View Full Version : Klubi etu
Vet 65 on käynyt tiukat neuvottelut Tikkurilan Star renkaan kanssa ja sopinut, että sieltä rengas ja vanne ostoksia tehtäessä klubi korttia vilauttamalla saa hintoihin vielä extra puristuksen lisää.
Mitään kiinteää prosenttia ei pystytä antamaan, koska tuotteet ovat niin erilaisin marginaalein.
Hakiessanne tarjousta kysykää Judea.
Star rengas tuo esim. Billet Spesialtisin vanteita maahan. Yksi malli ko. vanteista löytyy Vet 65:n auton alta.
Vet 65 on käynyt tiukat neuvottelut Tikkurilan Star renkaan kanssa ja sopinut, että sieltä rengas ja vanne ostoksia tehtäessä klubi korttia vilauttamalla saa hintoihin vielä extra puristuksen lisää.
Mitään kiinteää prosenttia ei pystytä antamaan, koska tuotteet ovat niin erilaisin marginaalein.
Hakiessanne tarjousta kysykää Judea.
Star rengas tuo esim. Billet Spesialtisin vanteita maahan. Yksi malli ko. vanteista löytyy Vet 65:n auton alta.
Niin tuosta klubiedusta senverran saakohan messukeskuksen acs tänävuonna mitään alea. On meinaan viimevuotinen tuo klubikortti
Corvette63
14.03.2008, 16:10
Klubikortti? Mikä se on? :)
vette-91
14.03.2008, 19:58
Peesaan...
Fhra:han ja sen jäsenkerhoon kuuluvat ovat ainakin tähän asti saaneet alennuksen ovella. En oo kattonu miten tänä vuonna mahtaa olla.
Corvette63
14.03.2008, 20:24
No eipä ole mulla edes FHRA korttia saatikka sitten vuositarroja ja jäsenlehteäkään, vaikka jäsenmaksut olen aina ajallaan maksanut.. On taas sitten aika mennä juttelemaan ACS:ssä FHRA:n setien kanssa, kun eivät osaa hekään hoitaa hommiaan.
Kuten joku tuossa aikaisemmin livenä sanoi, on paras olla kuulumatta yhtään mihinkään kerhoon. Menee vaan liian vaikeeks :|
No eipä ole mulla edes FHRA korttia saatikka sitten vuositarroja ja jäsenlehteäkään, vaikka jäsenmaksut olen aina ajallaan maksanut.. On taas sitten aika mennä juttelemaan ACS:ssä FHRA:n setien kanssa, kun eivät osaa hekään hoitaa hommiaan.
Kuten joku tuossa aikaisemmin livenä sanoi, on paras olla kuulumatta yhtään mihinkään kerhoon. Menee vaan liian vaikeeks :|
Sä et sitte kanssa osaa muuta kuin puhua aina vaan asiaa.:thumrigh: :thumrigh:
Kuten joku tuossa aikaisemmin livenä sanoi, on paras olla kuulumatta yhtään mihinkään kerhoon. Menee vaan liian vaikeeks :|Niin tai sitten voi perustaa oman kerhon/alkaa toimia jonkun kerhon asioita hoitavana jäsenenä niin hommat sujuu juuri niinkuin itse haluaa;)
Peesaan! Tuntuu, että vaikka maksaa vuosimaksut, niin näitä ei vaan saa:confused: Tarkoitan clubikorttia yms. etuuksia.
Alan kohta ajatella samoin kuin GJ oliko vuosi sitten tai vastaavaa:(
Ai, no mä olen saanut alet ACS:n ovella, etuisuuksia CCoF:n tapahtumissa eli päässyt radalle ajelemaan Apparalla ja Alastarossa, viimeks oli varttimailiakin siellä. Ja just oli saunomista ja illanviettoa Virroilla, taisin olla viime kesänä päämiitissä Messilässäkin, missä oli live musaa ja ruokaa (saattoi olla jopa juomaakin) jne jne.
Kun rupesin ynnäilemään klubin jäsenhintaa suhteessa näihin ns etuihin niin omasta puolestani olen tyytyväinen. Varsinkin kun tänävuonna saadaan kolmas ratapäivä. HEI HALOOOO, 25 egee ja kolme ratapäivää + muut jutut jos vaan niissä viittis käydä !!!!
Mitäs CCOF:ssä onkaan jäseniä? Jotain 200 tai 300. Käyköhän edes 3 prosenttia porukasta jäsenkokouksissa? Niin, että voi joko osallistua, mennä, tulla ja tehdä tai sitten vain tyytyä valittamaan, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan;)
Nii mitäs Virroilla olikaan tarjolla CCOF:ille? Ilmaista viinaa, ilmaista ruokaa, ilmaista coca-colajuomaa, ilmainen majoitus, ilmainen sauna, ilmainen uiminen, ilmainen yöpyminen hienossa mökissä mukavassa seurassa. Ja montako Corvettea oli paikalla:confused: Vissiin yksi vaikka joku saatto nähdä kaksi:rolleyes: Tai no joo eihän ne ilmaisia olleet vaan sisältyivät jäsenmaksuun.
Corvette63
14.03.2008, 22:43
Kun rupesin ynnäilemään klubin jäsenhintaa suhteessa näihin ns etuihin niin omasta puolestani olen tyytyväinen. Varsinkin kun tänävuonna saadaan kolmas ratapäivä. HEI HALOOOO, 25 egee ja kolme ratapäivää + muut jutut jos vaan niissä viittis käydä !!!!
Itse en jäsenmaksusta meinaa valitakkaan millään mitalla. 25¤ on loppujenlopuksi erittäin sopiva hinta (edullinenkin jopa) parista ratapäivästä, saunailloista ja meeteissä kestitsemisestä. Itsehän en juuri missään käy, mutta ajelkoon muut sitten munkin puolesta radalla.. ;)
Eipä ole noiden järjestäminenkään ole mikään yksi pikku lysti. Suunnittelua ja duunia jo vaatii paljon. Siitä iso hatun nosto kerhon puuhanaisille ja miehille.
Corvette63
14.03.2008, 22:49
Niin tai sitten voi perustaa oman kerhon/alkaa toimia jonkun kerhon asioita hoitavana jäsenenä niin hommat sujuu juuri niinkuin itse haluaa;)
Oma kornetti kerho olis kiva. Oma kornetti korjaamo olis kiva. Oma kornetti museo olis kiva. Oma kerhotalo olis kiva. Oma iso talli olis kiva. Oma kansainvälinen Corvette kerho olis kiva. Bowling Griini olis kiva saada Helsinkiin.. ;)
Kaikkea ei voi saada, eikä todellakaan ole muutenkaan täysjärkistä tässä vaiheessa alkaa kilpailemaan CCoF:n kanssa jäsenistä. Eiköhän se ole paras, että kaikki ollaan saman yhdistyksen jäseniä, eikä olla rikkoutuneissa porukoissa pieninä porukoina miiteissä ja Cruisin' illoissa sitten nokat pystyssä: "Sä et oo meidän kerho jäsen.. Pois meidän reviiriltä *******!!" :D Onhan tuo SCC olemassa kylläkin, mutta itse en saanut kovin lämpimää vastaan ottoa kyseiseen klubiin, joten jätin liittymättä. Vanhasssa (CCoF) vara parempi.
Ai, no mä olen saanut alet ACS:n ovella, etuisuuksia CCoF:n tapahtumissa eli päässyt radalle ajelemaan Apparalla ja Alastarossa, viimeks oli varttimailiakin siellä. Ja just oli saunomista ja illanviettoa Virroilla, taisin olla viime kesänä päämiitissä Messilässäkin, missä oli live musaa ja ruokaa (saattoi olla jopa juomaakin) jne jne.
Hyvä, pirre! Naulan kantaan :salut:
Motörhead
15.03.2008, 00:11
"I don't care to belong to any club that will have me as a member." - Groucho Marx
Meikäläinen ei ole kovin innokas "kerhoilija", ainoat missä muistan olleeni on yksi urheiluseura kakarana vaikka en urheillutkaan, yksi kortteliliigaseura futiksessa kauden ajan ja olutseura vaikka en juo olutta. Mutta nyt varmaan täytyy harkita CCOF:n jäsenyyttä.
Katotaan nyt.
Klubiin liityin netin kautta heti auton ostettuani - Virhe, olis pitäny liittyä jo paljon aiemmin - Tosin ainoa merkki jäsenyydestä on ostetun veten lasissa entuudestaan ollut klubin tarra (sekin tuulilasi on halki ja pitäis vaihtaa...Ei uskalla vaihtaa, kun menee se viimeinenkin merkki:(). Jäsenmaksu suuruudellaan ei todellakaan ketään häiritse ja itse aktivoitumalla sille saa vastinetta yllin kyllin.
Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...:confused:
Corvette63
15.03.2008, 01:51
Klubiin liityin netin kautta heti auton ostettuani - Virhe, olis pitäny liittyä jo paljon aiemmin - Tosin ainoa merkki jäsenyydestä on ostetun veten lasissa entuudestaan ollut klubin tarra (sekin tuulilasi on halki ja pitäis vaihtaa...Ei uskalla vaihtaa, kun menee se viimeinenkin merkki:(). Jäsenmaksu suuruudellaan ei todellakaan ketään häiritse ja itse aktivoitumalla sille saa vastinetta yllin kyllin.
Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...:confused:
Naulan kantaan.. Tämähän on se paljon vatvottu pulma kohta. Ehkä olisi jo aika tehdä jotain?
vette-91
15.03.2008, 03:22
Sama homma..ei tuo kerhon vuosimaksu ole ollenkaan paha summa, mutta ihmetyttää vaan kun itsekkin sen maksoin niin ei mitään kuulunut..ainoastaan seuraavana vuonna tuli huomautus maksamattomasta jäsenmaksusta..:confused:
Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...:confused:
Ei ainakaan ratapäivillä, kyllä siellä tiedetään kuka on jäsen kuka ei kun radalle ilmottaudutaan ja jaetaan numero lappuja. Sama taitaa koskea myös meettejä ja muita tapahtumia (illanvietot jne). Sihteerillä on kyllä lista.
CCoF tarrojakin saa ihan sihteeriltä kysyessä, ainakin itse sain kun vaihdoin käyttistä ja halusin siihen tarran lasiin. Sihteerin email ja puhelinnumero löytyvät clupin sivuilta.
Tarttes hakee vielä supportoimastani vauhtiputkasta tarratakalasiin ;).
Kortteja päästiin viime vuonna painattamaan vain kerran. Ne joiden jäsenmaksu oli tullut tilille "eräpäivään" mennessä saivat kortin. Tänä vuonna yritämme tarpeen mukaan saada kortteja painatettua useammin. Noi painot vaan haluaa tehdä aika isoja määriä kerralla ja silloin tämmönen pikku autokerho saattaa jäädä jalkoihin. Toki voi sanoa et saa niitä kortteja painatettua vaikka yhden kerrallaan. Pitää paikkansa, mutta hinta...
Niin onko tän vuoden lasku muille jo tullut, mulle ei ole vielä tippunut mitään?
Niin onko tän vuoden lasku muille jo tullut, mulle ei ole vielä tippunut mitään?
Ei ole vielä tullut tännekkään, eiköhän ne sieltä tule.... yhtä varmasti kuin rapula sunnuntaina
Alkaneella viikolla lähetetään tämän vuoden jäsenmaksulaput.
Osalta viimevuonna maksaneista puuttuu vielä kortti ja uusilta luonnollisesti. Kun tämän vuoden jäsenmaksun eräpäivä on ohitettu ja maksut tarkistettu niin laittetaan puuttuneet kortit painoon.
Niille joilla kortti jo on lähetetään vuositarrat. (Näin jää rahaa maksella ratamaksuja yms.)
ACS on ollut joskus vähän nihkeä alunnuste suhteen, mutta kyllä sen 2¤ on yleensä saanut, kun on pyytänyt. Infotaan sinne että 2007 kortti on "voimassa".
Tampereelle menee kortista malli ja alennus onnistuu ainakin yhdeltä kassalta joka on merkattu.
red-red-red
20.03.2008, 23:41
Tampesterin seudulla klubin jäsenkortilla olen neuvotellut firmani kanssa 400 euron alennuksen välityspalveluista Asuntopiste Juha Salovaara LKV:ssa ( www.asuntopiste.fi ). Minimipalkkiosta alennus on 200 ¤. Jotkut klubilaisista ovat jo etua käyttäneetkin. Tässä asunnon myyjille "pientä" kompensaatiota "suuresta" jäsenmaksusta.
Tuolta www.harmaatuonti.fi (http://www.harmaatuonti.fi) sivuilta saa 10% alen kun ilmoittaa "corvette klubi" tai vast. viestiin. Siis niille joilla ei oo varaa Zainoon :rolleyes:
Corvette63
21.06.2008, 19:24
Meguairs on oikeasti hyvää tavaraa..
Itsekkin olen ko. vahamerkin käyttäjä :thumleft:
Tuolta www.harmaatuonti.fi (http://www.harmaatuonti.fi) sivuilta saa 10% alen kun ilmoittaa "corvette klubi" tai vast. viestiin. Siis niille joilla ei oo varaa Zainoon :rolleyes:
Laitoin pikkutilauksen menemään.. Tiedä vaikka saisi vähän siistimmäksi autoa kevääseen mennessä
Laitoin pikkutilauksen menemään.. Tiedä vaikka saisi vähän siistimmäksi autoa kevääseen mennessä
Siistiytymisestä en tiedä, mutta hienosti tuli kamat alennuksineen!
Suosittelen kokeilemaan :thumrigh:
Toki voi sanoa et saa niitä kortteja painatettua vaikka yhden kerrallaan. Pitää paikkansa, mutta hinta...8 € /kpl.:shock: Alkaa tässä korttiasiaa tutkiskellessa tuntua vähitellen siltä, että jäsenmaksu pitäs nostaa 38 euroon, että saadan jäsenkortit samantien uusile jäsenille:confused: Tai sitten meikäläinen piirtää pahville mustalla tusilla kaikille kortit:p Nyt ymmärrän miks miunkin kotin saaminen kesti pari vuotta ja nyt hävettää, että maksoin jäsenmaksun aina 2-4 kk myöhässä:oops:
Jos joku tietää missä saa teetettyä yksittäsikappaleina jäsenkortteja 1 € / kpl hintaan ILMAN 100 €:n aloituskustannuksia niin voipi laittaa ihan vapaasti YV:tä;) On tässä kyllä vielä yks idea mietteillä jolla saattaa saada yksittäiskappaleita alle 5 €:n hintaan.
8 ¤ /kpl.:shock: Alkaa tässä korttiasiaa tutkiskellessa tuntua vähitellen siltä, että jäsenmaksu pitäs nostaa 38 euroon, että saadan jäsenkortit samantien uusile jäsenille:confused: Tai sitten meikäläinen piirtää pahville mustalla tusilla kaikille kortit:p Nyt ymmärrän miks miunkin kotin saaminen kesti pari vuotta ja nyt hävettää, että maksoin jäsenmaksun aina 2-4 kk myöhässä:oops:
Jos joku tietää missä saa teetettyä yksittäsikappaleina jäsenkortteja 1 ¤ / kpl hintaan ILMAN 100 ¤:n aloituskustannuksia niin voipi laittaa ihan vapaasti YV:tä;) On tässä kyllä vielä yks idea mietteillä jolla saattaa saada yksittäiskappaleita alle 5 ¤:n hintaan.
koitan kysyä tuolta pohojammaan kantabaarista,josko niillä olis mahdollisuus laittaa tolla ccof:n labelilla koneeseen ja printtailla kasa kortteja.(jos sen baarin kantiskortin hukkaa,joutuu 5e maksaan uudesta.)ilmottelen kun oon yhteyttä ottanu siihen suuntaan...
Olikos jossain kerkokamojen hinnat mitä oli ACS:ssä mukana/saatavillla.
Kurkiksella ainakin on Vettemanilla ehkä. Minulla ei ole vaikka oikeastaan pitäisi olla. Toivottavasti maanantaihin mennessä minullakin on.
Edit: Nyt on minulla hinnasto.
VetteMan
17.04.2009, 00:15
Ei ole mulla hinnastoa, eikä juuri myytävääkään.
Pyyhkeitä löytyy varastosta, 25euroa kappale.
Hot Rod Rock showssa taas on enemmän tuotteita tarjolla.
Tähän vakuutus-keskusteluun (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=13015) liittyen, voisikos klubin jäsenille koittaa neuvotella alennuksia jostain vakuutusyhtiöstä? Onhan tästä tainnut olla puhettakin, mutta on tainnut jäädä puheasteelle.
Ei kenelläkään ole sopivia suhteita vakuutusyhtiöiden suuntaan, jotta asia otettaisiin vakavasti? Noiden vakuutuksien vertailu nyt on pirun hankalaa nykyään, kun noita kaikenmaailman alennuksia on tungettu niin pirusti mukaan jne., mutta kyllähän tuossa vähintään puskaradio/Finnshark sitten lopulta kertoo, jos ei alennuksineen kuitenkaan pärjää kilpailevalle yhtiölle. Alennusta pitäisi kuitenkin sen verran saada, että voittaisi kaikenmaailman keskittämisalennukset eli ts. kannattaisi vaihtaa yhtiötä pelkälle autovakuutukselle (vrt. itselläni Tapiolasta Veten vakuutus + halpa tapaturmavakuutus, koska pelkkää harrasteajoneuvovakuutusta ei myönnetä ja loput sitten Pohjolasta).
Kuten tuosta aiemman keskustelun linkistäkin pystyy päättelemään, niin käsittämättömiä eroja hiemankin erikoisempiin autoihin on vakuutusyhtiöiden välillä ja samoja vakuutuksia toiset eivät edes myönnä.
Jarmo
VetteMan
29.04.2010, 14:47
Hot Rod & Rock Showssa löytyi uusi kumppani joka tarjoaa kerhon jäsenille alennuksen.
Tampereen Käyttöauto Oy:stä Mequiar's tuotteista jäsenkortilla -20%
Alennuksen saa myös, jos tilaa tuotteita.
Mequiar's tuotevalikoima löytyy shop.kayttoauto.fi
Tilausta ei voi suorittaa verkkokaupasta, vaan tilaus pitää lähettää sähköpostilla minna.kortesmaa(ät)kayttoauto.fi ja mainita Corvette Clubin 20% alennus.
Lisää jäsenetuja.
Jack the Rooster, Tampere. CCoF:n jäsenkortilla samat kuukausittain vaihtuvat edut kuin Jack the Rosterin kanta-asiakaskortilla. (http://www.jacktherooster.fi/forgoupies)
Kaikki jäsenedut löytyvät CCoF:n nettisivulta kohdasta jäsenedut. (http://www.corvettefinland.com/viewarticle.php?article=26)
VetteMan
03.05.2012, 23:11
Alla tiedote asiasta:
Tervetuloa Alfamerin klubiviikolle 21.-26.5.2012!
Klubinne jäsenet saavat koko viikon ajan kaikista normaalihintaisista liikkeessämme esillä olevista tuotteista 25 % alennuksen! Lisäksi lauantaina 26.5. on kahvitarjoilua. Alennus on voimassa VAIN liikkeessämme tehdyistä ostoksista!
Klubiviikon erikoistarjous jäsenillenne on Erkki Vanhasen uutuuskirja ”Racing-radalla!” ja ”Flat out – täysillä!” yhteishintaan vain 50 euroa (norm. 79,80)! Erikoistarjous on voimassa myös sähköposti- ja puhelintilauksissa (ei nettikaupan tilauksissa). Mainitse tilauksen yhteydessä klubisi nimi.
Klubinne jäsenet saavat Alfameriltä jatkuvan 20 % alennuksen normaalihintaisista tuotteistamme.
Alennus on voimassa liikkeessämme (Hämeentie 111, Arabian kauppakeskus 2 krs.) sekä sähköposti- ja puhelintilauksissa. Alennuksen saa liikkeessä näyttämällä klubikorttia ja sähköpostitse/puhelimitse mainitsemalla jäsenyyden. HUOM! Klubiedut eivät ole voimassa tilatessa nettikaupastamme.
KLUBIVIIKOLLE EI TARVITSE ILMOITTAUTUA ENNAKKOON!
red-red-red
13.05.2012, 18:45
Ja muistutuksena taas kerran Tampereen seudulla asuville klubilaisille:
Asuntopiste Juha Salovaara LKV:n välityspalveluista jäsenkortilla 400 euron alennus (minimipalkkiosta 200 euron). Alennus vastaa siis 16 vuoden jäsenmaksua! kts www.asuntopiste.fi
Ja muualla Suomessa asuville klubilaisille maksuton neuvontapalvelu!
Ja muistutuksena taas kerran Tampereen seudulla asuville klubilaisille:
Asuntopiste Juha Salovaara LKV:n välityspalveluista jäsenkortilla 400 euron alennus (minimipalkkiosta 200 euron). Alennus vastaa siis 16 vuoden jäsenmaksua! kts www.asuntopiste.fi
Ja muualla Suomessa asuville klubilaisille maksuton neuvontapalvelu!
Ihan mielenkiinnosta ot ei näkynyt sivuilla minkäänlaista hinnoittelua.. ei minimiä eikä maksimia.. Mitä Tampereen seudun välittäjät veloittaa palkkiota??
red-red-red
22.05.2012, 01:18
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/supplier/supplier_info.jsp?supplier_id=209.1104&portal=eo
Tästä linkistä löytyy Asuntopisteen hinnasto.
Ennenkaikkea kannattaa huomata tutkia, mitä eri palvelut pitävät sisällään! Ja kannattaa muistaa, että pelkät netti-portaalit maksavat kalliimmillaankin noin 25 euroa/kk, joten nettiportaalien määrään ei kannata tuijottaa, vaan henkilökohtaiseen myyntityöhön. Työaikahan se aina kaikkein kalleinta on. Katso esim nettisivuilta kuinka välittäjä esittelee myyntitehtäviään. Onko vielä lunta maassa (=kertoo ensimmäisellä kuvalla, että kämppää myyty jo kuukausia), onko vessapytyt kuvatut (se on ihmeellinen värkki toi pytty, kun se joka asunnosta kannattaa kuvata; pahimmillaan vielä luukku auki p*skaa pyytämässä) jne.
VetteMan
09.09.2013, 23:48
Corvette Clubin jäsenedut (http://www.corvettefinland.com/viewarticle.php?article=26) päivitetty.
Uutena TT-Toolsin 5-25% alennus jäsenkortilla.
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.