![]() |
Keväthuoltoa 427 Tri-Power -69
|
Quote:
|
Quote:
Olen ja siitä ensimmäisestäkin:cool: |
Quote:
Mut kysys kuningalt, jos hän tietäs. |
1 Attachment(s)
Quote:
siinä on entisöijä ollut oikeanpuoleista venakoppaa vailla... Tämä herra myy...minä en. http://www.cranescorvette.com/pr02.htm |
Quote:
Taidetaaks siel Keravan pilsutehtaan kupees horrostaa kun Matti ja Teppo mallisii ei ol viel tarjottu:cool: |
Quote:
Mut nyt loppuu tää offroad, ettei mene sun huoltotopiccis iha pilal. |
Mä ostan kaikki M/T pois mistä joku haluaa luopua markkinahintaan vaikka aidosti esim pikkulohkon malli on ihan ******** ruma. Toisaalta Mercruiserin pyöreä rivoitettu hakkaa ulkonäöllisesti myös M/T isolohkoversion mutta silti.
Ja ihmettelijöille tiedoksi sellaista venkoppa paria ei olekkaan tehtaalta isolohkolle että öljykorkkia ei olisi oikealla puolella..ei edes Roger Bluntonin myymissä. Base Knowlegde. |
Jos en väärin muista niin ei M/T kopissakaan ole valmiina öljyntäyttöreikää.
Ei ainakaan mun bb m/t koppeloissa ollut. |
Aivansana oli TEHTAALTA...
Aftermarketeissa ei taida olla yhdessäkään, en ainakaan muista. |
Katos EN-Investi pirua, vielä muutama vuosi sitten siinä oli oikeanlaiset venakopat. Pystyi laittamaan ölsät ihan korkista koneeseen, mutta joku on vaihtanut vissiin uudet halvat Tawaassa tehdyt kopat oikeaoppisten tilalle :confused:
![]() Kuva vuodelta 2004 tai 2005 ja siellä se korkki näkyy rh-kopassa. |
Heti kun näkee ton korkin mieleen tulee jopa se peltinen ääni kun sitä availee ja sulkee...ihan erillainen kaiku kun pikkulohkon vastaavassa ;-)
niin juu mut omat ei sovi En Investin peliin koska ne on 70 malliset eli tulpanjohdoille on ne telineen lätkät. Puhumattakaan jostain uudemmasta steriilistä vehkeestä missä muovikorkki. |
Lievä offtopic sorry:
Jos joku taritsee uudenveroisia – ilmeisesti bb Mercruiserin mustia peltikoppia, niin multa löytyy.. |
Jos on mattamustat niin on ihan Chevroletin... tollaiset löytyy täältäkin kansien kera.
Jos on mustat rivoitetut alukopat pyöreillä kulmilla niin kerro hinta. |
Joo, ihan peltiset ovat.
Muistelisin että ne oli kotoisin 454 22 Pachangasta, tuli kaverin kautta mulle. mutta niissähän tosiaan oli alumiinikopat myös vuonna 1988. |
365 Magnumissa on kiiltävät mustat peltikopat, 420/454ssä (LS-6) on alukopat ja pikkasen muita erojakin.
Alukopat on veneisolohkoissa ollut jo 1968... |
Quote:
Varmaan siinä vaiheessa laitettu kiinni, kun piti AFR:t mennä vaihtamaan :| |
Sinänsä ei pöllömpi idea, itse olisin ottanut orrkis tekniikan kokonaan pois keulilta jos meinaa hiukankin ulkoiluttaa.
Voipi olla että kansissa on jotain minkä takia korkki oli tiellä... |
|
ei vaan veikkaisin vipoista....
|
No, luulisi että ne kannet ja venakopat on tallessa jossain. Nehän kuuluu tuohon autoon. Ei kai niitä kukaan Mörön jälkeinen omistaja ole mennyt myymään!
Jos on, niin se ei ollut kovin viisas ratkaisu. |
Quote:
Ray427 sen omisti ja FinnVette auton rakensi? Olisko Jake ottanut talteen? :rolleyes: Mulle ainakin Olavi sanoi aikoinaan, että auton alkuperäiset kannet olisivat tallella. |
Quote:
Yksiä tyhjiä rautakansia olen käsissäni pitänyt jotka väitetään kuuluvan tuohon autoon numeroita en tarkastanut. Auto oli tossa kevättalvella siinä vieressä. Venakoppia en muista nähneeni mutta omistaja täydentäköön. |
|
Quote:
Sanoppa muuta! http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=10311 |
Quote:
Myitkö ton siis jo pois? :scratch: :( |
Quote:
No sanotaanko että pikemminkin lahjoitin...Kovin oli vaikeaa sharkkilaisille. Yksi sentään ymmärsi. Voi olla että kaduttaa tulevaisuudessa kovastikkin mutta pakko pistää romuja toisesta ovesta ulos:( kun toisesta koitan kantaa tilalle. |
Ja yks toinen sharkkilainen myöhästy :(
|
Quote:
Kannet venttiileineen on tallessa ja kolme laatikollista osia mitkä jäivät remontista, noi venakopat on ihan ok. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Muista että itsensä jekuttaminen on vakava oire;) |
Quote:
Oli mun oma moka.....Thats life....:) |
Quote:
Yksi vähemmistöön kuuluva ois sanonut: Hai sie ajjaat myöhäistä hevvoostaa:rolleyes: |
| All times are GMT +3. The time now is 02:56. |