View Full Version : Saako C1stä vauhdista mallia lainkaan?
Pappatunturi
16.08.2007, 21:35
Hei mitä mieltä olette saako tollaisesta solid axlesta vauhdista peliä millään ?
Eli lähinnä sitä kyselen että ilman rungon vaihtoa saisko mitenkään jollain martzin tai jim mayerin kelkalla jopa ajettavaa ? Siis vaikka lähelle C2-C3 ?
Entäs se perä? Onkohan mitään kevyttä ja kestävää vaihtoehtoa edes olemassa - joku letukan 10 pulttinen EI ole kevyt.
Luulis etukelkka vaihdon jeesaavan aika paljon, vai mitä ite luulet ;)
mites olis 9" alumiini murikalla!!! ja levujarruilla tietenkin
groovyjay
16.08.2007, 23:37
Saa saa, CAC:n puolella yhdellä veijarilla hyvä detailjoitu topikki tosta JImin etukelkan asennuksesta... Anna mennä vaan! :cool:
Pappatunturi
17.08.2007, 08:53
Saa saa, CAC:n puolella yhdellä veijarilla hyvä detailjoitu topikki tosta JImin etukelkan asennuksesta... Anna mennä vaan! :cool:
Joo sitä luinkin:D
Mutta kun koko solid axle konstruktio on periaatteessa niiiiiiiin jeesuksen aikaista niin arveluttaa saako siitä kumminkaan mitään irti suhteessa vaivaan?
Ja noi perät, möhkäle 9" on niiin overkilliä tollaiseen kelkkaan jos ei ole tarkoitus työntää vartilla isoa kovaa. Toisaalta pakko jo miettiä mahdollisia muutoksia siltä kannalta ettei totaalisesti auto tuhoa-entisöintiä ajatellen:rolleyes:
No pitää vaan alkaa selailemaan lehtiä ja juttuja mitä muut on tehnyt.
Hopea/musta 1959 leveillä rallivanteilla olis aika äijä peli
Hopea/musta 1959 leveillä rallivanteilla olis aika äijä peli-57 283/283 vaikka klooni olisi:cool: ja kulkee melkein kuin tauti
Pappatunturi
17.08.2007, 12:41
-57 283/283 vaikka klooni olisi:cool: ja kulkee melkein kuin tauti
Totta, sellainen jollain aikalaisella ralliraidoituksella ja teksteillä:cool:
Joo sitä luinkin:D
Mutta kun koko solid axle konstruktio on periaatteessa niiiiiiiin jeesuksen aikaista niin arveluttaa saako siitä kumminkaan mitään irti suhteessa vaivaan?
Ja noi perät, möhkäle 9" on niiin overkilliä tollaiseen kelkkaan jos ei ole tarkoitus työntää vartilla isoa kovaa. Toisaalta pakko jo miettiä mahdollisia muutoksia siltä kannalta ettei totaalisesti auto tuhoa-entisöintiä ajatellen:rolleyes:
No pitää vaan alkaa selailemaan lehtiä ja juttuja mitä muut on tehnyt.
Solid Axle on aivan yhtä nopea mutkissa jos asvaltti on tasainen, sen on IMSA sarjassa osoittaneet lukuisat Camarot ja Firebirdit ja kaikki 60 ja 70 luvun alun italotkin. Ei se rengas tajua yhtään sen enempää onko jäykkä vai veltto akseli sitä nipussa pitämässä ja taasen jos mun pitäis valita C2/3 akseli vs jäykkä rata-autoksi tai yleensä ajo-ominaisuuksia mun valinta olis jäykkä ja erityisesti 4 linkki kierrejousilla ja Watt-tangolla.
Esim Alfan 60/70 Luvun GTAt omasi juurikin jäykät taka-akselit ja nehän pisti jopa Vettejä nokkaan suomen mittaisilla radoilla.
Mitä taas tulee etukelkkaan niin C4sta tilalle vaan....
Ja tässäkin taas tulee urbaani legenda että hammastanko olisi tarkempi kuin simpukka..no ihan vaan edes teoriassakaan SE EI voi olla sitä...
groovyjay
10.09.2007, 22:18
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1759522
ei tarvii noinkaan pitkälle mennä...ei muuta kuin kaikkista suomen soralennittimistä ottaan mallia...
Pappatunturi
12.09.2007, 21:55
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1759522
No niin back on line!
Toi linkki on just jotain mitä olen ajatellut. Mitä mieltä olette kun mua kiinnostaisi katsoa millainen C1 vois olla , kuitenkin niin että auto olisi jatkossa "palautettavissa" orginaaliksi. Ei tietenkään numerot täsmääväksi mutta esim niin että olisi mr kuntoinen suomistandardeilla.
Kun en oikein osaa päättää mitä haluaisin on sopivan aihion hakeminen vaikeaa.
Onko mitään järkeä hakea joka osa alueelta mahd hyvää aihiota kun aika mahdotonta että väri/sisusta/rengastus/pakoputkisto/vaihteisto miellyttäisi täydellisesti.
Toisaalta täyden rytöläjän ottaminen ei juuri innosta kun ei ole mitään käsitystä repro osien laadusta tai yleensä pisteosien tarjonnasta.
Taas edellisen rojektin kaltaita en haluaisi tehdä edellä mainituista syistä. Mutta en ihan kivikaudellekkaan haluaisi hypätä ajo-ominaisuuksin suhteen!
Kommentteja? Ideana siis lievästi pussihousupainoitteinen "bolt on" tuunattu - onko järkeä vai ei ?
Corvette63
12.09.2007, 22:18
Osia saa vaikka mitä, kun alkaa haalimaan oikeen.. Noiden tyyliin Eckler's osatarjoaien listat ovat aika vajaita. ;) Rakennat vaan mieleisesi jostain, noita jenkki pommeja on ihan laidasta laitaan, joko ihan paljaalta ruosteiselta rungolta joku raato, taikka sitten NCRS-show tähtiä.
Toisaalta ihan kivoja kokonaisia katiskoja saa 30k€ hintaan veden toiselta puolelta. Olen itsekkin katsellut josko kannattaisi tuoda joku hyvä aihio Suomeen, järkihinnalla tottakai.
Sutiihan toi munkin 283ci 1958 C1 ISOON KOVAAA jos vaan haluaa! :) Ajonautintohan paranee myös, mitä vanhempaan vuosimalliin siirrytään... ;)
Pappatunturi
13.09.2007, 11:06
.
Sutiihan toi munkin 283ci 1958 C1 ISOON KOVAAA jos vaan haluaa! :) Ajonautintohan paranee myös, mitä vanhempaan vuosimalliin siirrytään... ;)
Juu juu mutta jäällä ajamaminen ei ole mikään nautinto:D
Corvette63
13.09.2007, 14:58
Juu juu mutta jäällä ajamaminen ei ole mikään nautinto:D
Ei olekkaan, sen takia mä sudittelen ainoastaan valaanrasvalla sivellyillä renkailla nurmikolla ;)
millasiahan noi 30K C1 katiskat on....
Corvette63
13.09.2007, 19:33
millasiahan noi 30K C1 katiskat on....
http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=5176&stc=1&d=1189701175
:rolleyes:
hmmmm näyttää hyvälle...mites mahtaa olla paikanpäällä....
Tulee vaan mieleen eräskin niin kuvissa kaunis ja livenä kun vähän kopeloi kuitua sieltä väärältä puolelta mulla oli kaikki sormenpäät verillä....
Corvette63
13.09.2007, 20:59
hmmmm näyttää hyvälle...mites mahtaa olla paikanpäällä....
Tulee vaan mieleen eräskin niin kuvissa kaunis ja livenä kun vähän kopeloi kuitua sieltä väärältä puolelta mulla oli kaikki sormenpäät verillä....
No toi on mun auto, sitä paitsi ton hinta oli REILUSTI alle 30k€, se on yhtä hyvä miltä se kuvassa näyttää, paitsi sisusta on kipeesti kunnostuksen tarpeessa. ;) It's not for sale! ;)
Toihan oli lauantain Helsingin Sanomissa myytävänä pari vuotta sitten.
Toi myynti-ilmo on multa mennyt täysin ohi kun ei mitään akuuttia tarvetta ole C1stä etsiskellä.
Onneksi olkoon kaupasta ja sisusta noissa on aina "työn alla" among other things ja tosiaan suomestahan Vettet saa halvimmillaan vuosimallista riippumatta on tullut todistetuksi jo monesti.
Viittaukseni oli erääseen valko/punaiseen 60seen joka joskus maahan tuotiin floridasta ja oli päälleppäin ihan nätti ja sitten oman homman puitteissa noihin moni kakku päältä kaunis autoihin törmäsi lähes poikeuksetta.
Lainaus Pro-Touring.comista....
Ever drive a newer vette with the traction control off? They are all over the road in 1st and 2nd gear-- no weight transfer. A good 3 or 4 link on a fixed axel can weight transfer a lot better.
en-invest
20.01.2008, 05:13
No niin back on line!
Toi linkki on just jotain mitä olen ajatellut. Mitä mieltä olette kun mua kiinnostaisi katsoa millainen C1 vois olla , kuitenkin niin että auto olisi jatkossa "palautettavissa" orginaaliksi. Ei tietenkään numerot täsmääväksi mutta esim niin että olisi mr kuntoinen suomistandardeilla.
Kun en oikein osaa päättää mitä haluaisin on sopivan aihion hakeminen vaikeaa.
Onko mitään järkeä hakea joka osa alueelta mahd hyvää aihiota kun aika mahdotonta että väri/sisusta/rengastus/pakoputkisto/vaihteisto miellyttäisi täydellisesti.
Toisaalta täyden rytöläjän ottaminen ei juuri innosta kun ei ole mitään käsitystä repro osien laadusta tai yleensä pisteosien tarjonnasta.
Taas edellisen rojektin kaltaita en haluaisi tehdä edellä mainituista syistä. Mutta en ihan kivikaudellekkaan haluaisi hypätä ajo-ominaisuuksin suhteen!
Kommentteja? Ideana siis lievästi pussihousupainoitteinen "bolt on" tuunattu - onko järkeä vai ei ?
C ykkönen vois olla sulle kiva projekti, ei tartte olla MR-rajoitteinen eikä tekniikanvaihtoauto.
Haet vaan sopivan aihion, ja sitten hommiin, olis kiva seurata projektin edistymistä.
Ne ajo-ominaisuudet on sitten eri asia, Pölliksen monttuteillä jäykkä taka-akseli hakkaa niin ett heikkoo tekee.;)
Ei millään pahalla c2-c4 omistajat, mutta mulla on sellanen kutina puserossa että tollasella oikeenrakennetulla jäykällä takaakselilla saattais tulla jopa parempi ajaa, vähän joka suhteessa...
Yleensähän toi alusta pilataan niillä HK.n Blöön paksuisilla vakaajilla ja raitiovaunun kierrejousilla...
Kevyt akseli alle vaan, niitähän on mailma pullollaan, oikeaoppinen ripustus ja voisin melkein takaa että tulee hyvä.
Etupää vain suurempaan päivitykseen.
Voi sitten joskus palauttaa vanhaan loistoon kun siltä tuntuu....:)
eikun juurikin noin... totahan ajan takaa...
Ei millään pahalla c2-c4 omistajat, mutta mulla on sellanen kutina puserossa että tollasella oikeenrakennetulla jäykällä takaakselilla saattais tulla jopa parempi ajaa, vähän joka suhteessa...
Yleensähän toi alusta pilataan niillä HK.n Blöön paksuisilla vakaajilla ja raitiovaunun kierrejousilla...
Kevyt akseli alle vaan, niitähän on mailma pullollaan, oikeaoppinen ripustus ja voisin melkein takaa että tulee hyvä.
Etupää vain suurempaan päivitykseen.
Voi sitten joskus palauttaa vanhaan loistoon kun siltä tuntuu....:)
toi perän (yli)jäykistämien on juttu mitä mää en esim Fsarjan jannujen peleissä ymmärrä...soralla vartavasten hukataan se lopullinekin pito ja sitten lennätetään rapaa pitkissä kaarissa...
Jos haluaa tsekata miten löysä perän kuuluu olla (ja päin persettä etupään Roll-center) niin tsekatkaas vanhoja Alfa GTA/GTAm mutkakuvia jossa etutassu on 50cm ilmassa...
Kertoo vaan miten löysä sen perän kuuluu olla toimiakseen jäykällä.
Ja mutkaankin saa perän kuntoon jopa lehtijousin...aidot period correct Traction Masterit http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1916499 (jotka yhdessä suomi C1ssä oli alla) tai Caltracksit avuksi niin on vielä oikein 60 luvun hottentotti ja etupään voi päivittää sitten vaikka jollain vastaavilla 60 luvun levyjarruilla jostain kilpurista.. esim ApRacing tekee vieläkin satuloita joita teki silloinkin.
15" vanteet riittää plenty ja silloin vannevalikoimakin pysyy aitona.
Jos minulta kysytte budjetti reseptiä niin katselisin XJ jaggen etupään jarruja...pullttijakokin kun on sama
Terveen C4 veroiseen yltää mutta ei ylitä suorituskyvyssä mutkissa.
grandsport
26.01.2008, 00:36
Kyllä saa, kehuvat ominaisuuksia c4 paremmiksi:D .Tuossapa olisi mallia
http://www.newmancarcreations.com.
groovyjay
26.01.2008, 00:50
:D onhan noita... :bounce:
Nyt puhuttiin lähinnä kait jäykkä-akselisesta eikä C1 rungosta C4 akseleilla ;-)
Corvette63
26.01.2008, 01:14
Ihan näin ooteena kysyn, että Gransportilla itsella jokin C1?
Ei muuten, kun vaan katselin, että taisit tuossa taannoin jotain C1 osaa kaupitella? Kuvistahan me täällä tykätään.. ;)
grandsport
26.01.2008, 10:02
Joo,sori eipä tullut niin tarkkaan luettua. Meni melkein offtopikiksi heti alkuunsa.Kyllä C1 ainakin 61 ja 62 ovat tosi hyviä ajettavia( oma kokemus).
Aikanaan 62:lla voitettiin monia ratakilpailuja maailmalla. Luulempa ,että vakio C4 vs. vakio
C1 radalla ,C4 päihittää C1:n jo ihan parempien kaarreajo-ominaisuuksien ja paremman pidon vuoksi.Tämä on siis vain minun mielipide.
Kuvia on tarkoitus postata myöhemmin, kunhan tuo rojekti etenee ja pääsee
ulos aurinkoon :D (Tallikuviahan ei kukaan halua...pimeää,sotkuista, kaikki levällään, kuin jokisen eväät)Työn alla(jo monta vuotta:( ) oleva värkki on 62 C4 alustalla ja muutenkin päivitettynä 2000 luvulle.Nyt varmaan museomiehet ja alkuperäisyyden 100% kannattajat saivat sydärin tai ainakin verenpaine nousi huimasti.No ei syytä huoleen, autoon olisi pitänyt hommata niin monia
osia,jotta siitä olisi saanut numbers mach(liian kallista touhua).Päädyin siis tällaiseen ratkaisuun.Siihen vaikutti myös ,kun näin nuita Newmanin luomuksia
oikein livenä Kaliforniassa .
groovyjay
26.01.2008, 10:05
Joo,sori eipä tullut niin tarkkaan luettua. Meni melkein offtopikiksi heti alkuunsa.Kyllä C1 ainakin 61 ja 62 ovat tosi hyviä ajettavia( oma kokemus).
Aikanaan 62:lla voitettiin monia ratakilpailuja maailmalla. Luulempa ,että vakio C4 vs. vakio
C1 radalla ,C4 päihittää C1:n jo ihan parempien kaarreajo-ominaisuuksien ja paremman pidon vuoksi.Tämä on siis vain minun mielipide.
Kuvia on tarkoitus postata myöhemmin, kunhan tuo rojekti etenee ja pääsee
ulos aurinkoon :D (Tallikuviahan ei kukaan halua...pimeää,sotkuista, kaikki levällään, kuin jokisen eväät)Työn alla(jo monta vuotta:( ) oleva värkki on 62 C4 alustalla ja muutenkin päivitettynä 2000 luvulle.Nyt varmaan museomiehet ja alkuperäisyyden 100% kannattajat saivat sydärin tai ainakin verenpaine nousi huimasti.No ei syytä huoleen, autoon olisi pitänyt hommata niin monia
osia,jotta siitä olisi saanut numbers mach(liian kallista touhua).Päädyin siis tällaiseen ratkaisuun.Siihen vaikutti myös ,kun näin nuita Newmanin luomuksia
oikein livenä Kaliforniassa .
Aivan loistavaa... Tilasitko koko rungon Newmanilta vai oletko tehnyt itse muutokset runkoon? Ja noita vanhoja kisakuvia niiden tallikuvien kaveriksi tänne! :D
bulldog's
26.01.2008, 10:07
Niin sitä pitää!
Eikai tämä ole se GJ:n salakuvaama trailerilla tienpäältä mikä tossa jokuvuosi sitten aiheutti kyselyitä?
Missäs se topikki on?
groovyjay
26.01.2008, 10:13
Niin sitä pitää!
Eikai tämä ole se GJ:n salakuvaama trailerilla tienpäältä mikä tossa jokuvuosi sitten aiheutti kyselyitä?
Missäs se topikki on?
Se VW:n takamoottorinen peli vai?
bulldog's
26.01.2008, 10:14
Ja mitä minä voin sanoa tohon alkuperäiseen kysymykseen niin oma mielipiteeni on c-1 on huomattavasti parempi ajaa kuin c-2. En ole ajanut "tehdasuudella" c-2:lla (pappiksen autoa en laske tähän listaan) mutta, alusta toimii paremmin c-1 noin miljuunankilometrin jälkeen kuin c-2:ssa.
C-1 on tullut ajettua 3kpl ja c-2 jokunen enemmän...
Yhtään hyvää c-2 ei ole tullut ajettua, edelleenkään pappis en laske sun ex-autoasi c-2 :D
bulldog's
26.01.2008, 10:15
Se VW:n takamoottorinen peli vai?
Se usvanen kännykkä kuva "katkenneesta" turbiini-vanteilla trailerilla...
Selviskö sen tarina koskaan?
grandsport
26.01.2008, 10:27
Tämä kaunokainen on ollut minulla jo vuodesta -88,eli pitkä ja kestävä
rakkaussuhde.Kuten sanonta kuuluu,"omin käsin onneen"(mitä lie tarkoittaa
kin),mutta tässä tapauksessa omaa työtä kaikki.Niinkuin SRV sanoi kitarastaan
sama pätee minuun Veten kohdalla.
groovyjay
26.01.2008, 10:38
Hattu nousee vieläkin korkemmalle! Onko mitään Before kuvia autosta noilta sumuisilta 80-luvun lopun ajoilta?
grandsport
26.01.2008, 11:00
On nuo alkuajan kuvat oikeita valokuvia ,kun tuosta digistä ei vielä osattu
edes nähdä untakaan.Olisi kyllä muutama varsin tunnelmallinen kuva innokkaalta alkuajalta,jossa vedetään yli 30 asteen pakkasessa(kyllä
kabiinissa tuuli ja oli kylmää ,mutta ei se menoa hidastanut)
Täytyy katsoa miten ne saisi muutettua lähetettävään muotoon(onko
kellään tietoa tällaisesta?)
groovyjay
26.01.2008, 11:12
edes nähdä untakaan.Olisi kyllä muutama varsin tunnelmallinen kuva innokkaalta alkuajalta,jossa vedetään yli 30 asteen pakkasessa(kyllä
Noi olis hieno nähdä! Skannerillahan noi kuvat saa muuteltua. Muutamille täällä olen skannaillut kuvat.
bulldog's
26.01.2008, 11:30
Se usvanen kännykkä kuva "katkenneesta" turbiini-vanteilla trailerilla...
Selviskö sen tarina koskaan?
Elikkäs tätä meinasin:
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2648
Aivan Mahtavaa !!! Nyt kuvia tänne ja äkkiä !!!! Ota digillä kuva niistä paperikuvista lähietäisyydeltä , niin voit liittää niitä vaikka tonne galleriaan.
Missäspäin suomea vaikutat ?
Onkos Valkoinen 62 mustalla siustalla joka oli realisoitavana 1988 ?
Tosin jätin niin alaaravoisen tarjouksen (60th Fmk) että ajattelin ettei jää käteen ja oma 61 oli jo tallissa.
mitä tulee nopeuteen radalla niin mä olen ollut yhtä nopea 61llä kuin tavis C4kuskit normaalilla L98 tomaatilla... vm 89 jossa siis ABSt jo ( se vähän ajettu ACL lärvikkeinen punainen Turun suunnalta esim )
tosin oma ajotyyli on sellainen että ei suvaita toisia rinnalla...silloin ottaa kipeää.
Corvette63
26.01.2008, 12:41
Hienon kuuloinen peli sulle tulossa grandsport!
Kuvia vaan! ;)
Pappatunturi
27.01.2008, 10:58
Ja taas kerran kun me täällä sharkissa luutiin tietävämme kaikesta kaiken niin Grandsport tulee puun ( tunturin??) takaa ja coolisti toteaa puuhailevan C1stä C4 akseleilla :cool: :cool: :cool:
Se on ihan varmasti paras kombinaatio. !!!! Ja kyllä noita riittä omansa museomiehille ja tuunareille.
Ja niitä kuvia kuvia kuvia...:bounce:
Hienoa kun tulit "avautumaan GS" ;)
Kaikenlisäksi toi C4 peräklimppi on siitä kiva että se sopii moneen autoon vaikka pultattavilla kiinnikkellä asennettavaksi eli ei mitään ihmeellistä harmia originaalisuudelle.
grandsport
10.02.2008, 13:07
Ei ole tämä Mickeyn tarkoittama peli ,on ollu mulla v:sta .88.Tuotu itse
Jenkkilästä heti ,kun 62 oli 25 v.On ollu valkoisena ja mustalla sisustuksella.
Oliko tuo juuri se alkuperäinen Suomiauto, josta oli V8 :ssakin juttua 80 luvulla.Postaan tässä yhden (jos onnistuu) kuvan nykyhetkestä.Muita kuvia
ehkä myöhemmin,tai vaikkapa koko stoori (purku atomeiksi ja takaisin autoksi)
:p .Mitä sanotaan motin istuvuudesta??Vaikeuksiakin oli :puker: ,mutta siellä se nyt on.
:p .Mitä sanotaan motin istuvuudesta??Vaikeuksiakin oli :puker: ,mutta siellä se nyt on.
Sehän näyttäisi istuvan nätisti, just niin takana kuin pitääkin (painonjakauma) :cool::cool::cool:
Sehän näyttäisi istuvan nätisti, just niin takana kuin pitääkin (painonjakauma) :cool::cool::cool:
:thumrigh: lisää kuvia odotellessa
:thumrigh: lisää kuvia odotellessa
ai kuvia, itse odottelen jo live kohtaamista :bounce:
Ei kun tämä oli rekisteröimätön ja juuri samanvärinen kuin mitä kirjoitat ja vuosimallikin stemmaa.
Oli hetken realisointikeskuksessa, minkä takia en tiedä, mutta jätin tarjouksen.
Puhun siis kilvettömästä täydestä projektista joka oli juuri tullut maahan ca. 1988 ja en nyt muista olisko ollut realisointiliikkeessä keväällä tai syksyllä.
Kumma yhteensattuma että toinen samanlainen projekti ollut siitä asti työn alla, eikös?
Corvette63
10.02.2008, 14:08
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä en voi uskoa, että suunnilleen Suomen ensimmäinen LS3 on C1:ssä! :D Todella upeaa, sormet ihan syyhyää, että milloin tuo päästään näkemään livenä! :cool: Pitää vielä kerran sanoa, että on se vaan upea! Lisää kuvia!!!!!
groovyjay
10.02.2008, 14:30
Oliko tuo juuri se alkuperäinen Suomiauto, josta oli V8 :ssakin juttua 80 luvulla.Postaan tässä yhden (jos onnistuu) kuvan nykyhetkestä.Muita kuvia
Taidan perustaa grandsport fan klubin tältä istumalta! Mieshän tekee aivan mahdottoman hienoa jälkeä! Lisää kuva materiaalia vaan, niin saadaan kuola pysymään juoksevana! :D
Corvette63
10.02.2008, 15:02
Taidan perustaa grandsport fan klubin tältä istumalta! Mieshän tekee aivan mahdottoman hienoa jälkeä! Lisää kuva materiaalia vaan, niin saadaan kuola pysymään juoksevana! :D
Corvette63 jäsen nro. 2! :D
Pappatunturi
10.02.2008, 15:35
Kyllä tässä saadaan todistaa ihanaa projektia.Niiiiin totaalisen hienoa työtä ja paras kombinaatio aiheesta. Onko sulla newman runko vai joku muu / omasta itse tehty?
Ja niiitä kuvia laita nyt pari vielä..
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä en voi uskoa, että suunnilleen Suomen ensimmäinen LS3 on C1:ssä! :D Todella upeaa, sormet ihan syyhyää, että milloin tuo päästään näkemään livenä! :cool: Pitää vielä kerran sanoa, että on se vaan upea! Lisää kuvia!!!!!Aivan samat reaktiot mullakin. Uskomatonta:cool::cool::cool:
grandsport
11.02.2008, 23:13
No tässä vielä muutama kuva,ettei kuola pääse kuivaamaan (heh. heh.. olipa
se veikeästi sanottu.)Kaikenlainen masturbointi on sitten kielletty[-X .Mukana
yksi vähän dirty kuvakin (siitä se alkoi ,ei mennyt kuin muutama tunti kun runko oli siinä).
Runko on ihan auton oma,tosin projektin kuluessa on tullut tämän herra Newmaninkin kanssa läheteltyä e-maileja (vaikutti erittäin ystävälliseltä
ja konsultoi mielellään pohjoisen poikaakin).Kuvien stance tulee määräytymään
lopullisesti ,kun kaikki paino saadaan kiinni autoon.Nyt ollaan jo 8 cm:ssä, mikä
miellyttää ainakin allekirjoittanutta.Laatikkoon piti tehdä custom painelaakeri juttu(no sitähän se on vähän joka paikassa)Nyt on meneillään kardaani ,johdotukset ja ecu.
en-invest
11.02.2008, 23:24
Etelänpoika sanoo ett mahtavalta näyttää.:salut:
HIENOAAAA!!!! ja mikä parasta ihan oikealla vaihdelaatikolla ;)
Ja 2002 kun me Papan kanssa ajateltiin hallita suvereenisti näitä LSX swappeja ainakin seuraavat 10-vuotta...No hyvä ettei lyöty vetoa :D
LISÄÄ NÄITÄ!!! HYVÄ GS :thumrigh:
Jorma Halonen
11.02.2008, 23:56
Maailmankansalainen myös nostaa lippistä.On tulossa hieno laite tänne Pohjolan raukoille rajoille.Tuota yhtä kuvaa äkkiä katsottuani ihmettelin miten mahtuu kuski pukille,kun mosa on suoravedolla kiinni diffiksessä,mutta taitaa siihen tulla kuitenkin laatikko+muut vermeet väliin.Mikä perä tuo muuten on?
Tuo nyrkkelysäkki näyttää niin vähän käytetyltä,että asennus on sujunut kuitenkin suhteellisen helposti haasteeseen verrattuna.Upeeta!
groovyjay
12.02.2008, 00:09
Toi on kyllä sellainen karamelli salmiakkisisälmyksellä, että heikompia hirvittää... Stance on jo nyt hyvin alueella!
http://finnshark.com/forum/attachment.php?attachmentid=6392&d=1202764194
Corvette63
12.02.2008, 07:38
Huhhuh! :cool:
:salut::salut::salut: Kättä lippaan täältäkin, ei olis mitenkään uskaltanut edes kuvitella että täällä peräpohjolassa on tekeillä jotein tuonlaista:cool:
Pappatunturi
12.02.2008, 08:46
Runko on ihan auton oma,tosin projektin kuluessa on tullut tämän herra Newmaninkin kanssa läheteltyä e-maileja...
Voitko tätä vielä tarkentaa,eli lähetitkö oman runkosi Newmanille konversioon? Vai jotain muuta ?
Hyvältä näyttää kertakaikkiaan. Ja mukavaa että alkoi kuvia tihkumaan;)
*slurps* On se niin karkki! :cool: :salut:
Hiano on..nyt mulla alkaa tulla dilemma..LSX swapp ja siihen tötteröruisku alkaa himoittaan...
******* maailma muuttuu...
Niin ja kuvia siitä lähtökohdasta kokonaisuudessaan..kait niitä vuoden 1988 kuvia vielä on ..ihan nostalgisuuden vuoksi.
Ihan mykistää tollanen herkku 8)
Corvette63
12.02.2008, 15:34
Hiano on..nyt mulla alkaa tulla dilemma..LSX swapp ja siihen tötteröruisku alkaa himoittaan...
******* maailma muuttuu...
Niin ja kuvia siitä lähtökohdasta kokonaisuudessaan..kait niitä vuoden 1988 kuvia vielä on ..ihan nostalgisuuden vuoksi.
Hmm.. Joskus sun mielestä jokunen kuukausi/viikko sitten oli LSx swappaus täyttä raiskaamista
Joo on edelleen visuaalisesti sulattelmista...eikä niin vähänkään. Toi imusarja kun vaan mun silmissä tökkii ja joutaa romukoppaan.
Mutta muuten toi peli on nätti.,,toisaalta sai sisäloksut konehuoneessa voisi olla massassa kuten orkkiksenakin. mä vetäisin kyllä maalin päälle sellaisen..ehkä se tekis sitten imusarjastakin sopivamman omaan silmään.
Siksi sanoinkin että old school cross ram tötteröä tai pystyä toi vaatii että voi sulattaa mutta tekniset edut voittaa...tai noh jos normi pikkulohkoon tunkee kunnon kannet (jotkut 200+cc kanavilla) nokan jossa nosta about 600 ja asteita saman kun noissa LSX hiponokissa niin rokkaa sekin.
Alulohkoisuus ja kannet tuossa LSXssä on alkanut mietityttämään... kun kerran hinnatkin tippu.
C4 peräswappi on aika bolt on juttu lähes mihintahansa, etupään kanssa sitä enemmän joutuu jumppaamaan mutta irtoohan se C1stä kelkka pulttaamalla ja jotain tilalle.
Maailma muuttuu eskoseni..se on vaan myönnettävä.
Fakta kuitenkin on että old school edelleen on se Juttu joka mulle kolahtaa.
Fakta kuitenkin on että old school edelleen on se Juttu joka mulle kolahtaa.tuota on liikkeellä:viking:
Pekka Berkeles
12.02.2008, 20:03
Us-ko-ma-ton-ta!
Ei voi muuta sanoa.
Täysin ilman kykyä edes kirjoittaa mitään tähän.
Niin pekka..kaikkien näiden vuosien jälkeen...sä et ole ainoa joka ei tajua mun tajunnanvirtaa...
Eikös ole kiva että jaksan hämmästyttää..ja vetää välillä maton alta ;-)
Pekka Berkeles
12.02.2008, 20:19
Niin pekka..kaikkien näiden vuosien jälkeen...sä et ole ainoa joka ei tajua mun tajunnanvirtaa...
Eikös ole kiva että jaksan hämmästyttää..ja vetää välillä maton alta ;-)
Täh? Ihan pihalla.
Mä tarkoitin tuota LS3-mosalla olevaa C1:stä.
On se :cool: :cool: :cool:
en-invest
13.02.2008, 00:06
On se :cool: :cool: :cool:
Huomaa myös sininen nyrkkeilysäkki, pakollinen tallivaruste Vettemasennuksissa.;)
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.