View Full Version : C1 kuskit, milloin olitte viimeksi jossain tapahtumassa?
groovyjay
01.03.2004, 17:10
C1:sia nakee liian harvoin alan tapahtumissa, ovatko jaaneet kaikki vain tallin koristeiksi? Autoja on Suomessa kuitenkin enemman kuin muutama ja kesan aikana isoja tapahtumia missa niita toivoisi nakevansa ei ole hirveasti esim CCOF Meet:ssa toivoisi C1:sia (ja C2:sia :mrgreen: ) Nakevansa enemman. Itse pidan todella paljon naista Corvette pioneereista! Toivottavasti ensi kesana nahdaan asiaan muutos ja tapahtumiin saadaan mukaan ainakin muutama C1:n (ja C2:n :mrgreen: ) :!:
forssan pick-nick:issä mä näin viime vuonna c1:sen oisko ollu -62:nen?
(oli myytävänäkin) joten joku ainakin liikkuu c1:sellä..
groovyjay
01.03.2004, 18:37
forssan pick-nick:issä mä näin viime vuonna c1:sen oisko ollu -62:nen?
(oli myytävänäkin) joten joku ainakin liikkuu c1:sellä..
Pari vakkaria on tapahtumissa tupannut kaymaan, mutta viime vuosina musta on tuntunut, etta nekin vahat on jaanyt kotiin. Taa pyori usein Stadin cruising illoissa ennen:
http://finnshark.com/picsold/59.jpg
VetteMan
01.03.2004, 18:51
Ainakin yksi paikallinen, muistaakseni -62 oli viime meetissä, mutta lähti sunnuntaina forssaan, joten ei ollut sunnuntain arvostelussa mukana.
groovyjay
01.03.2004, 18:52
Ainakin yksi paikallinen, muistaakseni -62 oli viime meetissä, mutta lähti sunnuntaina forssaan, joten ei ollut sunnuntain arvostelussa mukana.
joo, muistan ton se oli punainen, eiko? Lisaa!!! :D
Tää on sieltä viimekesän keikalta...
http://personal.inet.fi/koti/theiskanen/DSC00524.jpg
groovyjay
01.03.2004, 18:59
Tää on sieltä viimekesän keikalta...
http://personal.inet.fi/koti/theiskanen/DSC00524.jpg
Toihan on 61? :cool:
bulldog's
13.04.2004, 09:16
Kyllä tolla omalla on tuli veivattua viimekesänä tollanen 6tkm ja tuli käytyä tapahtumissa ja cruisingeissa ruotsia myöten.
Ajoonhan ne on tehty, mutta kun toi aika on niin pirun rajallista...
groovyjay
13.04.2004, 09:58
Kyllä tolla omalla on tuli veivattua viimekesänä tollanen 6tkm ja tuli käytyä tapahtumissa ja cruisingeissa ruotsia myöten.
Ajoonhan ne on tehty, mutta kun toi aika on niin pirun rajallista...
Niin se varmaan on monella muullakin. Eilen juttelin yhden 58 omistajan kanssa ja kaveri meinas olla aktiivisesti mukana kesän riennoissa! :cool:
Corvette63
25.12.2005, 00:59
Ja mites on asia tulevana vuonna 2006. Meinaakos C1 ja myöskin C2 kuskit olla aktiivisesti mukana kesän riennoissa?
Omalla kohdalla toi viiskasin ajeluttaminen on hieman arvelluttava asia, mutta saa nähdä miten tässä käy, sentään ainakin toinen '63 on kunnossa. Ja viime hankinta projekti '63..olis vähän ajatuksissa käydä silläkin piipahtamassa jossakin vaiheessa kesää cruisailemassa..:cool:
Tottakai, jos mahdollista niin lisää vanhempaa kalustoa tien päälle ja tapahtumiin;) :cool::cool:
Parin viimevuoden kokoontumisissa on tuo C1 ja C2 kalusto ollu valitettavan vähäistä :(
Corvette63
25.12.2005, 15:37
Tottakai, jos mahdollista niin lisää vanhempaa kalustoa tien päälle ja tapahtumiin;) :cool::cool:
Parin viimevuoden kokoontumisissa on tuo C1 ja C2 kalusto ollu valitettavan vähäistä :(
Saattaa olla,että ainakin C1-kuskit ei välttämättä uskalla lähteä esim. Poriin asti, koska ei tiedä milloin auto jättää tien päälle,kun sitä tuntuu tapahtuvan ihan näillä lyhyilläkin matkoilla:wink:
Toi pitää paikkaansa ainakin mun osalta kun ei mun C1 oo mikään huippukuntoinen.
bulldog's
25.12.2005, 20:14
Saattaa olla,että ainakin C1-kuskit ei välttämättä uskalla lähteä esim. Poriin asti, koska ei tiedä milloin auto jättää tien päälle,kun sitä tuntuu tapahtuvan ihan näillä lyhyilläkin matkoilla:wink:
Toi pitää paikkaansa ainakin mun osalta kun ei mun C1 oo mikään huippukuntoinen.
Ai, ei mulla ainakaan ole ollut luotettavuuden kanssa ongelmia... :)
Lähinnä ajasta ja sen puuttesta riippuen johtuu noi meikäläisen käynnit näissä kotimaan tapahtumissa...
Ai, ei mulla ainakaan ole ollut luotettavuuden kanssa ongelmia... :)
Lähinnä ajasta ja sen puuttesta riippuen johtuu noi meikäläisen käynnit näissä kotimaan tapahtumissa...
Juu ei mullakaan ongelmia luotettavuuden suhteen ole ollut... Aikoinaan tuli käytyä Ruotsissakin ajan suhteen on vaan vähän heikompaa kiirettä tuntuu olevan..
Eiköhän suuntana ole ensi kesänä Kuopio ja Meet 2006. Päivät on merkitty kalenteriin. Sinne vaan kaikki!
Corvette63
27.12.2005, 15:35
Eiköhän suuntana ole ensi kesänä Kuopio ja Meet 2006. Päivät on merkitty kalenteriin. Sinne vaan kaikki!
Saa nähdä miten tässä nyt ehtii..
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.