View Full Version : Minkalainen on C1 ajaa?
groovyjay
12.02.2004, 18:13
Itse on tullut kokeiltua ajaa kaikilla muilla taman hetkisilla sukupolvilla, paitsi C1:lla. Millaista on ajettavuus noilla Corvette pioneereilla? Jaykka taka akseli ja rumpu jarrut varmasti luovat oman tunnelmansa. Jannittaako vetaa C1:lla mutkaan? Entas kovaa suoralla? Kauniita cruisereita ovat ainakin, muuta en osaa sanoa, kun ei oo viela tullut ajettua moisella Legolla. :wink:
Anonymous
13.02.2004, 17:22
Jaa että ajaa... yllättävän hyvä huomioon ottaen etupään rakenteen.
Täysiä en ole uskaltanut suorallakaan ajaa sillä tuntuu että vähintään mittarit räjähtää silmille...
Mutta eipä noita vanhuksia viitsi pahemmin kiusata. Kilpa-autot on pidettävä erikseen.
groovyjay
13.02.2004, 17:24
Täysiä en ole uskaltanut suorallakaan ajaa sillä tuntuu että vähintään mittarit räjähtää silmille...
Mutta eipä noita vanhuksia viitsi pahemmin kiusata. Kilpa-autot on pidettävä erikseen.
:mrgreen: Vaha tollanen kutina mulla on niista ollutkin! Toivottavasti viela joku paiva saa itse kokea sen. :yes:
bulldog's
13.02.2004, 17:35
:mrgreen: Vaha tollanen kutina mulla on niista ollutkin! Toivottavasti viela joku paiva saa itse kokea sen. :yes:
Jäi näköjään kirjautumatta....
Kyllähän tota saa kokeilla jos satut joskus kohdalle...
groovyjay
13.02.2004, 17:36
Jäi näköjään kirjautumatta....
Kyllähän tota saa kokeilla jos satut joskus kohdalle...[/quote]
Sovittu, missa pain vaikutat? mika vuosi malli sulla on? Kuvia? :yes:
bulldog's
13.02.2004, 17:43
Pistin YV:n
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.