![]() |
Musta on komia
|
Musta, hopeat, siniset, ja tummat metallic sävyt yleensä vaikkain omasta kohdasta voin sanoa että tummanpunaiset sävyt alkaa haukotuttaan...anteeksi vaan Vet65, Former67 ja Paakari...
|
Quote:
Maroon on cool mun mielestä. "Tavallisen punainen" on sitten vähän käytetty jo. Musta sopii joka Corvetteen generaatiosta riippumatta! :thumrigh: |
on Maroon hieno väri ei siinä mitään liian yleinen vaan kun joka aumallissa siihen tuntuu törmäävän jos ei nyt ihan 1:1 Malrboron mutta liian läheltä kuitenkin liippaa
Kirkkaan punainenkin myös liian kulunut...tai valkoinen. Toisaalta avona C2 on valkoisenakin ihan jees...coupena ehkä liian jäätelöauto. |
Quote:
Mää tiedän yhen hepun avovalkoisen, eikä se muita kehukkaan:cool: |
Quote:
Hmm.. Missäköhän mä muistelen nähneeni valkoisen C2:n? Jossain lähistöllä se oli, mutta en vaan muista missä :) ![]() Väri oli kuitenkin ihan kiva :viking: |
Samanlainen maahantuotiin 1988....ihan vuosi värit ja kaikki.
Sulla alkaa oleen paha toi filatelistisyndrooma..jotkut kutsuu sitä dementiaksi mutta ei kait tuossa iässä vielä ? |
Quote:
Miten niin? :D Perhana, kun ei muista edes, että mikä vuosi tuo meidän valkuainen tuli maahan :rolleyes: |
Tai ketä sen toi peräti ?
|
Quote:
Karali, Los Angelesista. Itse asiassa taisi olla tarkemmin ajateltuna 90-luvun alkua, kun tämä tuli maahan. |
toi vaan ei liene hottentotattu yksilä vaikka kalivieterissä monella dealerillä oli tapana porailla lisälamput taakse...kuten esim Phekkon autoss on tainnut käydä ja monessa muussa.
|
Olen tässä leikitellyt erilaisilla väriajatuksilla jo jonkun aikaa.
Miten ois kirkkaan vihreä mustalla stingerillä, tai sitten hugger oranssi. Nämä värit tais olla liian räväkät arvokkaaseen autoon silloin. Vaalean sininen ja muutkin pastellivärit esim metallihohti turkoosi vois avossa olla aika jees ja valkonen sisusta Mun entisen auton värivalinta oli helppo kun se oli siinä lätkässä. Sehän oli ennen sitä maalattu Porschen punaseks.... |
Anteeks...
![]() |
Quote:
Quote:
Niinku Limegreen vai ..no miksi pitäis olla se stinger siinä..ootko jumittunut 67ihin vaan... mietis sama musta stripe plus scoopin yläosa esim 65-66 BB hoodissa... taikka sellainen period correct musta naamapanta kuten monessa kilpurissa tuolloin. Tällaisissa rajuissa kompoissa vois toimiakkin mutta hiukan liikaa 90´s look IMO. Quote:
Beep..ei C2een koska ei ole period correct mutta C3een kyllä. Quote:
Quote:
Mä olen aina ollut noita värivaihtoja vastaan...se on auton väri mitä tagissa lukee ...entäs jos tagissa on stanssattu viiva PNT kohdalla ? Tässä juuri yksi sankari 70½ Z28iin veti huggerin päälle raidat mutta vain konepeltiin vaikka Tagissa näin ei lukenut... IMO Hugger Z ilman raitoja olis ollut enemmän oikein ja koolimpi. |
Vihreä valkoisella stingerillä ;)
|
Fathom vai Mossport Green mielessä ?
|
Quote:
Taitaa olla sen ainut vanhus joka ajokunnossa... |
Quote:
Vaikka noista toinen :) |
Quote:
Niin, vaikka, ja siis tarkotin C2 värimalleissa ei ole turkoosia vaihtoehtona ollut(kokaanko)? :) En ole juuttunu 67:hin :) Ymmärrän täysin että se alkuperäinen on aina paras vaihtoehto jos on MN auto, mutta jos muutenkin raiskattu auto niin voishan sitä leikkiä vaikka mitä, jos on silmää. ;) |
![]() |
Mä laittaisin etupuskurit paikoilleen, vaikka tiedän että Masa ja Mickey on eri mieltä :p
|
Sä oletkin pussihousunihilisti ;-)
Tosta uupuu sellainen about 20 cm suorasta harjatusta pellistä noin 50 asteen kulmassa oleva alumiinispoikka...jossa suorat reunat niitattu kylkiin ja pienet levitykset kylkiputket sekä turvakaaret. Eikös sen sais MR leimaan jos todistaa että on period correct/ ollut 30v paikalla ? |
Ei puskureita :)
Spoileri, njaaa, ehkä "And the top color choice in 67 was Goodwood Green at 4,293 Rally Red came in at 4th with 2,341 just ahead of Sunfire Yellow with 2,325" |
Quote:
Aika nihkeästi suhtautuvat tarkastajat sellaiseen. Kaiken pitää olla niin orkkista kun olla ja voi.. Joillakin ei ole menneet leimasta edes 30 vuotta vanhat AR vanteet läpi :bounce: Tosin tämä museotarkastushan on tosin ihan museotarkastajastakin kiinni. |
Jos ei tätä saisi kilpiin niin sitten ei ikinä...ja vain radalle pussihousunihilistien kauhuksi miten originaali GM metalli ja kuitu saa kovaa kättä.
http://www.performancerestorations.c...ettecoupe.html Mä olen aina ollut sitä mieltä että MR tarkastajat ovat kuin ravintelin tarjoilijat aikanaan..ilonpilaajia. * täälläpäin sai MR kilvet 59 4d Sedan Buick joka maalattu pensselillä mustaksi ja hiontajäljet näkyy alta ( tarkastajan sukulaisen auto) Feikki 69 GTO Judge avo 455lla Vääränvärinen 57 Soto ja väärillä palikoilla mm sisustassa kasattu 63 SWC... etc etc.. |
|
Quote:
Ja joku:rolleyes: mainostaa vielä, että puskurit kuuluu olla kromia:cool: |
Quote:
heh hee...niihän ne classikoissa kuuluukin , tai sit ilman ;) |
1 Attachment(s)
Onhan ne muutkin ihan kivoja, mutta...
|
:cool:
|
Quote:
:cool: musta on heino Melkein taivaansininen päältä kun on tarpeeks lakkaaaa |
Quote:
Nyt poju suuta suppuun ettei tartte tulla tukistamaan ;) Tylsältähän se näyttäis, jos kaikki autot olis, niin kuin ennenkin, samanvärisiä. |
Quote:
¨ Tai sitten lakkaan/mustaan ripaus vihreetä niin on myös aika jännä...itseasiassa musta kun näytt'ä vihertävältä on IMO kaikkein coolein. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:13. |