PDA

View Full Version : Ostetaan 92-96 Vette

Rexx
24.03.2007, 15:45
Ostetaan 92-96 Vette, toiveena on

* siistikuntoinen ja toimiva
* alkuperäisyys on plussaa
* automaatti
* mielellään alle 100tkm

Tarjouksia luetaan sähköpostitse rexx123@gmail.com ja myyntipuheita kuunnellaan numerossa 040 8362322 / Jan.

Mr Tena
28.03.2007, 10:16
siellä on myös hyviä ja huollettuja yksilöitä!!!:rolleyes:

Rexx
28.03.2007, 10:47
siellä on myös hyviä ja huollettuja yksilöitä!!!:rolleyes:

Miten niin myös?!? Eikös ne kaikki olekaan hyviä, huollettuja ja entisiä eläkeläispariskunnan kirkkoautoja... :D

Yorcci
28.03.2007, 11:47
Miten niin myös?!? Eikös ne kaikki olekaan hyviä, huollettuja ja entisiä eläkeläispariskunnan kirkkoautoja... :D

Ei sentään. Joskus joukkoon mahtuu todellisia helmiä, jotka ovat olleet autona sokealla mummolla, joka asuu saaressa.

Mr Tena
28.03.2007, 13:32
soitella nettiautossa ilmoitteleville kauppiaille ja käydä katsomassa autoja paikanpäällä. No näin tekee vain tosi ostajat, jotka ovat todella kiinnostuneita. :-({|=

Sittenhän se onkin jo menoa kun kuume nousee tappiin saakka, jos siitä ei ole ollut siihen asti mitään tietoa!!!:cool: :thumrigh:

Rexx
28.03.2007, 15:44
soitella nettiautossa ilmoitteleville kauppiaille ja käydä katsomassa autoja paikanpäällä. No näin tekee vain tosi ostajat, jotka ovat todella kiinnostuneita. :-({|=

On soiteltu ja soitellaan lisääkin, kun mielenkiinnon herättäviä kohteita ilmaantuu. Pientä vihjailun makua noissa viesteissäsi? Soita, jos on asiaa, numero on ekassa viestissä. Viime viikonloppuna oli tarkoitus käydä muutamaa autoa katsomassa, mutta valitettavasti myyjille ei sopinut. Yritetään uudestaan tänä viikonloppuna.

Sittenhän se onkin jo menoa kun kuume nousee tappiin saakka, jos siitä ei ole ollut siihen asti mitään tietoa!!!:cool: :thumrigh:

Kroonista tää kuume on ollut, jo pikkupojasta lähtien. :cool:

Mr Tena
02.04.2007, 14:26
:rolleyes:

Rexx
03.04.2007, 23:31
Joo löytyi, tossahan se nyt kotipihalla seisoo. Tai oli ainakin minuutti sitten, taidankin mennä katsomaan. On se siellä. Jos kuitenkin kävisin vielä kerran katsomassa, ihan varmuuden vuoksi... :cheers:

MikkoM
03.04.2007, 23:32
Joo löytyi, tossahan se nyt kotipihalla seisoo. Tai oli ainakin minuutti sitten, taidankin mennä katsomaan. On se siellä. Jos kuitenkin kävisin vielä kerran katsomassa, ihan varmuuden vuoksi... :cheers:Ohhoh onneksi olkoon:cool:
Kuvia?

Corvette63
04.04.2007, 07:55
Onneksi olkoon! Villi veikkaus, onko se tää? ;)

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=3682&stc=1&d=1175662402

..Siis ilman noita C6:n vanteita ;)

Rexx
04.04.2007, 09:46
Onneksi olkoon! Villi veikkaus, onko se tää? ;)

Kiitos. Sehän se on.

Mr Tena
04.04.2007, 10:17
Paljon onnea!!!=D>

TCC
04.04.2007, 10:23
Onneks olkoon Rexx, hienon pelin hankit:D

Yorcci
04.04.2007, 10:25
Että avomalli ja värikin on juuri oikea! :thumrigh:

Nipa
04.04.2007, 10:50
Että avomalli ja värikin on juuri oikea! :thumrigh:
Niinpä! :cool:

vette-91
04.04.2007, 11:21
Loistava valinta:thumrigh: Onnittelut täältäkin!!

Corvette63
04.04.2007, 16:22
Kiitos. Sehän se on.

Hieno se on! :cool:

Hara
04.04.2007, 16:52
Onnittelut täältäkin päin Rexx -95 avo Corveten hankinnasta :thumrigh: .
Käytiin viime kesänä katsomassa tuota Corvettea kaverille mutta ei kaveri ostanut Corvettea.

Pekka Berkeles
04.04.2007, 18:13
Joo löytyi, tossahan se nyt kotipihalla seisoo. Tai oli ainakin minuutti sitten, taidankin mennä katsomaan. On se siellä. Jos kuitenkin kävisin vielä kerran katsomassa, ihan varmuuden vuoksi... :cheers:
Muista sitten että jos aikuiset tai pikkulapset*** tuijottaa, niin ei siinä sun autossa mitään vikaa ole. Ei ne siksi sitä tuijota. Eikä kaikki tuijota. Joku voi joskus tuijottaa. Siihen tottuu kyllä. Sitäpaitsi autohan sen vain on.

*** "Äiti, tuossa autossa ei ole kattoa. Miksi ei ole?"

Ai niin vielä yks juttu. Muista tarjota kyydit työkavereille. Ei ne välttämättä pyydä päästä kyytiin, mutta haluaa ne kuitenkin. Voit samalla kertoa miten vähän Vette kuluttaa bensaa tasaisessa ajossa. Ja tietty myöskin sen, että ei Veten kanssa eläminen ole yhtään sen vaikeampaa kuin minkään muun auton kanssa eläminen. Vähän matalahan se on, mutta siinäpä se melkein sitten on.

Juha
04.04.2007, 19:53
Kiitos. Sehän se on.

Onnea!! Hienon näköinen tuo C4 varsinkin avona.

Turismo
04.04.2007, 21:24
Kiitos. Sehän se on.
On hieno! Onnittelut kumppanin hankinnasta :cool:
Käy nyt kattoo vielä kerran että olihan se vielä pihalla :D

groovyjay
05.04.2007, 09:25
Isot onnittelut myös täältä, autoa tuli kuolattua itsekin viime kesänä! :cool:

Corvette63
05.04.2007, 09:26
Isot onnittelut myös täältä, autoa tuli kuolattua itsekin viime kesänä! :cool:

Samat sanat.. Jossain vaiheessahan tuon auton hinta taisi olla rutkasti suurempi, kuin nyt, joten siihen se katseleminen sitten typpäsi. Nyt oli hinta ja laatu kohdallaan! :cool:

Rexx
05.04.2007, 10:21
Kiitokset kaikille lämpimästä vastaanotosta.

Ai niin, jotain täytyy tunnustaa. Corvette Black Book tuli kirjahyllyyn jo vuonna 1999, auton osto vaan hieman venähti. Asuntolaina, perhe, ruohonleikkuri, jne... seli seli. Vetten hankinta tuntui jääneen ikuiseksi haaveeksi. Kunnes viime syksynä vaimon suusta paukahti "Nyt ostat mulle moottoripyörän tai Corvetten!".

Ohoh, sokkireaktio ja paniikki. Aivotoimintani kramppaa siihen paikkaan. Tätä tilaisuutta ei saa jättää käyttämättä. Nyt on pakko pinnistellä jotain järkevää vastaukseksi. Jotain sellaista, että saan vaimon oikein vaatimalla vaatimaan Vetteä ja millään muulla ei ole väliä. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain yllättävän rauhallisella äänellä ja hieman moittien sanottua "Eikös meidän pitänyt tehdä keittiöremontti, niin ja se astiasto ja uusi sohvakalusto ja verhot, noi Corvettet on aika kalliita..."

"Mä HALUAN Corvetten ens kesäks!!!" kajahti vaimon vastaus. Jes, se on siinä, vaimon suusta sanottuna. Rakastavana aviomiehenä huomioin vaimon tahdon ja hylkään ajatuksen keittiöremontista. Vihdoinkin, vuosien hiljaiselon jälkeen, työkaluille löytyy taas muuta käyttöä kuin verhotankojen ja Ikean huonekalujen ruuvausta.

Kiitokset myös eräälle foorumilaiselle, etenkin kun olet säännöllisesti tarjonnut ajotilaisuuksia vaimollenikin. Nainen Vetten puikoissa näyttää makeelta, ainakin mun mielestä.

Muista sitten että jos aikuiset tai pikkulapset*** tuijottaa, niin ei siinä sun autossa mitään vikaa ole. Ei ne siksi sitä tuijota. Eikä kaikki tuijota. Joku voi joskus tuijottaa. Siihen tottuu kyllä. Sitäpaitsi autohan sen vain on.

Tuli jo vähän sellainen outo tunne lähikaupan parkkiksella. Jotenkin huomas olevansa tarkkailun alaisena kun asetteli ruokakasseja Vetteen.

Ai niin vielä yks juttu. Muista tarjota kyydit työkavereille.

Joo, ja naapuriston lapsille kanssa. Ittekin vielä muistaa sen jännityksen kun pääsi kakarana jonkun erikoisemman auton kyytiin. Kunhan seuraava lämpöaalto tulee, niin täytyy viedä lähikulman muksut jätskikiskalle avoautolla. Joutuu kyllä muutaman rundin ajamaan, ennen kuin ne kaikki on siellä yksitellen vietynä.

Corvette63
05.04.2007, 10:27
Harvinaista laatuaan sun vaimo on sitten, tähän asti olen kuullut vain päinvastaisia reaktioita Vettestä puhuttaessa ;)

Nipa
05.04.2007, 10:42
Harvinaista laatuaan sun vaimo on sitten, tähän asti olen kuullut vain päinvastaisia reaktioita Vettestä puhuttaessa ;)

Vahvistan vette63:n toteamuksen todeksi :shock:

MikkoM
05.04.2007, 11:17
Vahvistan vette63:n toteamuksen todeksi :shock:Samoin.

Juha
05.04.2007, 11:21

Mun vaimo haluis vaan C3:n, ei pidä C5:sta oikein minään :-(

ZL1
05.04.2007, 11:40
Mun vaimo haluis vaan C3:n, ei pidä C5:sta oikein minään :-(Onpa viisas vaimo sullakin!

Teemu
05.04.2007, 12:11

Laita ilmoitus 'vaihdetaan' osastolle, jos jollain kohtalotoverilla olis päinvastainen ongelma :)

groovyjay
05.04.2007, 14:41
Ja mulla kun ei oo vaimoa lainkaan....

Juha
05.04.2007, 15:47
Laita ilmoitus 'vaihdetaan' osastolle, jos jollain kohtalotoverilla olis päinvastainen ongelma :)

Ei kait siinä muu auta. Harmi kun oon just ehtinyt vähän rakennella pulkkaa eikä se enää oo orggiskuosissa. Eihän kukaan nyt tollasta pilattua C5:sta halua :-(

heimo huima
05.04.2007, 16:12
Ei kait siinä muu auta. Harmi kun oon just ehtinyt vähän rakennella pulkkaa eikä se enää oo orggiskuosissa. Eihän kukaan nyt tollasta pilattua C5:sta halua :-(
Noi tollaisen tuunatun voi aina vaihtaa non numbers matching isolohkoon. ;)

ZL1
05.04.2007, 18:50
Ja mulla kun ei oo vaimoa lainkaan....Seuraile halutaan vaihtaa palstaa;)

TCC
05.04.2007, 21:44

Ja mulla vaimo haluis C2:n itselleen. :shock:

MS
05.04.2007, 22:21
Meidän eukko on ruennut vaatimaan C1:stä. Ei kai siinä auta kun taipua naisen tahtoon.

Corvette63
05.04.2007, 22:25
Meidän eukko on ruennut vaatimaan C1:stä. Ei kai siinä auta kun taipua naisen tahtoon.

:thumleft:

Teemu
05.04.2007, 22:44

En mä auton vaihtamista tarkoittanut :cool:

Paakari
08.04.2007, 22:57
Ja mulla kun ei oo vaimoa lainkaan....

Mult saat sopivasti sisäänajetun ja halavalla...

bulldog's
08.04.2007, 23:00

Multa vois löytyä ei ihan orggiskuntoinen BB... ;)

Juha
09.04.2007, 08:33
En mä auton vaihtamista tarkoittanut :cool:

No hyvä niin, mä jo pelästyin! Eli täällä halutaan vaihtaa siis C3 vaimo C5 vaimoon. Auto on jo päivitettuy C3-->C5, joten nyt ois sit emännän vuoro.