FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tehoja lisää ??? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=10261)

atn78 14.05.2008 21:06

Tehoja lisää ???

Hei arvoisa raati, monta vuotta olen seurannut keskusteluja koskien c5 tehon lisäyksistä mielenkiinnolla ja kateellisena, sillä oma asentaja kyky rajoittuu mm renkaan vaihtoon.

Miten herra katsastaja suhtautuu ahtimiin tai muihin muutoksiin mitä tehdään tehon lisäyksen toivossa.

Mitä toimenpiteitä pitää tehdä jotta saadaan 100 kaakkia lisää pellin alle ja missä hinta haarukassa em. toimenpide kustantaa ja tietenkin kaikkein tärkein se paja missä toimenpide suoritetaan jotta lopputulos on muuta kuin -20% nykyisestä tehosta. Kiitän etukäteen kommenteista

p.s potuttaa kun olematon mustangi hyppii silmille (FORD Mustang 4.6i V8 GT Supercharged 35th Anniversary www.helsinginautokeskus.fi

Corvette63 14.05.2008 21:28

Tällä foorumilla parit tyypit ovat noita A&A Corvettesin ahtimia laittaneet konemuovin alle :-k

http://www.aandacorvette.com/

Pekka Berkeles 14.05.2008 21:44

Quote:

Originally Posted by atn78
Hei arvoisa raati, monta vuotta olen seurannut keskusteluja koskien c5 tehon lisäyksistä mielenkiinnolla ja kateellisena, sillä oma asentaja kyky rajoittuu mm renkaan vaihtoon.

Miten herra katsastaja suhtautuu ahtimiin tai muihin muutoksiin mitä tehdään tehon lisäyksen toivossa.

Mitä toimenpiteitä pitää tehdä jotta saadaan 100 kaakkia lisää pellin alle ja missä hinta haarukassa em. toimenpide kustantaa ja tietenkin kaikkein tärkein se paja missä toimenpide suoritetaan jotta lopputulos on muuta kuin -20% nykyisestä tehosta. Kiitän etukäteen kommenteista

No, jos haluaa selvästi tuntuvan tehonlisäyksen, niin kannattaa vaihtaa auto tehokkaampaan.

Jos ei kuitenkaan halua vaihtaa autoa ja haluaa silti reippaahkon tehonlisäyksen, niin kaikki pakoputki ja imusarja/ilmansuodatin/cold-air-intake -viritykset kannattaa unohtaa.

Sata kaakkia lisää vaparina vaatii aika paljon muutoksia, eli kannet irti, vaihto toisenlaisiin tai porttaus, peltipakosarjat, uudet säädöt jne jne, eli maksaa aika paljon. Ja teho tulee sitten korkeammilla kierroksilla. Ja moottorin käytös on vähän huonompi kuin vakiona. Muutama tonni projektiin uppoaa.

Toinen vaihtoehto on "kevyt" ahtaminen. Muutama tonni siihenkin uppoaa. Tehoa ja vääntöä tulee selvästi lisää. Ja automaattilaatikko poikii aika nopsasti, jos tehoja käyttää. Muutama tonni menee väkisinkin.

Ahtimiin saa kyllä paperit. Ja vapareita saa käsittääkseni virittää ilman sen kummempia lupia, mutta toki kummassakin tapauksessa päästöt pitää olla kunnossa. Ahdetuissa moottoreissa nokka-akselia ei tartte vaihtaa, joten päästötkin on yleensä ookoo.

Alle 5000 euron en lähtisi edes haaveilemaan tukevasta tehonlisäyksestä. Kannattaa miettiä onko se sitten reilun 100 hepan arvoista. Ja riippuen virityksestä, voi se sata kaakkiakin jäädä haaveeksi.

Mielestäni paras tapa on se, että pyytää päästä sellaisen C5:n kyytiin jota on jo hieman viritetty. Sillä saa näkökulmaa asiaan. Itse olen joskus tehnyt moista, eli meikäläisen kyydissä muutama palstalainen on päätynyt hankkimaan lisää tehoa... No, sellaista se on, "power is addictive..."

CC-5 14.05.2008 21:49

Sitä saa mitä tilaa!

hakkis 14.05.2008 23:34

Quote:

Originally Posted by Pekka Berkeles
No, jos haluaa selvästi tuntuvan tehonlisäyksen, niin kannattaa vaihtaa auto tehokkaampaan.

Tämä on ilmanmuuta kaikkein mielekkäin ratkaisu. Enempää en näkemystäni kommentoi.

en-invest 15.05.2008 00:04

Quote:

Originally Posted by hakkis
Tämä on ilmanmuuta kaikkein mielekkäin ratkaisu. Enempää en näkemystäni kommentoi.

Sulla Hakkis kun on juhlavuoden malli, niin onks kans juhlavat tehot;)

hakkis 15.05.2008 00:08

Quote:

Originally Posted by en-invest
Sulla Hakkis kun on juhlavuoden malli, niin onks kans juhlavat tehot;)

.,kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:-$

atn78 16.05.2008 18:04

Kiitoksia Pekka neuvoista, halu on edelleen kova tehonlisäyksen toivossa. Ajatus ahtimesta tuintui kiehtovan.

Osaako kukaan kertoa pajaa, joka hallitsee ahtamisen jalon taidon pääkaupunkiseudulla.

hakkis 16.05.2008 18:10

Quote:

Kiitoksia Pekka neuvoista, halu on edelleen kova tehonlisäyksen toivossa. Ajatus ahtimesta tuintui kiehtovan.

Osaako kukaan kertoa pajaa, joka hallitsee ahtamisen jalon taidon pääkaupunkiseudulla.

Osaapa toki,mutta mieti nyt vielä.
Nobull,Lohja 0400425455
Päivinen.H:linna 0405939008
Powermatic,Vantaa 8768007 (suosittelen)
Pekka Wiik 0445570396
Siinä alkajaisiksi.
P.S. Nää osaa myös korjata sun vaihdelaatikon sitten kun se on poikinut.

Pekka Berkeles 16.05.2008 18:27

Quote:

Tietysti yksi näppärä tapa voisi olla se, että myyt syksyllä nykyisen LS1-moottorisi. Saat siitä jonkinverran rahaa, mulla ei ole aavistustakaan missä hinnoissa tuollaiset moottorit liikkuu. No enivei, myydyn moottorin tilalle sitten vaihdat (vaihdatutat) talvella valmiin virimoottorin. Tässä on yksi esimerkki kohtuullisen täydellisestä paketista:

http://www.slponline.com/coming_soon_l92.asp

http://www.slponline.com/view_product.asp?P=12527M24

SLP lupaa tuosta n. 500 takapyöräkaakkia 6000 rpm.

Corvette63 16.05.2008 19:16

Quote:

Originally Posted by hakkis
Osaapa toki,mutta mieti nyt vielä.
Nobull,Lohja 0400425455
Päivinen.H:linna 0405939008
Powermatic,Vantaa 8768007 (suosittelen)
Pekka Wiik 0445570396
Siinä alkajaisiksi.
P.S. Nää osaa myös korjata sun vaihdelaatikon sitten kun se on poikinut.

Mutta osaako Powermatic ja Päivinen sitten ahtamisen jalon taidon siinä vaihdelaatikon vahvistamisen ohella, mistä oli alunperin kysymys? ;)

hakkis 16.05.2008 20:06

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Mutta osaako Powermatic ja Päivinen sitten ahtamisen jalon taidon siinä vaihdelaatikon vahvistamisen ohella, mistä oli alunperin kysymys? ;)

Eiköhän ne liikkeet (ihmiset) ole aika monen alan osaajia lajissaan. Ainakin se paja missä oman laatikkoni korjasin, osasi tehdä jenkkiautolle mitä tahansa.
Tähän en nyt viitsinyt laittaa ko. puh.numeroa tietystä privaattisyystä.;)

vette-91 16.05.2008 20:50

Mitenkäs luja se C5:n perä on vakiona?
Useasti mainitaan isomman virityksen yhteydessä että laatikko ei tule kestämään..
Mutta miten on perän kanssa?

Tuntuu vanhemmissa pulkissa että ensin on hätä ettei perä kestä..

CC-5 17.05.2008 00:01

Perä kestää ,,aika pitkälti katu gumeilla mutta loota antautuu 400-540hv ja 580-700nm välissä, päivinen päivittää lootasi ajan tasalle,pari kappaletta jo Päivitetty-

atn78 17.05.2008 17:16

missä päin mahtaa "päivinen" vaikuttaa ???

hakkis 17.05.2008 17:24

Quote:

missä päin mahtaa "päivinen" vaikuttaa ???

No lue siitä vähän ylempää mun postauksesta!

atn78 17.05.2008 17:55

Kiitos hakkis, pientä luki häiriöötä

Mickey 18.05.2008 01:31

Quote:

Mitä Jaloa taitoa Ahtamisessa on ?
Kaikkein helpoin virityskeino mitä maa päällään kantaa ,sarjassamme koulutetun apinan oppimäärä riittää (luetaan onnistuu jopa insinööreiltä).

Mickey 18.05.2008 02:25

Ei ole... pulttaat bolt on ahtimen kiinni ja pidät huolen että kone pysyy tarpeeksi viileänä.

Soneran mokkula vaati pikku modauksen uuden seelannien foorumin kautta löydetun patchin kanssa kun tietyt Acerit kyseessä.
Jokainen suomalainen osaa ahtaa moottorin ilman kielitaitoa... mutta mites olis umpisavolaisen käynyt mokkulan kanssa tyylin kouluenglannilla pärjäävä insinööri ?

* Tankeros Love...

Mickey 18.05.2008 02:36

insinööri oletan ?

ZL1 18.05.2008 09:45

Quote:

Originally Posted by Mickey
insinööri oletan ?

;)

Puman 18.05.2008 20:47

Onhan vakio c5:ssa 345 hp ja...

Quote:

p.s potuttaa kun olematon mustangi hyppii silmille (FORD Mustang 4.6i V8 GT Supercharged 35th Anniversary www.helsinginautokeskus.fi

...kiihtyvyys nollasta sataan kunnolla alle kuusi sekuntia. Kyllä ainakin mulle riittäisi.

Kun itse ekan kerran kokeilin 94 mallin c4 vetteä niin olo oli verrattavissa samaan tunteeseen kuin olisin kävellyt koko ikäni jossain napajäätiköllä ja yhtä äkkiä astun sisään lämpimään ja viihtyisään huoneeseen, jossa on baari.

atn78 18.05.2008 23:50

Quote:

Mitä Jaloa taitoa Ahtamisessa on ?
Kaikkein helpoin virityskeino mitä maa päällään kantaa ,sarjassamme koulutetun apinan oppimäärä riittää (luetaan onnistuu jopa insinööreiltä).

Mikä tarva on, että omaa ylemyyttä pitää korostaa. Jos olen jo tunnustanut oman avuttomuuden mekaanikon taitojen osalta niin piitääkö ruveta alistamaan suotta ja ilman mitään rakentavaa neuvoa. Alkuperäinen ajatus tässä topissa oli MITEN MINÄ TEKISESTI AVUTON, SAISIN LISÄÄ TEHOJA AUTOONI LAILLISESTI JA MISSÄ SE SEN VOI TEETTÄÄ PK-SEUDULLA. KIITOS

atn78 18.05.2008 23:54

Quote:

Originally Posted by Puman
...kiihtyvyys nollasta sataan kunnolla alle kuusi sekuntia. Kyllä ainakin mulle riittäisi.

Kun itse ekan kerran kokeilin 94 mallin c4 vetteä niin olo oli verrattavissa samaan tunteeseen kuin olisin kävellyt koko ikäni jossain napajäätiköllä ja yhtä äkkiä astun sisään lämpimään ja viihtyisään huoneeseen, jossa on baari.

Ruokahalu kasvaa syödessä. Ensin riitti MB clk320 meno, mutta se kyllästytti ja nyt c5 ei tunnu riittävän. Onneksi on vielä R1 mutta meno on kovin erilaista

Mickey 19.05.2008 00:05

Quote:

Mikä tarva on, että omaa ylemyyttä pitää korostaa. Jos olen jo tunnustanut oman avuttomuuden mekaanikon taitojen osalta niin piitääkö ruveta alistamaan suotta ja ilman mitään rakentavaa neuvoa. Alkuperäinen ajatus tässä topissa oli MITEN MINÄ TEKISESTI AVUTON, SAISIN LISÄÄ TEHOJA AUTOONI LAILLISESTI JA MISSÄ SE SEN VOI TEETTÄÄ PK-SEUDULLA. KIITOS

En omaa häntää olekkaan nostamassa tosiin kuin eräät bolt on ahtimineen jotka muut on pultannut kiinni.
Teknisesti se menee niin että asennetaan ja käydään dynossa ja viedään sellaien dynolappu konttorille joka miellyttää viranomaisia eikä huudella omia tehoja foorumilla jos sattuu olemaan laittomuuden puolella ihan kaasu lattiassa...
Katsos näitäkin sivuja viranomaiset seuraa ahkerana ja tällähän kannattaa mainostella että X kertaa sallitut on menty ja sutii vielä motarilla esim eilen...
Varma tapa saada joku Pasi Paavola älähtämään ja sitten meillä on aidosti V-mäinen ukko vastassa..puhun ihan kokemuksesta.

Sanotaan näin että minä voisin jopa ottaa tuollaisen työn vastaan mutta en ota koska A en ole pääkaupunkiseudulta ja B ei vaan aika riitä nyt kun SM sarja lähti käyntiin.
Ja C ei oikeen nappaakkan miekkailla byrokraattien kanssa koska jos Dyno jotain näyttää niin en lähde teholapuilla kikkailemaan.
On vaan ajan kysymyus että vähäpäästöisten testaus muuttu rasitus painotteiseksi eli dynotestataan katsastukseenkin ja sittenhän noita ahtimia on paljon kaupan sopivana esim tukankuivuriksi kun eivät rassukat mene päästöistä läpi millään.

Pekka Berkeles 19.05.2008 00:12

Quote:

Alkuperäinen ajatus tässä topissa oli MITEN MINÄ TEKISESTI AVUTON, SAISIN LISÄÄ TEHOJA AUTOONI LAILLISESTI JA MISSÄ SE SEN VOI TEETTÄÄ PK-SEUDULLA. KIITOS

Voisiko kysymyksen selvemmin asettaa?

Ei mun mielestä.

Ja tähän sitten vastataan usein sitä sun tätä ja että kyllä osataan ja siellä ja täällä ja että kyllä on ammattitaitoa ja on pelit ja vehkeet.

Nooh, montakos C5 Vetteä on viritetty ja säädetty em. litanian avulla? Siis Suomessa?

Hupaista ja kumma kyllä, vastaus kutistuu aika olemattomiin. Ei niitä montaa ole. Ja pakko lisätä: minäkin haluaisin tietää ihan jo pelkästään että mikä firma Suomessa säätää C5:n tietsikkaa. Ja kuka rakentaa paketin alusta loppuun asti avaimet käteen -periaatteella? Veikkaan että ei ei helposti moista löydy, vaikken toki kiistä etteikö löytyisi. Toisaalta olisi hassua, ettei just sellainen firma mainostaisi tällä foorumilla....kun täällähän on niitä peräänkuulutettuja asiakkaita.

Itte pyytäisin Ruotsista tarjouksen, jos olisin samassa tilanteessa. Mutta eiköhän tähän ketjuun löydy vielä muitakin vastauksia, eli älä pelkästään mua usko. Internetissä kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa.

edit: ja minä sitten muuten kirjoitin tämän vastineen ennen muitten vastaavia - ettei taas tarttisi kinata

Mickey 19.05.2008 00:15

Quote:

Ruokahalu kasvaa syödessä. Ensin riitti MB clk320 meno, mutta se kyllästytti ja nyt c5 ei tunnu riittävän. Onneksi on vielä R1 mutta meno on kovin erilaista

OT.
osta Formula250 niin ei kiinnosta yksikään kilvellinen tai itseasiassa 100cc suoravetoinen jo antaa riittävästi G-vitamiinia ja on paljon halvempaa kortinkin päälle.
Takaan että F250n menoon ei heti kyllästy... jos alkaa tuntua siltä niin kisoihin mittaamaan omaa nopeutta...

atn78 19.05.2008 00:19

Quote:

On vaan ajan kysymyus että vähäpäästöisten testaus muuttu rasitus painotteiseksi eli dynotestataan katsastukseenkin ja sittenhän noita ahtimia on paljon kaupan sopivana esim tukankuivuriksi kun eivät rassukat mene päästöistä läpi millään.

onko parempi ajatus kun ahdin??

Mickey 19.05.2008 01:05

LG motorsportin Long runner peltisarjat..nokanvaihtoa etc. helposti ollaan bolt on ahtimen territoriossa.
Imusarjat LSXssäkään ei ole maailman paras,aftermarkettia on saatavilla joss 30hp lisää pelkästään versiosta riippuen.
http://www.lgmotorsports.com/catalog....php?cPath=342

6600$ mulla on omasta mielestä koneen kannalta hellempää ja yhtä tehokasta viritystä tiedossa kun joku boltonahdin.
Samalla saat mootorin joka toimii eikä vaan sudi eli radallakin uskaltaa vedellä reippaasti pelkäämättä että hajoaa romut käsiin.

Mutta enhän mä mitään tiedä.

Edit: tossa laskin sulle osat ilman tippareita 5995 asti ja sysää näin...putket auki...

http://www.lgmracing.com/lg140.wmv

Tossa on nurkissa yksi C5-R josta voi olla jotain palikkaa myös yli...mulla on jotain kontakteja tiimiin mutta ei ihmeellisiä voi tosin olla että ylijäämästa kelpaa mullekkin kun on ennenkin kelvannut.

TorgueManagement 19.05.2008 19:00

Quote:

MITEN MINÄ TEKISESTI AVUTON, SAISIN LISÄÄ TEHOJA AUTOONI LAILLISESTI JA MISSÄ SE SEN VOI TEETTÄÄ PK-SEUDULLA. KIITOS

Tossa sulla on jonkun sortin ongelma, laillisesti. Nokkaa ei voi hirveesti muuttaa, jos halutaan läpäistä päästötesti. Mutta ihan hyviä päästötestin läpäiseviä nokkiakin toki löytyy. Noista Mickey:n mainostamista LG:n paketeista (nokista) ei kuitenkaan taida yksikään läpäistä pakokaasumittausta. Olen asunu 'samalla kylällä' tuon LG:n putiikin kanssa ja muutamia niiden virittämiä autoja nähnyt, kaikissa on ollu 'räntätäntää' ihan reilusti...

Mutta kyllä tosta LS1:stä päästötestit läpäisevänä helposti 450hp otetaan. 21st lupaa allaolevassa linkissä 500 hp, mutta nokkaa kun pikkusen loiventaa päästötestit läpäisevään malliin niin kyllä vähintään 450hp jää tähteeksi.

http://www.21stcenturymusclecars.com...50500hpzo6.asp

Sitten mitäs ne AKE:n pykälät sanoo paljonko tehoa saa laillisesti max. lisätä ? :scratch:

CC-5 19.05.2008 19:00

Quote:

onko parempi ajatus kun ahdin??

Pistäppä privaa niille JOILLA on OIKEESTI c5 corvette ja Jotka OIKEESTI tietää,kuinka c5 vetteä voi rakentaa.Saat OIKEETA TODELLISTA tietoa.:scratch: :scratch: :scratch: :rolleyes: :rolleyes:

Pekka Berkeles 19.05.2008 19:17

Quote:

MITEN MINÄ TEKISESTI AVUTON, SAISIN LISÄÄ TEHOJA AUTOONI LAILLISESTI JA MISSÄ SE SEN VOI TEETTÄÄ PK-SEUDULLA. KIITOS

Kysäiseppäs Finnvetestä.

http://www.finnvette.fi/company.php

VetteC5 19.05.2008 19:32

Quote:

Itellä sama homma! ei tahdo vakio C5 tuntua enää miltään, onneksi siihen vaivaan löytyy lääkettä!!:D

Corvette63 19.05.2008 19:33

Quote:

Originally Posted by CC-5
Pistäppä privaa niille JOILLA on OIKEESTI c5 corvette ja Jotka OIKEESTI tietää,kuinka c5 vetteä voi rakentaa.Saat OIKEETA TODELLISTA tietoa.:scratch: :scratch: :scratch: :rolleyes: :rolleyes:

Jaa-a, täällä Suomessa, kun on oikeasti aika vähän henkilöitä, joilla löytyy tietotaitoa LSx tekniikasta.. Juha, PB, Pirre ja sevy.8 taitavat olla ainoita jotka ovat vähän enemmän avanneet koneitaan.

Corvette63 19.05.2008 19:33

Quote:

Originally Posted by Vette c5
Itellä sama homma! ei tahdo vakio C5 tuntua enää miltään, onneksi siihen vaivaan löytyy lääkettä!!:D

Ahdin?

Pekka Berkeles 19.05.2008 19:36

Quote:

Originally Posted by Vette c5

No sulla ei oo tosiaankaan mitään hätää. Olispa mullakin ollu noin helppoa.... nojaa, tasan ei käy onnenlahjat, kuten sanotaan. Hienoa että joillakin homma pelaa, oon pyyteettömästi onnellinen muitten puolesta!

Pekka Berkeles 19.05.2008 19:37

Quote:

Ahdin?

Veikkaan että jokin vapaavirtausilmansuodatin.

Yorcci 19.05.2008 19:37

Quote:

Jaa-a, täällä Suomessa, kun on oikeasti aika vähän henkilöitä, joilla löytyy tietotaitoa LSx tekniikasta.. Juha, PB, Pirre ja sevy.8 taitavat olla ainoita jotka ovat vähän enemmän avanneet koneitaan.

Kyllä mä laskisin tuohon 'vähän enemmän avanneet koneitaan' -kastiin vielä Stingray427:n ;)

Corvette63 19.05.2008 19:38

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Kyllä mä laskisin tuohon 'vähän enemmän avanneet koneitaan' -kastiin vielä Stingray427:n ;)

Ai niin, totta :thumleft:

VetteC5 19.05.2008 19:47

Quote:

Ahdin?

Ei nyt sentään!! Portatut/lasketut Kannet LS1 puristukset tais olla 10:8,1:85 vipusuhteet,paremmat työntötangot,parempi maf-sensori,jäykemmät venan jouset,LS6-imusarja,LS6-nokka,Vortex-ilmanotto ja Borla siinähän sitä jo olikin vähäksi aikaa. Toivotaan, että näillä saatas vähän lisää rähinää!!

VetteC5 19.05.2008 19:53

Quote:

Originally Posted by Pekka Berkeles
No sulla ei oo tosiaankaan mitään hätää. Olispa mullakin ollu noin helppoa.... nojaa, tasan ei käy onnenlahjat, kuten sanotaan. Hienoa että joillakin homma pelaa, oon pyyteettömästi onnellinen muitten puolesta!

Hyvä,että edes joku ajattelee muitakin kun itseään, eikä vaan minä minä minä minä!! :thumleft:

Mickey 19.05.2008 23:25

Quote:

Originally Posted by TorgueManagement
Tossa sulla on jonkun sortin ongelma, laillisesti. Nokkaa ei voi hirveesti muuttaa, jos halutaan läpäistä päästötesti. Mutta ihan hyviä päästötestin läpäiseviä nokkiakin toki löytyy. Noista Mickey:n mainostamista LG:n paketeista (nokista) ei kuitenkaan taida yksikään läpäistä pakokaasumittausta. Olen asunu 'samalla kylällä' tuon LG:n putiikin kanssa ja muutamia niiden virittämiä autoja nähnyt, kaikissa on ollu 'räntätäntää' ihan reilusti...
:

Noilla arvoilla ei todellakaan ole ränttätäntä mutta noi rännit saa aikaan moista....ihan sama onko LSx tai oldschool pata.
Rohkenen väittää että G2 ja G5 nokat menee molemmat heittämällä päästöistä läpi, ja noi muutkin on rajamailla ja en allekirjoita että mikään nokka on ränttätänttä 114 LSAlla...
Vakio L98 nokat kun on 116 ja aivan lehmiä laita 106 niin johan alkaa sekin olla rokkettirolli.

Eikä LSxssä ole mitään ihmeellistä kasaamis ja purkaamisvaiheissa ainakaan.
GM teki 40v pikkulohkon eri versioita kunnes päätyivät edes jotenkuten toimivaan ratkaisuun.
Isolohko oli sitä jo ekassa aika-ajossa ja vieläkin porskuttaa tukevasti..nykyään tosin kisaversiot niistä on 1075-1200hv paketteja.

Mickey 19.05.2008 23:31

Quote:

sitten unohdit kyllä yhden rata-camaron ja Kuismasen C5-Rn.......niillä on ainakin kerran ollut myös padat auki...ja ne on kisavehkeitä.
Jos mä haluan todellista LSX tietotaitoa menen siis Kuismasen tallipäällikän pakeille, sieltä kun löytyy ihan faktaa factory supportina.

ei tossa mosassa ole mitään ihmeellistä samat viriperiaatteet siihen toimii kuin muihinkin on sitten lambo honda mopar tai chevy.
Mua on aina vähän hymyilyttänyt ne jotka lausuu että on kokemusta jostain koneesta erityisesti.
Tekijäukko ei pelkää mitään.

Voisin pistää pari esimerkkiä elävästä elämästä mutta antaa olla..joku ottaa sen taas leuhkimisena.

CC-5 19.05.2008 23:57

Quote:

sitten unohdit kyllä yhden rata-camaron ja Kuismasen C5-Rn.......niillä on ainakin kerran ollut myös padat auki...ja ne on kisavehkeitä.
Jos mä haluan todellista LSX tietotaitoa menen siis Kuismasen tallipäällikän pakeille, sieltä kun löytyy ihan faktaa factory supportina.

ei tossa mosassa ole mitään ihmeellistä samat viriperiaatteet siihen toimii kuin muihinkin on sitten lambo honda mopar tai chevy.
Mua on aina vähän hymyilyttänyt ne jotka lausuu että on kokemusta jostain koneesta erityisesti.
Tekijäukko ei pelkää mitään.

Voisin pistää pari esimerkkiä elävästä elämästä mutta antaa olla..joku ottaa sen taas leuhkimisena.

Ammattilaiset ei paljastele salojaan!! Tämähän foorumi on harrastelijoille ja tarkoittaa sitä että uusi harrastelija uskaltaa kysyä neuvoja uuden-taikka vanhemman corvette harrastuksen alku askeleilla ,eikä ehkä pitäis jyrätä uusia harrastelijoita Ammattilaisten Budjeteilla?? pidetään corvette Fiilis yllä Ja Jeesataan kavereita ylämäessä!:cool:

Mickey 20.05.2008 00:28

Ai ammattilaiset ei paljastele..heh..tietäisit vaan ja millaiset ammattilaiset ;-)

Corveten kanssa pulaaminen ei saa ikinä olla ylämäkeä..pulkalla ollaan pulkkamäessä ja jatkuvaa alamäkeä...jiihaaa!!!!

Nyt kysyttiin budjettia mä annoin samanalisen budjetin missä menee koko yläkerta uusiksi ja putkisto sekä softaa samaan rahaan kun pelkkä bolt on ahdinsatsi softan kera.
Joten mistään pro budjetista ei ole kyse.
Mä myös olen vakaasti sitä mieltä että LSxn jakopää etc ei kestä yhdellä kiilalla ahtoa pitkään siksi tajroan vaparia..plus että ohan se hauskaa jos LSx naukaa reilusti...

Jos tämä foorumi on harrastelijoille only niin eikös racehenkiset harrastelijat ole tervetulleita, mä jo luulin että siitä rolexin mittaus ja cafe ursulasta oltais päästy eroon ihan aidosti ja uskallettaisiin miettiä oikeeta kisaamistakin mutkaradalla.
Harrastajia nekin on jotka ratalisenssin omaa...

Jos olen väärässä taidan laittaa molemmat projektit kiertoon...jopa uushankinnan (NOT). Ei vaan tämä foorumi saa silloin jäädä.

CC-5 20.05.2008 01:11

Quote:

Ai ammattilaiset ei paljastele..heh..tietäisit vaan ja millaiset ammattilaiset ;-)

Corveten kanssa pulaaminen ei saa ikinä olla ylämäkeä..pulkalla ollaan pulkkamäessä ja jatkuvaa alamäkeä...jiihaaa!!!!

Nyt kysyttiin budjettia mä annoin samanalisen budjetin missä menee koko yläkerta uusiksi ja putkisto sekä softaa samaan rahaan kun pelkkä bolt on ahdinsatsi softan kera.
Mä myös olen vakaasti sitä mieltä että LSxn jakopää etc ei kestä yhdellä kiilalla ahtoa pitkään siksi tajroan vaparia..plus että ohan se hauskaa jos LSx naukaa reilusti...

Jos tämä foorumi on harrastelijoille only niin eikös racehenkiset harrastelijat ole tervetulleita, mä jo luulin että siitä rolexin mittaus ja cafe ursulasta oltais päästy eroon ihan aidosti ja uskallettaisiin miettiä oikeeta kisaamistakin mutkaradalla.

Jos olen väärässä taidan laittaa molemmat projektit kiertoon...jopa uushankinnan (NOT). Ei vaan tämä foorumi saa silloin jäädä.

olis mukava jos jakaisit noita tietoaarteista meidän sharkkilaisten kesken Livenä Ettei kaikki Fackta olis ??????????Jos tunnet vetoa Corvetteihin Niin OK!!!

CC-5 20.05.2008 01:21

Quote:

Mulla on ahdettu c5 ja olen erittäin tyytyväinen BOLT ON PAKETTIIN ONKO SULLA ??? JA Oletko tyytyväinen?:confused:

Mickey 20.05.2008 10:56

Ei ole,eikä tule, ihan tietoinen valinta.
Turha kinata enempää, mä tein kantani selväksi ja miksi.

TorgueManagement 20.05.2008 11:34

Quote:

Noilla arvoilla ei todellakaan ole ränttätäntä mutta noi rännit saa aikaan moista....ihan sama onko LSx tai oldschool pata.
Rohkenen väittää että G2 ja G5 nokat menee molemmat heittämällä päästöistä läpi, ja noi muutkin on rajamailla ja en allekirjoita että mikään nokka on ränttätänttä 114 LSAlla...

Minä en rupea asiantuntijana esiintymään, mutta tiedämpä vaan, että noilla 22x/22x 114 LSA nokillakin on ollu vaikeuksia päästöjä LS1:ssä läpäistä. Rajat kun 2000 luvun peleille on kohtuu tiukat. Tosin olen taipuvainen uskomaan että oikein säädettynä (mikä näyttää Härmän perukoilla varsin haasteellisa olevan) miedon 22x/22x 114 LSAn voi läpi saada.

Räntätäntän määrä nyt taas on sitten makuasia, mikä on paljon ja mikä vähän.

Mickey 20.05.2008 11:56

Quote:

Originally Posted by TorgueManagement
Minä en rupea asiantuntijana esiintymään, mutta tiedämpä vaan, että noilla 22x/22x 114 LSA nokillakin on ollu vaikeuksia päästöjä LS1:ssä läpäistä. Rajat kun 2000 luvun peleille on kohtuu tiukat. Tosin olen taipuvainen uskomaan että oikein säädettynä (mikä näyttää Härmän perukoilla varsin haasteellisa olevan) miedon 22x/22x 114 LSAn voi läpi saada.

Räntätäntän määrä nyt taas on sitten makuasia, mikä on paljon ja mikä vähän.

Mulle ränttätänttä on 050 ca 250 up.... veneisiin tungen 230-240 arvoilla olevia jos vaan LSA on tarpeeksi iso joka miedontaa kummasti ränttätänttää, siinä se juju on.

Vai että härmäläiset ei onnistu, oisko tässä ihan haasteen paikka.
Muutama ässä on hihassa miten saa läpi päästöistä mutta en viitsi julkisesti möläyttää, voi joutua vielä edesvastuuseen leivättömän pöydän edessä.

Vai pitäiskö ihan ruveta itse hiomaan nokkia...kone olisi jouten...

All times are GMT +3. The time now is 11:33.