PDA

View Full Version : Riku Lasagnen Split Personality on valmis...

groovyjay
30.03.2008, 17:29
http://temp.corvetteforum.net/c5/richs7/Web_Page_10_-_63_Corvette_Project.shtml

Auto kävi jo Riddler Awardsia yrittämässä.... Aika siisti tuli.

Corvette63
30.03.2008, 17:39
Jaa sitä ollaan taas käyty touhuamassa sunnuntaivaatteissa kotikeittiössä kornetin parissa :)

Melko hyvää työtä kieltämättä :-k

Pappatunturi
30.03.2008, 20:43
Jaa sitä ollaan taas käyty touhuamassa sunnuntaivaatteissa kotikeittiössä kornetin parissa :)

Melko hyvää työtä kieltämättä :-k

On hienoa vaikka koneet ja työkalut tallissa on edelleen varastorasvoissa..

Viimeistely on omaa luokkaansa!

Corvette63
30.03.2008, 20:50
On hienoa vaikka koneet ja työkalut tallissa on edelleen varastorasvoissa..

:rolleyes:

TomiT
30.03.2008, 21:03
Mun mielestä toi on kyllä aika "Klaukkala", ei ainakaan mun makuun yhtään...ihan liian karkki.

Samoilla puitteilla olis saatu kyllä "tyyliltään" jotain ihan muuta...

Corvette63
30.03.2008, 21:05
Mun mielestä toi on kyllä aika "Klaukkala", ei ainakaan mun makuun yhtään...ihan liian karkki..

Kuten myös. Ehkä toi sijoittuu joulukuusi kategorian sijalle 12. :) Vähän liian shou-autoksi tehty.

VetteC5
30.03.2008, 21:30
Kromiosien kanssa menty liiallisuuksiin. Väri sopii autoon ihan hyvin.

MikkoM
30.03.2008, 21:35
Mun mielestä toi on kyllä aika "Klaukkala", ei ainakaan mun makuun yhtään...ihan liian karkki.

Samoilla puitteilla olis saatu kyllä "tyyliltään" jotain ihan muuta...Pakko olla kyllä samaa mieltä, mun mielestä tuo alusta on kyllä liian "kruusattu", vähän vähemmän sitä punaista runkoon ja alustaan..

Pappatunturi
30.03.2008, 22:09
Tarkennetaanko nyt vielä omaakin kantaa että tyyli ei ole välttämättä mieluisin mutta aina kun on vaivaa nähty tolla tasolla pakko pistää kättä lippaan.Jokainen joka jotain on tehnyt tajuaa ton työmäärän. Tietenkin tossa on ollut armeija ahkeria meksikaaneja hiomis ja kiilloitus hommissa mutta kuitenkin.

Ps ko herra on muuten aika tarkka seuraamaan keskusteluita jotka koskevat autojaan. Olen muutaman kerran kääntänyt oodeelta tms palstoilta aikoinaan keskusteluita edellisistä vehkeistä. Heh pientä loivennusta olen pistänyt kommentteihin koskien juuri tota puolta minkä tomiteeteeteetee toi esiin.

janiv
30.03.2008, 22:16
Onkos toi nyt sitten Corvette vai vaan replica:rolleyes:

Macho
31.03.2008, 12:04
Kerrankin kuva tallista, missä niitä autoja oikeasti tehdään

http://temp.corvetteforum.net/c5/richs7/63_vette_body_-_bodywork_drivers_side_view_10-15-2004.jpg

Macho
31.03.2008, 13:55
Ai niin, jälki on kyllä sairaan hienoa. Slurps. Montakohan miestyötuntia tuohon menee.

T72
31.03.2008, 14:17
Hieno ja showautoksi just sopivan räikeä, no punainen ei tosin ole munkaan lempiväri...

Jos mä ajattelen mimmoisen harrasteauton itselleni haluaisin niin se olisi varmasti vähemmän kromattu, mustalla alustalla, enemmän käyttöä varten tehty jne, mutta autonäyttelyssä haluaisin nähdä juuri tuollaisia vekottimia kuin tuo splitti. Nykyäänhän esim American Car Showssa on vaan näitä harrasteautoja, Suomalaiset Show autot puuttuu tyystin, tuntuu että euro-puolella alkaa olemaan enemmän show meininkiä, ja jenkki puolella vaan pussihousut kahisee :( .

WBBC
31.03.2008, 14:57
Hienoa tarkkaa työtä, mutta tyyli ja värivalinnat ei iske.

Ei siis mikään äijälaite. Tuo sopisi vetonaulaksi karibianmeren riteilyalukselle kaiken kimalluksen ja glitterin keskelle.

Pappatunturi
31.03.2008, 14:58
Hieno ja showautoksi just sopivan räikeä, no punainen ei tosin ole munkaan lempiväri...

Jos mä ajattelen mimmoisen harrasteauton itselleni haluaisin niin se olisi varmasti vähemmän kromattu, mustalla alustalla, enemmän käyttöä varten tehty jne, mutta autonäyttelyssä haluaisin nähdä juuri tuollaisia vekottimia kuin tuo splitti. Nykyäänhän esim American Car Showssa on vaan näitä harrasteautoja, Suomalaiset Show autot puuttuu tyystin, tuntuu että euro-puolella alkaa olemaan enemmän show meininkiä, ja jenkki puolella vaan pussihousut kahisee :( .

Ihan samaa mieltä. Näyttelyissä ei kiiinnosta museoautoja pahemmin katsella.Rakennetut autot on aina mielenkiintoisempia. Miellelläni noita kaikkia rikun autoja katselisin.

zz-2
06.04.2008, 16:49
Onkos toi nyt sitten Corvette vai vaan replica:rolleyes:
Liian terävää kommenttia Corvette keskusteluihin.
Mielestani repsikka johon säpälöity alkuperänen koppa ainakin.
Ois voinu varmaan käyttää aitoa kopio koria tohonkin.

MS
06.04.2008, 19:09
Eihän toi käyttöön sovellu. Liian hifistelty.
Työn jälki ja viimeistely on kuitenkin sitä luokkaa et olisin valmis tekemään itsekin vastaavaa jos olisi tarpeeksi rahaa.