![]() |
402, ahdin ja...
...jep, on potkua kun ahtaa 402:sta.
Monet nauraa jenkkihevosille. Ja joskus on syytäkin. Tän hepun kanssa on tullut aina sillointällöin vaihdeltua viestejä ja vertailtua "setuppia". Mutta menemättä yksityiskohtiin, niin tässäpä kanadalaisen C5 veten moottori: - LS2 lohko, 4 tuuman strokerikampura - takomännät - takokiertokanget - 215 cc kannet (Edelbrockin peruja) - 214/226 559/569 nokka jossa 115 lsa (hemmetin mieto, mutta so what) - päivitetty bensasysteemi - Ysi Vortech (pykälää T-trimiä isompi) - 12.5 lbs eli noin 0.85 baarin ahtopaineet Jotain irtos takarenkaista, eli noin 770 takapyöräheppaa. Lienee noin 900 kaakkia kampiakselilta. ![]() |
Härskin olonen laite!!!:D
|
Voi pyhä Moosess!! !kehtaako nyt lähteä dyno päiville olleskaan?
|
Mikä mahtaa olla tuon notkahduksen syy?
|
Ai tollasiin tehoihin päästäkseen tarviii LS-mjylly ahtaa :confused:
onko niissä jotain vikaa kun ei tekohengittämättä onnistu ;) |
Quote:
|
Tehdään pieni ja kevyt moottori johon sitten kytketään painava ahdin ja painava välijäähdytin maximun eteen lisäämään keulapainoa :confused:
;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Jaa, että vielä lisää...:-s:-s |
Quote:
Ja vitut. |
Quote:
On se mun mielestä jotain, jos tuhannen kampiakselikaakkia irtoaa miedolla nenällä ja maantiekulutuksen jäädessä alta 10 litran. Ei siihen kaikki pääse, ja skeptikkoja riittää vaikka muille jakaa, mutta hyvä tavoite tuo on. Eikä ihan mahdotonkaan sellainen. |
Quote:
Ei mua mikään korpea kuhan sanoin asian niinkun se on. Vanha on parempi kuin pussilinen uusia... Ja vanha kansa tietää aina totuuden... ikinä ei ole rehellinen työ kannattanut... muista se. Vetyä lisäksi niin jää kevyesti kulutukset tuohon ja hyvä niin mutta ei tuossa mitään mullistavaa ole vieläkään...paitsi sellaiselle joka omaa fetissin dynolappuihin... toiset aikakortteihin tai muuhun dokumenttiin. sitten on niitä jotka fiilistelee mutta tarpeen vaatiessa omaa veren pysäyttävän vastuksen... * turhaan eräät ei kutsu mua V-mäiseksi sluggeriksi... http://en.wikipedia.org/wiki/Artie_Levine |
:d
:d :d . |
Quote:
Ahaa, tuossa olen samaa mieltä, painetta pönttöön. Kuinkahan tuossa on puristuksia, pakko olla kaksinumeroinen luku... rokrok. Niin tuli vaan mieleen noista BBC vs. paineistettu LS puheista (joissa samoja tehoja noin palttiarallaa), ihan ei ole setit vertailukelpoisia keskenään. Autojen käyttötarkoitukset, kulutukset, käyttöystävällisyydet jnejne. Mun mielestä. |
| All times are GMT +3. The time now is 11:13. |