkiä ! Eiks tää kuuluis tonne C3 osioon.....:rolleyes:

teme01
22.04.2007, 14:09
heh, viimenen kuva on otettu kun kone on vielä viimeset centit putoamassa paikoilleen:rolleyes:

Fangio13
22.04.2007, 17:32
heh, viimenen kuva on otettu kun kone on vielä viimeset centit putoamassa paikoilleen:rolleyes:

Vois sanoa että meni ihan heittämällä paikoilleen:cool:

Mad Dog
22.04.2007, 18:00
Tuolla Mrt:n pihassa tuntuu motit vaihtuvan samaa tahtia, kuin monella merkkikorjaamolla öljyt! Aivan käsittämätöntä....:cool:

Pappatunturi
22.04.2007, 19:27
Tuolla Mrt:n pihassa tuntuu motit vaihtuvan samaa tahtia, kuin monella merkkikorjaamolla öljyt! Aivan käsittämätöntä....:cool:

Joo saman oon pistänyt merkille! Ukko luuraa joka kuvassa missä vaan koneet vaihtuu tai vehkeet on osina. Vähän tulee oma nuoruus mieleen.

Onnittelut ZL-1selle superrähinätekniikasta.Onko käynyt jo?

Fangio13
22.04.2007, 20:17

Tuollahan vois käydä perheen kanssa päiväreissulla, käyttäs koneen pois ja takaisin, ja eikun kotimatkalle, ihan vaan sentakia kun se homma sattuu kohdalleen!:p

Corvette63
22.04.2007, 20:39
On se meidän oma MisterTii niin poppamies.. (http://finnshark.com/forum/member.php?u=276);)

Pappatunturi
22.04.2007, 20:41
On se meidän oma MisterTii niin poppamies.. (http://finnshark.com/forum/member.php?u=276);)

On se !!!

ZL1
23.04.2007, 11:58
Joo saman oon pistänyt merkille! Ukko luuraa joka kuvassa missä vaan koneet vaihtuu tai vehkeet on osina. Vähän tulee oma nuoruus mieleen.

Onnittelut ZL-1selle superrähinätekniikasta.Onko käynyt jo?
Kiitos kiitos. Joo eilen ajoin sen kotiin ja toimii hyvin. Mitä nyt just ennen kotia suoritetun tankkauksen jälkeen alkoi tulppaamattomasta paluulinjasta ryöpytä bensaa pakosarjoille ajaessa:o No auto tiensivuun ja kotoa hakemaan tulppa ja matka jatkui viimeiset 500m kunnialla. Muutoinkin kanssaautoilijat saattoivat kummaksua kun hoodi oli takaa auki kun ei mahdu kiinni ennenkuin siirrän bensanpainemittarin paikkaa ja muutenkin vedin oikeaoppisesti n. 30-100km välillä reippas kiihdytys ja moottorijarrutus sarjaa koko 40km matkan jotta sylinteripaineet hioo renkaat kunnolla tiiviiksi :D toki rajoitusten mukaan ja muita vältellen...

Noin muutoin tuntuu että tällä motilla auto kulkee puolikaasulla 3s vaihteella samoin kuin ennen täyskaasulla 2s vaihteella ja tiheämmällä perällä...

Pappatunturi
23.04.2007, 15:09
Kiitos kiitos. Joo eilen ajoin sen kotiin ja toimii hyvin. Mitä nyt just ennen kotia suoritetun tankkauksen jälkeen alkoi tulppaamattomasta paluulinjasta ryöpytä bensaa pakosarjoille ajaessa:o ...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!