View Full Version : C1-56 missä?
bulldog's
13.02.2004, 18:08
Sattuuko kukaan tietää mitä tapahtui aikoinaa muistaakseni Sakke Järvenpään omistuksessa olleelle -56 räyskälle.
Sehän oli aikoinaan poikien "mopo"liikkeessäkin näytillä.
Villit huhut kertoi sen tuhoutuneen tavalla tai toisellakin. Muistaakseni samat huhut kertoili myöskin vakuutus epäselvyyksistä kyseisen auton kohdalla...
groovyjay
16.02.2004, 14:24
Eihan se vaan tama auto ole?:
http://finnshark.com/pics/meet02-18.jpg
Finnshark
16.02.2004, 15:15
Itse en ainakaan tältä istumalta muista muita -56:a suomessa, joten jos ei ole sama auto niin mielenkiinnolla kuunnellaan lisää juttuja! :D
groovyjay
16.02.2004, 17:51
Itse en ainakaan tältä istumalta muista muita -56:a suomessa, joten jos ei ole sama auto niin mielenkiinnolla kuunnellaan lisää juttuja! :D
Toi oli eka ja ainoa 56, mita ma olen suomessa nahnyt. Oisko viela muitakin? :?:
bulldog's
16.02.2004, 18:38
Ton kuvan olen nähnyt kanssa mut en osaa sanoa onko kyseessä sama auto... silloin ei ollut rekisterissä ja oli aika projekti asteella... Nyt puhutaan ajasta reilu kymmenen vuotta sitten.
groovyjay
17.02.2004, 15:42
Ton kuvan olen nähnyt kanssa mut en osaa sanoa onko kyseessä sama auto... silloin ei ollut rekisterissä ja oli aika projekti asteella... Nyt puhutaan ajasta reilu kymmenen vuotta sitten.
Voin koittaa selvittaa mita tolle Sakken autolle on tapahtunut ja onko toi sama auto. :!:
bulldog's
19.02.2004, 20:26
Missä päin muuten toi kuvan -56 vaikuttaa?
groovyjay
20.02.2004, 15:37
Missä päin muuten toi kuvan -56 vaikuttaa?
Nain ton auton ekan ja vikan kerran pari vuotta sitten Virroilla CCOF meet:ssa, ei tullut silloin valitettavasti kyseltya omistajalta tietoa autosta. Toivottavasti joku kysyi ja osaa vastata! :wink:
Finnshark
20.02.2004, 15:45
Eipä tullut kysyttyä omistajalta että mistäpäin mahtoi olla. Jotenkin minulle jäi kuva että olisi kuitenkin jostakin Tampere-Pori akselin lähettyviltä... :???:
Corvette63
19.12.2005, 15:29
Puheen aiheena ollut '56 on parasta aikaa entisöitävänä pk-seudulla.Auto on edelleen Saken omistuksessa.
En tiedä onko auto tulossa alkuperäiseksi, mutta kuitenkin aika :cool: juttu että näitä C1 alkaa taas yhä enemmän näkyä liikenteessä.
bulldog's
19.12.2005, 15:54
Puheen aiheena ollut '56 on parasta aikaa entisöitävänä pk-seudulla.Auto on edelleen Saken omistuksessa.
En tiedä onko auto tulossa alkuperäiseksi, mutta kuitenkin aika :cool: juttu että näitä C1 alkaa taas yhä enemmän näkyä liikenteessä.
Tämä pitää paikkansa.
Olin tässä viikko sitten katselemassa kyseistä projektia. Ihan maukkaan näköinen peli tulossa jos vaan tehdään kunnolla loppuun asti... Tekiät on pro-miehiä, mutta kyllä projekti nielee rahaakin...
Täysin alkuperäistä siitä ei ole tarkoitus tulla.
groovyjay
19.12.2005, 15:58
Tämä pitää paikkansa.
Olin tässä viikko sitten katselemassa kyseistä projektia. Ihan maukkaan näköinen peli tulossa jos vaan tehdään kunnolla loppuun asti... Tekiät on pro-miehiä, mutta kyllä projekti nielee rahaakin...
Täysin alkuperäistä siitä ei ole tarkoitus tulla.
:cool:
Corvette63
19.12.2005, 16:53
Olin tässä viikko sitten katselemassa kyseistä projektia.
Olis kiva kuulla minkälainen laite siitä on tulossa.
bulldog's
20.12.2005, 09:42
En mä viitsi julkisesti rupee huutelee toisten projekteista.
Hienoja ne vaan on... :)
groovyjay
20.12.2005, 10:29
En mä viitsi julkisesti rupee huutelee toisten projekteista.
Hienoja ne vaan on... :)
Kuiskaa sitten, oikein hiljaa... :-& ;)
Corvette63
20.12.2005, 11:39
:-$ me kuuntelemme
bulldog's
20.12.2005, 11:48
No;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.......................
.....................................__________________________________
__________________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
. . . . . . . . .
Eiks tuu aika hieno? ;)
Corvette63
20.12.2005, 11:54
Joo, voi vitsi miten magee..!! Ihan älyttömän hieno. Miten sä osasit kuvailla sitä vettee noin hyvin?
groovyjay
20.12.2005, 11:55
No;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.......................
.....................................__________________________________
__________________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
. . . . . . . . .
Eiks tuu aika hieno? ;)
:cool:
Onx toi auto se rekkarilla JUT-56, joka oli Virroilla meetingissä Seinäjökelaisen omistuksessa.
Toi kuva ei mulle näkynyt, jos siinä rekkaria näkyi.
Kuuluu muuten clubiin.
Terv, Jussi T.
groovyjay
20.12.2005, 12:46
Onx toi auto se rekkarilla JUT-56, joka oli Virroilla meetingissä Seinäjökelaisen omistuksessa.
Kuuluu muuten clubiin.
Terv, Jussi T.
Toi Saken auto ei taida olla sama laite.
Corvette63
20.12.2005, 17:54
Toi Saken auto ei taida olla sama laite.http://finnshark.com/gallery/images/2419.jpg
Tämä ei tosiaan ole sama auto mistä puhuimme.
Jos oikeen ymmärsin niin Saken auto ei ole ollut liikenteessä vuosiin, ja silloin kuin oli liikenteessä, niin ei tainnut olla noikaan hyvä kuntoinen.Taisi olla tuotu 90-luvun alulla Suomeen Texasista jos taas en väärin muista.
Suomessa on siis kaksi -56:sta. Saken vette EI ole ollut koskaan suomessa liikenteessä.Se ei ole verotettu eikä kilvitetty , näin kuulin asiaa läheltä seuranneelta henkilöltä.Ja tarkemmin taitaa olla niin , että se ei ole Saken vaan HD-Centerin auto...
bulldog's
20.12.2005, 22:07
Auto on kyllä Saken ja myöskin verotettu...
Muistaakseni -88 tullut ja silloinhan nuo verotettiin tullauksen yhteydessä.
Liikenteessä auto ei ole ollut. HD-centterissä oli rekvisiittana.
On muuten miehellä aika mielenkiintoista kalustoa muutenkin.
Corvette63
21.12.2005, 08:15
On muuten miehellä aika mielenkiintoista kalustoa muutenkin.
Mäki oon käyny muutaman kerran HD-Centerin ullakolla,Saken aarteita kattomassa..Onhan siellä vähän kaikenlaista kiintoisaa kuten:
___________________:::;:;::::::::::::::;;;;;;;;;;;.,.,.,.,.,.,.,.,.,;):wink::lol:
Vai mitä bulldog's?
bulldog's
21.12.2005, 09:05
Mäki oon käyny muutaman kerran HD-Centerin ullakolla,Saken aarteita kattomassa..Onhan siellä vähän kaikenlaista kiintoisaa kuten:
___________________:::;:;::::::::::::::;;;;;;;;;;;.,.,.,.,.,.,.,.,.,;):wink::lol:
Vai mitä bulldog's?
Joo, toi on tosi helmi... :D
Corvette63
21.12.2005, 11:33
Joo, toi on tosi helmi... :D
Mutta vain yksi helmistä, joita Sakelta löytyy :wink:
Pappatunturi
21.12.2005, 13:03
Mutta vain yksi helmistä, joita Sakelta löytyy :wink:
Oisko riveissä Sakkea paremmin tuntevia? Riittäiskö paukut Saken "tallille" kokoelmaan tutustumaan? Olisi mielenkiintoista tavata elävä hauskanpidon virallinen legenda ihan livenä.
Jep,
Kävin muutama vuosi sitten katsomassa samalla ullakolla yhtä myynnissä ollutta
-70 455 GS Buickia.
Oli tosiaan ihan "mesta paikka" autojen suhteen.
stingray
29.12.2005, 15:16
Oisko riveissä Sakkea paremmin tuntevia? Riittäiskö paukut Saken "tallille" kokoelmaan tutustumaan? Olisi mielenkiintoista tavata elävä hauskanpidon virallinen legenda ihan livenä.
tästä ooon piiitkä aika jolloin tuolla pidettiin clubin "kokous"
hd-centerissä ! silloin sakke esitteli tiloja ja kalustoa !
ja haikalan-74 touhotti kumia oikeen kivasti liikenne ympyrälle asti
silloin 1,2,3....... ;) hyvinä aikoina ;)
Saken -56:nen kuvassa oikealla.Auto oli tuolloin varustettu muistaakseni aftermarket 350:llä.Kallen kanssa ajeltiin sillä koekilvillä joskus -94?http://finnshark.com/gallery/images/1170.jpg
Finnshark
30.12.2005, 11:40
Tuo on oikeasti hieno osasto! :cool: Pienillä jutuilla on saatu todella hyvä ja vauhdikas race meininki! Melkein voi kuvitella kuinka 56'n kuski polkee jarrua ja yrittää estää kolarin kuusnepan kanssa...
Tuo on oikeasti hieno osasto! :cool: Pienillä jutuilla on saatu todella hyvä ja vauhdikas race meininki! Melkein voi kuvitella kuinka 56'n kuski polkee jarrua ja yrittää estää kolarin kuusnepan kanssa...
Tuo on kyllä aivan totta :cool: Miltäs vuodetta tuo kuva on?
Corvette63
30.12.2005, 12:25
Saken -56:nen kuvassa oikealla.Auto oli tuolloin varustettu muistaakseni aftermarket 350:llä.Kallen kanssa ajeltiin sillä koekilvillä joskus -94?http://finnshark.com/gallery/images/1170.jpg
Hieno osasto on tosiaan!
Mistä ja niinkuin MikkoM jo kyseli, milloin kuva on otettu?
Luulin ja olen kuullut joidenkin sanovan että Saken '56 on ihan täys projekti..mutta ei tuo kyllä siltä näytä:-k
Hieno osasto on tosiaan!
Mistä ja niinkuin MikkoM jo kyseli, milloin kuva on otettu?
Luulin ja olen kuullut joidenkin sanovan että Saken '56 on ihan täys projekti..mutta ei tuo kyllä siltä näytä:-k
Joskus 94?
Joskus 94?
Tai -93 , en muista ihan varmana :( ja paikkahan oli american car shou helsinki messukeskus.
Nain ton auton ekan ja vikan kerran pari vuotta sitten Virroilla CCOF meet:ssa, ei tullut silloin valitettavasti kyseltya omistajalta tietoa autosta. Toivottavasti joku kysyi ja osaa vastata! :wink:
Tiedän auton historian mutten viitsi näin julkisella foorumilla nimillä pelaamaan.Auton omistajalla on kesämökki täällä Virroilla ja oli ostanut auton itselleen synttärilahjaksi kun on sattumoisin syntynyt v.1956. Omistaa auton edelleen.
groovyjay
02.01.2006, 11:45
Tiedän auton historian mutten viitsi näin julkisella foorumilla nimillä pelaamaan.Auton omistajalla on kesämökki täällä Virroilla ja oli ostanut auton itselleen synttärilahjaksi kun on sattumoisin syntynyt v.1956. Omistaa auton edelleen.
Kiva synttärilahja! Ei tarvitse tosiaan nimiä sen kummemmin huudella, selvis ainakin että toi on eri peli kuin se Saken laite.;)
Kiva synttärilahja! Ei tarvitse tosiaan nimiä sen kummemmin huudella, selvis ainakin että toi on eri peli kuin se Saken laite.;)
Näin on.Itte kun oon -55 niin en voi ostaa vastaavaa eikä kyllä olis varaakaan.
Näin on.Itte kun oon -55 niin en voi ostaa vastaavaa eikä kyllä olis varaakaan.
Eikös tuo sulla oleva 1969 Vette ole melkein kuin itselle ostettu rippilahja? 1955-1969=14 (ei aivan 15v sattunut, mutta melkein.)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.