PDA

View Full Version : Concours d`Elegance

Marianne
31.03.2007, 18:47
Hei kaikki!

Taas olisi "näytön paikka" Turun Kakskerrassa 17.6.-07. Kyseessä siis urheiluautojen ja kauniiden autojen ulkonäyttely kartanomaisemissa. Viime vuonna mukana olleet varmasti muistavat, että Corvetet pärjäsivät "aikas hyvin"; mm. Best in Show...
Alustavasti juttelin tapahtuman järjestäjän kanssa ja hän toivotti meidät jälleen lämpimästi tervetulleiksi tänäkin vuonna. Lauantaiksi oli suunniteltu Kuninkaan tiellä letkassa ajoa ja lounasta ja mukavia pysähdyksiä ilman tehtäviä, illalla (siis lauantaina) Harjattulan kartanolla jotain hyvää syötävää; tää oli vielä hieman auki, mutta...
Ja sitten itse näyttely siis sunnuntaina. Itse ajateltiin mennä vain sunnuntain tapahtumaan ihailemaan kauniita ja komeita autoja... Lisää tietoa löytyy:www.concours.fi-sivuilta. Tätä vuotta ei vielä ole päivitetty; tai oli kyllä jo, mutta muutoksia lienee tulossa, koska tällä hetkellä ei vuotta 2007 siellä ole.
Niin, mukaan siis vaan kaikki, joilla vielä allakassa löytyy tilaa; ja HUOM: Vaimot ja tyttöystävät myös mukaan; tehkää niinkuin Danne vaimoineen; piknik-korit ja muut tilpehöörit mukaan; siinä oli tyyliä!
Palataan asiaan täällä ja jos kiinnostusta löytyy, niin sovitaan tarkemmin aikataulusta ja treffipaikasta!

Parhain terkuin Marianne ja Åke

Corvette63
31.03.2007, 18:55
Näin alustavasti voisi ilmoittautua mukaan Sunnuntain sessiolle 1955 Cadillac Eldoradolla, tai Corvettella ;)

Muutamilla saattaa jäädä tänä vuonna Concours d' Elegance Show näkemättä, sillä menee Le Mans-reissut päällekkäin. Ja itse Turun showta edeltävänä Lauantaina olikin myös Hyvinkään Street Slide, jonne pitänee päästä ainakin katsomoon istuskelemaan.. Ja perjantainahan oli Vantaan Cruising Night.

Pekka Berkeles
31.03.2007, 19:03
Näin alustavasti voisi ilmoittautua mukaan Sunnuntain sessiolle 1955 Cadillac Eldoradolla, tai Corvettella ;)
Noniin! Tuu sillä teidän upealla punaisella avo-Eldoraadolla! Mä oon itte jo lupautunut olemaan Turussa tuolloin sunnuntaina, joten CeeViitosia on vähintään yks kappale paikalla. Toki saa niitä olla enemmänkin ja miksei myös Grey Metallic Convertible. Ihan miten vaan... :-)

Corvette63
31.03.2007, 19:16
Noniin! Tuu sillä teidän upealla punaisella avo-Eldoraadolla! Mä oon itte jo lupautunut olemaan Turussa tuolloin sunnuntaina, joten CeeViitosia on vähintään yks kappale paikalla. Toki saa niitä olla enemmänkin ja miksei myös Grey Metallic Convertible. Ihan miten vaan... :-)

Tullaan tullaan! Vielä jos saadaan nähdä oikein nähdä "livenä" vihdoin Suomen harvoja laatuaan oleva musta C5 Z06, niin mikäs siinä ;) Siitä tulin mieleeni, että pitääpäs käydä räpeltämässä hiljattain Cadillacin moottoria kuntoon, josko saisi käyntiongelmat kuriin :-k

http://i94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Cruisingnight6.jpg

Finnshark
31.03.2007, 20:22
Alustavasti mukana ollaan! Ei tiedä vielä pääseekö vettellä vai käyttiksellä, mutta paikalle yritetään päästä!

Joutuukohan Caddyn jättämään parkkikselle, vettellä ainakin pääsee muiden näyttelyautojen sekaan. Caddyhän on aikuisten oikeesti hieno, mutta tuo on urheiluautonäyttely. ;)

Pekka Berkeles
31.03.2007, 20:27
Joutuukohan Caddyn jättämään parkkikselle, vettellä ainakin pääsee muiden näyttelyautojen sekaan. Caddyhän on aikuisten oikeesti hieno, mutta tuo on urheiluautonäyttely. ;)
Tottako...no ei toki, nimittäin olihan siellä viime vuonna mm. Lagonda. Ja just se "star wars" -neliovinen... :-)

heimo huima
31.03.2007, 20:29
Ja mersujakin oli. :rolleyes:

Corvette63
31.03.2007, 21:04
Totta puhutte, pitääpä seurailla tilannetta! Jos ei pääse, niin pitänee heittää Caddy mossen ja Ladojen sekaan sivutien parkkialueelle ;) ..Tai Vettellä vaan mukaan?

Corvette63
31.03.2007, 21:37
Ja mersujakin oli. :rolleyes:

http://finnshark.com/gallery/files/5/conkurs030_original.jpg

:D

MrT
01.04.2007, 09:59
Muutamilla saattaa jäädä tänä vuonna Concours d' Elegance Show näkemättä, sillä menee Le Mans-reissut päällekkäin.
Niinpä, jää elämäni ensimmäinen Turkkusen reissu vielä odottamaan :-k

MrT
01.04.2007, 10:00
Jos ei pääse, niin pitänee heittää Caddy mossen ja Ladojen sekaan sivutien parkkialueelle ;)
Siellähän sillä Caddylla olis kiva olla muiden mainitsemiesi suurvalta automobiilien seurassa ;)

Finnshark
01.04.2007, 21:24
Tottako...no ei toki, nimittäin olihan siellä viime vuonna mm. Lagonda. Ja just se "star wars" -neliovinen... :-)

Totta turiset, ja corvette63:n kuvatkin sen todistaa. Hyvä vaan jos eivät ole ihan niin pilkuntarkkoja mitä nurmikolla majailee! Caddy on kuitenkin niin hieno että sopii hyvin näyttelyalueelle ja tunnelmaan paremmin kuin esimerkiksi tuo mese! :cool:

groovyjay
01.04.2007, 22:08
http://finnshark.com/gallery/files/5/conkurs030_original.jpg

Noi kaikki mersut on kammottavan kauheita! :shock:

MrT
01.04.2007, 22:19
Noi kaikki mersut on kammottavan kauheita! :shock:
Ihanan suoraselkäistä kirjoitusta :)

Yorcci
01.04.2007, 22:26
Kyllä mä tuon avo SL:n (vaimikäsenytonkaan) ottaisin ihan mielelläni. Myisin pois ja laitattaisin puukiilaan oikean murhamoottorin, vahvistuttaisin laatikon, perän ja muun voimansiirron ja loppurahalla ostaisin renkaita hupailuun.

Corvette63
01.04.2007, 22:27
Totta turiset, ja corvette63:n kuvatkin sen todistaa. Hyvä vaan jos eivät ole ihan niin pilkuntarkkoja mitä nurmikolla majailee! Caddy on kuitenkin niin hieno että sopii hyvin näyttelyalueelle ja tunnelmaan paremmin kuin esimerkiksi tuo mese! :cool:

Kiitos kiitos :cool:

Noi kaikki mersut on kammottavan kauheita!

:D Totta turiset, mulle lähtis ekana noista kuvan autoista matkaan toi punainen polkuauto!

Corvette63
01.04.2007, 22:28
Kyllä mä tuon avo SL:n (vaimikäsenytonkaan) ottaisin ihan mielelläni. Myisin pois ja laitattaisin puukiilaan oikean murhamoottorin, vahvistuttaisin laatikon, perän ja muun voimansiirron ja loppurahalla ostaisin renkaita hupailuun.

Taitaa olla SLK? Tai no, ei mulla oikeen Mersu mallistot hallussa ole :-k

groovyjay
01.04.2007, 22:29
Kiitos kiitos :cool:

:D Totta turiset, mulle lähtis ekana noista kuvan autoista matkaan toi punainen polkuauto!

Sais jäädä sekin multa ottamatta...

unknown
12.06.2007, 17:47
Sunnuntaina ajattelin olla paikalla.

Pekka Berkeles
12.06.2007, 19:51
Sunnuntaina ajattelin olla paikalla.
Harrasteautollasi, toki?

Finnshark
12.06.2007, 20:50
Alustavasti mukana ollaan! Ei tiedä vielä pääseekö vettellä vai käyttiksellä, mutta paikalle yritetään päästä!

Olenko minä ollut maaliskuun lopussa noin optimistinen... Vette jää talliin, mutta säävarauksella itse ilmestyn paikalle! Jos vain ei sada niin käyttiksen keula kääntyy Turun suuntaan sunnuntai aamuna. Pick-Nick korikin on jo valmiina, pitänee vain ostaa sinne sisällekin jotain! ;)

unknown
12.06.2007, 21:02
Harrasteautollasi, toki?

No tottakai, sillä mustalla mennään.
Mukaan lähtee myös yksi tai kaksi punaista...

Corvette63
12.06.2007, 21:38
Mä en tuu Cadillacilla kuitenkaan, ei "ehdi" saamaan kuntoon. Tai no, katsotaan josko sitä pääsee ylipäätänsä edes Turkuun asti :(

Pekka Berkeles
12.06.2007, 21:52
Perhana, voi olla että jää tämänvuotinen reissu tekemättä. Z06 on paloina ja Meseen en saanut pyöränkulmansäätöjä varattua ennenkuin vasta juhannuksen jälkeen. Ja C4:sta on akku tyhjä ja enkä ole ehtinyt hakea siihen Tullista ajolupaa...

Turkuun asti kuitenkin tullaan. Aika sitten näyttää pääsenkö näyttelyyn asti.

Kurkis
13.06.2007, 10:02
Oliko ajatusta kokoontua jossain ja ajella paikalle porukalla?

Nevada
13.06.2007, 22:51
Paikalla ollaan, kun lähistöllä asustelen... vettekin tulee vasta ensi maanantai eli kauppakassilla joudun tulemaan:(

Vette60
14.06.2007, 07:28
Jos sää hyvä niin tulen, kromit saatu paikalleen ja auto läjässä..

Kiitokset Bulldogsille ja Poppamiehelle

Danne
16.06.2007, 13:13
Tuli työkeikka joten en ole varma jos ehtii :(
Viime vuonna kerättiin porukka kasaan hautausmaan parkkipaikalla siinä 09:00 kieppeellä (muistaakseni). Ehkä Marianne voisi taas vetää letkaa...
Ilmestyn jos ehdin...

Herkutellan vielä viime vuoden saldoa.

http://img.photobucket.com/albums/v155/nauvo/classic%202006/Bestinshow.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v155/nauvo/classic%202006/AVOPALKINTO.jpg

Danne
16.06.2007, 16:58
Mariannen puhelin on 040-7330248..

Lightfoot
16.06.2007, 21:13
kokoontuminen sitten taas ,jos sopii
turun vanhan hautausmaan parkkipaikalla 0900
eli 110 tietä kun turkuun tulee ,niin 60 rajotuksen jälkeen
heti valoista oikealle :)

itse en voi kokopäivää olla likan
rippijuhlien vuoksi ,mut pakkohan
tonne on heti aamulla livahtaa ,heh :p

onko tulijoita ? :confused:

Finnshark
16.06.2007, 21:29
Tuohon yhteislähtöön ei kyllä kerkiä mukaan, mutta pick-nick -kori on jo pakattu, eli myöhemmin kyllä tullaan! :cool:

on-off road
16.06.2007, 22:32
Ainakin mä yritän olla aamulla 9.00 hautausmaalla. ...tai siis parkkiksella.
Katsotaan sitten minkä verran porukkaa tulee paikalle.

Pilot
17.06.2007, 16:12
Vettekuvia Concoursista.

Pilot
17.06.2007, 16:14
Lisää

Corvette63
17.06.2007, 16:19
Kiitos kuvista Pilot, harmittaa ihan vietävästi kun ei päässyt paikalle :pale:

Pappatunturi
17.06.2007, 20:48
Vettekuvia Concoursista.

GRAND SPORT !!! Ohoh! Jos ikinä tavataan oluet ja papukaija merkki hyvästä työstä.Ei voi olla C4 enää hienompi:cool:

Pappatunturi
17.06.2007, 20:50
Jännä toi 63 coupe. Musta ja punainen sisusta hyvä yhdistelmä!!

Finnshark
17.06.2007, 21:04
Konkurssi koettu taas kerran... Hienoja autoja oli taas kymmenittäin ja jälleen autoja joita harvemmin näkee! Lamborghinilta Gallardo, Countach ja Urraco, Maseratilta mm. Bora, Astonilta DB9, DB7 ja vanhempi jo aiemmin palkittu V8 Vantage. Ferrareita paljon (Suomen mittakaavassa), mm. Dino! :cool: Kannatti tosiaan lähteä ajelemaan täältä idemmästäkin. Yritän saada kuvia näkyviin tuonne gallerian puolelle mahdollisimman pikaisesti, kunhan ne ensin saan tuolta kamerasta tähän koneelle... ;)

Corvette63
17.06.2007, 21:06

Täysin samaa mieltä! Punainen sisusta on myös ihan kivan näköinen hopeisessa Mid-Yearissä.. :cool:

Ps. Pitiks meidän nähdä tänään aamupäivällä btw :D

Corvette63
17.06.2007, 21:07
Yritän saada kuvia näkyviin tuonne gallerian puolelle mahdollisimman pikaisesti, kunhan ne ensin saan tuolta kamerasta tähän koneelle... ;)

Kuvia!!! :pig:

Finnshark
17.06.2007, 21:15
Niin vetteistä piti mainitsemani että harmittavan ajoissa osa lähti pois! GS:n näin, mutta en ehtinyt omistajan kanssa morjestelemaan (auto ei muuten ole ensimmäistä kertaa Suomessa!). Hienoa että ilmeisesti GS on saamassa Suomen laatat!? Pari C4:sta ehti myös karata ennenkuin ehdin niitä ikuistaa muistikortille. Musta C5 Z06 myös pyörähti pikaisesti tontilla, mutta en nähnyt autoa esillä. PB:n auto ei taida vielä olla ajossa, joten tämä taisi olla "se toinen". Pienessä letkassa olivat vettet taas päässeet näyttelyalueelle, kiitos Mariannelle ja muille Turkulaisille porukan kokoamisesta!

Pappatunturi
17.06.2007, 21:24
Ps. Pitiks meidän nähdä tänään aamupäivällä btw :D

Piti!! Täällä junttilan periferiassa satoi siihen malliin ettei lähtemisestä tullut mitään kele! Soitan sulle heti kun on sää sopiva , vaikka arki iltana.

Mickey
17.06.2007, 22:22
jos on omistajan itse entisöimä niin veikkaan melkeein pääni pantiksi että ei ole orggis kombinaatio..sen verran on ko herra omalaatuinen ollut autojen värivalinnoissa...mm yksi Desoto täysin pilattu orkkisasustaan IMO mutta jokainen tehköön autoillan mitä tykkää, on toi Ray-69kin ollut alunperin kokonaan musta...

Mickey
17.06.2007, 22:25
Täysin samaa mieltä! Punainen sisusta on myös ihan kivan näköinen hopeisessa Mid-Yearissä.. :cool:

Sopii jollekkin village peoplen fanille...

Pappatunturi
17.06.2007, 22:25
jos on omistajan itse entisöimä niin veikkaan melkeein pääni pantiksi että ei ole orggis kombinaatio..sen verran on ko herra omalaatuinen ollut autojen värivalinnoissa...mm yksi Desoto täysin pilattu orkkisasustaan IMO mutta jokainen tehköön autoillan mitä tykkää, on toi Ray-69kin ollut alunperin kokonaan musta...

No kun kerran aloitit niin mittaristo ja konsoli on ainakin jostain ihan muusta kuin 63sta mutta hieno kuitenkin!

Mickey
17.06.2007, 22:29
En vaivutunut yksilöä katselemaan 20m lähempää... riitti kun juteltiin omistajan kanssa niitä näitä ja toisaalta en olisi halunnut pettyä taas jälleen kerran...
Mä en sen pussihousuideologiasta ikinä ole diggannut...tuntuu että siitä mennään mistä aita on matalin vain siksi että saisi autot halpoihin MR-kilpiin ainakin täällä Turussa, "kultturin" kehdossa.
Näköjään on tarttunut haaviin 65-> mittaristo ja konsoli ties mistä parannus nuo mittarit toki on orkkiksesta toki.

Myös tästä syystä en ikinä entisöi omaa 61stä vaan tungen keulilla 400 SBCn mekaanisella Kinslerillä ja sivutputkilla ja sudittelen sen ihan paskaksi vaikka...enkä ikinä ole ajatellut hankkia MR-kilpiä koska mielestäni ne on kokenut inflaation.

Ne kaksi perheessä olevaa MR kilvellistä alfaakin joista toinen on ainut maailmassa hengissä oleva yksilö lupaan paalata kuution klimpiksi ja tehdä tilataideteoksen nimeltä Touring&Berlina.
(Suomalainen) Pussihousumobilismi pitäisi aseella kieltää.

Corvette63
17.06.2007, 22:46
En vaivutunut yksilöä katselemaan 20m lähempää... riitti kun juteltiin omistajan kanssa niitä näitä ja toisaalta en olisi halunnut pettyä taas jälleen kerran...
Mä en sen pussihousuideologiasta ikinä ole diggannut...tuntuu että siitä mennään mistä aita on matalin vain siksi että saisi autot halpoihin MR-kilpiin ainakin täällä Turussa, "kultturin" kehdossa.
Näköjään on tarttunut haaviin 65-> mittaristo ja konsoli ties mistä parannus nuo mittarit toki on orkkiksesta toki.

Myös tästä syystä en ikinä entisöi omaa 61stä vaan tungen keulilla 400 SBCn mekaanisella Kinslerillä ja sivutputkilla ja sudittelen sen ihan paskaksi vaikka...enkä ikinä ole ajatellut hankkia MR-kilpiä koska mielestäni ne on kokenut inflaation.

Ne kaksi perheessä olevaa MR kilvellistä alfaakin joista toinen on ainut maailmassa hengissä oleva yksilö lupaan paalata kuution klimpiksi ja tehdä tilataideteoksen nimeltä Touring&Berlina.
(Suomalainen) Pussihousumobilismi pitäisi aseella kieltää.

Mä taas olen ajatellutkin MR-rekkaroida suoraan kaikki autot, mitkä täältä Helsingin kulttuurikehdosta ja mun tallista kykenevät. Harmi kun tuo C5 on vielä vähän liian uus MR-rekisteriin.. ;)

Osaksi syynä museointiin on se, että kustannukset pienenee. Joudun tunnustamaan, että millään harrasteautolla ei tule ajettua vuodessa varmaankaan sitä 30 päivää enempää, eli ihan sama onko siinä autossa pitkät EU-kilvet ja Merlin vai mustapohjaiset MR-rekkarit täysin alkuperäisessä autossa. Noita laitteita on kuitenkin jo muutama ja vakuutusmaksuja maksettavana saman verran, vaikka käyttö onkin aivan mitätöntä. :pig:

MikkoM
17.06.2007, 22:54
Niin vetteistä piti mainitsemani että harmittavan ajoissa osa lähti pois! GS:n näin, mutta en ehtinyt omistajan kanssa morjestelemaan (auto ei muuten ole ensimmäistä kertaa Suomessa!). Hienoa että ilmeisesti GS on saamassa Suomen laatat!? Meikäläinen jututti kotkassa toissakesänä GSn omistajaa, ja tosiaan sillon oli puhetta että auto rantautuu jossain vaiheessa suomeen!
Upein C4, me likes:cool:

Mickey
17.06.2007, 23:18
Mä taas olen ajatellutkin MR-rekkaroida suoraan kaikki autot, mitkä täältä Helsingin kulttuurikehdosta ja mun tallista kykenevät. Harmi kun tuo C5 on vielä vähän liian uus MR-rekisteriin.. ;)

Osaksi syynä museointiin on se, että kustannukset pienenee. Joudun tunnustamaan, että millään harrasteautolla ei tule ajettua vuodessa varmaankaan sitä 30 päivää enempää, eli ihan sama onko siinä autossa pitkät EU-kilvet ja Merlin vai mustapohjaiset MR-rekkarit täysin alkuperäisessä autossa. Noita laitteita on kuitenkin jo muutama ja vakuutusmaksuja maksettavana saman verran, vaikka käyttö onkin aivan mitätöntä. :pig:

Mä taas ajattelin että C1n voisi laitta Super Stock kuntoon ja mennä pätkimään sillä viivaa niin säästyy nekin maksut mitä MRkilvissä pitämiseen menee...kun se kerran ex-raaseri on muutenkin.
juuri tuota sinunkin ajattelua että mr kilpiin niin säästyy maksuista vastustan kun sekin on ns pakkopullaa että auto on heti käyttöpeli ellei se ole jotenkin museoitu.
Toisaalta dokumentoituna omakin menis ihan nykykunnossakin mr kilpiin kun muutokset on tarpeeksi vanhoja mutta raggarisielu sanoo että ei.

Finnshark
17.06.2007, 23:37
Nyt on galleriaan ladattu muutamia räpsyjä Concoursen tiluksilta.

http://finnshark.com/gallery/images/7796.jpg

http://finnshark.com/gallery/images/7792.jpg

http://finnshark.com/gallery/images/7791.jpg

http://finnshark.com/gallery/images/7789.jpg

http://finnshark.com/gallery/images/7788.jpg

http://finnshark.com/gallery/images/7786.jpg

Mickey
17.06.2007, 23:51
Toi viininpunainen on Nanna!

janiv
17.06.2007, 23:57
Pitäs olla myös joku harrasteautorekisteri autoilla joilla ei ajeta kuin kesällä. Joku MR-rekisterin ja tavan rekisterin väliin. Tyyliin vakuutusmaksut 1/3 normaaleista maksuista. Tuntuuhan se varmaan aika pöljältä maksaa kudesta autosta täyttä vakuutusta vaikka millään niistä ei ajakkaan kuin sen 30 päivää / vuosi.

MikkoM
18.06.2007, 00:22
Pitäs olla myös joku harrasteautorekisteri autoilla joilla ei ajeta kuin kesällä. Joku MR-rekisterin ja tavan rekisterin väliin. Tyyliin vakuutusmaksut 1/3 normaaleista maksuista. Eikös ruotsissa oo tuokin asia paremmin(sorru OT).

Macho
18.06.2007, 00:26
Eikös ruotsissa oo tuokin asia paremmin(sorru OT).

Suomessa monesti ihan turhaan luodaan työryhmiä mitkä luo (vääriä)ratkaisuja kun voitais vaan ottaa valmista toimivaa mallia muista.

Pekka Berkeles
18.06.2007, 19:33
Niin vetteistä piti mainitsemani että harmittavan ajoissa osa lähti pois! GS:n näin, mutta en ehtinyt omistajan kanssa morjestelemaan (auto ei muuten ole ensimmäistä kertaa Suomessa!). Hienoa että ilmeisesti GS on saamassa Suomen laatat!?
Tässä eräs nuorimies on äärimmäisen vaarallisessa tilanteessa...elinikäinen Vette-intohimo on nimittäin juuri syntymässä. Syyttäkää mummia ja pappaa* (vanhemmat ovat vielä täysin tietämättömiä mitä tuleman pitää):

http://img78.imageshack.us/img78/2028/pienempigb2.jpg
Musta C5 Z06 myös pyörähti pikaisesti tontilla, mutta en nähnyt autoa esillä. PB:n auto ei taida vielä olla ajossa, joten tämä taisi olla "se toinen".
Jep. Tallin ovessa lukee: "paloina ollaan, älkää häiritkö". :-)

(*en nyt ole ihan varma kun kuvasta ei oikein näe...)

Turismo
19.06.2007, 12:27
http://www.powerdose.fi/?Tapahtumat:Concours_d%27Elegance

anne
25.06.2007, 11:29
Nyt on galleriaan ladattu muutamia räpsyjä Concoursen tiluksilta.

http://finnshark.com/gallery/images/7791.jpg

Tuon mä haluan! juuri väriseni, kuin meiän eka vette minkä mokoma myi :(

Kenenkanssa voi alkaa käymään kauppaa ? ;)

flynbya
25.06.2007, 11:45
Tuon mä haluan! juuri väriseni, kuin meiän eka vette minkä mokoma myi :(

Kenenkanssa voi alkaa käymään kauppaa ? ;)

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6415 ;)

anne
25.06.2007, 12:02
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6415 ;)

Löysin juuri monta yhtä ihanaa jotka voi maalauttaa ihanampaan hintaan ;)

Cruisailuauto sen olla pitää eikä mikään "kilpuri" mrrr....

:rolleyes: ..meillähän on tuossa yks avo-keltsi :rolleyes: ..vai oli ;)

KTM
25.06.2007, 12:25
No kun kerran aloitit niin mittaristo ja konsoli on ainakin jostain ihan muusta kuin 63sta mutta hieno kuitenkin!

Sitten jos aletaan vallan saivartelemaan, niin punaisessa sisustassa tuon mallin konsoli kuuluu olla maalatuilta alueiltaan punainen ei musta. Mutta eihän tuo konsoli tietenkään kuulu edes ´63 malliin.

Niin tai näin, komia väriyhditelmä.

Drumbrakes
25.06.2007, 12:53
-63 Coupessa on muuten tiheä perävälitys eli 4.56. Aikoinaan kun kyydissä olin, niin silloinen omistaja lähti yleensä kakkosella liikkeelle. Ei soveltunut kovin hyvin maantienopeuksiin, kauheet kierrokset jo satasen vauhdissa....

Mickey
25.06.2007, 14:40
eihän sill' nykyään ajeta edes maantienopeuksia mitä lie bulevardityhjäkäyntiä...etupään pyöränkulmatkin oli äkkiä katsottuna juuri sitä luokka että ei edes olisi mukavaa/turvallista.

Kyllä noi mobilistit on ihan omaa luokkaansa...
Niin ja Ray-69kin on alunperin ollut Triple Black...

Mickey
25.06.2007, 14:43
Löysin juuri monta yhtä ihanaa jotka voi maalauttaa ihanampaan hintaan ;)

Cruisailuauto sen olla pitää eikä mikään "kilpuri" mrrr....

:rolleyes: ..meillähän on tuossa yks avo-keltsi :rolleyes: ..vai oli ;)

As we speak Triangle Motor.

http://www.trianglemotor.com/fi/corvette69.htm
eikä toi ole lähelläkän mitään "kilpuria"
Taasen onko 427 ikinä naiselle sopiva voi kyseenalaistaa ihan vaan makumieltymysten takia.
Toi kun on aina ns. "handfull"

KTM
25.06.2007, 15:20
eihän sill' nykyään ajeta edes maantienopeuksia mitä lie bulevardityhjäkäyntiä...etupään pyöränkulmatkin oli äkkiä katsottuna juuri sitä luokka että ei edes olisi mukavaa/turvallista.

Kyllä noi mobilistit on ihan omaa luokkaansa...
Niin ja Ray-69kin on alunperin ollut Triple Black...

Niin, tuo sininen aivan tajuttoman hyvä väri tuohon koriin. Siis näyttävä ja silleen, mutta en edelleenkään tajua suomalaisen omistajan #1 aivoitusta vaihtaa väriä triple black autosta siniseen? Onhan se nykyäänkin huiman näköinen laite, mutta monesti mietin auto kotipihalla katsellessani juuri triple black + punaraitarenkaat settinä. Olisi ollut aivan omaa luokkaa.

Corvette63
25.06.2007, 16:57
RAY-69 59k¤? :shock:

Joskus aikoinaan kun se oli KTM:llä myynnissä, niin sitä silloin katselin.. Ois pitäny kiinni käydä heti, kun se oli jonkin verran halvempikin.. ;) No joo, onhan tuohon kallis koneremppakin kai tässä välissä tehty, eli maksoihan se sekin oman veronsa.

Yorcci
25.06.2007, 17:42
Niin, tuo sininen aivan tajuttoman hyvä väri tuohon koriin. Siis näyttävä ja silleen, mutta en edelleenkään tajua suomalaisen omistajan #1 aivoitusta vaihtaa väriä triple black autosta siniseen? Onhan se nykyäänkin huiman näköinen laite, mutta monesti mietin auto kotipihalla katsellessani juuri triple black + punaraitarenkaat settinä. Olisi ollut aivan omaa luokkaa.

Ai niinkuin tässä '68:ssa: http://vettetube.com/view_video.php?viewkey=85b952b62c14a3a175a6&page=1&viewtype=&category=mr
On se :cool:

Corvette63
25.06.2007, 17:55
Tästä mun satavuotta sitten tallettamasta kuvasta, jossa on myöskin Tripower 69 näkee sen mustan + red striped tires + sivuputki yhdistelmän parhaiten.. :cool:

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=4392&stc=1&d=1182783214

On se!

Mickey
25.06.2007, 19:46
RAY-69 59k€? :shock:

Joskus aikoinaan kun se oli KTM:llä myynnissä, niin sitä silloin katselin.. Ois pitäny kiinni käydä heti, kun se oli jonkin verran halvempikin.. ;) No joo, onhan tuohon kallis koneremppakin kai tässä välissä tehty, eli maksoihan se sekin oman veronsa.

Makso kait mutta toisaalta... no joo..kaikki maksaa nykyään.
Olis vaan pitänyt silloin 10v sitten iskeä kiinni kaikkeen mitä jossitteli.
Ja pysyä poikamiehenä.

flynbya
25.06.2007, 21:31
Tästä mun satavuotta sitten tallettamasta kuvasta, jossa on myöskin Tripower 69 näkee sen mustan + red striped tires + sivuputki yhdistelmän parhaiten.. :cool:

On se!

On se hemmetin hieno! Kiistämättä paras värikombinaatio rautanaama C3:een :cool:

Mickey
26.06.2007, 00:11
kyllä, triplamusta on paras tai jos haluaa olla oikeen 80 luvulta niin musta ja beige sisusta...sen rinnalla kalpenee jo Daytona Spiderkin.
Muuten tosiaan..miksei Miami Vicessa tosiaan ollut rautanaamaa tuolla kombinaatiolla Ferrarin sijaan...

Corvette63
26.06.2007, 00:23
kyllä, triplamusta on paras tai jos haluaa olla oikeen 80 luvulta niin musta ja beige sisusta...sen rinnalla kalpenee jo Daytona Spiderkin.
Muuten tosiaan..miksei Miami Vicessa tosiaan ollut rautanaamaa tuolla kombinaatiolla Ferrarin sijaan...

Puolen minuutin luonnos vaaleasta interiööristä :D

http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=4403&stc=1&d=1182806591

anne
26.06.2007, 09:43
As we speak Triangle Motor.

http://www.trianglemotor.com/fi/corvette69.htm
eikä toi ole lähelläkän mitään "kilpuria"
Taasen onko 427 ikinä naiselle sopiva voi kyseenalaistaa ihan vaan makumieltymysten takia.
Toi kun on aina ns. "handfull"

Suomen oloissa ei oikeesti tee mitään jollain lähes 500hp avolla. Paitsi saa ilmaisen kampauksen. Suomeen riittää ihan peruskone perushepoilla ja sekin kulkee jo liikaa kuten keväisestä iltapäivälehdestä saimme lukea :-\"

Ei se vauhti vaan se kiksi kun saa painaa pedaalia kunnolla ja potku tulee "persuksiin" ;) *naisen kokemuksen syvä rintaääni*. Eikä ole mitään masokistista!! :D Vaihtakaa sukupuolta ja testatkaa!
Tollaiset "suureelliset" hevosvoimat sen sijaan jäävät vaan paikalle sutimaan ja sitten ampaisevat kevyellä potkulla jos minä painan pedaalia :p (autoja pitää voida vähän käskeä!)

Juha
26.06.2007, 09:49

On se!

Totta puhut, on se!!!

Corvette63
26.06.2007, 11:28
Suomen oloissa ei oikeesti tee mitään jollain lähes 500hp avolla. Paitsi saa ilmaisen kampauksen. Suomeen riittää ihan peruskone perushepoilla ja sekin kulkee jo liikaa kuten keväisestä iltapäivälehdestä saimme lukea :-\"

Ei se vauhti vaan se kiksi kun saa painaa pedaalia kunnolla ja potku tulee "persuksiin" ;) *naisen kokemuksen syvä rintaääni*. Eikä ole mitään masokistista!! :D Vaihtakaa sukupuolta ja testatkaa!
Tollaiset "suureelliset" hevosvoimat sen sijaan jäävät vaan paikalle sutimaan ja sitten ampaisevat kevyellä potkulla jos minä painan pedaalia :p (autoja pitää voida vähän käskeä!)

Mites mä muistelin, että Pirrellä olisi ollut suunnitteilla antaa kenkää "keltsin" vanhalle uupuneelle pikkulohkolle.. ;)

Turismo
26.06.2007, 11:34
Sama homma ;) , mutta suunnitelmathan ovat vain niitä ennen toteutumista :p

groovyjay
27.06.2007, 18:44
Kivoja pelejä, GS on hieno kysykää vaikka poppamieheltä kuinka paljon salivaa valutin kahden viikon aikana erään yksilön päälle!

Corvette63
27.06.2007, 18:50
Kivoja pelejä, GS on hieno kysykää vaikka poppamieheltä kuinka paljon salivaa valutin kahden viikon aikana erään yksilön päälle!

:cool:

en-invest
28.06.2007, 23:37
kivoja ne tehot on,tuntuu toi pilttuukaveri possukin S4 vähän mopolta vain 320 kaakkia.MR-autolla ajetaan sallitut päivät ja pikkulohkolla arkiajot.LeMans Blue sopii vetteen hyvin vai käynkö hakemas mustaa miran...jos poljet mopolla niin tekee isompaa mieli (tehokkaampaa) lisäksi manuaaleissa kytkin on vähän raskas neitosille,automaatti sopii paremmin.
oon vähän noviisi vielä näissä foorumihommissa,mutta vettejä on ollut vuodesta-86 kymmenkunta ihan arkiajokkeina mm.Taben-64 vuonna-86
hauskoja kilometrejä kaikille,väreistä ja tehoista välittämättä, kesää on paljon vielä tulossa.

vähän makuasioita nämä tehot.
jos sedällä ois vaijerit selässä niin setä olis hissi.

Mickey
29.06.2007, 11:29

Tehoa ei ole ikinä liian vähän kun kaikki muu on kunnossa ..sen olen huomannut on sitten alla vene, auto taikka vähän isompi auto.
Jos jää paikalle sutimaan niin pitää ostaa polkuauto. Kaikki autot sutii jos ei vaan osaa.
Ja taasen saada 500hv irti Vetenkin valupakosarjoilla..noooh hiukan suolan kera ehkä...
"Muulinpotkua" jos haluaa niin sitten pitää unohtaa Corvetet ja ostaa GS 455 Buick ja siihen liimarenkaat...

Mickey
29.06.2007, 11:33
kivoja ne tehot on,tuntuu toi pilttuukaveri possukin S4 vähän mopolta vain 320 kaakkia.

Riippuu ihan kuskista...joku Lempisen Mikko menee sen verran ripeästi tuollaisella että normaali tavis ei pysy S4n perässä edes uudella Z06lla--

LeMans Blue sopii vetteen hyvin

toki sopii mutta musta näyttää olevan se paras yleisömittauksessa...
Toki musta nyt usein vie voiton autosta riippumatta.

Täällähän on ko. auton ex omistajiakin jotka miettinyt asiaa...

Mickey
29.06.2007, 11:48
Puolen minuutin luonnos vaaleasta interiööristä :D

Beige (=Saddle Tan)!
..ei Fawn Gold/Beige!

ei viitsi linkittää tähän myyntisivuilta koska 6kk päästä näkyy vain rasti.

pirre
29.06.2007, 12:25
"Muulinpotkua" jos haluaa niin sitten pitää unohtaa Corvetet ja ostaa GS 455 Buick ja siihen liimarenkaat...

Mitäs siihen "muulinpotkuun" vaaditaan?

Corvette63
29.06.2007, 14:24
Beige (=Saddle Tan)!
..ei Fawn Gold/Beige!

ei viitsi linkittää tähän myyntisivuilta koska 6kk päästä näkyy vain rasti.

Tiedän kyllä mikä beige on..

Tallenna se kuva omiin tiedostoihisi, ja liitä tänne niin ei ole punaisista rasteista tietoakaan.

poppamies
29.06.2007, 17:43
Lienee jotain kummallista kun Mikki sellasen buikin kyydissä saa :confused:

Mickey
29.06.2007, 18:26

1.6 0-60 jalan aikoja minimissään.

Mickey
29.06.2007, 18:27
Lienee jotain kummallista kun Mikki sellasen buikin kyydissä saa :confused:

Vain GS455, vakion ....
toki effektiä lisää se että se lossi lähtee liikkeelle niin että ei näy kun kieroa konepeltiä ja taivasta...

MrT
29.06.2007, 18:49
toki effektiä lisää se että se lossi lähtee liikkeelle niin että ei näy kun kieroa konepeltiä ja taivasta...
Just, vaarallisen olosia losseja siellä turussa :confused:

Mickey
29.06.2007, 19:24
Just, vaarallisen olosia losseja siellä turussa :confused:

Vellamon syytä kaikki...hän oli yksi tämän trendin vakaita ylläpitäjiä.

pirre
29.06.2007, 23:03
1.6 0-60 jalan aikoja minimissään.

teho/paino suhde kohillaan ?

en-invest
30.06.2007, 00:12
sanokaa mielipiteitänne, esim. jos auton väri on punainen, mikä olisi paras väri kangaskattoon? monissa on vaaleabeige,valkoisissa katto yleensä musta kuten monissa muissakin väreissä.itselläni sinisessä autossa musta ja sopii hyvin.musta kangaskatto täytyy suojata hyvin, esim glymiltä löytyy oivat aineet.katto on säänarka, ei auringonpaahdetta, lumiräntää,suolavettä ym.
auto pitäisi säilyttää aina tallissa tai katoksessa.

poppamies
30.06.2007, 02:17
sanokaa mielipiteitänne, esim. jos auton väri on punainen, mikä olisi paras väri kangaskattoon?.
Musta, valkoinen kun ei taida hirmu valkosena kovin kauaa säilyä, vai säilyykö muka???

pirre
30.06.2007, 08:49
Musta, valkoinen kun ei taida hirmu valkosena kovin kauaa säilyä, vai säilyykö muka???

Oma valkoinen katto vaihtuu mustaksi juuri tuosta syystä.

poppamies
30.06.2007, 11:37
Oma valkoinen katto vaihtuu mustaksi juuri tuosta syystä.
Oiva värivalinta 8)

Mickey
30.06.2007, 21:51
teho/paino suhde kohillaan ?

510ft.lbs@ 2800 rpm.... ja linkoo...

Mickey
30.06.2007, 21:55
sanokaa mielipiteitänne, esim. jos auton väri on punainen, mikä olisi paras väri kangaskattoon? monissa on vaaleabeige,valkoisissa katto yleensä musta kuten monissa muissakin väreissä.itselläni sinisessä autossa musta ja sopii hyvin.musta kangaskatto täytyy suojata hyvin, esim glymiltä löytyy oivat aineet.katto on säänarka, ei auringonpaahdetta, lumiräntää,suolavettä ym.
auto pitäisi säilyttää aina tallissa tai katoksessa.

Punainen= beige tai valkoinen räbä kuten sanoit itsekkin.
Valkoinen auto joko musta tai valkoinen...miksei sininenkin ;-)
Sinun autossa sopisi olla myös valkoinen lemans bluen kanssa.

Kyllä valkoinen hyvin puhtaan pysyy...paljon kauemmin se pysyy nätimpänä kuin musta jos vaan viitsii sitä pestä usein.
Muisteleppas vaan sitä 67 punaista avoimpalaa jossa oli musta sisusta ja valkoinen rätti...aina se rätti oli puhdas vaikka meno sen kanssa oli joskus aika villiä...
ai mistäkö tiedän?

Finnshark
03.07.2007, 23:44
Mickeyn kanssa meillä on aika yhtenevä värisilmä! Punaiseen autoon sopii hienosti vaalea katto (ja sisustus), tosin valkoiseen en ehkä valkoista kattoa laittaisi (harvemmin nähty yhdistelmä, ei saa kunnon kuvaa mieleen näin pikaiseltaan), siniseen sopii myös todella hyvin vaalea katto! Joku kumma aivoniksaus mulla on että tykkään vaaleista sisustoista ja katoista. Musta on kyllä yleisesti hieno, mutta jotenkin vaan niin, hmm, sanoisiko tavallinen. Ehkä yleinen on kuitenkin parempi sana... ;)

Macho
04.07.2007, 00:07
Joku kumma aivoniksaus mulla on että tykkään vaaleista sisustoista

Sama juttu, jotenkin tulee niin positiivinen ja aurinkoinen fiilis. Ehkäpä siksi omaani rakentuu pikimusta sisusta. :confused:

pirre
04.07.2007, 00:24
510ft.lbs@ 2800 rpm.... ja linkoo...

Ja painoa ??

en-invest
04.07.2007, 00:43
Mullakin sinisessä autossa musta katto ja sisusta, jos sisusta olisi eri väriä tulisi jonkinmoinen tekele mieleen, en voisi kuvitellakaan esim. punaista sisustaa.
Mickey jo varmaan tietääkin että Turussa siellä Orikedolla on -71 GS Buick Stage1 455cid. Voitais mennä siihen alas grillinkulmille kokeileen kun mukulakivet sinkoaa toispuol jokkee misukanalta, voittajalle rasvakaapelit kaikilla mausteilla. Upeenvärinen Buickki tosiaan.

Vette on kuitenkin ykkönen, väreistäkään niin välittämättä.

Corvette63
04.07.2007, 01:00
Mulla on Cadillacissa ihan karmeen näköinen rättikatto, vaalea sekin! Californian auringossa tummunut :sunny:

Lightfoot
05.07.2007, 17:37
Mickeyn kanssa meillä on aika yhtenevä värisilmä! Punaiseen autoon sopii hienosti vaalea tyttö(ja sisustus), tosin valkoiseen en ehkä valkoista naista laittaisi (harvemmin nähty yhdistelmä, ei saa kunnon kuvaa mieleen näin pikaiseltaan), siniseen sopii myös todella hyvin vaalea tyttö! Joku kumma aivoniksaus mulla on että tykkään vaaleista naisista ja katoista. Musta on kyllä yleisesti hieno, mutta jotenkin vaan niin, hmm, sanoisiko tavallinen. Ehkä yleinen on kuitenkin parempi sana... ;)

heh ,korjailin hieman tuota sun tekstiäs [/OT]

en-invest
05.07.2007, 23:43
Vaaleasävyiset kangaskatot ovat aistikkaita ehjinä vaikka olisivat vähän kauhtuneitakin kunhan auto on siisti ja puhdas muuten ulkoasultaan, esim. punaisessa autossa.
Päivällä kun katsastin sinisen -69:n kuulin kun katsastusmies sanoi et ton tarttis olla punainen....aattelin mielessäni et onneks on myös punainen kotipilttuussa.
Tämähän meni vielä siihen että minkävärinen pirkko siinä vieressä ois paras, ihan siisti kotimainen, ei tuontitavaraa ym. matkamuistoja, lisäksi vielä se oma, ei mitään naapurin rouvia tai irtonaisia.

Aja vetteä eikä naapurin rouvaa(siinä ois kyllä kasko päällä)

groovyjay
19.02.2009, 13:17
Järjestetäänkös tätä enää ensi kesänä, onko kellään tietoa? Nettisivusto ei ainakaan toiminut enää...

unknown
19.02.2009, 19:47
On ainakin muiden kerhojen vuosikalenterissa. Antti ei varmaan ole muistanut päivittää sivustoa.
Sanotaan vaikka, että jos ei järjestettäisi, niin kuulisin siitä aika nopeasti.

groovyjay
19.02.2009, 22:12
On ainakin muiden kerhojen vuosikalenterissa. Antti ei varmaan ole muistanut päivittää sivustoa.

Ok, jos homma toteutuu, niin Finnshark.com mukana vahvasti tänä vuonna. ;)

groovyjay
10.03.2009, 21:29

Oliko päivämäärästä tietoa?

Rambe
10.03.2009, 22:11
olisko päivät 13-14.6 ja tuona 14 päivänä olis niinsanotusti se kruisailujutska ja näytteillepanot...

groovyjay
10.03.2009, 22:24
olisko päivät 13-14.6 ja tuona 14 päivänä olis niinsanotusti se kruisailujutska ja näytteillepanot...

Spänkjuu

progress
23.03.2009, 11:50
Ok, jos homma toteutuu, niin Finnshark.com mukana vahvasti tänä vuonna. ;)

Kai sitä saa ilman autoakin osallistua? ;)
Pitäs etu- ja takapuskuri saada maalautettua + konepeitto ennen kuin kehtais vettellä tulla paikalle. :D

Yorcci
23.03.2009, 21:46
No voi helevata, kun on muita harrastuksia. Menee tämäkin sivu suun, kun oli jo vahvasti kesän suunnitelmissa kerrankin osallistua.

Marianne
08.04.2009, 19:51
Hei taas pitkästä aikaa!

Osui tämä topicci silmiin ja päivämäärä olisi siis 14.6. Mutta, eikö samana päivänä ole En-investin memorial run? Oikaiskaa, jos olen väärässä; tai onko tarkoitus yhdistää nämä molemmat?

Kevään odotusta!

Marianne

Finnshark
08.04.2009, 21:32
Hei taas pitkästä aikaa!

Osui tämä topicci silmiin ja päivämäärä olisi siis 14.6. Mutta, eikö samana päivänä ole En-investin memorial run? Oikaiskaa, jos olen väärässä; tai onko tarkoitus yhdistää nämä molemmat?

Kevään odotusta!

Marianne

Oikeassa olet ja tarkoitus on yhdistää kummatkin tapahtumat! Näin saadaan hiukan lisää porukkaa mukaan (toivottavasti) ja samalla kunnioitamme En-investin muistoa tapahtumassa jossa hänkin olisi halunnut olla mukana. ;)

Marianne
07.06.2009, 17:29
Hei, Turun Mamma kyselee;

Otetaas taas tämä aihe vähän esiin; eli onko kukaan suunnitellut mitään letkaa tänne Turkuun päin ensi sunnuntaina? Olisi mukava taas ajella letkassa kohti eleganttia konkurssia...!
Ja sitten sen jälkeen Erkan muistoa kunnioittaen jonnekin myös peräkkäin.
Juttelin äsken konkurssin järjestäjän Antti Wihannon kanssa ja hän suositteli olemaan paikalla Kakskerran Harjattulassa noin klo 09.30-10.00.
Niin; suunnitelmia?

Terkuin Marianne

groovyjay
08.06.2009, 00:11
Voitaisiin tänne kerätä vähän taas ylös kuinka paljon on jengiä lähdössä konkurssiin ja erkan muisto cruisinkiin?

Rambe
08.06.2009, 00:29
jees,tää on hyvä paikka ilmoittautumiselle.
ite mukana menossa.

edit:toisaalta vois laittaa tonne en-invest 54-09 topikkiin...se on ollu paremmin esillä ja siellä on muutama aikanaan ilmottanu...

Corvette63
08.06.2009, 01:20
Voitaisiin tänne kerätä vähän taas ylös kuinka paljon on jengiä lähdössä konkurssiin ja erkan muisto cruisinkiin?

Jos sä oot numero yks, rambe kaks, niin oonko mä sit kolmas :confused:

groovyjay
08.06.2009, 01:47
jees,tää on hyvä paikka ilmoittautumiselle.
ite mukana menossa.

edit:toisaalta vois laittaa tonne en-invest 54-09 topikkiin...se on ollu paremmin esillä ja siellä on muutama aikanaan ilmottanu...

Laitetaan molempiin!

Wormie
08.06.2009, 02:59
Jos saan syylärin tällä viikolla niin tulossa ollaan. Jos en, niin voisin pummata kyytiä.. :sunny:

Pappatunturi
08.06.2009, 10:19
Jos sä oot numero yks, rambe kaks, niin oonko mä sit kolmas :confused:

Mä tulen kanssa-vaikka asia on tärkeä niin sää varauksella.

Onko jotain yhteis matkailua piäkaupunki seudulta ??

juzzi
08.06.2009, 11:48
...Mukana konkurssissa....

-J-

Marianne
08.06.2009, 12:36
Juu, mä kans; sano Marianne

progress
08.06.2009, 12:42

Konkurssiin oon menossa, joten letkaan voisin kyllä tulla mukaan kanssa.

Pitääkö konkurssiin hankkia joku lippu etukäteen vaiko miten tää homma toimii? :D

Marianne
08.06.2009, 14:28
Moi!

Ei tarvita mitään lippuja eikä pääsymaksua ole.

Olisi mukavaa tavata jossakin ja ajaa sitten letkassa tänne meidän saarelle Kakskertaan; tosiaan paikalla olisi hyvä olla noin klo 09.30-10.00.
Turun keskustan kieppeiltä tai "sisääntuloväyliltä" Harjattulaan ajaa rauhallisesti noin puolisen tuntia.

Nyt Turun kaverit; keksikääs joku tapaamispaikka sunnuntaiaamuksi!
Ja joku muu vetää letkaa; tää mamma on jo kaksi kertaa saanut sen hienon kunnian! Ja letkaan haluan mukaan, vaikka asunkin tässä melkein vieressä!

Marianne

Pappatunturi
08.06.2009, 14:36
Kiitos Marianne vinkeistä! Minä tarvitsen ainakin letkaohjausta tonteille".

Oisko joku organisoimassa jotain yhteisajelua stadista sinne "kokoontumispaikalle" ?

ja mieluusti sitten nopeuksilla jotka sopii vanhalle mosselle 3.73 välityksellä ;) Eli jotain satasen vauhtia esim vanhaa tietä ??

progress
08.06.2009, 16:00
ja mieluusti sitten nopeuksilla jotka sopii vanhalle mosselle 3.73 välityksellä ;) Eli jotain satasen vauhtia esim vanhaa tietä ??

80km/h - 100km/h sopis mulle kanssa mainiosti, eli oon messissä kyllä.. :D Mutta siis eihän tota uutta motarinpätkää saa edes ajella yli satasta montaakaan kilometriä. ;)

Jos 09.30 pitäisi olla hoodeilla, niin Helsingistä pitäisi lähteä varmaankin klo 07 jäljistä. Missä olisi fiksuin kohtaamispaikka?

Wormie
08.06.2009, 16:29
80km/h - 100km/h sopis mulle kanssa mainiosti, eli oon messissä kyllä.. :D Mutta siis eihän tota uutta motarinpätkää saa edes ajella yli satasta montaakaan kilometriä. ;)

Jos 09.30 pitäisi olla hoodeilla, niin Helsingistä pitäisi lähteä varmaankin klo 07 jäljistä. Missä olisi fiksuin kohtaamispaikka?
Munkkivuoren TB, Turuntien alussa. Vielä parempi Kauniaisten(?) ABC kehä2-Turuntie liittymän lähellä.... IKEAn lähellä MC Donalds-prätkäjengin raflan piha, kehä3-Turuntie liittymällä.... :sunny:

progress
08.06.2009, 16:33
Munkkivuoren TB, Turuntien alussa. Vielä parempi Kauniaisten(?) ABC kehä2-Turuntie liittymän lähellä.... IKEAn lähellä MC Donalds-prätkäjengin raflan piha, kehä3-Turuntie liittymällä.... :sunny:

Se Kehä II lähettyvillä oleva ABC vois olla aika oiva paikka kohdata. Olisiko startti sieltä 0700?

Pappatunturi
08.06.2009, 16:39
Se Kehä II lähettyvillä oleva ABC vois olla aika oiva paikka kohdata. Olisiko startti sieltä 0700?

Kuullostaa hyvältä.Tosin ei ole mitään tietoa missä se on mutta kyllä se löytyy. Ja autot ja miehet tankattuina sitte!

TCC
08.06.2009, 16:52
Kuullostaa hyvältä.Tosin ei ole mitään tietoa missä se on mutta kyllä se löytyy. Ja autot ja miehet tankattuina sitte!

Täällä (http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=ABC+Nihtisilta&sll=60.202969,24.69831&sspn=0.231343,0.615234&ie=UTF8&ll=60.208781,24.698639&spn=0.231302,0.615234&z=11&iwloc=A) ja harmittaa kun ei pysty lähtemään mukaan.

Wormie
08.06.2009, 17:26
Jos tuut kehäkakkosta länsiväylältä päin, niin Kauniaisten liittymästä ulos, ja sitte vasuriin Nihtisillan yli ja suoraan niin tuut aapeeseelle.... Idästä päin kehäkakkoselta Kauniainen ulos ja valoista vasuriin Nihtisillalle päin muistaakseni....

Pappatunturi
09.06.2009, 09:50
Huomasiko kukaan konkurssin sivuilta tätä:

"Aboa Rally Storico"; NEW PROGRAMME !!!! Saturday, 13th of June 2009
10:00 Start for the "Aboa Rally Storico" at Bembölen Kahvitupa ('Bemböle Coffee-Hut'), west of Helsinki (please call or mail for directions to Bemböle)!
Start in Turku by the old library/Donaltello Oy at 10:00.
Start in Tampere from Pirkkala 'ABC' service station at 9:00

The rally will include relaxed touring together along the "KING's ROAD", with a few stops at romantic locations and taverns along the route.
Lunch will be available at Fiskars between 11:00-13:00.

A sure must for all classic-car enthusiasts! Duration: morning untill early evening.

Kurkis
09.06.2009, 11:01
Huomioikaa että lauantain "rally" eri kuin sunnuntain näyttely Harjattulassa.

Jos tulee veneelaittoa Turkuun sunnuntaiksi niin täytyy ajella paikanpäälle.

Pappatunturi
09.06.2009, 11:06
Mä lähden tonne "rällyyn" jos ei vaan satele pahemmin. Sehän käy jo semimallin mutkatie cruisingista :sunny:

Kurkis
09.06.2009, 13:27
Toi Rally olis kyllä kiva, kun yksi lähtö lähtee lähinurkilta, mutta itsellä menee lauantai Botniaringillä rataa rallatessa.

Puman
09.06.2009, 13:47
14.6 ja kakskerran saari. Kun kakskertaan saavutaan, niis siinä on T-risteys Turusta päin tultaessa. Kumpaan suuntaan käännytään, että harjattulan kartanolle pääsee. Onko siellä mitään opasteita ?

Kurkis
09.06.2009, 15:52
Löytyykö paikallistuntujaa ehdottamaan sunnuntaille sopivaa kokoontumispaikkaa ja aikaa, josta voitaisiin jatkaa porukalla perille Harjattulaan.

Rambe
09.06.2009, 18:01
Löytyykö paikallistuntujaa ehdottamaan sunnuntaille sopivaa kokoontumispaikkaa ja aikaa, josta voitaisiin jatkaa porukalla perille Harjattulaan.
miksei toi kuuluisa jokiranta...sinne olisin sen runin päätöstäki ajatellu.muut turun miähet ei oo reittiä vielä kommentoinu...

progress
10.06.2009, 00:37
Niin ja kuinka moni lähtee Helsingistä letkassa sunnuntaina? Siis kyllä mä osaan Turkuun ihan yksikseenkin ajaa, mutta ihan vaan siksi kyselen etten yksin orpoile jossain ABC:llä 07 maissa ja totea, että täs olis voinut suoraan lähtee Turkuun. :D

Rambe
10.06.2009, 00:45
mulla olis vähän reittikarttoja väsättynä,jotka vois lähettää sähköpostina,jotka kaipaavat.ei pysty tänne laittaan kuvaa,kun on liian isoja.

eka kartta on kokoontumispaikka jokirannassa klo 9.00,vaakahuoneen paviljongin lähellä,läntisellä rantakadulla.sieltä lähettäis noin 9.30 kakskertaa kohden.

toinen suttukartta on sellainen reitti,mikä kulkee kakskerran mutkien ympäri turggusen kautta naantaliin ja erkan viimeisen leposijan maisemissa pyörähtelyyn.pakko oli yks tunnelikin lisätä reittiin...(lähtöajasta ei luonnollisesti ole tietoa,kuinka kauan autoja jaksaa kukakin ihmetellä.olisko siinä 13-15 välillä..?)
paluu olis sitten tonne jokirantaan luonnollisesti.
jos ruokaa sitten taikka kahvia nieleskelis ajon päätteeksi vaakahuoneen paviljongissa.saattaa olla jotain elävää musiikkiakin tarjolla...

laitan tarkemman reitin teiden nimien kera jossain vaiheessa,jos joku haluaa kattella paremmin kartasta...

Finnshark
10.06.2009, 01:03
mulla olis vähän reittikarttoja väsättynä,jotka vois lähettää sähköpostina,jotka kaipaavat.ei pysty tänne laittaan kuvaa,kun on liian isoja.

Pitäis onnistua jos laitat vaikka ensin sen tuonne omaan galleriaasi ja sieltä linkität. Suoraan viestiketjuun ei saa kovin isoja kuvia. Tai sitten vaikka kuvaton.comin kautta. Tai heitä mua s-postilla niin mä laitan sen tänne jollakin lailla näkyviin. ;)

Wormie
10.06.2009, 02:22
Niin ja kuinka moni lähtee Helsingistä letkassa sunnuntaina? Siis kyllä mä osaan Turkuun ihan yksikseenkin ajaa, mutta ihan vaan siksi kyselen etten yksin orpoile jossain ABC:llä 07 maissa ja totea, että täs olis voinut suoraan lähtee Turkuun. :D
Jos saan syylärin pitämään vettä niin aion olla aamukaffella tuolla aapeeseellä seittämän viiva 7.15 aikaan. Jos siitä jotakin 7.30 lähtis vaeltamaan kohti Turkkusen jokirantaa ja liittyis siihen porukkaan....

Mad Dog
10.06.2009, 02:28
Toi Rally olis kyllä kiva, kun yksi lähtö lähtee lähinurkilta, mutta itsellä menee lauantai Botniaringillä rataa rallatessa.

Tsemppiä A-teamille!:D Me sitä ei päästä vieläkään mukaan.....auto vieläkin vaiheessa:( Pitäsköhän ottaa isommista mallia ja alkaa keskittymään suosiolla ensikauteen:confused:

Rambe
10.06.2009, 03:00
reitti menis näin:
jokirannasta läntinen rantakatu-linnankatu-martinkatu-stålarminkatu-hirvensalon puistotie-kakskerrantie-brinkhallintie-vapparintie-harjattulantie ja kartano.

kakskerran ympäri:harjattulantie--vapparintie-kakskerrantie-hirvensalon puistotie-stålarminkatu-martinkatu-koulukatu-naantalin pikatie-armonlaaksontie-(kuparivuoren tunneli)-rymättyläntie-luonnonmaantie(toinen liittymä edessäpäin)-rymättyläntie-(tunneli)-armonlaaksontie-satamatie-uolevi raadenkatu-käsityöläiskatu-tuulensuunkatu-aurinkotie-taimontie-soinistentie-(hautausmaa)

-soinistentie-immasentie-maskuntie-vantontie-ntlin pikatie-puistokatu-linnankatu-läntinen rantakatu,jokirannan kokoontumispaikka.

tämmönen olis toi suunnitelma.

Dalton
10.06.2009, 09:39
Itse voisin sunnuntaina liittyä letkaan Lohjan paikkeilla, oliko tarkoitus ajaa vanhaa tietä pitkin vai motaria Turkuun?

Rambe
10.06.2009, 17:49
kävin tossa vaakahuoneella kyselemässä,olisko tilaa porukan napsia jotain ruokaa.tilaa löytynee ja ajankohdaksi arvioittin 16.00-?.elävä musa alkaa kuuden persuksissa,jos kiinnostusta olisi.sain siinä ryhmä menunki,mutta on melko kallista(21-29e).(itse ainakin pärjään pitsalla tai jollain muulla mössöllä)

istumapaikat sais läheltä parkkipaikkaa,mutta silti parkki on suhteellisen kaukana ja varmasti muitaki riisikupin tapaisia liikahtavia kumijalkoja rannassa on parkkeerattu.

perjantaihin mennessä pitäisi ilmoittaa suurinpiirteinen ruokailijoiden määrä ja ajankohtakin,joka varmasti kuitenkin venyy.en ole reitin pituutta mitannu,mutta kait siinä reilu tunti menee...

josko ruokalu kiinnostaa,ilmoitusta,niin olis seki homma selvillä,tarvitaanko vaakahuoneen palvelua...
tänks.

Pappatunturi
11.06.2009, 10:06
Moi!

Ei tarvita mitään lippuja eikä pääsymaksua ole.

Olisi mukavaa tavata jossakin ja ajaa sitten letkassa tänne meidän saarelle Kakskertaan; tosiaan paikalla olisi hyvä olla noin klo 09.30-10.00.
Turun keskustan kieppeiltä tai "sisääntuloväyliltä" Harjattulaan ajaa rauhallisesti noin puolisen tuntia.

Nyt Turun kaverit; keksikääs joku tapaamispaikka sunnuntaiaamuksi!
Ja joku muu vetää letkaa; tää mamma on jo kaksi kertaa saanut sen hienon kunnian! Ja letkaan haluan mukaan, vaikka asunkin tässä melkein vieressä!

Marianne

Olikos tää homma jo selvä- siis meille 07.00 starttaaville ? Tuleeko Marianne vastaan ?

Ihan vaan varmistukseksi kun meikäläinen putoaa kartalta totaalisesti kun kehä3nen jää taakse...:rolleyes:

Kurkis
11.06.2009, 14:31
Eikös Rambe ehdotellut:

"eka kartta on kokoontumispaikka jokirannassa klo 9.00,vaakahuoneen paviljongin lähellä,läntisellä rantakadulla.sieltä lähettäis noin 9.30 kakskertaa kohden."

Tuo on varmaan ihan hyvä. Ei pitkä matka Kirvensaloon.
Kannattaa ehkä lähteä jo 9.15 nurkilla liikkeelle niin voi olla mahdollisuus välttää pahin ruuhka perillä.

Finnshark toivottavasti laittaa kartat esille, jos niitä on olemassa.

Rambe
11.06.2009, 18:00
pitäs kartat muuten olla gallerias esillä,rambe osiossa.en ehtinyt eilen kattoakkaa miltä näyttää.taidanpa heti kokeilla.myös kuvattomaan lämäsin ne,mut en tiedä millä sieltä löytyy...

lähetään sitten matkaan,kun toi "kehäkolmosen sisäpuoli-osasto" on maisemissa.

Pappatunturi
11.06.2009, 18:20
lähetään sitten matkaan,kun toi "kehäkolmosen sisäpuoli-osasto" on maisemissa.

Jaa että tohon punaiseen ympyrään pitäis osua..

http://finnshark.com/gallery/files/5/9/7/kartta1_original.jpg

Corvette63
11.06.2009, 18:22

Pitää varmaan lähteä letkaan mukaan, jotta löytää perille :)

Rambe
11.06.2009, 18:31

just sinne.kannattaa kattoo paremmin jostain kartasta,mitenkä kannattais sinne ajella.neuvoisin kuitenkin helsingin motaria pitkin ajella turkkuseen asti juna-aseman ohitse ja kääntyä puistokadulle(vas) ja sieltä linnankadulle(oik).ei varmaankaa oo ruuhkaa,joten puistokadun valoista päässee mukavasti.jos ei meinaa päästä,mun mielestä ne valot näyttää aika usein pelkkää vihreetä ja keltasta:o muuten sanon vaan;ei koske meitä...:cool:

Dalton
11.06.2009, 20:32
No entisenä Turkkulaisena tuonne löydän kyllä: Jopa ilman navia:D Saisiko jonkun puh.nro:n jotta voisin Lohjan paikkeilla liittyä mukaan letkaan? Pappiksen mulla pitäisi olla?

Pitää varmaan lähteä letkaan mukaan, jotta löytää perille :)

progress
11.06.2009, 22:35
jjuna-aseman ohitse ja kääntyä puistokadulle(vas) ja sieltä linnankadulle(oik).ei varmaankaa oo ruuhkaa,joten puistokadun valoista päässee mukavasti.

Tuo on fiksu reitti. Joskus tuli Turun keskustassa asuttua, niin on suhteellisen hyvässä muistissa nuo hoodit vielä. Eiköhän me sinne osuta helpolla.

Nyt vaan pitäisi tietää kuinka monta autoa odottaa kehäkolmosen sisältä letkaan. Voisi vaikka numeroita vaihdella privaatin puolella.

Wormie
11.06.2009, 22:44
Yritän olla Nihtisillan aapeeseellä viimeistään 7:15 sunnuntai aamuna.

Teemu
12.06.2009, 10:00
Onko kenelläkään co-driver -penkkiä vapaana Sunnuntaille?

Voisin lähteä mukaan tapahtumaan, mutta oma pulkka ei ole vielä yhteensopiva tieliikennelain kanssa...

Startti mistäpäin pk-sektoria tahansa ok.

Pappatunturi
12.06.2009, 10:18
Onko kenelläkään co-driver -penkkiä vapaana Sunnuntaille?

Voisin lähteä mukaan tapahtumaan, mutta oma pulkka ei ole vielä yhteensopiva tieliikennelain kanssa...

Startti mistäpäin pk-sektoria tahansa ok.

Ööö jos ei :

- Sada
- Vamukki ja pikkuihminen lähde mukaan ( tulevat kyllä aukilla mutta paikanpäällä hyppäävät varmaan kyytin jos jokin ajelu-cruising tms )
- Pensanhaju , veto , ulina , räminä haittaa
- Mahdollisesti hieman eriävä (aikaisempi) aikataulu takaisin lähdön kanssa haittaa
- 80-90 keskinopeus ole ongelma
- Oikeasti parempaa kyytiä järjesty

Niin tervetuloa omalla vastuulla ( lannevyöt löytyy ) Lähtö siis tuolta apeeceeltä. Lauantai illalla varmaan varmistuu tarkemmin

Ikonen
12.06.2009, 16:18
Kauniaisten ABC klo 07-07:30 harkinnassa, pitäis kai pestä ja vahata vette, ja laittaa puuttuva torx-ruuvi lokariin että kehtais lähteä... :oops: Ja eturekkari tallin seinälle :D
Ainakaan isompaa sadetta ei nykytietämän mukaan ole sunnuntaina 14.6.

Rambe
12.06.2009, 18:37
olisko tuohon runiin lähtö jossaki 15.00 paikkeilla?se tietysti riippuu siitä,kuinka moni kurkkii jokaisen auton alustoja suurennuslasin kera:rolleyes:...mutta onko liian myöhään taikka aikasin toi ajoon lähtö?runin kesto lienee reippaan tunnin luokkaa.
ajatuksia,pliis.tämä sen takia,että tietävät myöskin ne,jotka tulevat vain letkajenkkaan...

Pappatunturi
12.06.2009, 18:44
:...mutta onko liian myöhään taikka aikasin toi ajoon lähtö?runin kesto lienee reippaan tunnin luokkaa.
ajatuksia,pliis.tämä sen takia,että tietävät myöskin ne,jotka tulevat vain letkajenkkaan...

Meikäläiselle kyllä ihan liian myöhään. Oon kyllä tohon aikaan kokka kohti kotia(toivottavasti) EIkös tota vois aikaistaa jonnekkin 12 pintaan. Muistoajo kun on mulle se suurin syy lähteä.

Rambe
12.06.2009, 19:11
Meikäläiselle kyllä ihan liian myöhään. Oon kyllä tohon aikaan kokka kohti kotia(toivottavasti) EIkös tota vois aikaistaa jonnekkin 12 pintaan. Muistoajo kun on mulle se suurin syy lähteä.

mulla ei oo mitää väliä.ei vaan oo hajuakaa,kuinka kauan väki malttaa noita autoja kattella.mun mielestä kelpaa toi 12 alkavaksi.mittasin just,kuinka pitkä toi reitti on,ja ei sitä tunnissa aja.pituutta on noin 66 km...

josko arvon raadille pappiksen ehdotus käy,niin se on ihan ok.kyllä parissa tunnissa ehtii harjattulan autotarjonnan käydä läpi.

ehdotuksia edelleen ja kommentteja...

Teemu
12.06.2009, 19:20
Ööö jos ei :

- Sada
- Vamukki ja pikkuihminen lähde mukaan ( tulevat kyllä aukilla mutta paikanpäällä hyppäävät varmaan kyytin jos jokin ajelu-cruising tms )
- Pensanhaju , veto , ulina , räminä haittaa
- Mahdollisesti hieman eriävä (aikaisempi) aikataulu takaisin lähdön kanssa haittaa
- 80-90 keskinopeus ole ongelma
- Oikeasti parempaa kyytiä järjesty

Niin tervetuloa omalla vastuulla ( lannevyöt löytyy ) Lähtö siis tuolta apeeceeltä. Lauantai illalla varmaan varmistuu tarkemmin

Sounds like a plan!

Kahteen ekaan ei pysty vaikuttamaan ja loput ei haittaa.
Otetaan yhteyksiä la illasta kun alkaa planeettojen liikkeet selviämään.

juzzi
12.06.2009, 22:56

12:confused: bubbaduud...koko näyttelyn avausseremonia on vasta 11:30...ja palkintojen jakokin kello 14. Ei silleen että itsellä mitään mahkuja niihin, mutta jollain muulla vois ollakkin...
Mä tein varaslähdön ja oon jo nyt turkkusessa...:sunny:

-J-

Rambe
12.06.2009, 23:33
kiitti tiedosta juza.
lisää kommentteja vaan.päätetään ajoon lähtö joko aamulla,tai sit paikan päällä.

ehdotuksia,ehdotuksia!!!:)

unknown
13.06.2009, 00:12
...Ei mitään tietoa:

a. Millä autolla mennään.
b. Montako autoa otetaan pihasta.
c. Kerkiääkö huomenna laittaa kyseisen/kyseiset auton/autot nippuun. (aina jotain pientä...)

Corvette63
13.06.2009, 00:17
...Ei mitään tietoa:

a. Millä autolla mennään.
b. Montako autoa otetaan pihasta.
c. Kerkiääkö huomenna laittaa kyseisen/kyseiset auton/autot nippuun. (aina jotain pientä...)

a. Musta ja punainen (se vanhempi punainen, alkaa kolmosella ja loppuu kasiin.. ;))
b. 2 (siskolle toinen)
c. Kerkiää

:thumrigh:

Pappatunturi
13.06.2009, 00:18
12:confused: bubbaduud...koko näyttelyn avausseremonia on vasta 11:30...ja palkintojen jakokin kello 14. Ei silleen että itsellä mitään mahkuja niihin, mutta jollain muulla vois ollakkin...

-J-

Juiziziz .. me ollaan back jo ennen 14.00!! Eihän sitä kukaan terve adhd jaksa tuntitolkulla jotain nurmikkoa kiehnää..Tullaan hakemaan sit palkinnot kotiin ja pörisee niiku sillee:sunny:

Nevada
13.06.2009, 00:27
nyt menee asia ohi mut, alkaaks toi tapahtuma jo huomenna kun jostain sähköpostist luin 13-14.6??? vois jo huomen käydä vilaseen ku asun täs parin kilsan päässä :p tai no vois sitä muutenki käydä pyörähtään ton kakskerranlenkin aamuseen ku ekaa kertaa auto nipus tälläseen aikaan vuodest :p

unknown
13.06.2009, 00:31
a. Musta ja punainen (se vanhempi punainen, alkaa kolmosella ja loppuu kasiin.. ;))
b. 2 (siskolle toinen)
c. Kerkiää

:thumrigh:

Eli näin vai?
:sunny:
http://s166.photobucket.com/albums/u84/unknow82/Ct/?action=view&current=P1020126.flv

Ei tällä kertaa mustaa, ehkä punainen...

Corvette63
13.06.2009, 00:33
Eli näin vai?
http://s166.photobucket.com/albums/u84/unknow82/Ct/?action=view&current=P1020126.flv

Mulla oli toi pätkä mielessä viestiä kirjoitellessa. Hienoja laitteita kummatkin! :cool:

progress
13.06.2009, 00:37
Eli näin vai?

\o/ Äää! Kyllä sitä sunnuntaita jo odottaa. :D

Dalton
13.06.2009, 00:37

-J-

Toivottavasti, et katsele misuja innokkaasti:p Voi nimittäin avo/avio tai poikaystävä tulla ja yrittää vetää lättyyn;) Sori OT.

Rambe
13.06.2009, 00:46
nyt menee asia ohi mut, alkaaks toi tapahtuma jo huomenna kun jostain sähköpostist luin 13-14.6??? vois jo huomen käydä vilaseen ku asun täs parin kilsan päässä :p tai no vois sitä muutenki käydä pyörähtään ton kakskerranlenkin aamuseen ku ekaa kertaa auto nipus tälläseen aikaan vuodest :p

juu.se porukka tuo autonsa ajelun jälkeen kakskertaan lavvantaina,mitä mun korviin on kulkeutunu tieto,mutta marianne voi kertoo enemmän.

(näin myöskin offarina kerron,että piti erkan kans viime vuonna mennä tonne,mutta oli liikaa lappalaista vedelty turpaan saunassa,en heränny ajoissa.puhuttiin,että ens vuonna sitte ja mäki oon ajokuntonen...että silleen...:()

Finnshark
13.06.2009, 00:53
Laitetaas vielä tämä Ramben laittama toinenkin kartta näkyviin ehdotetusta cruising -reitistä:

http://finnshark.com/gallery/images/13474.jpg

Kummatkin kartat löytyvät Ramben kuvista gallerian puolelta, tässä vielä suora linkki galleriaan: Ramben galleria (http://finnshark.com/gallery/browseimages.php?c=3&userid=597).

Kuvat saa isoksi kun klikkaa kerran ja vielä isommaksi kun klikkaa toisenkin kerran...

Laitetaas vielä linkit isoihin karttoihin joista saa jotakin tolkkuakin:
Kohtauspaikka (http://finnshark.com/gallery/files/5/9/7/kartta1_original.jpg)
Cruising -lenkki (http://finnshark.com/gallery/files/5/9/7/kartta2_original.jpg)

Rambe
13.06.2009, 00:59
tänks riku.olis itekki voinu,mut...käsi mikä käsi ja vielä oma pää...:rolleyes:

Dalton
13.06.2009, 01:16
Siis Kultarannan kautta/läpi? Kukas ottaa pressan kyytiin;)

Rambe
13.06.2009, 01:37
Siis Kultarannan kautta/läpi? Kukas ottaa pressan kyytiin;)
yeah!elikkä tuolta kauemmasta liittymästä vedetään sen ympäri.

offia:se resirentti ei mahdu mun kyytiin,ku ei omaa nimeään osaa lausua oikein(oven suomen tasavavvan pvesidentti tavja havonen,havuan päästä vavkoisen covveten kyytiin):razz:

Pappatunturi
13.06.2009, 09:07
offia:se resirentti ei mahdu mun kyytiin,ku ei omaa nimeään osaa lausua oikein(oven suomen tasavavvan pvesidentti tavja havonen,havuan päästä vavkoisen covveten kyytiin):razz:

Joo ei pääse mun ja Teemunkaan väliin itäkielensä takia;)

Marianne
13.06.2009, 13:22
Joo; tuosta Harjattulasta lähdöstä; ei siellä tosiaankaan tuntitolkulla jaksaisi olla ja nurmikoita kierrellä. Mutta katsotaan sitten huomenna miltä tuntuu; ja riippuuhan se toki kelistäkin; aiempina vuosina ilmat ovat kyllä suosineet, toivottavasti nytkin.
Rambe oli hyvin keksinyt Harjattulasta lähdön Kakskerran saaren eteläpuolitse; ei tule matkanteko tylsäksi! Siinä on sitten kunnon mutkatie; tuttu minulle kun asun täällä; metsän ja meren välissä. Etukäteen varoitus "keltaisista vaaroista", ne ovat Turun paikallisliikenteen linja-autoja, jotka aika reippaasti täällä ajelevat! Ja jos sen tien varrella näkyy talutettavan bernhardinkoiraa; sitten ajetaan vielä normaaliakin hitaammin; se on nimittäin meidän Benjamin! Ja tämä tie on niin kapea, että ei edes kaistamerkintää ole voitu laittaa!

Huomiseen; Marianne

vet77
13.06.2009, 17:42
Yritetäänpäs kanssa tulla sinne jokirantaan yhdeksäksi, jos nyt isommin ei sataisi... Ilmeisesti siis osoite on tuo Läntinen rantakatu? Jotain numeroa silläkohtaa? No, eiköhän se sieltä sitten löydy.

Puman
14.06.2009, 16:55
...kaikki ovat yli 250 kt kuvia. Missähän niitä vois pienentää ?

heimo huima
14.06.2009, 17:27
...kaikki ovat yli 250 kt kuvia. Missähän niitä vois pienentää ?

http://kuvapilvi.fi/finnshark/

Pappatunturi
14.06.2009, 17:32
Isot kiitokset Mariannelle ja Rambelle järjestelyistä. Oli kiva tavata Turunseudun sharkkilaisia.

Meidän reissu alkoi 07.00 Nihtisillan abcltä.

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04795.jpg

Lenokkaalla moottoritiellä napashti kokonaan uudet kympitkin matkamitariin ..

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04800.jpg

Ilmeisesti ei ollut vanhuksen mieleen kun keskustaan saavuttaessa melkein ensimmäiset liikennevalot ylitettiinkin sitten työntäen..:confused:

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04804.jpg

Heti alkoi alaleuka väpättää , mutta Wormie ja Progress lainasivat työkaluja. Nopeasti selvisi että kaasarista oli ilmeisesti jäänyt neula jumiin ja työntänyt läppien päälle reilut lammikot bensaa. Jakoavainta mokoman sekottimen kylkeen ja kaasupohjassa starttailua niin jo lähti taas tulille.

Jokirantaan miittinki paikkaan löydettiin hyvin Pilotin opastuksella

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04809.jpg

Ja siitä sitten hieman kostelle nurmikolle sekalaiseen järjestykseen. Nurmikolla oli ihan oikeasti kauniita muotoja ja pari angstista nykytaide järkytystä..

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04815.jpg

Upeat puittee tälläiselle tapahtumalle todellakin. Harmi että vähän sateli.

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04826.jpg

Erkan muistoa kunnioittaen lähdettiin Ramben suunnittelemalle kierrokselle kaikki yhdessä.

http://i4.photobucket.com/albums/y145/emalikyltti/DSC04828.jpg?t=1244984957

Harmi että oli pakko jättää letka melko pian kun kotona oli pikkuinen vatsataudissa ja tarvittiin paikalle jelppimään. Ensi vuonna uudestaan :sunny: kanssa. Kiitos!

Pilot
14.06.2009, 18:09
Tässä vähän lisää Vettekuvia

Pilot
14.06.2009, 18:13
Ja Erkan muistoajelukuvia

Puman
14.06.2009, 18:56
on nyt tuolla kuvaton.comissa. nuo 12 päälimmäistä. Voisiko joku ystävällisesti siirtää tähän thrediin. Kiitos

Puman
14.06.2009, 18:59
punainen DeTomaso Pantera Fordin kasilla oli mun mieleen. Upea ohjaamo kyseisessä pulkassa. Otin kolme kuvaa.

Ehdis sopivasti teidän letkaan mukaan aurajoensillan jälkeen. Ajoin Wormien upean keltaisen C3:en perässä. Taisin olla ainoa C5 koko meetingissä ?

Wormie
14.06.2009, 19:41
Ajoin Wormien upean keltaisen C3:en perässä. Taisin olla ainoa C5 koko meetingissä ?
Onneks et ajanu lähempänä :colors: Eipä tuolla toista C5:sta mun silmiin ainakaan sattunu. Ilmeisesti 17 Vetteä konkurssissa bongailtu. Hyvä reissu, kiitos osalllistujille ja aplodeja Rambelle reitistä/vedosta ;)

mikko.
14.06.2009, 19:58
Harmi, että jäi väliin tuo tapahtuma. Pussihousut vei voiton. Ehkä ens kerralla sitten.

Dalton
14.06.2009, 20:04
Kiitokset myös Mariannelle sekä Rambelle tapahtuman järjestelyistä! Pitäisi käydä muutoinkin useammin Turussa, kun paikat toivat vanhoja muistoja mieleen. Asuin aikoinaan parin korttelin päässä aamun tapaamispaikasta.

Rambe
14.06.2009, 21:33
nyt taas kone toimii.yritin latailla galleriaan kuvia,mutta tuskin onnistui ku kone tilttas.täytyy kokeilla myöhemmin uudelleen...

kiitokset mukanaolijoille olioille,mukavaa että muualta päin saatiin porukkaa messiin.hyvä jos reitti miellytti,säätilaan en pystyny vaikuttamaan vaikka perjantaina yritin vetää anti-sadetanssia lappalais-tyyliin...:rolleyes: tuli uni kesken kaiken.pumanin väliin veto oli kyllä mahtavasti onnistunu suoritus,ei pahemmin muunlaisia matolaatikkoja ollu välissä ja punaset valot oli aika mukavalla päällä meille.letka pysyi suhteellisen kasassa.runin päättyessä se ei enää haitannu.kivaa oli ja juzzin koneen laulu tunnelissa oli samanlaista musiikkia korville,niinkuin lintubongarille laulurastaan vislailu.

tästä on hyvä jatkaa,jos vaikka seuraavana vuonna sää olisi parempi ja vois jotain muutakin tähän kehitellä.

pieni veikkaus olis tohon palkittuun vetteen,mutta unknown varmaan heittää faktaa kohta.

progress
14.06.2009, 21:38
Paluumatkalla tuli hymy naamalle, kun 9 ferraria ohitti meidät.

Oli kerrassaan mukavaa, vaikka ilmasto olikin vastaan. Kiitokset vetteporukalle, oli komiasta ajella letkassa kakskertaan. Muutama hieno kuvakin tuli napattua, pitännee lisäillä ne tänne myöhemmin.

Ei osallistuttu Memorial runiin, mutta piti aika nopeasti lähteä, kun ainoana vettenä oli siinä nurmikolla ja pulkan vierelle alkoi parkkeerata jotain teenage-tuning suzukeja, joiden kuskeilla oli ilmeisesti jenkkiräppäreiden käyttämiä lippalakkeja.

Onko muuten tietoa mikä corvette pääsi palkintosikailemaan? Veikkaisin, että se osui C2-sektorille.. Sitä split windowta kaverin kanssa kuolattiin. :)

Puman
14.06.2009, 21:39
tuleeko kuvat

Corvette63
14.06.2009, 21:47
Tulee.

unknown
14.06.2009, 22:54
pieni veikkaus olis tohon palkittuun vetteen,mutta unknown varmaan heittää faktaa kohta.

Minulla oli kuulohäiriö :D
Eli jonkun palkinnon voitti "bnph lbei Cornvette"
Kun kysyin sitten vieressä olijalta että mitä Antti sanoi niin kyseessä olikin Rolls royce Corvette :D eli Corniche

Eli ei Corvetteja palkittuna tänä vuonna, ehkä ensivuonna.

poppamies
14.06.2009, 23:01
Kohtalaisen ihQ detomaatti 8)

unknown
14.06.2009, 23:01
Paluumatkalla tuli hymy naamalle, kun 9 ferraria ohitti meidät.

Joo, huomasin... ja huomasin myös sen videokameran...

;)

Oletan että mitään materiaalia ei ilmesty mihinkään, oli nimittäin "vähän" kiire kun etuauto piti "vauhtia" ja muutama auto jäi letkasta, kun jokin mopoauto teki sitä viimeistä ponnistusta että pääsisi jonkun toisen mopoauton ohi. ;)

Finnshark
14.06.2009, 23:04
Kiitos Mariannelle ja Rambelle kun hoiditte homman kotiin! En valitettavasti päässyt mukaan. Kotikiireet iskivät nyt tähän kuvioon. Ikävä kyllä. Toivottavasti ensi vuonna sitten...

Nyt on galleriaan avattu paikka Concoursin kuville. Sinne voi laitella Concoursin ja Memorial Runin kuvia meille paikalla olemattomille näkyville niin pystymme yöllä pyörimään peiton alla harmissamme kun emme paikalle päässeet.

Ikonen
14.06.2009, 23:39
Klo 05 aamusta istuskelin sateessa takapihalla, kattelin taivaalle, mietin lähteäkö vai ei. Oletin ettei la 13.6. illan ukkoskuuro jää viikonlopun viimeiseksi. Olisihan tuo voinut olla - jälkikäteen ajatellen - sateesta huolimatta piristävä reissu mutta ratkaisun lähtemättä jättämisestä tein sateessa unisena ennen kukonpierua.
Sain eilen sisälokarit kunnolla kiinni, eli sen yhden puuttuvan torxin paikalleen.
Onneksi miittejä ja vähäsateisempia päiviä riittää, katellaan nyt kuvia lohdutukseksi...

Puman
15.06.2009, 00:18

;)

Oletan että mitään materiaalia ei ilmesty mihinkään, oli nimittäin "vähän" kiire kun etuauto piti "vauhtia" ja muutama auto jäi letkasta, kun jokin mopoauto teki sitä viimeistä ponnistusta että pääsisi jonkun toisen mopoauton ohi. ;)

Kiersin koko mestan pariin kertaan, enkä nähnyt sun mustaa lamboa missään.

Corvette63
15.06.2009, 00:21
Kiersin koko mestan pariin kertaan, enkä nähnyt sun mustaa lamboa missään.

Eilen puhuttua:

Eli näin vai?

progress
15.06.2009, 00:28
;)

No worries. Se oli ihan vaan mun halpissurkku digitaalikamera, jolla kaveri yritti kuvia napata. Tuli aika hätäseen se kameran kaivaminen takatilasta, kun sanoin vaan kaverille, että nyt taustapeilissä on paljon paljon ferraria. Muutama tärähtänyt kuva tuosta ferrariletkasta siis löytyy.

Sitä mä ihmettelin, että Ferrarijätkät vetää vanhallakin kalustolla aikamoista vauhtia, mä kun en tohdi ajella tolla mun halpis luumulla matka-ajoa satasta lujempaa.

Viimeisenä ohi meni se (hieman myöhässä concoursiin saapunut) Ferrari 250GT series II capriolet tjms? Oli aivan mielettömän hieno.

unknown
15.06.2009, 01:04

Vai että 250:lläkin voimisteltiin? Ihan hyvä että saa vähän liikuntaa.

progress
15.06.2009, 09:35

Vai että 250:lläkin voimisteltiin? Ihan hyvä että saa vähän liikuntaa.

250 taisi tulla viimeisenä ja oli aika kaukana muusta letkasta. Meillä oli cruise siinä 100km/h korvilla lukittuna ja arvioisin tämän nopeudeksi noin 120km/h.

Pappatunturi
15.06.2009, 11:52
250 taisi tulla viimeisenä ja oli aika kaukana muusta letkasta. Meillä oli cruise siinä 100km/h korvilla lukittuna ja arvioisin tämän nopeudeksi noin 120km/h.

Muistatko kun menomatkalla meitä alisti ryssäläinen tuuninki samara!!!

Marianne
15.06.2009, 15:07
Hei taas!

Kiitoksia kiitoksista, mutta turhaan te minua kiittelette; Rambe oli kyllä tämän homman hoitanut ja hyvin olikin! Kiitos ja kumarrus täältäkin!
Oli mukava päivä kelistä huolimatta, (järjestäjän mukaan tämä oli 13.kerta ja tähän mennessä aina on ollut hyvät kelit!).
Oli myös mukava nähdä "oikeita" ihmisiä nimimerkkien takaa; oli hauska tutustua!
Tuli sitten minullekin kiire ruokkimaan sitä eroahdistuksesta kärsinyttä bernhardilaispoikaa, joten emme tulleet sitten enää takaisin jokirantaan.

Hyvää kesän jatkoa kaikille!

Marianne

Yorcci
16.06.2009, 17:11
Rambe oli hyvin keksinyt Harjattulasta lähdön Kakskerran saaren eteläpuolitse; ei tule matkanteko tylsäksi! Siinä on sitten kunnon mutkatie; tuttu minulle kun asun täällä; metsän ja meren välissä.

Ja tämä tie on niin kapea, että ei edes kaistamerkintää ole voitu laittaa!

Olinpa eilen vähän pyöriskelemässä työasioissa tuolla Kakskerran maastossa ja oli sellainen tie, jonne menen uudestaan, ehdottomasti Corvetella, tänä kesänä.

Wormie
16.06.2009, 22:11
Olinpa eilen vähän pyöriskelemässä työasioissa tuolla Kakskerran maastossa ja oli sellainen tie, jonne menen uudestaan, ehdottomasti Corvetella, tänä kesänä.
Sitä vois joskus käydä uudelleen sahaamassa, hjuva oli tie :) Jos liikutte sielläpäin niin käykää lenkillä (lähinnä ei Turkulaiset, paikallisethan on jo varmaan kyllästyneet tohon :p )

Pilot
25.06.2009, 17:57
Huomio progress!!!
Laita konkurssikuvia galleriaan.

progress
26.06.2009, 22:59
Huomio progress!!!
Laita konkurssikuvia galleriaan.

En osaa/jaksa opetella just nyt galleriaan lisäämistä, niin tässä linkki:
http://www.luotisuora.net/prgrss/vette/cruising/090614/

Pilot
27.06.2009, 17:56